http://www.independent.co(...)ldlife-10293523.htmlquote:Op woensdag 3 juni 2015 20:00 schreef Drankster het volgende:
‘Game of Thrones’ Editor Mauled to Death by Lion in South Africa
Nounounou boooyyy! Hypocriet soît, maar hoeeeaaarrrgh? Ietwat overdone niet?quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, als je niet naakt wil, heb je daar morele bezwaren tegen. Kan ik me heel goed voorstellen.
Maar ik vind je wel bijzonder hypocriet als je wel principes hebt en dat niet doet, maar als men maar genoeg biedt (season 1), je je gewoon met je tetters in beeld op tv gaat. Dan is het ineens dag principes.
Als je je voor genoeg geld en roem wel naakt laat filmen, ondanks je principes, vind ik je gewoon een hoer.
Ik ook, dus mag Emilia mooi ons gerust stellenquote:Op woensdag 3 juni 2015 19:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die is nog maagd.. wat doe je haar aan!
Kan nog makkelijkquote:Op woensdag 3 juni 2015 21:27 schreef Forbry het volgende:
Toffe ep! Als het om politiek gekonkel vs actie gaat, vind ik zelf vooral wat afwisseling daartussen heel erg leuk en dat doet GoT heel goed.
Vind het wel heel jammer dat die Wildling-vrouw zo snel doodging. Maakte meteen een hele sterke indruk en had heel graag nog wel wat meer van haar gezien...
Ik ga dit ook proberen denk ik. Had 4+5 en 6+7 ook achter elkaar gekeken.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:58 schreef So_Surreal het volgende:
Ik ga episode 9 & 10 direct na elkaar kijken denk ik
Ja, maar da's dan alleen in een andere, waarschijnlijk toch wat minder positieve vorm.quote:
Heftige Special Effects.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:46 schreef ToT het volgende:
[..]
http://www.independent.co(...)ldlife-10293523.html
Met o.a. het nieuwsbericht op tv er over.
quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:45 schreef ToT het volgende:
Oude aflevering:
Varys: "I must be one of the few men in this city who doesn't want to be king."
Littlefinger: "You must be on of the few men in the city who isn't a man!"
Varys, lichtelijk geïrriteerd: "Oh you can do better than that!"
De dialogen in de oude afleveringen leken veel beter.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:45 schreef ToT het volgende:
Oude aflevering:
Varys: "I must be one of the few men in this city who doesn't want to be king."
Littlefinger: "You must be on of the few men in the city who isn't a man!"
Varys, lichtelijk geïrriteerd: "Oh you can do better than that!"
Ik moet wel zeggen dat het acteerwerk in de loop der tijd wel verbeterd is!quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De dialogen in de oude afleveringen leken veel beter.
misschien was dat wel z'n bedoeling, als een soort rol.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:49 schreef ToT het volgende:
Ik vraag me alleen af hoe Jaqen H'ghar ooit gevangen is genomen; de eerste keer dat Arya hem ziet, is als hij met 2 andere gevangenen in die kar zit!
Zou idd kunnen; misschien moest hij iemand in de gevangenis vermoorden!quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:51 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
misschien was dat wel z'n bedoeling, als een soort rol.
Echt wel!quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik mis de interactie tussen Varys en LF wel
Ik ben wel te spreken over dit seizoen, maar op dat punt kan ik niet anders dan je gelijk geven. Qua sterke dialogen valt het erg tegen. Sowieso ook wel qua sterke "duo's" vind ik.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De dialogen in de oude afleveringen leken veel beter.
Dat vraag ik me al jaren af.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:49 schreef ToT het volgende:
Ik vraag me alleen af hoe Jaqen H'ghar ooit gevangen is genomen; de eerste keer dat Arya hem ziet, is als hij met 2 andere gevangenen in die kar zit!
Klopt zeker, maar de oude afleveringen hadden gewoon sterke dialogen zoals deze:quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat het acteerwerk in de loop der tijd wel verbeterd is!
In het algemeen was het in de oude afleveringen ook echt wel goed, maar sommige momenten waren echt pijnlijk slecht.
Ja die tussen Tyrion en Daenerys is wel redelijk goed, maar het haalt het echt niet bij veel oude discussies.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:56 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik ben wel te spreken over dit seizoen, maar op dat punt kan ik niet anders dan je gelijk geven. Qua sterke dialogen valt het erg tegen. Sowieso ook wel qua sterke "duo's" vind ik.
Ja die was idd ook goed!quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat vraag ik me al jaren af.
[..]
Klopt zeker, maar de oude afleveringen hadden gewoon sterke dialogen zoals deze:
Tyrion/Bronnquote:Op woensdag 3 juni 2015 21:56 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik ben wel te spreken over dit seizoen, maar op dat punt kan ik niet anders dan je gelijk geven. Qua sterke dialogen valt het erg tegen. Sowieso ook wel qua sterke "duo's" vind ik.
Ja, dat was bijvoorbeeld een heel sterk duo. Ik had "high hopes" voor Jaime en Bronn, maar die zijn tot nu toe "mhaw" vind ik.quote:
Ach dat stuk in die herberg was wel masterlijk!quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:02 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja, dat was bijvoorbeeld een heel sterk duo. Ik had "high hopes" voor Jaime en Bronn, maar die zijn tot nu toe "mhaw" vind ik.
Jaime/Brienne vond ik ook heel leuk. Varys/Littlefinger. Tywin/Olenna. (Al waren die laatste 2 misschien niet echt "duo's"?). Vast nog wel een paar meer, die ik nu even vergeet. Arya en The Hound vonden veel mensen ook heel leuk geloof ik, maar daar had ik zelf dan wat minder mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |