Ik vond het wel vrolijk, een beetje over de top humor.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee! Moet het ik weer downloaden?
Ok dan moet ik het eigenlijk wel een kans geven.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond het wel vrolijk, een beetje over de top humor.
Ik vond alleen de eerste aflevering die stereotype zwarte homo nogal irritant, maar later kon ik hem wel waarderen.
Het gaat ook over een rijke familie, ik denk dat dat voor jou is alsof je in een spiegel kijkt. Iemand een flesje water aanbieden, als die hem dan niet aanpakt gelijk het flesje in de afvalbak gooien. Ik dacht gelijk aan jou eigenlijk!
Er zit ook een personage in dat een aantal vrouwen heeft opgesloten in een bunker, dat is ook wel wat voor jou.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok dan moet ik het eigenlijk wel een kans geven.
Ik zou persoonlijk mezelf opsluiten in een bunker, die vrouwen moeten dan gewoon weg.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zit ook een personage in dat een aantal vrouwen heeft opgesloten in een bunker, dat is ook wel wat voor jou.
quote:
Hihahoquote:Update 15.28 uur - Het gaat waarschijnlijk om een publiciteitsstunt. Er is een filmpje opgedoken waarin Boomsma zou worden betrapt op het stelen van spullen uit een hotel. Hier lijkt Holy Soda naar te verwijzen, maar het filmpje is overduidelijk nep.
Ik hoop voor jou dat er een hometrainer of fietsapparaat staat, anders zit je je kuiten voor niks te scheren.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk mezelf opsluiten in een bunker, die vrouwen moeten dan gewoon weg.
Leuk bedacht weer van de marketing afdeling, dat filmpje gaat natuurlijk keihard viral!quote:
30 Rock vond ik ook niet leuk, heb ook maar een half seizoen gezien ofzo. Sloegen steeds net de plank mis qua grappen vond ik.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moest aan het begin van deze serie trouwens erg aan 30 Rock denken, ik had het bijna stopgezet want 30 Rock heb ik meer dan een half seizoen gekeken maar ik vond het gewoon niet zo leuk.
Kimmy is wel lekker vrolijk. En de themesong zit nu ook in mijn hoofd, inclusief de line "Females are strong as hell". Well played #TeamOpzij, well played.
Oitnb heb ik het eerste seizoen van gezien, vond het wel oké maar niet dat ik per se het tweede seizoen gelijk wilde kijken en toen is het er niet meer van gekomen.
quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
30 Rock vond ik ook niet leuk, heb ook maar een half seizoen gezien ofzo. Sloegen steeds net de plank mis qua grappen vond ik.
Ik kan me dat Females liedje niet herinneren, even opzoeken
Oh ik dacht dat dat een apart liedje was. Ja die is leuk hequote:
Ja, en Nee.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:31 schreef arjan1112 het volgende:
Speel die ene uit de OP in Communitie dan?
Loop commedie central 3 jaar achter ofzo
Hey Adriaan.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:31 schreef arjan1112 het volgende:
Speel die ene uit de OP in Communitie dan?
Loop commedie central 3 jaar achter ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |