QFT!quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze was iig een stuk meer badass dan de Sandsnakes
Wat een stuk oogkanker zijn die scenes in Dorne zeg
QFTquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Jon niet veel uitstraling hebben, heeft ook niet zoveel humor.
Weinig aan
Who needs acting when you got tits like that?quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze kunnen alle 3 niet acteren. Hun plan is achterlijk. De choreografie is zielig.
moar cailin winterfell iig maar over de rest is niet gesprokenquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:37 schreef muhahaha het volgende:
Volgens mij zijn de Greyjoys weer terug het eiland op getrapt door de Boltons.
Ach twee van die chicks zijn doenbaarquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze kunnen alle 3 niet acteren. Hun plan is achterlijk. De choreografie is zielig.
Haar zusje is ook wel lekker. Met die vlechtquote:
Ik hoop dat ze een relatief onbelangrijke natte scheet in het verhaal waren.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach twee van die chicks zijn doenbaar
Voor de rest was het wel triest allemaalBenieuwd verder wat er met ze gaat gebeuren.
Eens, maar op die punten is Tyrion dan ook mijn grootste favoriet. Jon heeft weer andere dingen die hem voor mij heel leuk/interessant maken. De rustige "good-hearted hero", mijns inziens de grote vervanger voor Ned...quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Jon niet veel uitstraling hebben, heeft ook niet zoveel humor.
Weinig aan
Benieuwd wat Jaime en Bronn nu gaan doenquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een relatief onbelangrijke natte scheet in het verhaal waren.
Ik begreep dat veel mensen uitkeken naar Dorne en de Sandsnakes. Ik vraag me af hoe ze reageerden.quote:
Mja, ze lijken weinig te doen te hebben met de draken, niks met de White Walkers. Ze haten de Lannisters maar die zijn dood. Denk niet dat we ze nog veel gaan zien.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach twee van die chicks zijn doenbaar
Voor de rest was het wel triest allemaalBenieuwd verder wat er met ze gaat gebeuren.
Who's the most beautiful woman in the world?quote:
die gaan dornish wine drinkenquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd wat Jaime en Bronn nu gaan doen
De suggestie ligt bij uitbraak samen met die chicks. Maar wat dan? Die koning daar ontvoeren in z'n houten rolstoel?quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd wat Jaime en Bronn nu gaan doen
Ik heb nooit zoveel met die stereotype helden en goodguys gehad. Hij was wel goed tegen die WW etc en met Slynt toen, maar een favoriet zal hij nooit worden bij mij.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:41 schreef Forbry het volgende:
[..]
Eens, maar op die punten is Tyrion dan ook mijn grootste favoriet. Jon heeft weer andere dingen die hem voor mij heel leuk/interessant maken. De rustige "good-hearted hero", mijns inziens de grote vervanger voor Ned...
Ik vond het doodsaai om te lezen; ik keek er echt niet naar uit. Weer een nieuwe verhaallijn met mensen waar ik geen interesse in had. Aan de andere kant worden de oude personages aardig uitgedund in de loop der tijd, dus moet je af en toe wel wat nieuws toevoegen aan het verhaal.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik begreep dat veel mensen uitkeken naar Dorne en de Sandsnakes. Ik vraag me af hoe ze reageerden.
Myrcella en Tommen moeten nog dood volgens die profetiequote:Op woensdag 3 juni 2015 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, ze lijken weinig te doen te hebben met de draken, niks met de White Walkers. Ze haten de Lannisters maar die zijn dood. Denk niet dat we ze nog veel gaan zien.
Whahaha muah die ene derde vind ik helemaal niks. Dus dat hoeft niet van mij.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Who's the most beautiful woman in the world?![]()
Een quattro met die Sand Snakes, je zult het met je leven bekopen maar a hell of a night hebben
En Dornish vrouwen neukenquote:
Dorne veroveren en Myrcella mee terug naar KL.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]
De suggestie ligt bij uitbraak samen met die chicks. Maar wat dan? Die koning daar ontvoeren in z'n houten rolstoel?
Saai was het opzich niet om te lezen hoor.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vond het doodsaai om te lezen; ik keek er echt niet naar uit. Weer een nieuwe verhaallijn met mensen waar ik geen interesse in had. Aan de andere kant worden de oude personages aardig uitgedund in de loop der tijd, dus moet je af en toe wel wat nieuws toevoegen aan het verhaal.
Ik vond het met name saai omdat het me geen hol kon interesseren!quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Saai was het opzich niet om te lezen hoor.
Al heb ik maar twee Dorne hoofdstukken gehad
In boek 4 heb ik wel het idee dat er heel veel op gang moet komenquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vond het met name saai omdat het me geen hol kon interesseren!
Welke moet je niet, Nymeria met daggers snap ik wel, Obara met de speer zeker niet? En die ene met de zweep wel. Damn, die snakes hebben meteen de perfecte attributen om er een nacht van te maken die je nooit zult vergetenquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Whahaha muah die ene derde vind ik helemaal niks. Dus dat hoeft niet van mij.
Kan ik me ff niet zo voor de geest halen, maar ik wet wel dat ik die een stuk interessanter vond als het 5e boek, dus er staat je blijkbaar nog wat te wachten!quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In boek 4 heb ik wel het idee dat er heel veel op gang moet komen. Gebeurd nog niet zoveel
Ah, je houdt wel van een stevige speer in je hol dus?quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Welke moet je niet, Nymeria met daggers snap ik wel, Obara met de speer zeker niet? En die ene met de zweep wel. Damn, die snakes hebben meteen de perfecte attributen om er een nacht van te maken die je nooit zult vergeten
Nee, dibs voor die dual dagger chick en die met die zweep. Skip die speer en pass die maar door aan Joffrey, past wel bij hemquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, je houdt wel van een stevige speer in je hol dus?
quote:
Obara is een lelijk arrogant wicht.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Welke moet je niet, Nymeria met daggers snap ik wel, Obara met de speer zeker niet? En die ene met de zweep wel. Damn, die snakes hebben meteen de perfecte attributen om er een nacht van te maken die je nooit zult vergeten
Joffrey?quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nee, dibs voor die dual dagger chick en die met die zweep. Skip die speer en pass die maar door aan Joffrey, past wel bij hem
Ik zou graag weer de Riverlands zien, en meer North.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vond het doodsaai om te lezen; ik keek er echt niet naar uit. Weer een nieuwe verhaallijn met mensen waar ik geen interesse in had. Aan de andere kant worden de oude personages aardig uitgedund in de loop der tijd, dus moet je af en toe wel wat nieuws toevoegen aan het verhaal.
Werd niet gezegd wanneer toch?quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Myrcella en Tommen moeten nog dood volgens die profetie
Hopelijk keert dan wel mijn favoriete personage terug als POVquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan ik me ff niet zo voor de geest halen, maar ik wet wel dat ik die een stuk interessanter vond als het 5e boek, dus er staat je blijkbaar nog wat te wachten!
Mee eens; ik hoop dat dat in het volgend seizoen & boek weer terug gaat komen allemaal.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou graag weer de Riverlands zien, en meer North.
Waar zijn de Umbers? Blackfish? Dondarrion? Thoros?
Is Edmure nog steeds gevangen door Walder Frey?
[..]
Werd niet gezegd wanneer toch?
Obara is zo vader, zo dochterquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Obara is een lelijk arrogant wicht.
Nymeria en Tyene (mag wel haar haar laten groeien) zijn prima speelgoed
Neuh, maar als ze dit seizoen laten beginnen met die profetie zal het me niet verbazen als ze het laten eindigen met het uitkomen daarvanquote:
Oberyngod was wel echt een baas.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Obara is zo vader, zo dochterNymeria/Tyene zijn de mooiste ja
zo zal ht ook eindigenquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neuh, maar als ze dit seizoen laten beginnen met die profetie zal het me niet verbazen als ze het laten eindigen met het uitkomen daarvan
Klopt; hij had echt stijl!quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oberyngod was wel echt een baas.
Die Sandsnakes qua karakter halen het niet
quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Mee eens; ik hoop dat dat in het volgend seizoen & boek weer terug gaat komen allemaal.
En @ die koters: die ene heks aan het begin van het seizoen zei dat ze dood gingen.
Ja, maar niet meer dan dat ze dood zouden gaan. Kunnen best over 60 jaar van ouderdom doodgaan toch?quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neuh, maar als ze dit seizoen laten beginnen met die profetie zal het me niet verbazen als ze het laten eindigen met het uitkomen daarvan
Eens, alleen daarom al zie ik graag Frankenstein Mountain neer gespiest worden door Obara, Nymeria die met haar zweep tegelijkertijd hem wurgt en Tyene die full throtle hem lek prikt /GoT-style-doodquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ehhh volgens mij steekt de serie zo niet echt in elkaar!quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar niet meer dan dat ze dood zouden gaan. Kunnen best over 60 jaar van ouderdom doodgaan toch?
quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, dacht ik ook. Maar dan hadden ze het echt niet zo specifiek in beeld laten brengenquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar niet meer dan dat ze dood zouden gaan. Kunnen best over 60 jaar van ouderdom doodgaan toch?
Mwah met je speertje in je hand blijven staan als een tientonner op je staat in te hakken is niet altijd de beste tactiek!quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat hij teveel rondjes bleef lopen om the Mountain
Zou het wel leuk vinden. Beetje laten zien dat voorspellingen vaag en nutteloos zijn.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ehhh volgens mij steekt de serie zo niet echt in elkaar!
Hopelijk komt wel snel het nieuwe boek uit zodat ze niet door blijven gaan met dit soort scènes. Want dat is kansloosquote:
Ik had het over toen the Mountain op de grond lag. Druk je die speer door zijn kop of hart en doei doei Mountainquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah met je speertje in je hand blijven staan als een tientonner op je staat in te hakken is niet altijd de beste tactiek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |