SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
Nog niets buddy, ben weer strenger aan het IFen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:20 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Clumsy, wat heb je vandaag allemaal al gegeten?
Wist je nog dat ik je die major lazer track stuurde waar ik tot op heden nog geen feedback over gehad heb?quote:
Graag gedaan.quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nog niets buddy, ben weer strenger aan het IFen.
Sorry ik luister hem nu.quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:23 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Wist je nog dat ik je die major lazer track stuurde waar ik tot op heden nog geen feedback over gehad heb?
Ik wel.
Ik hoop voor je dat je er een keertje op mag, als ze allebei heet en succesvol zijn.quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:25 schreef Awesome_ het volgende:
Juul is druk aan het filmen/editten as we speak. Clumsy weer doorstart aan het maken met haar weightloss.
Al deze karma die terug gaat komen ooit.
link? Of bedoelde je die red roses?quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:25 schreef VMSDKR het volgende:
Ja, lekker nummertje vriend. Ik vind het origineel wel beter maarja, baas boven baas. Die van Pep & Rash is ook wel nice trouwens.
Red Roses ja. Ik ga vanavond even een 'Future'-playlistje maken en al die shit die jij mij stuurt daarin zetten.quote:
nee, dat is voor de dieetclubquote:Op woensdag 3 juni 2015 14:27 schreef Fripsel het volgende:
Als het toch over afvallen gaat, heb eindelijk m'n einddoel bepaald qua gewicht, vetpercentage en spiermassadat is best gym gerelateerd toch? Of dat was het, ooit
we kunnen ook een gedeelde afspeellijst makenquote:Op woensdag 3 juni 2015 14:28 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Red Roses ja. Ik ga vanavond even een 'Future'-playlistje maken en al die shit die jij mij stuurt daarin zetten.
Wel beter dan eerst. Ik dacht eerst dat ik naar de 72, of 68 wilde. Maar ik zit nu op 72, en heb zoiets van ok toch maar 65. Ik denk dat ik nooit meer klaar ga zijn nu ik me ook echt aan het verdiepen ben in krachttraining enzoquote:Op woensdag 3 juni 2015 14:28 schreef Deuce92 het volgende:
Je weet nu toch niet hoe je er op een bepaalde gewicht/vp/etc uit zal zien. Beetje raar.
hear hearquote:Op woensdag 3 juni 2015 14:25 schreef fathank het volgende:
Vorig topic is wel 't toppunt slijmballerij.
een chickie post een foto'tje en een youtubekanaaltje en moet je eens kijken hoe ze kruipen
Ja goed idee man, ware het niet dat het van no1 'I'LLDOXYA' uknow komt.quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:29 schreef no1uknow het volgende:
[..]
we kunnen ook een gedeelde afspeellijst makenik heb al een lekker begin gemaakt met een playlistje
Waarom zou je een chromebook willen als je geen tablet wilt?quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:30 schreef Questular het volgende:
Dus als je geen tablet wilt is zo een chromebook een prima optie? Zo ja waarom, zo nee waarom niet.
Omdat ik vanaf de bank wel met mn luie reet wat wil surfen etc, heb een ipad van het werk en die vind ik maar ruk.quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:31 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Waarom zou je een chromebook willen als je geen tablet wilt?
wat gebruik je als computer thuis danquote:Op woensdag 3 juni 2015 14:31 schreef Questular het volgende:
[..]
Omdat ik vanaf de bank wel met mn luie reet wat wil surfen etc, heb een ipad van het werk en die vind ik maar ruk.
wat je zegt ben je zelvquote:Op woensdag 3 juni 2015 14:31 schreef Ethanolic het volgende:
ik wil seto tot de kkhomo van dit deel nomineren ivm deze kktt
althans, als die echte homo niet post
PCquote:Op woensdag 3 juni 2015 14:32 schreef no1uknow het volgende:
[..]
wat gebruik je als computer thuis dan
MMORPG's en FPS rock je op een PC vriend.quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:35 schreef Ethanolic het volgende:
Lol pc.
Dat is toch zo'n koelkast? Die hebben ze op mijn werk ook. Rare dingen.
gooi door het raam heen en koop gewoon een volwaardige, lichte laptop waarmee je op de bank kan hangen. Anders heb je een PC en een net-niet laptop, waar je dan toch allemaal zaken op gaat doen die je eigenlijk op de PC doet en dan is het 't allemaal net niet.quote:
Gewoon doen, Sander. Niet luisteren naar Sander.quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:30 schreef Questular het volgende:
Dus als je geen tablet wilt is zo een chromebook een prima optie? Zo ja waarom, zo nee waarom niet.
Ja goed. Loopt nog steeds sneller dan jijquote:
Surface pro i7quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:37 schreef no1uknow het volgende:
[..]
gooi door het raam heen en koop gewoon een volwaardige, lichte laptop waarmee je op de bank kan hangen. Anders heb je een PC en een net-niet laptop, waar je dan toch allemaal zaken op gaat doen die je eigenlijk op de PC doet en dan is het 't allemaal net niet.
imo
Kutje.quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja goed. Loopt nog steeds sneller dan jij
Komt goed.quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:47 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Kutje.
DAN DENK JE IETS PRIVE TE ZEGGEN HOOR
mooi spulquote:
ik heb geen motorische of andere problemen waardoor ik een touchpad niet normaal zou kunnen bedienen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:53 schreef fathank het volgende:
[..]
mooi spul
tenminste als je niet gamed.
blijf jij maar lekker met je touchpad kloten als je onderuit gezakt op de bank ligt.
Prijzig wel ja, maar een PC stop je niet in je tas.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:09 schreef VMSDKR het volgende:
Beetje duur zo'n Surface Pro i7. Dan kun je net zo goed meteen een dikke pc kopen.
t is meer een ultraportable imho. met een hoop power. Als ik interpolaties moet uitvoeren op een uitgebreide dataset is een i7 best lekker. Kan ook wel op een Atom maar dan ik net zo goed in tussentijd naar de Gym.quote:
Editen bedoel je volgens mij. Coderen doe je met script.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:13 schreef Deuce92 het volgende:
Supersnel in de trein video's coderen. Ja tog.
dan kan ik het wel begrijpen jaquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:14 schreef fathank het volgende:
[..]
t is meer een ultraportable imho. met een hoop power. Als ik interpolaties moet uitvoeren op een uitgebreide dataset is een i7 best lekker. Kan ook wel op een Atom maar dan ik net zo goed in tussentijd naar de Gym.
Das eigenlijk best een idee.
Maar ff zonder dollen. Ik ben regelmatig op locatie buiten of op 't water. Stroomtoevoer is nog wel eens beperkt en de hele dag met een 17" rondsjouwen is ook niks. Dan liever een klein ding met een hoop rekenkracht die op 't bureau aan een externe monitor gaat.
encoden bedoelt iequote:Op woensdag 3 juni 2015 15:16 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Editen bedoel je volgens mij. Coderen doe je met script.
Nee, ik bedoel encoderen. Dat kan nogal lang duren met een langzame CPU. Maar echt indrukwekkend hoor, dat ICT-cursusje van de LOI.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:16 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Editen bedoel je volgens mij. Coderen doe je met script.
oh werk je met SPSS?quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:14 schreef fathank het volgende:
[..]
t is meer een ultraportable imho. met een hoop power. Als ik interpolaties moet uitvoeren op een uitgebreide dataset is een i7 best lekker. Kan ook wel op een Atom maar dan ik net zo goed in tussentijd naar de Gym.
Das eigenlijk best een idee.
Maar ff zonder dollen. Ik ben regelmatig op locatie buiten of op 't water. Stroomtoevoer is nog wel eens beperkt en de hele dag met een 17" rondsjouwen is ook niks. Dan liever een klein ding met een hoop rekenkracht die op 't bureau aan een externe monitor gaat.
Nee.quote:
ETRS89 ->RD2008 in Nederlandquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:33 schreef Ethanolic het volgende:
Welk datasysteem wordt gebruikt door je nimbus2000 schotels Henk?
ICT cursusjequote:Op woensdag 3 juni 2015 15:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel encoderen. Dat kan nogal lang duren met een langzame CPU. Maar echt indrukwekkend hoor, dat ICT-cursusje van de LOI.
Leer je dan Latops te boetseren?quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:44 schreef Fripsel het volgende:
[..]
ICT cursusjeMijn HBO opleiding is een combinatie van ICT en kunstacademie slimmerik.
jij zit toch alleen maar op de bank blowtjes te rokenquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:44 schreef Fripsel het volgende:
[..]
ICT cursusjeMijn HBO opleiding is een combinatie van ICT en kunstacademie slimmerik.
Nee wel hoe je een interactieve installatie bedenkt, bouwt, programmeert en werkend krijgt. Is best tof. Is ook wel cool dat we die basis skills zoals solderen enzo leren.quote:
Basiscursusje MS Windows en Office zeker.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:44 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee ik zit een half jaar thuis omdat ik een revalidatie traject moest volgen in het revalidatiecentrum. Na de zomer ga ik m'n stage waarschijnlijk afronden en dan alleen nog afstuderen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:46 schreef no1uknow het volgende:
[..]
jij zit toch alleen maar op de bank blowtjes te roken
Ga jij nou maar je best doenquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Post ff die naaktfoto's waar je zo subtiel naar hint in dieet.
Klinkt als wat ik heb gedaan.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:47 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee wel hoe je een interactieve installatie bedenkt, bouwt, programmeert en werkend krijgt. Is best tof. Is ook wel cool dat we die basis skills zoals solderen enzo leren.
Mini ITX kast come at me. 20 x 24 x 23 masterrace.quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:35 schreef Ethanolic het volgende:
Lol pc.
Dat is toch zo'n koelkast? Die hebben ze op mijn werk ook. Rare dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |