met blonde pruikquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:28 schreef Leandra het volgende:
Op zijn (en haar) instagram trouwens een collage van alle mensen door wie de verhuizing mogelijk was gemaakt, het is net alsof Rachel daar ook bij staat
https://instagram.com/p/8ROzdRwwcm/
Ik denk zijn schoonmoeder, dat zal dus de surrogaat-Rachel zijn? Wedden?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:28 schreef Leandra het volgende:
Op zijn (en haar) instagram trouwens een collage van alle mensen door wie de verhuizing mogelijk was gemaakt, het is net alsof Rachel daar ook bij staat
https://instagram.com/p/8ROzdRwwcm/
daar heb je een punt, maar iedereen die tegen het schrikbewind van raggel ingaat, heeft bij mij al een streepje voorquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:43 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ik denk zijn schoonmoeder, dat zal dus de surrogaat-Rachel zijn? Wedden?
Iedereen zit zo in te hakkel op Rachel Hazes, maar volgens mij is de werkelijke reden van de breuk nog steeds niet bekend.
En, eerlijk is eerlijk, die hele familie Hazes (incl. Dreetje) is niet helemaal 100%
Ja ik lees ook dat het goed is dat hij zichzelf losmaakt van zijn gekke moeder enzo. Echt sympathiek lijkt ze me niet, maar misschien heeft ze wel gewoon een punt over die Monique.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:43 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ik denk zijn schoonmoeder, dat zal dus de surrogaat-Rachel zijn? Wedden?
Iedereen zit zo in te hakkel op Rachel Hazes, maar volgens mij is de werkelijke reden van de breuk nog steeds niet bekend.
En, eerlijk is eerlijk, die hele familie Hazes (incl. Dreetje) is niet helemaal 100%
It takes one to know one.... Rachel herkent ze blindelings op een kilometer afstand.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:11 schreef MariMiep het volgende:
Rachel is zelf toch ook een gold digger. Beetje flauw om die vriendin daar dan van te beschuldigen.
ze dult geen concurrentiequote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:11 schreef MariMiep het volgende:
Rachel is zelf toch ook een gold digger. Beetje flauw om die vriendin daar dan van te beschuldigen.
Mwa, waarom is die kans groot? Is het zo compleet onmogelijk dat een 36 jarige (of iets) op zo'n knul valt?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
It takes one to know one.... Rachel herkent ze blindelings op een kilometer afstand.
De kans is groot dat ze gelijk heeft, maar als er iemand is die wat dat betreft geen recht van spreken heeft dan is het Rachel wel.
nou ja hij heeft natuurlijk wel de rechten op 1/3 van de erfenis van papaquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:32 schreef Cynix ® het volgende:
Maar is er nou zoveel gold te diggen bij kleine Dreetje? Wat heeft-ie dan helemaal voor belangwekkends gedaan voor deze maatschappij?
idd. ze wonen toch samen? ze zijn niet getrouwd ofzo.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mwa, waarom is die kans groot? Is het zo compleet onmogelijk dat een 36 jarige (of iets) op zo'n knul valt?
André jr is toch verder een prima jongen, denk ik. Helemaal niet ondenkbaar dat ze wat in hem ziet behalve zijn geld.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou ja hij heeft natuurlijk wel de rechten op 1/3 van de erfenis van papa
Omdat Rachel haar eigen soort prima herkentquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mwa, waarom is die kans groot? Is het zo compleet onmogelijk dat een 36 jarige (of iets) op zo'n knul valt?
André jr is toch verder een prima jongen, denk ik. Helemaal niet ondenkbaar dat ze wat in hem ziet behalve zijn geld.
Wat eigenlijk nog te veel is.... 1/4 zou het maximum moeten zijn, en dan zou z'n moeder al nergens recht op moeten hebben....quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou ja hij heeft natuurlijk wel de rechten op 1/3 van de erfenis van papa
Ze gaan volgens mij in december trouwen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
idd. ze wonen toch samen? ze zijn niet getrouwd ofzo.
en dan nog.
die jongen heeft het recht om zijn eigen fouten te maken.
en wie zegt dat hij fout zit door met die monique te gaan?
Het is totaal niet mijn type, maar toch lijkt het me een leuke gast. Niet lelijk ook. En hij is opgegroeid als "BN'er" en vanaf redelijk jonge leeftijd zonder vader. Grote kans dat hij een stuk volwassener is dan de gemiddelde 21jarige.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn type maar heb geen hekel aan hem als BN'er.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:53 schreef Mula het volgende:
[..]
Ze gaan volgens mij in december trouwen.
[..]
Het is totaal niet mijn type, maar toch lijkt het me een leuke gast. Niet lelijk ook. En hij is opgegroeid als "BN'er" en vanaf redelijk jonge leeftijd zonder vader. Grote kans dat hij een stuk volwassener is dan de gemiddelde 21jarige.
Ze is waarschijnlijk eigenlijk ook een brunettequote:Op maandag 5 oktober 2015 18:57 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik vind dat die Monique best wel wat weg heeft van Kate Middleton:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bronquote:André Hazes jr. wil zo snel mogelijk kind
Nachtmerrie Rachel Hazes bewaarheid?
Het is een familieruzie die zijn weerga niet kent en die niemand aan zag komen. In de jaren na de dood van ANDRÉ HAZES in 2004 groeiden RACHEL HAZES en haar kinderen ROXEANNE en ANDRÉ jr. zó naar elkaar toe dat niemand de drie-eenheid leek te kunnen breken. Léék. Want toen was daar opeens de beeldschone MONIQUE NOËL die ondanks het leeftijdsverschil – ze is zestien jaar ouder – de jongste Hazes-telg het hoofd op hol wist te brengen.
Hoewel het in het begin van de romance, die vorig jaar begon, nog pais en vree leek, tekenden zich de voorbije maanden toch een duidelijke verwijdering af tussen Rachel en haar zoon, op wie Monique toch wel heel veel vat begon te krijgen. Met argusogen keek de zwarte weduwe, zoals Rachel wordt genoemd, toe hoe haar ’schoondochter’ steeds een stapje dichter bij het familiekapitaal, de nalatenschap van André sr., kwam. En zakenvrouw als ze is: daar houdt Rach niet van.
Zoals met iedereen die een mogelijke bedreiging vormt voor de erfenis van haar betreurde man André, zou Rachel Monique voor geen cent vertrouwen. Ingewijden klapten de afgelopen tijd uit de school en wisten te melden dat Rachel er om die reden alles aan zou hebben gedaan om de liefde tussen haar zoon en de Rotterdamse de nek om te draaien. Een en ander werd pijnlijk duidelijk toen De Toppers met hun Crazy Summer Edition de ArenA op z’n kop zette en Rachel én Roxeanne Dré straal voorbij liepen in de catacomben van het stadion.
Inmiddels zijn de verhoudingen tussen de Hazes-vrouwen en de in hun ogen losgeslagen Dré zo slecht geworden dat ook een samenwerking op televisie, zoals Rox en haar broertje dat bij Bloed zweet en tranen hadden, in het geding is gekomen. De ernstig verstoorde verhoudingen tussen de drie zouden André sr. volgens oude bekenden een gruwel zijn geweest. Hij had bij leven en welzijn zelf een heel moeizame relatie met zijn eigen vader. En zelf zag hij tot zijn grote verdriet zijn eerste huwelijk mislukken, evenals zijn tweede huwelijk dat hij sloot met ELLEN. Het enige dat nog herinnert aan die verbintenis, is de geboorte van zoon MELVIN, naar wie het management dat nog altijd wordt gevoerd voor de familie Hazes, is genoemd. Melvin zelf wil niets meer met de naam Hazes te maken hebben en heeft zich een andere achternaam aan laten meten. Alleen met dochter NATHALIE wist Hazes de banden kort voor zijn dood te herstellen.
Nachtmerrie
Te weten dat het gezin, dat André na zijn dood elf jaar geleden achterliet, inmiddels ook volledig uit elkaar ligt, zou een regelrechte nachtmerrie voor de zanger zijn geweest. Die zou niets liever hebben gewild dan dat ze niet alleen financieel zorgeloos, maar ook in harmonie met elkaar zouden zijn blijven leven. Helemaal nu het erop lijkt dat zich binnen afzienbare tijd wel eens een klein Hazesje aan kan gaan dienen!
André jr. en Monique hebben zich namelijk laten ontvallen alle voorbehoedsmiddelen weg te hebben gegooid. „We willen zó graag een kindje dat, als Monique een dezer dagen in verwachting blijkt te zijn, we echt een gat in de lucht springen”, verwoordde junior hun diepgekoesterde wens. Met de komst van een baby moet de boze droom van Rachel compleet zijn. Want een baby zou betekenen dat Monique voorgoed deel uitmaakt van de familie én dat ze daarmee ook nog aan juniors erfdeel kan komen.
Aan Dre en Monique de taak om wat vader Hazes zo treffend bezong in Kleine jongen bij hun gedroomde kind in te prenten dat alles in het leven draait om cijfers en om macht. En dat hij moet leren wat hij moet leren, dan is hij straks de laatste die lacht. Precies zoals Dré jr. dat uiteindelijk door zijn eigen koers te varen, zonder moeder en zus, óók heeft gedaan.
En toch krijg ik het vermoeden dat het tussen Dreetje en zijn vriendin ook niet lang gaat duren......quote:
Evert is veel te druk met zijn wraakacties jegens Wendy van Dijk...quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:13 schreef JaneDoe het volgende:
weet evert nou echt niet dat monique niet noël van achteren heet?
en die raggel, wat zal die zich verbijten van woede
Denk het ook. Volgens mij riep hij nog niet al te lang geleden dat hij nog niet klaar was voor kinderen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |