Had ik maar zulke connecties, heb je lekker voor elkaarquote:Op maandag 6 juli 2015 14:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ken een paar gasten die bij Sauber werken en via hen heb ik een kaart weten te regelen van het het team.
Ik ga het hele weekend als ik de vrijdag vrij kan krijgen.
Ben ook zuinig op deze connectiesquote:Op maandag 6 juli 2015 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had ik maar zulke connecties, heb je lekker voor elkaar
Hoe heb je dat eigenlijk voor elkaar gekregen? Gewoon oude kenissen?quote:
Ik heb een paar jaar gemonteerd in de Nederlandse kart wereld. Een paar van mijn collega's zijn verder de autosport in gegaan. Vandaar.quote:Op maandag 6 juli 2015 15:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe heb je dat eigenlijk voor elkaar gekregen? Gewoon oude kenissen?
En we gaan er natuurlijk vanuit dat je in de loop van het weekend ons ook één voor één mee laat kijken
Ik weet alvast waar ik ga solliciterenquote:Op maandag 6 juli 2015 15:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar gemonteerd in de Nederlandse kart wereld. Een paar van mijn collega's zijn verder de autosport in gegaan. Vandaar.
Als jullie aardig zijn mogen jullie misschien wel mee
Acquisities worden niet op prijs gesteldquote:Op maandag 6 juli 2015 12:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je stond in het lijstje quotes die ik eerder heb geplaatst, dat lijstje bestaat gewoon uit iedereen die gereageerd heeft.
Leuk, mogelijkheid om met z'n allen op stap te gaan?quote:Op maandag 6 juli 2015 17:49 schreef Waffle het volgende:
Ik ga dit jaar ook weer heen. Wat denken jullie is het verstandig om op woensdag al te gaan als je op zo'n "camping" naast het circuit wilt staan?
Ik ben een beetje bang dat er veel mensen gaan komen. Al die Duitsers en Nederlanders voor Max uiteraard. Ik ga met mijn vader en een oom. Wordt vast en zeker weer net zo geslaagd als twee jaar terug.
Jazeker we lusten alle drie graag een biertje en dan mooi op het terras zitten na de races en trainingen.quote:Op maandag 6 juli 2015 18:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leuk, mogelijkheid om met z'n allen op stap te gaan?
Ik had in gedachten om donderdag in de loop van de ochtend/middag aan te komen, wat op te bouwen en dan naar de pitlane walk te gaan. Nog een dag eerder gaat niet lukken, de camping gaat pas donderdag om 8:00 open.
Het bronzen gebied heeft geen tribunes. Je mag daar (in brons) overal rondlopen, ook op het binnenterrein.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:03 schreef heywoodu het volgende:
Vraagje: Wij hebben bronzen tickets voor een of andere tribune, maar kunnen we daar op vrijdag ook gewoon "vrij" mee rondlopen rond het circuit en op andere tribunes?
En hoe zit het met tribunes op die vrijdag? Is alles dan "vrije toegang" (behalve de paddock natuurlijk) of zit je ook op vrijdag "vast" aan je eigen gebied?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het bronzen gebied heeft geen tribunes. Je mag daar (in brons) overal rondlopen, ook op het binnenterrein.
Als je richting de pits loopt op het binnenterrein kom je uiteindelijk bij de tunnel onder Eau Rouge uit waar aan de buitenzijde wat kraampjes met tshirts en zo staan.
Je kun daar met wat moeite (want de baan ligt een stuk hoger) de auto's tegen de bult op zien rijden.
Volgens mij wel al weet ik dat niet zeker, ik heb nooit gehoord dat het op vrijdag met enkele uren training van de F1 anders zou zijnquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En hoe zit het met tribunes op die vrijdag? Is alles dan "vrije toegang" (behalve de paddock natuurlijk) of zit je ook op vrijdag "vast" aan je eigen gebied?
nee, je komt niet meer op de tribunes. 10 jaar geleden wel nog mogelijk op vrijdag, nu dus niet meerquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En hoe zit het met tribunes op die vrijdag? Is alles dan "vrije toegang" (behalve de paddock natuurlijk) of zit je ook op vrijdag "vast" aan je eigen gebied?
Donderdag kan je de pitsstraat in, niks is gaver dan datquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:04 schreef heywoodu het volgende:
Bedankt![]()
Dan denken we nog maar even na of we ook vrijdag gaan.
Die donderdag gaat hem sowieso niet wordenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Donderdag kan je de pitsstraat in, niks is gaver dan dat
Misschien een kans om mij gezelschap te houden op kamp FOK!
Ja godverdommequote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die donderdag gaat hem sowieso niet worden
Ja, want de tickets zijn binnen en het hotel is geboekt enzoquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:09 schreef Nattekat het volgende:
Maar heywoodu kan dus in de OP op za-zo maar ons op de camping in de steek latend?
Je kan nog steeds vr-za op de camping komenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, want de tickets zijn binnen en het hotel is geboekt enzo
Niks ten nadele van het idee, maar ik heb een pleurishekel aan campingsquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan nog steeds vr-za op de camping komen
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niks ten nadele van het idee, maar ik heb een pleurishekel aan campings
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |