abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 juni 2015 @ 10:28:48 #1
357045 Grifte
Feijenoord
pi_153212611
quote:
Management Jahanbakhsh: ''Feyenoord biedt die kans''
woensdag 3 juni 2015 08:58

Het is onrustig rond Alireza Jahanbakhsh. De absolute uitblinker van het gepromoveerde NEC kan naar clubs uit het binnen- en buitenland. De 21-jarige Iraniėr staat dan ook voor een belangrijke keuze in zijn carričre. Momenteel lijkt hij te kiezen voor een overgang binnen de Eredivisie.
''In Frankrijk, Portugal en Italiė zijn alleen de top interessant. Clubs met aanvallend voetbal. Maar voor die stap is het nog te vroeg. Dan is de kans op speeltijd kleiner. Ali moet zich juist doorontwikkelen'', stelt zaakwaarnemer Amir Hashemi in De Gelderlander.
''Ali kent Nederland, hij omarmt Nederland'', vervolgt hij. ''Een extra jaar bij NEC zou heel goed voor hem zijn. Maar die kans is klein. Hij heeft met NEC een geweldige start in Europa gemaakt. De volgende stap is van nog groter belang. Ali is geen talent meer. Hij moet zijn naam nu vestigen.''
Een stap naar de traditionele top-drie is bespreekbaar. ''Een club als Feyenoord biedt die kans, ja. Ajax ook, maar dat kiest toch vooral voor eigen jeugd. PSV heeft interesse getoond. Maar nog niet concreet. AZ is in beeld. Het is nu afwachten. Er moet door de top in Nederland eerst worden verkocht om spelers aan te kopen. Dus vooralsnog meldt hij zich straks bij NEC voor de voorbereiding.''
Zou ik wel zien zitten :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  Moderator woensdag 3 juni 2015 @ 11:41:41 #3
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_153213174
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 11:21 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Maar waarom zou je een rechtsbuiten kopen? Bilal staat daar volgend seizoen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_153213325
Alireza. _O_

Een speler waar je naar het stadion voor komt.
  woensdag 3 juni 2015 @ 11:51:17 #5
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_153213443
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 11:41 schreef Gert het volgende:

[..]

Hij kan ook op 10 of op links.
pi_153213486
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 11:21 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Op zich prima speler maar zo te zien zijn er meer gegadigden en met betere papieren.
AZ speelt natuurlijk Europees wat voor zo'n jongen ongetwijfeld ook mee zal spelen bij zijn afweging.
blablablabla
  woensdag 3 juni 2015 @ 11:55:36 #7
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_153213558
Haha een maatje van mij heet ook Ali Reza.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_153213804
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 11:41 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik denk dat Alireza welkome concurrentie is ervan uit gaande dat we geen Boetius meer hebben komend seizoen. Als je Kuyt voornamelijk als spit ziet, heb je daar maar een enkele bezetting (ik vind dat je Achahbar daar niet moet misbruiken), en ik heb nog wel hoop van Bilal, maar om nou zo zeker te zijn om maar op 1 paard te wedden lijkt me niet.

Manu/ Sleegers - Kuyt/Kazim - Alireza/ Bilal met Achahbar/Toornstra op 10, en je de voorhoede lijkt me redelijke compleet. Ik ben het overigens wel wellicht een belangrijkere aanvulling zou zijn, maar beschikbaarheid is ook zo wat he.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  woensdag 3 juni 2015 @ 12:09:44 #9
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_153213911
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 12:05 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik denk dat Alireza welkome concurrentie is ervan uit gaande dat we geen Boetius meer hebben komend seizoen. Als je Kuyt voornamelijk als spit ziet, heb je daar maar een enkele bezetting (ik vind dat je Achahbar daar niet moet misbruiken), en ik heb nog wel hoop van Bilal, maar om nou zo zeker te zijn om maar op 1 paard te wedden lijkt me niet.

Manu/ Sleegers - Kuyt/Kazim - Alireza/ Bilal met Achahbar/Toornstra op 10, en je de voorhoede lijkt me redelijke compleet. Ik ben het overigens wel wellicht een belangrijkere aanvulling zou zijn, maar beschikbaarheid is ook zo wat he.
Met deze bezetting zal je nog wel een middenvelder extra moeten hebben met scorend vermogen, want alleen met de goals van Kuyt en Toornstra red je het niet. Stel dat Kuyt gebleseerd raakt, dan heb je met Kazim sowieso geen scorend vermogen meer. Hopelijk kunnen we die gast nog snel slijten.
De rest heeft geen scorend vermogen. Sleegers wellicht, maar dat is nog maar afwachten.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_153214042
Die actie van Jahanbakhsh tegen Argentiniė op het WK op 2:55 is wel meesterlijk: Van die paas druipt elke kwaliteit van af.

pi_153214272
Wat moet je nou met een speler van NEC? Hou op hoor. Die jongen is toch niet goed genoeg voor Feyenoord.
pi_153214341
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 12:24 schreef Maastoren het volgende:
Wat moet je nou met een speler van NEC? Hou op hoor. Die jongen is toch niet goed genoeg voor Feyenoord.
Heeft meer kwaliteit in zijn linkerteen dan de gehele Feyenoord selectie in zijn totaliteit.
  woensdag 3 juni 2015 @ 12:28:11 #13
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_153214344
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 12:24 schreef Maastoren het volgende:
Zeiden ze dergelijke dingen ook niet over Mertens en Chadli destijds?
pi_153214359
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 12:28 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Heeft meer kwaliteit in zijn linkerteen dan de gehele Feyenoord selectie in zijn totaliteit.
Daarom speelde hij afgelopen seizoen in de Jupiler League....
pi_153214382
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 12:28 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Chadli speelde bijna 100 wedstrijden voor AGOVV, zegt allemaal niet zoveel he.
blablablabla
pi_153214385
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juni 2015 12:28 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Zeiden ze dergelijke dingen ook niet over Mertens en Chadli destijds?
Dat zijn positieve uitzonderingen. En dat zijn er veel meer dan spelers die het niet hebben gered.
Het is nogal een verschil om van NEC uit de Jupiler League naar Feyenoord in de (sub)top Eredivisie te spelen. Die stap is denk ik veel te groot.
pi_153214399
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 12:28 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Jahanbakhsh kon allang weg, maar maakte de keuze om bij NEC te blijven, ondanks de degradatie. Is een verstandige speler die ondanks de huidige trend niet naar de eerste de beste club in het buitenland rent.
pi_153214439
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 12:30 schreef Elan het volgende:

[..]

Chadli speelde bijna 100 wedstrijden voor AGOVV, zegt allemaal niet zoveel he.
Als je er echt zo bovenuit steekt dan word je wel opgepikt lijkt mij.
pi_153214440
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 12:30 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Dat zijn positieve uitzonderingen. En dat zijn er veel meer dan spelers die het niet hebben gered.
Het is nogal een verschil om van NEC uit de Jupiler League naar Feyenoord in de (sub)top Eredivisie te spelen. Die stap is denk ik veel te groot.
Afgelopen seizoenen is er meer dan genoeg geld gestoken in "ervaren" spelers.
Blijkt ook absoluut geen garantie op succes dat ze in de Bundesliga of Premier League hebben gespeeld.
blablablabla
pi_153214488
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 12:33 schreef Elan het volgende:

[..]

Afgelopen seizoenen is er meer dan genoeg geld gestoken in "ervaren" spelers.
Blijkt ook absoluut geen garantie op succes dat ze in de Bundesliga of Premier League hebben gespeeld.
In de categorie waarin Feyenoord zoekt heb je nooit een garantie.Die Jahanbaksh maakte in 29 eredivisie wedstrijden 5 goals de laatste 2 seizoenen van NEC op het hoogste niveau.... Lijkt mij nou niet echt een grote toegevoegde waarde als het gaat om het maken van goals.
pi_153214557
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 12:33 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Als je er echt zo bovenuit steekt dan word je wel opgepikt lijkt mij.
Hij gold twee seizoenen gelede seizoen al als een groot talent hij werd toen qua puntenwaardering tweede achter Depay.

Misschien opportunistisch maar als supporter zou ik hem graag bij ons zien spelen, die man kan wel wat met een bal zeg maar :9
blablablabla
pi_153214599
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 12:36 schreef Maastoren het volgende:

[..]

In de categorie waarin Feyenoord zoekt heb je nooit een garantie.Die Jahanbaksh maakte in 29 eredivisie wedstrijden 5 goals de laatste 2 seizoenen van NEC op het hoogste niveau.... Lijkt mij nou niet echt een grote toegevoegde waarde als het gaat om het maken van goals.
29 wedstrijden en 5 goals dat is toch niet slecht voor een club in degradatienood. Geen idee wat Boetius vorig seizoen precies aan kools gescoord heeft maar zal ongetwijfeld niet heel veel meer zijn ;(
blablablabla
pi_153214618
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 12:36 schreef Maastoren het volgende:
Heeft zich enorm ontwikkeld sinds zijn Eredivisie debuut. Werd door Pastoor, wat op veel onbegrip bij de supporters zorgde, niet als vaste basiskracht gebruikt, omdat hij hem rustig wilde brengen. Ook toen overigens zag je geregeld de kwaliteit ervan af spatten, maar speelde te wisselvallig. Sinds het WK-debuut speelt hij overigens veel constanter, en is naar mijn mening dan ook gewoon klaar voor de Nederlandse top.
pi_153214630
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 12:43 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Heeft zich enorm ontwikkeld sinds zijn Eredivisie debuut. Werd door Pastoor, wat op veel onbegrip bij de supporters zorgde, niet als vaste basiskracht gebruikt, omdat hij hem rustig wilde brengen. Ook toen overigens zag je geregeld de kwaliteit ervan af spatten, maar speelde te wisselvallig. Sinds het WK-debuut speelt hij overigens veel constanter, en is naar mijn mening dan ook gewoon klaar voor de Nederlandse top.
Die man gaat het absoluut maken, zieke techniek.
blablablabla
pi_153214645
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 12:42 schreef Elan het volgende:

[..]

29 wedstrijden en 5 goals dat is toch niet slecht voor een club in degradatienood. Geen idee wat Boetius vorig seizoen precies aan kools gescoord heeft maar zal ongetwijfeld niet heel veel meer zijn ;(
14 goals afgelopen 2 seizoenen. :N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')