ETRS89 ->RD2008 in Nederlandquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:33 schreef Ethanolic het volgende:
Welk datasysteem wordt gebruikt door je nimbus2000 schotels Henk?
ICT cursusjequote:Op woensdag 3 juni 2015 15:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel encoderen. Dat kan nogal lang duren met een langzame CPU. Maar echt indrukwekkend hoor, dat ICT-cursusje van de LOI.
Leer je dan Latops te boetseren?quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:44 schreef Fripsel het volgende:
[..]
ICT cursusjeMijn HBO opleiding is een combinatie van ICT en kunstacademie slimmerik.
jij zit toch alleen maar op de bank blowtjes te rokenquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:44 schreef Fripsel het volgende:
[..]
ICT cursusjeMijn HBO opleiding is een combinatie van ICT en kunstacademie slimmerik.
Nee wel hoe je een interactieve installatie bedenkt, bouwt, programmeert en werkend krijgt. Is best tof. Is ook wel cool dat we die basis skills zoals solderen enzo leren.quote:
Basiscursusje MS Windows en Office zeker.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:44 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee ik zit een half jaar thuis omdat ik een revalidatie traject moest volgen in het revalidatiecentrum. Na de zomer ga ik m'n stage waarschijnlijk afronden en dan alleen nog afstuderen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:46 schreef no1uknow het volgende:
[..]
jij zit toch alleen maar op de bank blowtjes te roken
Ga jij nou maar je best doenquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Post ff die naaktfoto's waar je zo subtiel naar hint in dieet.
Klinkt als wat ik heb gedaan.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:47 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee wel hoe je een interactieve installatie bedenkt, bouwt, programmeert en werkend krijgt. Is best tof. Is ook wel cool dat we die basis skills zoals solderen enzo leren.
Mini ITX kast come at me. 20 x 24 x 23 masterrace.quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:35 schreef Ethanolic het volgende:
Lol pc.
Dat is toch zo'n koelkast? Die hebben ze op mijn werk ook. Rare dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |