Zou ik wel zien zittenquote:Management Jahanbakhsh: ''Feyenoord biedt die kans''
woensdag 3 juni 2015 08:58
Het is onrustig rond Alireza Jahanbakhsh. De absolute uitblinker van het gepromoveerde NEC kan naar clubs uit het binnen- en buitenland. De 21-jarige Iraniėr staat dan ook voor een belangrijke keuze in zijn carričre. Momenteel lijkt hij te kiezen voor een overgang binnen de Eredivisie.
''In Frankrijk, Portugal en Italiė zijn alleen de top interessant. Clubs met aanvallend voetbal. Maar voor die stap is het nog te vroeg. Dan is de kans op speeltijd kleiner. Ali moet zich juist doorontwikkelen'', stelt zaakwaarnemer Amir Hashemi in De Gelderlander.
''Ali kent Nederland, hij omarmt Nederland'', vervolgt hij. ''Een extra jaar bij NEC zou heel goed voor hem zijn. Maar die kans is klein. Hij heeft met NEC een geweldige start in Europa gemaakt. De volgende stap is van nog groter belang. Ali is geen talent meer. Hij moet zijn naam nu vestigen.''
Een stap naar de traditionele top-drie is bespreekbaar. ''Een club als Feyenoord biedt die kans, ja. Ajax ook, maar dat kiest toch vooral voor eigen jeugd. PSV heeft interesse getoond. Maar nog niet concreet. AZ is in beeld. Het is nu afwachten. Er moet door de top in Nederland eerst worden verkocht om spelers aan te kopen. Dus vooralsnog meldt hij zich straks bij NEC voor de voorbereiding.''
Maar waarom zou je een rechtsbuiten kopen? Bilal staat daar volgend seizoen.quote:
Hij kan ook op 10 of op links.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar waarom zou je een rechtsbuiten kopen? Bilal staat daar volgend seizoen.
Op zich prima speler maar zo te zien zijn er meer gegadigden en met betere papieren.quote:
Ik denk dat Alireza welkome concurrentie is ervan uit gaande dat we geen Boetius meer hebben komend seizoen. Als je Kuyt voornamelijk als spit ziet, heb je daar maar een enkele bezetting (ik vind dat je Achahbar daar niet moet misbruiken), en ik heb nog wel hoop van Bilal, maar om nou zo zeker te zijn om maar op 1 paard te wedden lijkt me niet.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar waarom zou je een rechtsbuiten kopen? Bilal staat daar volgend seizoen.
Met deze bezetting zal je nog wel een middenvelder extra moeten hebben met scorend vermogen, want alleen met de goals van Kuyt en Toornstra red je het niet. Stel dat Kuyt gebleseerd raakt, dan heb je met Kazim sowieso geen scorend vermogen meer. Hopelijk kunnen we die gast nog snel slijten.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:05 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik denk dat Alireza welkome concurrentie is ervan uit gaande dat we geen Boetius meer hebben komend seizoen. Als je Kuyt voornamelijk als spit ziet, heb je daar maar een enkele bezetting (ik vind dat je Achahbar daar niet moet misbruiken), en ik heb nog wel hoop van Bilal, maar om nou zo zeker te zijn om maar op 1 paard te wedden lijkt me niet.
Manu/ Sleegers - Kuyt/Kazim - Alireza/ Bilal met Achahbar/Toornstra op 10, en je de voorhoede lijkt me redelijke compleet. Ik ben het overigens wel wellicht een belangrijkere aanvulling zou zijn, maar beschikbaarheid is ook zo wat he.
Heeft meer kwaliteit in zijn linkerteen dan de gehele Feyenoord selectie in zijn totaliteit.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:24 schreef Maastoren het volgende:
Wat moet je nou met een speler van NEC? Hou op hoor. Die jongen is toch niet goed genoeg voor Feyenoord.
Zeiden ze dergelijke dingen ook niet over Mertens en Chadli destijds?quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:24 schreef Maastoren het volgende:
Wat moet je nou met een speler van NEC? Hou op hoor. Die jongen is toch niet goed genoeg voor Feyenoord.
Daarom speelde hij afgelopen seizoen in de Jupiler League....quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:28 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Heeft meer kwaliteit in zijn linkerteen dan de gehele Feyenoord selectie in zijn totaliteit.
Chadli speelde bijna 100 wedstrijden voor AGOVV, zegt allemaal niet zoveel he.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:28 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Daarom speelde hij afgelopen seizoen in de Jupiler League....
Dat zijn positieve uitzonderingen. En dat zijn er veel meer dan spelers die het niet hebben gered.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:28 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zeiden ze dergelijke dingen ook niet over Mertens en Chadli destijds?
Jahanbakhsh kon allang weg, maar maakte de keuze om bij NEC te blijven, ondanks de degradatie. Is een verstandige speler die ondanks de huidige trend niet naar de eerste de beste club in het buitenland rent.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:28 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Daarom speelde hij afgelopen seizoen in de Jupiler League....
Als je er echt zo bovenuit steekt dan word je wel opgepikt lijkt mij.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Chadli speelde bijna 100 wedstrijden voor AGOVV, zegt allemaal niet zoveel he.
Afgelopen seizoenen is er meer dan genoeg geld gestoken in "ervaren" spelers.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:30 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat zijn positieve uitzonderingen. En dat zijn er veel meer dan spelers die het niet hebben gered.
Het is nogal een verschil om van NEC uit de Jupiler League naar Feyenoord in de (sub)top Eredivisie te spelen. Die stap is denk ik veel te groot.
In de categorie waarin Feyenoord zoekt heb je nooit een garantie.Die Jahanbaksh maakte in 29 eredivisie wedstrijden 5 goals de laatste 2 seizoenen van NEC op het hoogste niveau.... Lijkt mij nou niet echt een grote toegevoegde waarde als het gaat om het maken van goals.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Afgelopen seizoenen is er meer dan genoeg geld gestoken in "ervaren" spelers.
Blijkt ook absoluut geen garantie op succes dat ze in de Bundesliga of Premier League hebben gespeeld.
Hij gold twee seizoenen gelede seizoen al als een groot talent hij werd toen qua puntenwaardering tweede achter Depay.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:33 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Als je er echt zo bovenuit steekt dan word je wel opgepikt lijkt mij.
29 wedstrijden en 5 goals dat is toch niet slecht voor een club in degradatienood. Geen idee wat Boetius vorig seizoen precies aan kools gescoord heeft maar zal ongetwijfeld niet heel veel meer zijnquote:Op woensdag 3 juni 2015 12:36 schreef Maastoren het volgende:
[..]
In de categorie waarin Feyenoord zoekt heb je nooit een garantie.Die Jahanbaksh maakte in 29 eredivisie wedstrijden 5 goals de laatste 2 seizoenen van NEC op het hoogste niveau.... Lijkt mij nou niet echt een grote toegevoegde waarde als het gaat om het maken van goals.
Heeft zich enorm ontwikkeld sinds zijn Eredivisie debuut. Werd door Pastoor, wat op veel onbegrip bij de supporters zorgde, niet als vaste basiskracht gebruikt, omdat hij hem rustig wilde brengen. Ook toen overigens zag je geregeld de kwaliteit ervan af spatten, maar speelde te wisselvallig. Sinds het WK-debuut speelt hij overigens veel constanter, en is naar mijn mening dan ook gewoon klaar voor de Nederlandse top.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:36 schreef Maastoren het volgende:
In de categorie waarin Feyenoord zoekt heb je nooit een garantie.Die Jahanbaksh maakte in 29 eredivisie wedstrijden 5 goals de laatste 2 seizoenen van NEC op het hoogste niveau.... Lijkt mij nou niet echt een grote toegevoegde waarde als het gaat om het maken van goals.
Die man gaat het absoluut maken, zieke techniek.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:43 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Heeft zich enorm ontwikkeld sinds zijn Eredivisie debuut. Werd door Pastoor, wat op veel onbegrip bij de supporters zorgde, niet als vaste basiskracht gebruikt, omdat hij hem rustig wilde brengen. Ook toen overigens zag je geregeld de kwaliteit ervan af spatten, maar speelde te wisselvallig. Sinds het WK-debuut speelt hij overigens veel constanter, en is naar mijn mening dan ook gewoon klaar voor de Nederlandse top.
14 goals afgelopen 2 seizoenen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:42 schreef Elan het volgende:
[..]
29 wedstrijden en 5 goals dat is toch niet slecht voor een club in degradatienood. Geen idee wat Boetius vorig seizoen precies aan kools gescoord heeft maar zal ongetwijfeld niet heel veel meer zijn
Ok, ik zeg halen! Maar hij moet dan wel meer goals gaan maken. Anders hebben we er niet heel veel aan.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:43 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Heeft zich enorm ontwikkeld sinds zijn Eredivisie debuut. Werd door Pastoor, wat op veel onbegrip bij de supporters zorgde, niet als vaste basiskracht gebruikt, omdat hij hem rustig wilde brengen. Ook toen overigens zag je geregeld de kwaliteit ervan af spatten, maar speelde te wisselvallig. Sinds het WK-debuut speelt hij overigens veel constanter, en is naar mijn mening dan ook gewoon klaar voor de Nederlandse top.
Zijn techniek is inderdaad bij vlagen ziek. Is daarnaast ook niet egoļstisch, heeft absoluut geen ster-allures en werkt hard. Moet gewoon zoveel mogelijk wedstrijd spelen op het hoogste niveau in Nederland en ervoor zorgen dat hij een constante niveau op de mat legt. Ik heb daar wel vertrouwen in, en gezien de binnen- en buitenlandse interesse andere clubs ook.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:44 schreef Elan het volgende:
Die man gaat het absoluut maken, zieke techniek.
Ik ben ervan overtuigd dat je hem nog nooit hebt zien spelen. Die gast heeft echt heel veel kwaliteit. Prachtig gevoel in zijn passing. Kan echt makkelijk mee met Feyenoord. Dat heeft hij bijvoorbeeld op het WK al laten zien.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:24 schreef Maastoren het volgende:
Scoorde zelfs twee keer tegen Ajax in die wedstrijd. Redde NEC van rechtstreekse degradatie toen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:50 schreef Elan het volgende:
EN hij kan scoren tegen de joden![]()
[ afbeelding ]
Wel met Kenneth zullen zij zeggen maar dan nog![]()
Dat is wel het belangrijkste natuurlijkquote:Op woensdag 3 juni 2015 12:50 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Rechtsbuiten voornamelijk.quote:
Wat dan, alleen spelers van PSV en Ajax kopen ?quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:24 schreef Maastoren het volgende:
JP is denk ik te licht voor die positie, en de huwelijk tussen de club en JP lijkt ook simpelweg over te zijn. JP verkopen en Alireza de concurrentiestrijd met Bilal aan te laten gaan of Bilal op links zetten.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:09 schreef Rickertman96 het volgende:
Maar daar heb je Bilal en JP voor? En Toornstra maar die hoort daar niet thuis
Het wordt is tijd dat Bilal gewoon 30+ wedstrijden per seizoen gaat maken ipv debiel telkens op de bank/tribune te laten. Dan gaat ie echt renderen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:12 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
JP is denk ik te licht voor die positie, en de huwelijk tussen de club en JP lijkt ook simpelweg over te zijn. JP verkopen en Alireza de concurrentiestrijd met Bilal aan te laten gaan of Bilal op links zetten.
Speelde leuk tegen Heerenveen, maar ik betwijfel of Bilal de mentaliteit en kwaliteit heeft om het in een gehele seizoen te laten zien.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:12 schreef Rickertman96 het volgende:
Het wordt is tijd dat Bilal gewoon 30+ wedstrijden per seizoen gaat maken ipv debiel telkens op de bank/tribune te laten. Dan gaat ie echt renderen.
Ik vond Boetius het seizoen ervoor ook weinig indruk maken anders, zeker aan het eind. Spelers die onzeker worden door concurrentie moeten een andere baan zoeken.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:16 schreef macca728 het volgende:
Dat weet je pas als hij lang de kans krijgt.
Sowieso snap ik de hele aankoop niet, misschien is Boetius daardoor wel zo onzeker geworden.
Sommige spelers houden niet van concurrentie.
Dan moet je lekker gaan dammen ofzo.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:16 schreef macca728 het volgende:
Dat weet je pas als hij lang de kans krijgt.
Sowieso snap ik de hele aankoop niet, misschien is Boetius daardoor wel zo onzeker geworden.
Sommige spelers houden niet van concurrentie.
Toen hij 10 goals en 10 assists gaf ? En bij NL elftal kwam ?quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:18 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik vond Boetius het seizoen ervoor ook weinig indruk maken anders, zeker aan het eind. Spelers die onzeker worden door concurrentie moeten een andere baan zoeken.
Ik vond hem aan het eind van het seizoen onder Koeman samen met Vilhena weinig indruk maken inderdaad.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:21 schreef macca728 het volgende:
Toen hij 10 goals en 10 assists gaf ? En bij NL elftal kwam ?
Zo kun je alles negatief bekijken. Je kunt ook zeggen dat deze jongen bij een team dat bovenin meedraait uitblinkt en bij degradatievoetbal niet uit de verf komt omdat je dan totaal ander soort voetbal speelt. En was natuurlijk ook nog een tikkie jonger, zat hier nog niet zo lang etc.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:36 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Tja, met Vermeer op doel, buiten de 16 is het altijd raak als die op de goal is.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:50 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
true, hopen dat hahn een kans krijgt komend seizoenquote:Op woensdag 3 juni 2015 13:32 schreef Luni het volgende:
[..]
Tja, met Vermeer op doel, buiten de 16 is het altijd raak als die op de goal is.
Een paar wedstrijden zeggen niks, hij moest opeens veel spelen in een korte periode terwijl ie daarvoor nauwelijks speelde.. Ik zeg: nieuw seizoen, nieuwe kans en nieuwe minuten maken.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:13 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Speelde leuk tegen Heerenveen, maar ik betwijfel of Bilal de mentaliteit en kwaliteit heeft om het in een gehele seizoen te laten zien.
Sowieso liever iemand die iets kan met een bal dan de zoveelste harde werker omdat dat zogenaamd goed bij Feyenoord past.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:31 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zo kun je alles negatief bekijken. Je kunt ook zeggen dat deze jongen bij een team dat bovenin meedraait uitblinkt en bij degradatievoetbal niet uit de verf komt omdat je dan totaal ander soort voetbal speelt. En was natuurlijk ook nog een tikkie jonger, zat hier nog niet zo lang etc.
Bij 9 goals betrokken bij degradatievoetbal, bij 29 goals betrokken in 28 wedstrijden bij een kampioensteam.
Zelfde met Tighadouini, scoort nu al makkelijk bij een degradant, zou zomaar een sensatie kunnen worden bij een beter team.
Blijven gokjes, maar die zie ik liever genomen worden bij talentvolle jongens die met bravoure spelen en constant hun man opzoeken en de actie willen maken dan wederom zo'n speler waarvan je weet dat het een 6-je is en ook niet veel meer wordt dan dat. Kun je wel zo'n Duplan transfervrij halen, maar dat wordt ook niks.
Deze jongens laten zien wat ze kunnen op een ander niveau, zie ik liever ons eens de gok wagen (en geen al te dure vermoed ik) met die gasten dan een PSV waarna blijkt dat ze een nieuwe topper hebben binnen gehengeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |