quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die tweede, omg vooral als ze de hele dag gelopen heeft en zo op je face komt sitten.
die geurtjes![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:24 schreef McNulty het volgende:
Pik je dat GRS. No1 wilt samen met Ossum een roticery chicken van je maken.
[ afbeelding ]
quote:
thanx deze raakt me in de feelsquote:Op woensdag 3 juni 2015 18:50 schreef seto het volgende:
hey nulty volgens mij ben jij best ok voor een neger
quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zou een kommetje maken van mn handen en haar een poepje erin laten doen.
Maar daarna wel netjes in de wc gooien.
Gehehe ik zei nog dat mijn UI meer wat voor jou was.quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:37 schreef G.R.S. het volgende:
hi mcnulty, post eens het origineel van je UI?
whyquote:Op woensdag 3 juni 2015 19:38 schreef stinkie het volgende:
Zo, 17.55 ontslag indienen, 18.00 jailbreak
#365vrijedagenperjaarcrew
GRS post eens een selfie danquote:Op woensdag 3 juni 2015 19:37 schreef G.R.S. het volgende:
hi mcnulty, post eens het origineel van je UI?
da's een fucking leeuw Gquote:Op woensdag 3 juni 2015 19:43 schreef McNulty het volgende:
D'r haar is nog mooier dan die gif laat zien.
Stel je voor dat je zo'n chick naast hebt lopen. Fuck man.
Hey McNulty^9999999
[ afbeelding ]
https://instagram.com/alyssa_redenti_/
Nee maar ik weet je mag mij nietquote:Op woensdag 3 juni 2015 19:09 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Waar komt dit wantrouwen eigenlijk vandaan? Ik ken de identiteit van meerdere mensen hier en ik heb nog nooit iemand gedoxt.
begrijpelijkquote:Op woensdag 3 juni 2015 19:43 schreef stinkie het volgende:
Zelfstandig verder, geen zin meer in continue discussies met sales of verplichte vergaderingen en cursussen in de avond waar ik geen reet aan heb
Ik word er niet echt warm van, vriend.quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:43 schreef McNulty het volgende:
D'r haar is nog mooier dan die gif laat zien.
Stel je voor dat je zo'n chick naast hebt lopen. Fuck man.
Hey McNulty^9999999
[ afbeelding ]
https://instagram.com/alyssa_redenti_/
mijn huidige opdrachtgever is al bereid te keer te gaan als mijn werkgever niet meewerkt aan contractondername. En ik heb al eerder freelance werk gedaan. Nog 2,5 maand opzegtermijn, dus tijd genoeg om wat te regelenquote:Op woensdag 3 juni 2015 19:45 schreef seto het volgende:
[..]
begrijpelijk
hoop dat het voor je gaat werken bruh
Ga je je eigen Dirk Scheringa Bank opzetten?quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:43 schreef stinkie het volgende:
Zelfstandig verder, geen zin meer in continue discussies met sales of verplichte vergaderingen en cursussen in de avond waar ik geen reet aan heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |