Eens. Hoe leuk Tyene is, zie haar liever echt als een backstabbing assassin ala Arya dan als slapstick boobies figurantquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk komt wel snel het nieuwe boek uit zodat ze niet door blijven gaan met dit soort scènes. Want dat is kansloos
Eens. Want als hun enige kwaliteit is dat ze hun kleren kunnen uittrekken is er weinig boeiends aan een vrouwquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Eens. Hoe leuk Tyene is, zie haar liever echt als een backstabbing assassin ala Arya dan als slapstick boobies figurant
Ah ja maar hij wilde een bekentenis en hem lang laten lijden, maar hij rekte het wel behoorlijk uit, ja. Er MOEST gewoon iets mis gaan, maar dat het ZO gierend mis zou gaan had ik nooit verwacht!quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had het over toen the Mountain op de grond lag. Druk je die speer door zijn kop of hart en doei doei Mountain
Toen het zo lang duurde zat ik op het "schrikmomentje" (net als in de ep van maandag met die gast die door die muur keekquote:Op woensdag 3 juni 2015 23:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah ja maar hij wilde een bekentenis en hem lang laten lijden, maar hij rekte het wel behoorlijk uit, ja. Er MOEST gewoon iets mis gaan, maar dat het ZO gierend mis zou gaan had ik nooit verwacht!
Heck, zie haar liever in stealth een assassination uitvoeren en dan als signature met je boobies zwaaien (this will be the last set you'll ever see ofzo tegengesteld aan Cersei zeg maarquote:Op woensdag 3 juni 2015 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens. Want als hun enige kwaliteit is dat ze hun kleren kunnen uittrekken is er weinig boeiends aan een vrouw
quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Eens. Hoe leuk Tyene is, zie haar liever echt als een backstabbing assassin ala Arya dan als slapstick boobies figurant
Dat was idd wel een redelijk schrikmomentje. ja!quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen het zo lang duurde zat ik op het "schrikmomentje" (net als in de ep van maandag met die gast die door die muur keek) te wachten. En ja hoor, daar ging die. Was wel lekker bruut gedaan weer, toch wel goed
Dat ze binnenkort sterven en wel een echte Lannister-begrafenis gaan krijgen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gold will be their crowns. Gold will be their shrowds.
Wat moet je daar nu weer mee?
Gouden kroontjes op de kop, gouden doodskisten toch?quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gold will be their crowns. Gold will be their shrowds.
Wat moet je daar nu weer mee?
Ook met the Red Wedding, dat ze zo in paniek zittenquote:Op woensdag 3 juni 2015 23:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat was idd wel een redelijk schrikmomentje. ja!
Op Youtube zie je ook filmpjes van mensen die die scène zitten te kijken!
Dus binnenkort, want Cersei heeft ondertussen house Lannister kapot geholpen dus nu hebben ze nog een beetje macht en geldquote:Op woensdag 3 juni 2015 23:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat ze binnenkort sterven en wel een echte Lannister-begrafenis gaan krijgen.
Zat meerquote:Op woensdag 3 juni 2015 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook met the Red Wedding, dat ze zo in paniek zitten. Ik zat er redelijk droog bij denk ik en bij de Red Wedding ging de vlag uit na afloop
Ik kan er niet uithalen dat ze binnenkort sterven.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat ze binnenkort sterven en wel een echte Lannister-begrafenis gaan krijgen.
Shroud is een doek.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gouden kroontjes op de kop, gouden doodskisten toch?
Dit idd!quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zat meertoen de wolfjes aan de beurt waren
quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus binnenkort, want Cersei heeft ondertussen house Lannister kapot geholpen dus nu hebben ze nog een beetje macht en geld
Hmm.. de wens is vader van de gedachte dus tja..quote:
Troll is een groot woord.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Goeie trollactie richting rukkertman van jou
Die wolf vond ik wel kut ja.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zat meertoen de wolfjes aan de beurt waren
Daarom einde van house Lannister. Alles waar Tywin naar gestreefd heeft kapot gemaakt door zijn kinderenquote:Op woensdag 3 juni 2015 23:07 schreef ToT het volgende:
[..]
En Tywin zei op een gegeven moment dat hun goudmijnen al een aardige tijd uitgeput waren.
Hoe leuk hij ook Argus Filch speelde (vooral in GoFquote:Op woensdag 3 juni 2015 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die wolf vond ik wel kut ja.
Wedding zelf was genot met die Argus Filch die lekker zat toe te kijken hoe zijn gasten werden vermoordt
Tommenquote:Op woensdag 3 juni 2015 23:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hmm.. de wens is vader van de gedachte dus tja..Al vind ik Tommen, Marg en Ser Pounce ubercute als Disney koningskoppel
Alleen jammer dat hij dat niet zelf meer mee mag maken!quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom einde van house Lannister. Alles waar Tywin naar gestreefd heeft kapot gemaakt door zijn kinderen
Benieuwd of we Frey nog eens te zien krijgenquote:Op woensdag 3 juni 2015 23:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hoe leuk hij ook Argus Filch speelde (vooral in GoF) mag hij ipv Balon Greyjoy dood als usurper
Tja als hij er zelf was had het nog niet zo in de soep gelopen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hij dat niet zelf meer mee mag maken!
Ik vind de cynische personages en de psychopaten óók heel leuk, maar types als Jon zijn degene waar ik voor "root" en zonder op zijn minst een paar van dat soort types zou ik de serie links laten liggen, want dan is het mij veels te veel om het even wat er met iedereen gebeurt...quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nooit zoveel met die stereotype helden en goodguys gehad. Hij was wel goed tegen die WW etc en met Slynt toen, maar een favoriet zal hij nooit worden bij mij.
Dan hou ik toch wat meer van de cynische personages als de Lannisters of de psychopaten zoals Ramsay en Joffrey
Vast wel in season 6, net als de Greyjoys, er is nog een usurper levend, dat kan niet waar zijn voor het rode gevaarquote:Op woensdag 3 juni 2015 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd of we Frey nog eens te zien krijgen
Ach dat is gewoon een onzekere push-over. Verandert wel als hij een keer de baard in de keel gaat krijgen. (Mocht hij nog zo lang leven!quote:
Het ging over Misfits he, niet Game of Thrones.quote:
De diversiteit in personages is wel goed hoor, dat maakt de serie ookquote:Op woensdag 3 juni 2015 23:15 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind de cynische personages en de psychopaten óók heel leuk, maar types als Jon zijn degene waar ik voor "root" en zonder op zijn minst een paar van dat soort types zou ik de serie links laten liggen, want dan is het mij veels te veel om het even wat er met iedereen gebeurt...
Met de Greyjoys kunnen ze sowieso wel watquote:Op woensdag 3 juni 2015 23:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Vast wel in season 6, net als de Greyjoys, er is nog een usurper levend, dat kan niet waar zijn voor het rode gevaar
Hopelijk lijkt hij een beetje op Jaime of Tyrion danquote:Op woensdag 3 juni 2015 23:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach dat is gewoon een onzekere push-over. Verandert wel als hij een keer de baard in de keel gaat krijgen. (Mocht hij nog zo lang leven!)
quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:16 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Het ging over Misfits he, niet Game of Thrones.Die serie staat volledig op Netflix.
Misschien reparatie door zijn broer? Was toch gesommeerd om terug te komen en de zooi over te nemen?quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom einde van house Lannister. Alles waar Tywin naar gestreefd heeft kapot gemaakt door zijn kinderen
Yep, Kevan komt terug als Hand of the King.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:57 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Misschien reparatie door zijn broer? Was toch gesommeerd om terug te komen en de zooi over te nemen?
Mogelijk kan Tommen nog wel via Cersei in de lijn der opvolging staan.quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:09 schreef Mr.Major het volgende:
De enige hoop die de lannisters nog hebben is Jaime die casterly rock intrekt als Cersei de pijp uit is of weg gaat uit KL.
Tommen is officieel geen Lannister, en zal dat ook niet worden. Hoop wel dat hij en Margaery op de troon mogen blijven zitten
Vraag me gewoon af of Tommen niet door Cersei haar onvermijdelijke val daarin meegetrokken wordt. En die heks met die profetie is mij iets te goed in voorspellen, zoals Baelish de dood van Tywin ook aankondigde.quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:12 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Mogelijk kan Tommen nog wel via Cersei in de lijn der opvolging staan.
Helemaal mee eens. Jonquote:Op woensdag 3 juni 2015 23:15 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind de cynische personages en de psychopaten óók heel leuk, maar types als Jon zijn degene waar ik voor "root" en zonder op zijn minst een paar van dat soort types zou ik de serie links laten liggen, want dan is het mij veels te veel om het even wat er met iedereen gebeurt...
Hopelijk is hij net zo'n baas als Tywin.quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:09 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Yep, Kevan komt terug als Hand of the King.
Stunts, naaktscènes.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:47 schreef Fylax het volgende:
Waar zijn die body doubles eigenlijk voor?
Exact! Perfect hoeft zeker niet, als hij maar wel "goed" blijft. Wat mij betreft geldt hetzelfde voor Brienne, Sam, Shireen, Davos. Jaime door zijn acties in het eerste seizoen en Tyrion door zijn acties in het vorige seizoen zou je misschien als twijfelgevallen kunnen zien, maar schaar ik zelf toch ook bij deze groep. Verder vergeet ik nu misschien nog wel wat mensen (of is hun rol in mijn ogen te klein om op te noemen). Anyways, die vind ik allemaalquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. JonHij hoeft niet perfect te zijn, zo lang hij maar wel 'goed' is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tails tell tales
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |