Geen party freak?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n bierzuiper, en die ander al helemaal niet
Dat dan weer nietquote:
Des te vroeger aan het bierquote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat dan weer niet
Maar op Spa hoeft dat ook helemaal niet, want heeeeeel vroeg opstaan.
Het moment dat die ander zegt 'Ik kan', worden er direct kaarten gekocht hierquote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:43 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Des te vroeger aan het bier![]()
Maar ok hier is ook nog niks zeker
Ach, die simpele pensions die normaal 30 euro per nacht per kamer kosten zullen nu misschien 100 kosten. Wat maakt het uit, als je maar een bed hebt en een ontbijt.quote:Op woensdag 1 juni 2016 18:51 schreef Fokker89 het volgende:
Ik zit ook te twijfelen om te gaan, weet alleen niet waar je het beste kan overnachten en dergelijke.
Niet iedereen is emigrant hè.quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:02 schreef motorbloempje het volgende:
Niemand die (ook) naar Silverstone gaat toevallig?
Om daar te komen hoef je niet eerst 50km te zwemmenquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:05 schreef motorbloempje het volgende:
Dus jullie wonen allemaal in België?
Ik heb zojuist mijn tickets voor de zaterdag besteldquote:Op woensdag 1 juni 2016 20:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben er het weekend bij incl campingmijn eerste keer dus ben benieuwd
komen niet, wonen wel. Telt dat ook?quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:05 schreef motorbloempje het volgende:
Dus jullie komen allemaal uit België?
Terras op de hoek in franchorchampsquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Weet iemand of er wat op de camping te beleven valt s'avonds?
Meestal wel. Beetje TT-achtige taferelen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Weet iemand of er wat op de camping te beleven valt s'avonds?
Alles onder de grotere rivieren zijn reserve Belgenquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:05 schreef motorbloempje het volgende:
Dus jullie komen allemaal uit België?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |