Wij hebben een tijdje terug een huisje in de buurt gehuurd met acht man, kost niet veel meer dan een paar tientjes per persoon zoquote:Op woensdag 1 juni 2016 18:56 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ach, die simpele pensions die normaal 30 euro per nacht per kamer kosten zullen nu misschien 100 kosten. Wat maakt het uit, als je maar een bed hebt en een ontbijt.
Genoeg mensen die hun grasveldje open gooien voor parkerende bezoekers.quote:Op donderdag 9 juni 2016 10:59 schreef RingBewoner het volgende:
Het is voor mij al weer een paar jaar geleden dat ik voor het laatst geweest ben. Ik heb ervoor gekozen om geen parkeerkaart te kopen, is parkeren in de buurt van het circuit nog altijd een mogelijkheid? En hoe zit het met de drukte naar het circuit toe?
Zou ik juist niet doen... vanaf daar is het nog een pleuriseind lopen naar de eerste normale plekkenquote:Op donderdag 9 juni 2016 12:48 schreef Geralt het volgende:
Ik zou kijken dat je bij Blanchimont het circuit op komt
Ik heb er geen problemen mee om een stukje te wandelen over een circuit hoor. Hoort gewoon bij de hele beleving. Prima atmosfeer enzo. Biertje erbij en juquote:Op donderdag 9 juni 2016 13:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou ik juist niet doen... vanaf daar is het nog een pleuriseind lopen naar de eerste normale plekken
Kan je beter Malmedy pakken.
Daar zijn de vrijdag en zaterdagmiddag voorquote:Op donderdag 9 juni 2016 13:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee om een stukje te wandelen over een circuit hoor. Hoort gewoon bij de hele beleving. Prima atmosfeer enzo. Biertje erbij en ju
De race kijk ik 's avonds wel terug op tv. Op het circuit krijg je daar toch lang niet alles van mee. Ook niet als je voor een groot scherm zitquote:Op donderdag 9 juni 2016 13:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar zijn de vrijdag en zaterdagmiddag voor
Als je goede plekken wil voor de race, is dat niet zo'n goed plan.
quote:Op donderdag 9 juni 2016 12:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Genoeg mensen die hun grasveldje open gooien voor parkerende bezoekers.
Drukte is er zeker, ga daar maar van uit. En al helemaal als je de eerste afslag naar het circuit pakt. Beter rij je een flink stuk door nog. Dat doen de meeste mensen niet. Een stuk rustiger parkeren en dichter bij het circuit
quote:Op donderdag 9 juni 2016 12:48 schreef Geralt het volgende:
Ik zou kijken dat je bij Blanchimont het circuit op komt
Ik denk dat ik gebruik ga maken van een sluiproute die ik wel eens eerder heb genomenquote:Op donderdag 9 juni 2016 13:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou ik juist niet doen... vanaf daar is het nog een pleuriseind lopen naar de eerste normale plekken
Kan je beter Malmedy pakken.
Ik weet nog van een paar jaar geleden dat ik midden in Spa uitkwam, direct kon invoegen (Danku teambus van Sauber) en later op de dag mensen sprak die wel in een lange file hadden gestaan.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 08:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik heb op de heenweg nog nooit in de file gestaan. Als je maar vroeg genoeg bent, rond 09:00 uur op zondag.
Roermond-Maastricht-Luik en dan de E25 tot afslag Werbomont.
Vanaf daar is het genieten als autorijder want de weg en de bochten zijn net zo mooi als op het circuit.
Sharing is caringquote:Op vrijdag 10 juni 2016 08:08 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik denk dat ik gebruik ga maken van een sluiproute die ik wel eens eerder heb genomen. Daarmee kom je praktisch midden in Spa uit
.
En dan sta ik straks weer in de filequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:21 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
En dan sta ik straks weer in de file.
Kleine kans dat je door mij in de file staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga niet direct na de race weg en als het net zoals vorig jaar gaat, kom ik de camping niet eens af voor 19u als ik zou willen
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Niet alleen door jou neequote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kleine kans dat je door mij in de file staat
Ik ga niet direct na de race weg en als het net zoals vorig jaar gaat, kom ik de camping niet eens af voor 19u als ik zou willen
Ik en mijn reisgenoot is ook een grap hoor. De plannen voor komend zomer zijn wel 15 keer veranderdquote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:28 schreef Nattekat het volgende:
En het is nog steeds niet 100%^zeker of ik ga
Kaartjes wel besteld maar nog niet betaald. Aankomend weekend even goed overleggen met mijn reisgenoot wat de opties zijn. Hij heeft een geldprobleem voor de zomer en ik kan met gemak de reis voor ons allebei betalen, dus niks is uitgesloten
Dat is wel iets waar we het unaniem over eens zijn: donderdagochtend vertrekken, zondagavond of maandagochtend terug (afhankelijk van het weer, en dat was vorig jaar ronduit verschrikkelijk te noemen). Hij moet echter een beslissing maken tussen dit of iets anders, want allebei gaat niet lukken.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:29 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik en mijn reisgenoot is ook een grap hoor. De plannen voor komend zomer zijn wel 15 keer veranderd. Uiteindelijk besloten om op vrijdag te gaan en bij het bestellen toch voor zaterdag gekozen
Als ik jou was, zou ik gewoon nu alvast een campingkaart kopen. Zaterdag heb je kans dat alles vol staat.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wij gaan zaterdagochtend heen en zondagavond laat pas terug. Vanaf hoelaat zou je zaterdag de camping op kunnen?
Campingkaart hebben we alquote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik gewoon nu alvast een campingkaart kopen. Zaterdag heb je kans dat alles vol staat.
Donderdag en vrijdag zijn we helaas verhinderd dus kunnen helaas pas zaterdagochtend arriveren, hoop het liefst heel vroeg maar weet niet hoelaat het terrein opengaatquote:
van die gasten met een pick up en een V8 in de laadbak, die ze dan om 4 uur snachts even starten. (zonder uitlaat)quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Weet iemand of er wat op de camping te beleven valt s'avonds?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |