Ja hoi.
* Sally is 'boven water'.... 
quote:
Op dinsdag 14 juli 2015 19:03 schreef heywoodu het volgende:Vraagje: Wij hebben bronzen tickets voor een of andere tribune, maar kunnen we daar op vrijdag ook gewoon "vrij" mee rondlopen rond het circuit en op andere tribunes?

F*ck.... Had ik dat maar eerder geweten...
Jammer genoeg geen sportcrew meer, en ook compleeeeeet gemist dat afgelopen weekend F1 op <3 Spa <3 was...!!!

Echt een "k*t/Ffff...kkk-was-dat-dít-weekend-momentje" toen ik het nieuws + uitslag ineens bij NPO 24 langs hoorde komen zondag. :/
Hoekomdahzo? vraagt men hier zich wellicht af...?
* Sally heeft een (afgelopen weken/maand wel héél erg druk) leven. Extra druk vanwege iets met lichamelijke klachten, en ziekenhuisbezoekjes. Maar niet eens allemaal voor mijzelf, ook voor familie en geliefden.
Voor meer info en indien oprecht geïnteresseerd: PM me maar, én laat een bericht achter in mijn FoBo dát je een PM hebt gestuurd. Daar krijg ik nl. een melding van per mail.
Disclaimer vóóraf: Mijn FoBo is voor sloooooow chat. Niet voor pics.
Punt.

Maar dan toch OT:
* Sally denkt met mooie herinneringen terug aan groepje (al dan niet sportcrew) <3 f1-liefhebbers met al dan niet grote(re) fotocamera's op de testdag dacht ergens 12 juli, jaartal nu ff niet paraat, maar staat op gebrande cd/dvd met foto's van toen!!!
<3Zal later als ik thuis ben ff opzoeken.

@sanger, @Spooky4u, @WEST, @4-elements, en @ iedereen die ik ff vergeten ben die die dag mee waren
---------
En ik ga ff verder lezen in dit topic vanaf deze reactie, op klein schermpje van SlimmeFoon

Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende: :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@