Ooh die van de baby? Ja die wel natuurlijk, de buik, het bovenbeen en het hoofd natuurlijk.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:33 schreef L-E het volgende:
Ah Joycie vandaar.. Geen ervaring met een guo
Saskia ik bedoel gemeten tijdens de echo he.
Hier meten ze nooit mijn buik bij een echo. Soms wordt er eerst wat gevoeld als er een co-assistent bij is.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze hebben bij de groeiecho de buik niet gemeten? Dat ben ik niet gewend
Ik ga gewoon uit van jou voorspellende gavequote:Op woensdag 3 juni 2015 12:38 schreef LuDann het volgende:
Joycie, ik had niet goed gelezen, dacht dat je de uitslag al had. Veel sterkte vanmiddag.
[..]
Hier meten ze nooit mijn buik bij een echo. Soms wordt er eerst wat gevoeld als er een co-assistent bij is.
Maar dat is toch waar een groeiecho voor bedoeld is? Meten van hoofd, buik en benen?quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:41 schreef L-E het volgende:
Oke, ik ga het nog een keer zeggen: met het meten van de buik tijdens een groeiecho bedoel ik de buik van de baby, niet de buik van de moeder. Blijkbaar is dat niet zo logisch als ik dacht
Ik hoop dat die gelijk heeft ja!quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:42 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon uit van jou voorspellende gave
Joh, vervelend. Sterkte met wachten!quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:58 schreef Ggirl het volgende:
Na 18! Minuten in de wacht bij de afdeling gynaecologie eindelijk een afspraak gemaakt! Beide VK hadden nog nooit n halscyste gezien, en met hun apparatuur was het dus ook niet nauwkeurig waar te nemen, vandaar de verwijzing. Nog maar n weekje afwachten dus!
Iemand van jullie ervaring met floradix? Ijzer zat gisterenavond op 6,8 dus werd aangeraden. Nu gaat mijn voorkeur uit naar t drankje ipv de pilletjes, maar vraag me af of het zo vies is als gezegd word?!
Mixen met verse sinaasappelsap. Of cool best ofzo. Dan is het best lekker. Pillen vond ik niks. Werkt goed, vond ik. Had het na de bevalling van Billie.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:58 schreef Ggirl het volgende:
Na 18! Minuten in de wacht bij de afdeling gynaecologie eindelijk een afspraak gemaakt! Beide VK hadden nog nooit n halscyste gezien, en met hun apparatuur was het dus ook niet nauwkeurig waar te nemen, vandaar de verwijzing. Nog maar n weekje afwachten dus!
Iemand van jullie ervaring met floradix? Ijzer zat gisterenavond op 6,8 dus werd aangeraden. Nu gaat mijn voorkeur uit naar t drankje ipv de pilletjes, maar vraag me af of het zo vies is als gezegd word?!
En dan niet die van de moeder?quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:43 schreef LuDann het volgende:
[..]
Maar dat is toch waar een groeiecho voor bedoeld is? Meten van hoofd, buik en benen?
Dan zouden ze vast bij mij zorgen hebben over de lengte van mijn benenquote:Op woensdag 3 juni 2015 13:32 schreef LuDann het volgende:
[..]![]()
Ik zie het helemaal voor me nu. ''Nog even uw hoofd meten mevrouw''.
Ja, heb je van die korte pootjes?quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:34 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dan zouden ze vast bij mij zorgen hebben over de lengte van mijn benen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |