Ligt het aan mij of zijn met name Jon en Stannis een stuk beter gaan acteren? Bij die laatste heb ik nog wel het idee dat het vooral ook door het script komt dat hij leuker/interessanter is geworden, maar Jon vond ik altijd al heel leuk, maar wel een beetje "stijf". Die speelt nu met veel meer expressie en veel meer afwisseling daarin heb ik het idee...quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat het acteerwerk in de loop der tijd wel verbeterd is!
In het algemeen was het in de oude afleveringen ook echt wel goed, maar sommige momenten waren echt pijnlijk slecht.
Mee eens!quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:15 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of zijn met name Jon en Stannis een stuk beter gaan acteren? Bij die laatste heb ik nog wel het idee dat het vooral ook door het script komt dat hij leuker/interessanter is geworden, maar Jon vond ik altijd al heel leuk, maar wel een beetje "stijf". Die speelt nu met veel meer expressie en veel meer afwisseling daarin heb ik het idee...
Ja en Tyrion/iedereen eigenlijk ook. Ik vind Tyrion niet zo goed uit de verf komen dit seizoen, al was zijn dialoog met D. in de laatste aflevering tot nu toe wel zo'n beetje het hoogtepunt van dit seizoen qua dialogen.quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:22 schreef Slayage het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tyrion is nog steeds vermakelijk, maar word nog wel beter als hij weer echt the Hand mag gaan spelen denk ik.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:18 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja en Tyrion/iedereen eigenlijk ook. Ik vind Tyrion niet zo goed uit de verf komen dit seizoen, al was zijn dialoog met D. in de laatste aflevering tot nu toe wel zo'n beetje het hoogtepunt van dit seizoen qua dialogen.
Hier is ook nog niks over gezegd dit seizoen. Met the North weer onder controle van de kroon, zijn de Greyjoys nog steeds aan het rebelleren?quote:We are not the Seven Kingdoms until Dorne returns to the fold. The king is dead, the Greyjoys are in open rebellion, a wildling army marches on the Wall, and in the east, a Targaryen girl has three dragons.
Over de Greyjoys wordt ook niks meer gezegdquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:25 schreef Romanus het volgende:
Ik zat net ff een gesprek tussen Tywin en Oberyn terug te kijken waar Tywin Oberyn een plek in de Small Council aanbiedt. Zegt ie dit:
[..]
Hier is ook nog niks over gezegd dit seizoen. Met the North weer onder controle van de kroon, zijn de Greyjoys nog steeds aan het rebelleren?
Ja, misschien ligt het in zijn geval óók wel -deels- aan het script. Zelf vind ik Jon (ondanks voorheen wel wat weinig expressie dus) verre van saai. Hij staat bij mij -samen met Tyrion- juist aan de top qua meest favoriete personages en dat al wel vanaf het begin.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Mee eens!Jon vind ik nog steeds vrij saai, maar hij heeft nu wel echt meer persoonlijkheid, wat ook echt wel aan het script ligt; hij heeft nu een heel andere rol.
is dat zo?quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:25 schreef Romanus het volgende:
Met the North weer onder controle van de kroon, zijn de Greyjoys nog steeds aan het rebelleren?
quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:22 schreef Slayage het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier op in gaan zou een boekspoiler zijn.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:25 schreef Romanus het volgende:
Ik zat net ff een gesprek tussen Tywin en Oberyn terug te kijken waar Tywin Oberyn een plek in de Small Council aanbiedt. Zegt ie dit:
[..]
Hier is ook nog niks over gezegd dit seizoen. Met the North weer onder controle van de kroon, zijn de Greyjoys nog steeds aan het rebelleren?
Ze was iig een stuk meer badass dan de Sandsnakesquote:
Nouja deels, ik zou het omschrijven als onder controle van Kings Landing zolang Roose Bolton de Lannisters steunt, maar ook met een 90% 'revolt risk' van loyale Stark Housesquote:
Nice!quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:14 schreef Slayage het volgende:
Some dude made some Game of Thrones Pin-up posters
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
/ripquote:
Trololololoquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:22 schreef Slayage het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind Jon niet veel uitstraling hebben, heeft ook niet zoveel humor.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:28 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja, misschien ligt het in zijn geval óók wel -deels- aan het script. Zelf vind ik Jon (ondanks voorheen wel wat weinig expressie dus) verre van saai. Hij staat bij mij -samen met Tyrion- juist aan de top qua meest favoriete personages en dat al wel vanaf het begin.
quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze was iig een stuk meer badass dan de Sandsnakes
Wat een stuk oogkanker zijn die scenes in Dorne zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |