Fipohunterquote:Op woensdag 3 juni 2015 19:53 schreef Etsu het volgende:
Ik neem aan dat lapohunten niet mag want dat mag ergens anders op dit forum ook niet, dus je bent weer in de overtreding.
Misschien liggen ze te neuken, weet jij veel. Morgen nog eens proberen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:05 schreef Henrys het volgende:
Wat moet je doen als iets bij de buren is bezorgd maar ze doen niet open terwijl ze thuis zijn?
Maandag ook een iPhone 6 gekocht.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:15 schreef Blistering het volgende:
Mooi speelgoed altijd die Appeltjes. Helemaal als het nog helemaal nieuw is.
Duur weekje.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maandag ook een iPhone 6 gekocht.Mijn 5s was op sterven na dood. De camera was half beschadigd, luidsprekers kapot, homescreenknop kapot, simkaart pakte hij niet meer toen ik in Turkije zat. En 2 dagen later deed alles ineens weer, dus ik gebruik het maar als reserve telefoon. Ook meteen 128 GB genomen zodat ik geen foto's meer hoef te verwijderen met mijn brakke 16 GB.
Een 5s voelt idd kleiner (en fijner) aan, maar ik liep met 5s en een dik hoesje omheen wat eigenlijk een externe batterij was en dat is even groot als een 6. Dus ik ben de grootte al gewend. Alleen mistyp ik soms ernaast, maar wen ik er wel aan.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:20 schreef Valid het volgende:
Ik vind de 5s een stuk mooier en handzamer dan de 6.
Jammer dat het zo'n beperkt smartphone OS draait.. Maarja, eigen keuze. iPhone 6 vind ik trouwens foeilelijk, 5(s) was veel classier.. Rare plastic antennes, bah.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:13 schreef Etsu het volgende:
Over pakketjes gesproken.
Net mijn iPad Air 2 gekregen. Mooi dingetje. Alleen jammer dat er geen SIM kaart bij zat. Net even gekocht, zo'n simpele met prepaid want ik ga toch alleen op WiFi.
Wil hem ook mee nemen op vakanties enzo, zodat ik niet alleen van mijn telefoon afhankelijk ben.
Dat beperkende stoorde mij ook. Daarom ben ik overgestapt op de OnePlusOne. Die voldoet na enkele maanden gebruik nog altijd aan al mijn eisen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jammer dat het zo'n beperkt smartphone OS draait.. Maarja, eigen keuze. iPhone 6 vind ik trouwens foeilelijk, 5(s) was veel classier.. Rare plastic antennes, bah.
Straks Windows 10 mobile, universal apps, tweede scherm, volledige office (outlook met pc functies mjumm).quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:48 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat beperkende stoorde mij ook. Daarom ben ik overgestapt op de OnePlusOne. Die voldoet na enkele maanden gebruik nog altijd aan al mijn eisen.
Voorheen ook een Nokia Lumia gehad, die vond ik ook wel prima, hoewel Windows Phone enigszins wennen was in den beginne.
Dat laatste moet nog blijken, hoewel Windows 10 er veelbelovend uitziet, ook de desktopvariant.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Straks Windows 10 mobile, universal apps, tweede scherm, volledige office (outlook met pc functies mjumm).
Android heeft wel keiveel mogelijkheden maar is slecht geprogrammeerd met veel rommelcode en vreet resources. Door slechte programmering ook relatief malware gevoelig. Daarom Windows: Snel, niet beperkt en doordacht 😊
Hij loopt op het water blijkbaar en dat mag niet blijkbaar. Ik heb die reclame al duizend keer gezien en was me nooit iets aan opgevallen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:54 schreef Mshauri het volgende:
Wat is er met die reclame van Arie Boomsma?
Wat een betutteling weer zeg. Moet nou echt van álles een probleem gemaakt worden?quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij loopt op het water blijkbaar en dat mag niet blijkbaar. Ik heb die reclame al duizend keer gezien en was me nooit iets aan opgevallen.
In de kern was Windows 8 goed: Onder de motorkap sneller en minder groot. Gewoon z'n tijd vooruit.. Op een tablet met vegen enz werkt als een tiet, 90% van Nederland is echter net op een flatscreen over en werkt met xp met muis en toetsenbord. Die verandering was te groot, maar het idee was wel goed. Windows 10 is weer traditioneler maar wel universal apps, goede Development tools, cortana, action center voor onze hedendaagse notificatie cultuur en Edge. Het wordt echt de shitquote:Op woensdag 3 juni 2015 20:53 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat laatste moet nog blijken, hoewel Windows 10 er veelbelovend uitziet, ook de desktopvariant.
Windows 8 was een wanproduct, wat door OSX aan alle kanten overklast wordt.
Microsoft maakt er echt een sport van om goeie OS'en af te wisselen met pure aids. Windows XP was goed, Vista kut, 7 goed en 8 kut. Dan moet 10 dus weer goed worden.
Aan wie vraag je dit? Het antwoord is ja, dat is het al een halve eeuw. Ja ja ja.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:58 schreef Blistering het volgende:
[..]
Wat een betutteling weer zeg. Moet nou echt van álles een probleem gemaakt worden?
Ik huil.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aan wie vraag je dit? Het antwoord is ja, dat is het al een halve eeuw. Ja ja ja.
Minder vlees eten is wel echt goed voor alles wat je je maar voor kunt stellen. Hoeft niet op een vaste dag.quote:
Agossie. Je moet je bordje leegeten en anders geen toetje zeker?quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:04 schreef Boterbartje het volgende:
Hier wordt het opgedrongen. Ik at vandaag gehakt ballen en het is lekker.
Eet overigens vaak genoeg vis en weinig varken
Goed zoquote:Op woensdag 3 juni 2015 21:04 schreef Blistering het volgende:
Hier ongeveer 3x per week vlees denk ik. Mijn pa kookt en die wil niet al te vaak vlees eten.
Helemaal prima.
Laat Tchock het maar niet lezen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Vlees![]()
Ik eet 2,5 kg per week denk ik.
Ik niet.quote:
Waar hou je wel van?quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Meeste soorten vlees vind ik niet eens heel smaakvol
Nou en? Hamburgertje, slavinkje, cordon bleutje, heerlijk hoor.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Meeste soorten vlees vind ik niet eens heel smaakvol
hamburgertje, cordon bleu, schnitzel, biefstukquote:
Ik ben wel weg van een goede biefstuk en een goede hamburger.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hamburgertje, cordon bleu, schnitzel, biefstuk
Misschien nog wel wat waar ik zo even niet op kom, maar bijvoorbeeld saucijzen en slavinken vind ik behoorlijk smerig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |