quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:33 schreef Loekie1 het volgende:
Ik heb mijn nummer gevonden bij uitzending gemist, het begint vanaf 23 minuten 45 seconden. Zelfs met opzoeken van tekstfragmenten kan ik niet vinden van wie het is. Wie helpt?
http://www.rtvnh.nl/gemist/radio/7/217677/-

Daarvoor mag je een eigen topic aanmaken.quote:Op donderdag 18 juni 2015 16:48 schreef Uienradar.nl het volgende:
Dames en heren, ik ben hobbymatig film editor en zoek een alternatief voor AWOLNATION - Sail. Ben nu bezig met een motorvakantie compilatie, en wil een soortgelijk nummer gebruiken. Waarom niet "Sail" zelf? Omdat je dat tegenwoordig in elk actiefilmpje hoort.
Wie o wie? Alvast enorm bedankt!

het klinkt als een pianoversie van Emeli Sandé: Read All About Itquote:

Staat er toch gewoon onder in de reacties?quote:

Above the water - blundettoquote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:23 schreef Sovjet het volgende:
Iemand die weet welk nummer het is?
Klinkt echt heerlijk maar kan het niet vinden via de lyrics...

Deze?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:51 schreef daanhaeyen het volgende:
Hallo! Ik ben op zoek naar nummer uit de jaren 80 waar ik alleen nog de videoclip van ken. Er werd gefilmd in een lege kamer waar allemaal spiegels in staan. Terwijl de camera beweegt zie je steeds bandleden in de spiegels verschijnen. Het was een vrij soft nummer.
Heeft iemand enig idee?? Thanks, Daan

The human league - mirror man.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:51 schreef daanhaeyen het volgende:
Hallo! Ik ben op zoek naar nummer uit de jaren 80 waar ik alleen nog de videoclip van ken. Er werd gefilmd in een lege kamer waar allemaal spiegels in staan. Terwijl de camera beweegt zie je steeds bandleden in de spiegels verschijnen. Het was een vrij soft nummer.

Slaat misschien nergens op, maar het doet mij denken aan:quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:51 schreef daanhaeyen het volgende:

quote:

Heb je wat meer info? Er zijn 381647 liedjes met die zin erin.quote:

. Een snel nummer een beetje zoals dit:
 . Een snel nummer een beetje zoals dit: 

Het is geen oud liedje, het is een vrolijk popliedje, waarschijnlijk Engelse groep.quote:Op maandag 22 juni 2015 17:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heb je wat meer info? Er zijn 381647 liedjes met die zin erin.

Het is wel uit die tijd ongeveer.quote:Op zondag 21 juni 2015 22:40 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Slaat misschien nergens op, maar het doet mij denken aan:

quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:51 schreef daanhaeyen het volgende:

Iets van the beastie boys misschien?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:16 schreef Giester het volgende:
Kent iemand dat nummer.
Ongeveer een aantal jaar geleden alweer.
Met een mannenstem, zanger, instrumenten.
Van die piepjes en op de achtergrond zo'n ijzeren hek geluid.
Dan een break erin met een onderbreking en dan een drop.
Klinkt een beetje als jaren 80 old school, maar dan in een nieuw jasje.
Geeft een beetje dat winterse strand gevoel.

quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:54 schreef expiratorial het volgende:
Er was zo'n r&b nummer in de eind jaren 90/begin 2000 met een zangeres en ze zong iets als my song on the radio, iig iets met radio. Volgens mij stond dat ook in de titel maar kan het nergens vinden. Beetje poppy r&b nummer. Niet nelly furtado met my shit on the radio. Anybody? Wel een kleurrijk clipje ook

Ik kwam er echt nét zelf op haha. Maar thanx!quote:

Black eyed Peas-i got a feeling?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:05 schreef Dikkekletser het volgende:
Ik zoek een recent nummer die ik af en toe op slamfm heb gehoord.
De zanger zingt oa over:
Tuesday..Wednesday...Thursday...
Ik kan niet op de naam komen.
Bvbd

Of misschien ?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:51 schreef daanhaeyen het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |