Benieuwd of we Frey nog eens te zien krijgenquote:Op woensdag 3 juni 2015 23:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hoe leuk hij ook Argus Filch speelde (vooral in GoF) mag hij ipv Balon Greyjoy dood als usurper
Tja als hij er zelf was had het nog niet zo in de soep gelopen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hij dat niet zelf meer mee mag maken!
Ik vind de cynische personages en de psychopaten óók heel leuk, maar types als Jon zijn degene waar ik voor "root" en zonder op zijn minst een paar van dat soort types zou ik de serie links laten liggen, want dan is het mij veels te veel om het even wat er met iedereen gebeurt...quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nooit zoveel met die stereotype helden en goodguys gehad. Hij was wel goed tegen die WW etc en met Slynt toen, maar een favoriet zal hij nooit worden bij mij.
Dan hou ik toch wat meer van de cynische personages als de Lannisters of de psychopaten zoals Ramsay en Joffrey
Vast wel in season 6, net als de Greyjoys, er is nog een usurper levend, dat kan niet waar zijn voor het rode gevaarquote:Op woensdag 3 juni 2015 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd of we Frey nog eens te zien krijgen
Ach dat is gewoon een onzekere push-over. Verandert wel als hij een keer de baard in de keel gaat krijgen. (Mocht hij nog zo lang leven!quote:
Het ging over Misfits he, niet Game of Thrones.quote:
De diversiteit in personages is wel goed hoor, dat maakt de serie ookquote:Op woensdag 3 juni 2015 23:15 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind de cynische personages en de psychopaten óók heel leuk, maar types als Jon zijn degene waar ik voor "root" en zonder op zijn minst een paar van dat soort types zou ik de serie links laten liggen, want dan is het mij veels te veel om het even wat er met iedereen gebeurt...
Met de Greyjoys kunnen ze sowieso wel watquote:Op woensdag 3 juni 2015 23:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Vast wel in season 6, net als de Greyjoys, er is nog een usurper levend, dat kan niet waar zijn voor het rode gevaar
Hopelijk lijkt hij een beetje op Jaime of Tyrion danquote:Op woensdag 3 juni 2015 23:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach dat is gewoon een onzekere push-over. Verandert wel als hij een keer de baard in de keel gaat krijgen. (Mocht hij nog zo lang leven!)
quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:16 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Het ging over Misfits he, niet Game of Thrones.Die serie staat volledig op Netflix.
Misschien reparatie door zijn broer? Was toch gesommeerd om terug te komen en de zooi over te nemen?quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom einde van house Lannister. Alles waar Tywin naar gestreefd heeft kapot gemaakt door zijn kinderen
Yep, Kevan komt terug als Hand of the King.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:57 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Misschien reparatie door zijn broer? Was toch gesommeerd om terug te komen en de zooi over te nemen?
Mogelijk kan Tommen nog wel via Cersei in de lijn der opvolging staan.quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:09 schreef Mr.Major het volgende:
De enige hoop die de lannisters nog hebben is Jaime die casterly rock intrekt als Cersei de pijp uit is of weg gaat uit KL.
Tommen is officieel geen Lannister, en zal dat ook niet worden. Hoop wel dat hij en Margaery op de troon mogen blijven zitten
Vraag me gewoon af of Tommen niet door Cersei haar onvermijdelijke val daarin meegetrokken wordt. En die heks met die profetie is mij iets te goed in voorspellen, zoals Baelish de dood van Tywin ook aankondigde.quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:12 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Mogelijk kan Tommen nog wel via Cersei in de lijn der opvolging staan.
Helemaal mee eens. Jonquote:Op woensdag 3 juni 2015 23:15 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind de cynische personages en de psychopaten óók heel leuk, maar types als Jon zijn degene waar ik voor "root" en zonder op zijn minst een paar van dat soort types zou ik de serie links laten liggen, want dan is het mij veels te veel om het even wat er met iedereen gebeurt...
Hopelijk is hij net zo'n baas als Tywin.quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:09 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Yep, Kevan komt terug als Hand of the King.
Stunts, naaktscènes.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:47 schreef Fylax het volgende:
Waar zijn die body doubles eigenlijk voor?
Exact! Perfect hoeft zeker niet, als hij maar wel "goed" blijft. Wat mij betreft geldt hetzelfde voor Brienne, Sam, Shireen, Davos. Jaime door zijn acties in het eerste seizoen en Tyrion door zijn acties in het vorige seizoen zou je misschien als twijfelgevallen kunnen zien, maar schaar ik zelf toch ook bij deze groep. Verder vergeet ik nu misschien nog wel wat mensen (of is hun rol in mijn ogen te klein om op te noemen). Anyways, die vind ik allemaalquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. JonHij hoeft niet perfect te zijn, zo lang hij maar wel 'goed' is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tails tell tales
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |