Ik vond het wel vrolijk, een beetje over de top humor.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee! Moet het ik weer downloaden?
Ok dan moet ik het eigenlijk wel een kans geven.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond het wel vrolijk, een beetje over de top humor.
Ik vond alleen de eerste aflevering die stereotype zwarte homo nogal irritant, maar later kon ik hem wel waarderen.
Het gaat ook over een rijke familie, ik denk dat dat voor jou is alsof je in een spiegel kijkt. Iemand een flesje water aanbieden, als die hem dan niet aanpakt gelijk het flesje in de afvalbak gooien. Ik dacht gelijk aan jou eigenlijk!
Er zit ook een personage in dat een aantal vrouwen heeft opgesloten in een bunker, dat is ook wel wat voor jou.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok dan moet ik het eigenlijk wel een kans geven.
Ik zou persoonlijk mezelf opsluiten in een bunker, die vrouwen moeten dan gewoon weg.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zit ook een personage in dat een aantal vrouwen heeft opgesloten in een bunker, dat is ook wel wat voor jou.
quote:
Hihahoquote:Update 15.28 uur - Het gaat waarschijnlijk om een publiciteitsstunt. Er is een filmpje opgedoken waarin Boomsma zou worden betrapt op het stelen van spullen uit een hotel. Hier lijkt Holy Soda naar te verwijzen, maar het filmpje is overduidelijk nep.
Ik hoop voor jou dat er een hometrainer of fietsapparaat staat, anders zit je je kuiten voor niks te scheren.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk mezelf opsluiten in een bunker, die vrouwen moeten dan gewoon weg.
Leuk bedacht weer van de marketing afdeling, dat filmpje gaat natuurlijk keihard viral!quote:
30 Rock vond ik ook niet leuk, heb ook maar een half seizoen gezien ofzo. Sloegen steeds net de plank mis qua grappen vond ik.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moest aan het begin van deze serie trouwens erg aan 30 Rock denken, ik had het bijna stopgezet want 30 Rock heb ik meer dan een half seizoen gekeken maar ik vond het gewoon niet zo leuk.
Kimmy is wel lekker vrolijk. En de themesong zit nu ook in mijn hoofd, inclusief de line "Females are strong as hell". Well played #TeamOpzij, well played.
Oitnb heb ik het eerste seizoen van gezien, vond het wel oké maar niet dat ik per se het tweede seizoen gelijk wilde kijken en toen is het er niet meer van gekomen.
quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
30 Rock vond ik ook niet leuk, heb ook maar een half seizoen gezien ofzo. Sloegen steeds net de plank mis qua grappen vond ik.
Ik kan me dat Females liedje niet herinneren, even opzoeken
Oh ik dacht dat dat een apart liedje was. Ja die is leuk hequote:
Ja, en Nee.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:31 schreef arjan1112 het volgende:
Speel die ene uit de OP in Communitie dan?
Loop commedie central 3 jaar achter ofzo
Hey Adriaan.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:31 schreef arjan1112 het volgende:
Speel die ene uit de OP in Communitie dan?
Loop commedie central 3 jaar achter ofzo
Nee wil dat ze godver een keer kappen met hun k*anker gestamp. Serieus.quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:48 schreef arjan1112 het volgende:
Waarom ? Wil je dat ze aanbellen en je vragen of je koffie hebt ofzo
Nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nouquote:Op woensdag 3 juni 2015 19:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee wil dat ze godver een keer kappen met hun k*anker gestamp. Serieus.
Wilde het eigenlijk zonder sterretje typen. Hier is dat normaal.quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou
Dat is toch geen taal voor een dame
quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee dat is alleen timmmmmmmmmmmmm, die heeft issues.quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wilde het eigenlijk zonder sterretje typen. Hier is dat normaal.
Nee maar zie nu dat ik een sterretje heb gedaan en alsnog die aquote:Op woensdag 3 juni 2015 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat is alleen timmmmmmmmmmmmm, die heeft issues.
Oh ik zie het jaquote:Op woensdag 3 juni 2015 19:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar zie nu dat ik een sterretje heb gedaan en alsnog die a
Gewoon terug stampen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En nu vuige negerbeats op gezet?quote:
Dat is nog best beschaafd.quote:
Ik zit gewoon lekker dit te luisteren, zal wel door niemand worden gewaardeerdquote:
Jouw kennende niet nee. Ga het niet eens luisteren.quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit gewoon lekker dit te luisteren, zal wel door niemand worden gewaardeerd
Had ook niet anders verwachtquote:Op woensdag 3 juni 2015 19:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jouw kennende niet nee. Ga het niet eens luisteren.
Dit was in de jaren VT, dit is een andere tijd. Tem leest mee en die bant ons allemaal de moeder als we ons niet gedragenquote:Op woensdag 3 juni 2015 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat is alleen timmmmmmmmmmmmm, die heeft issues.
Klinkt heftig.quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit was in de jaren VT, dit is een andere tijd. Tem leest mee en die bant ons allemaal de moeder als we ons niet gedragen
Is het dan vandaag 1/365/1 NT?quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit was in de jaren VT, dit is een andere tijd. Tem leest mee en die bant ons allemaal de moeder als we ons niet gedragen
De datum van het aantreden van de Duistere Tijd was gisteren, dus dat was de eerste dag.quote:
Ik ben niet zo solidair dat ik mezelf ga opofferen natuurlijk.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De datum van het aantreden van de Duistere Tijd was gisteren, dus dat was de eerste dag.
Een schrikbewind zal zich over het hele forum uitspannen, ik heb gehoord dat Tem voor 1 mensenoffer in zijn naam per geofferde bans met een dag inkort
Ik wil jou wel offeren.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De datum van het aantreden van de Duistere Tijd was gisteren, dus dat was de eerste dag.
Een schrikbewind zal zich over het hele forum uitspannen, ik heb gehoord dat Tem voor 1 mensenoffer in zijn naam per geofferde bans met een dag inkort
Wat zou je hem geven?quote:
Heb je al iemand in gedachten?quote:
We willen namen horen.quote:
Offers werken beter als het maagden zijn toch? Fylax lijkt me een goede kandidaatquote:
Dan heb je genoeg keuze hier.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Offers werken beter als het maagden zijn toch? Fylax lijkt me een goede kandidaat
Jeej, wij hoeven niet doodquote:Op woensdag 3 juni 2015 20:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet niet of cyberseks meetelt, dus LTVDK en Jasmijn vallen al af
Voorschrift juicht dat vast toe.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:24 schreef Specularium het volgende:
Denk dat ik binnenkort verhuis naar KPD SC, kan ik tenminste gewoon de penis posten als ik daar zin in heb.
Hier ben je al jaren een lul zonder dat men er raar van opkijkt, dus dat is allemaal niet nodig hequote:Op woensdag 3 juni 2015 20:24 schreef Specularium het volgende:
Denk dat ik binnenkort verhuis naar KPD SC, kan ik tenminste gewoon de penis posten als ik daar zin in heb.
Gezellig, dan kom ik daar ook weer even posten.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:24 schreef Specularium het volgende:
Is niet helemaal hetzelfde.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier ben je al jaren een lul zonder dat men er raar van opkijkt, dus dat is allemaal niet nodig he
Ben benieuwd voor welke letter de * staat.quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gewoon onder je kloon.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er zijn geen nudes van Jessica beschikbaar, dus ik weet niet of ik mee verhuis naar de KPD SC.
Is het waar dat iedereen een kloon heeft, FA?quote:
Zijn er wel goede photoshops beschikbaar?quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er zijn geen nudes van Jessica beschikbaar, dus ik weet niet of ik mee verhuis naar de KPD SC.
Iedereen is een kloon van Tong80.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is het waar dat iedereen een kloon heeft, FA?
Eentje maar?quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is het waar dat iedereen een kloon heeft, FA?
Jij wel ja.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, je bent een kloon. Ik trouwens ook hoor.
moet kunnen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Binnenkort de eerste Specularium-fanclubdag. Ziet er ongeveer zo uit:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Kan niet wachten.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Binnenkort de eerste Specularium-fanclubdag. Ziet er ongeveer zo uit:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Ja, maar dan reageert hij zelf. Kan ik niet iemand te spreken krijgen die over zijn functioneren gaat?
Gewoon verwijzen naar fok@forum.nlquote:Op woensdag 3 juni 2015 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij is wel met een hetze bezigFB / [FP] Moderaties: vragen, klachten en andere opmerkingen
Had ik net gedaan, GMTA.quote:
Daar mogen we zeker geen grappige opmerkingen plaatsen?quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heeft iemand het mailadres van Harry's ouders?
Ik vind dat soort janktopics over hoe slecht het met FOK! gaat trouwens sowieso hilarisch. Het loopt storm daar, steeds weer. Als het je niet bevalt op FOK, blijf dan gewoon weg. Je moet hier niet verplicht rondhangen of zo.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Daar mogen we zeker geen grappige opmerkingen plaatsen?
Ik snap wel dat er klachten zijn over Specumodonwaardig. Hij pest mij ook altijd.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind dat soort janktopics over hoe slecht het met FOK! gaat trouwens sowieso hilarisch. Het loopt storm daar, steeds weer. Als het je niet bevalt op FOK, blijf dan gewoon weg. Je moet hier niet verplicht rondhangen of zo.
Sukkel!quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is hier pesten of gepest worden. It's a jungle out there
Waar is daar?quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind dat soort janktopics over hoe slecht het met FOK! gaat trouwens sowieso hilarisch. Het loopt storm daar, steeds weer.
Daar maak je het ook zelf wel een beetje naar natuurlijk.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik snap wel dat er klachten zijn over Specumodonwaardig. Hij pest mij ook altijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar maak je het ook zelf wel een beetje naar natuurlijk.ja zonder jou ben ik hartstikke leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet het nog steeds niet zeker.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:50 schreef Specularium het volgende:
Sinds ik weet dat Yasmin geen penis heeft doe ik best vriendelijk.
Al zeg ik het zelf.
quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
ja zonder jou ben ik hartstikke leuk.
Dit soort janktopics: Topicreeks: FOK! is echt het afvoerputje van het internet gewordenquote:
Mwa, er kunnen denk ik best dingen anders. Als je ergens een vraag stelt krijg je 9 van de 10 keer een kutantwoord.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit soort janktopics: Topicreeks: FOK! is echt het afvoerputje van het internet geworden
FOK! is niet meer wat het geweest is, het is te stil op FOK!, FOK! is het afvoerputje, etc. Ondertussen zijn er al meer dan 1000 posts gemaakt in alleen al die topicreeks...
quote:Met mijn klacht wordt niks gedaan. Er wordt zelfs lacherig over gedaan in het NWS SC topic door Specularium en andere users. Als zo met goedbedoelende users wordt omgegaan wens ik Danny en zijn forum nog veel succes de komende jaren.
Het is wel veranderd op het forum, die klacht is best terecht, maar dat zie je eigenlijk overal wel.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit soort janktopics: Topicreeks: FOK! is echt het afvoerputje van het internet geworden
FOK! is niet meer wat het geweest is, het is te stil op FOK!, FOK! is het afvoerputje, etc. Ondertussen zijn er al meer dan 1000 posts gemaakt in alleen al die topicreeks...
Hij lees mee he, pas maar opquote:
Alle vrouwen op fok zijn mannen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:50 schreef Specularium het volgende:
Sinds ik weet dat Yasmin geen penis heeft doe ik best vriendelijk.
Al zeg ik het zelf.
Het is ccs.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij lees mee he, pas maar op
Hoi css, anders kom je gewoon gezellig hier klagen over Specularium, dat is hier de volkssport.
Ik lees dat Kingstown inmiddels ook op het randje van zelfdoding balanceert. Daar word ik toch een beetje sad van.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Daarom is die klacht ook terecht.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mwa, er kunnen denk ik best dingen anders. Als je ergens een vraag stelt krijg je 9 van de 10 keer een kutantwoord.
Usernames verkeerd uitspreken is hier ook aan de orden van de dag, dus maak je niet zo drukquote:
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:55 schreef Mani89 het volgende:
Kingstown als je dit leest, je bent hier altijd van harte welkom!
Ze noemen mij altijd snor dus.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Usernames verkeerd uitspreken is hier ook aan de orden van de dag, dus maak je niet zo druk.
Speculariumdolf.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:55 schreef LTVDK het volgende:
Speculariumwalgelijke fascist, Erdogan is er niks bij
Als ik jou hier popje of snoesje noem krijgt timmmmm weer een woedeaanvalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik jou hier popje of snoesje noem krijgt timmmmm weer een woedeaanval.
Ja dat begrijp ik wel ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We deden even jouw accent naquote:Op woensdag 3 juni 2015 20:57 schreef YokiKater het volgende:
Wat zijn jullie nou weer tof aan het doen?
Ben ik het ook wel mee eens ja, zijn nou niet echt woorden die ik zou gebruiken.quote:
Doe maar even niet, straks denken sommige users dat dit normaal is.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:55 schreef LTVDK het volgende:
Speculariumwalgelijke fascist, Erdogan is er niks bij
quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik jou hier popje of snoesje noem krijgt timmmmm weer een woedeaanval.
Dit is ook best wel walgelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Facebook weggooien.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:59 schreef Yasmin23 het volgende:
Hebben jullie ook van die mensen die zodra ze een beetje ziek zijn gelijk heel fb volspammen met dat ze ziek zien?
Daarom doe ik dat hier toch ook niet meer, dat zijn sowieso privézakenquote:
Zo heb ik ook privézaken met Yasminquote:Op woensdag 3 juni 2015 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom doe ik dat hier toch ook niet meer, dat zijn sowieso privézaken.
Lukt het al een beetje?quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Prive gaarne ook niet.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
Omdat ik kaas ben?quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ok, je bent al voldoende gestraft.
Maakt zich wel erg druk. Al heeft hij een punt.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik voel een beetje mee met de laatste user in dat feedbacktopic.
Ja maar hij is serieus. Best naar als je je zo laat opfocken door mensen online.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maakt zich wel erg druk. Al heeft hij een punt.
Ok dan snappen we elkaar, als ik die woorden ooit tegen jou zeg mag je me ter plekke in elkaar slaan of neersteken.quote:
Is goedquote:Op woensdag 3 juni 2015 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ok dan snappen we elkaar, als ik die woorden ooit tegen jou zeg mag je me ter plekke in elkaar slaan of neersteken.
Eens!quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:55 schreef Mani89 het volgende:
Kingstown als je dit leest, je bent hier altijd van harte welkom!
Wit?quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:06 schreef Triggershot het volgende:
RIP enzo, maarre wtf is dit voor gebitskleur man
[ afbeelding ]
RAL 9010quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ja maar, photoshop,filterwit, of naturel?
Alleen omdat je niet wit bent.quote:
Bleek denk ik. Maar hij is doodquote:Op woensdag 3 juni 2015 21:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ja maar, photoshop,filterwit, of naturel?
Gewoon een gratis vakantie naar Palmyra.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan iemand hem iets verkeerds over Mohammed laten zeggen?
Noem je mij nu een neger?quote:
Ja beetje wel ja.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vriend, ik ben witter dan jij.
[..]
Gemeeeeeeeen.
Dan zal je zien dat heel ISIS hem gaat subscribenquote:Op woensdag 3 juni 2015 21:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een gratis vakantie naar Palmyra.
Net niet, why?quote:
Ja van de week moest ik ook al ontkennen dat ik een Turk was, moet ik straks ook weer gaan ontkennen dat ik een neger ben.quote:
Ja, je blijft toch van de FP he. Beetje buitenbeetje, niet toegelaten tot de grote leaguequote:Op woensdag 3 juni 2015 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja van de week moest ik ook al ontkennen dat ik een Turk was, moet ik straks ook weer gaan ontkennen dat ik een neger ben.
Je bent nu appels met peren aan het vergelijken. Mod uithangen en berichtjes tikken zijn twee totaal verschillende zaken.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, je blijft toch van de FP he. Beetje buitenbeetje, niet toegelaten tot de grote league
Ik heb beide gedaan vrind.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent nu appels met peren aan het vergelijken. Mod uithangen en berichtjes tikken zijn twee totaal verschillende zaken.
Buiten dat je daar in gelijk hebt, ben je wel een buitenbeentje.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent nu appels met peren aan het vergelijken. Mod uithangen en berichtjes tikken zijn twee totaal verschillende zaken.
Wil jij niet zo onaardig doen tegen hem?quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, je blijft toch van de FP he. Beetje buitenbeetje, niet toegelaten tot de grote league
Maakt dat uit dan? Het zijn twee totaal verschillende dingenquote:
Hij is niet echt een neger hoor.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wil jij niet zo onaardig doen tegen hem?
I mean, no need to tell me.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maakt dat uit dan? Het zijn twee totaal verschillende dingen.
Heeft weinig zin om dat nog te proberen ontkennen ja.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Buiten dat je daar in gelijk hebt, ben je wel een buitenbeentje.
Ik zie forummod niet echt als de 'big league'quote:
Was nou ook niet serieus bedoeld he.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie forummod niet echt als de 'big league'
Braboneger zegt ook zoveel.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Serieus? Hij zei dat hij een neger was?
Hoe weet jij dat ik een Brabo ben?quote:
Westside motherfuckerquote:
Sinds wanneer ligt Eindhoven in het westen?quote:
In het echt ook?quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gelezen, maar ik ken hem al een tijdje.
Ze discrimineert alleen tatta's en tokkie'squote:
Weet ik veel, ik buig naar het Oosten.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sinds wanneer ligt Eindhoven in het westen?
We wonen niet ver bij elkaar vandaan en zouden eigenlijk nog eens meeten. Hij had ook een cadeautje voor me toen ik mijn huisje kreeg. Het is een goede gozer.quote:
Ja maar eerlijk, dat is wel te rechtvaardigen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze discrimineert alleen tatta's en tokkie's.
Kun je hem niet een beetje opvrolijken?quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
We wonen niet ver bij elkaar vandaan en zouden eigenlijk nog eens meeten. Hij had ook een cadeautje voor me toen ik mijn huisje kreeg. Het is een goede gozer.
Ja dat vergeef ik d'r ook wel, moet gewoon kunnen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja maar eerlijk, dat is wel te rechtvaardigen.
Heb ook gewoon gelijk.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat vergeef ik d'r ook wel, moet gewoon kunnen.
Ik ga hier gewoon wijselijk niks op zeggenquote:
Waar bemoei jij je mee dan, je bent toch een Turkse neger en geen Tokkie Tatta?quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat vergeef ik d'r ook wel, moet gewoon kunnen.
Ik wil mij er op dit moment niet in mengen en ik wil hem ook geen ongelijk geven of op zijn plek zetten.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kun je hem niet een beetje opvrolijken?
quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee dan, je bent toch een Turkse neger en geen Tokkie Tatta?
Hmm ja snap ik. Vind het een beetje sneu. Alles wat hij zegt wordt afgebrand.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik wil mij er op dit moment niet in mengen en ik wil hem ook geen ongelijk geven of op zijn plek zetten.
Dat gaat nu ook niet werken.
Dit moet natuurlijk 'kk kaaskoppen' zijn.quote:
Als dat echt zo is stuur ik je de mijne wel.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:25 schreef Specularium het volgende:
Jongens, ik moet Windows 10 nog downloaden en alles, maar ik durf niet.
Straks ben ik mijn gigantische porno-collectie kwijt.
Is het al officieel uitgerold ja?quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:25 schreef Specularium het volgende:
Ik kan je wel wat sturen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:25 schreef Specularium het volgende:
quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als dat echt zo is stuur ik je de mijne wel.
Allemaal glanzende kuiten.
Ik voel een hoop steun hier.quote:
Ik hoorde iets anders, ik hoorde:quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoorde dat er klachten zijn over Specularium?
Is FOK! al dood?quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, al bijna 34 jaar.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een mooie liefdevolle sexscene is natuurlijk altijd welkom maar ik hoef haar niet uitgewoond te zien worden hoor.quote:
ccs is zijn moeder?quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoorde iets anders, ik hoorde:
Karim Rekiki
Ik heb nog wel een paar kraanpics voor je anders.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Ik voel een hoop steun hier.
Kan ik wel waarderen.
Dat zou mooi zijn. Dat ccs dan schijft: "Vroeger kwam hij ook al nooit beneden als ik riep dat het eten klaar was"quote:
Ja, soms doet hij wel eens aardig, walgelijkquote:Op woensdag 3 juni 2015 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer is hij jarig?quote:
Heb je het in je agenda staan?quote:
Wie is dat?quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:36 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch gewoon lachen? Ook als iemand het 870x post?
Karim Rekikquote:
Zwart randje om alle posts.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. We merken de feestvreugde vanzelf wel op FOK!
Een of andere fopturk van een voetbalclubje.quote:
Ik heb niet eens een agendaquote:Op woensdag 3 juni 2015 21:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat heeft ie, met een hartjes-stickertje ernaast.
Waarom dit nou weer Snaveltjequote:
quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:50 schreef Specularium het volgende:
Ik zag zo'n foto van LTKDV op de fiets, en je zag aan zijn hoofd dat hij de Armeense genocide zat te ontkennen.
'kwestie'quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:50 schreef Specularium het volgende:
Ik zag zo'n foto van LTKDV op de fiets, en je zag aan zijn hoofd dat hij de Armeense genocide zat te ontkennen.
Kijk, daarom geef ik dus mijn Facebook niet. Niet dat je daar veel boeiends vindt hoor, maar toch.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:53 schreef LTVDK het volgende:
Wat zitten jullie eigenlijk mijn FB uit te pluizen, stalkers.
Die foto staat gewoon op google hoor.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:53 schreef LTVDK het volgende:
Wat zitten jullie eigenlijk mijn FB uit te pluizen, stalkers.
Alsof jij vrienden hebt.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kijk, daarom geef ik dus mijn Facebook niet. Niet dat je daar veel boeiends vindt hoor, maar toch.
Waarom zoek je mij op google?quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die foto staat gewoon op google hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |