Volgens mij zijn onze kaartjes na het nieuws gekocht ja, maar de plannen (incl slaapplek) waren daarvoor al geregeldquote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:23 schreef Geralt het volgende:
Schopje!
Zijn er FOK!kers die nog een kaartje gescoord hebben naar aanleiding van de overstap van Max naar Red Bull?
Op verschillende sites lees ik dat er een behoorlijke piek in de kaartverkoop zit sinds het nieuws bekend werd.
Vorig jaar was het ook al teringdrukquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:11 schreef Geralt het volgende:
Ik denk dat het teringdruk gaat worden daar
Mooi dat Max een hoop extra volk trekt, dan blijft het tofste F1 circuit de komende 15 jaar zeker nog op de kalender staan
Ik kon de camping niet eens af tot 19uquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vorig jaar was het ook al teringdruk
Ook dit jaar denk ik dat we na de race gewoon een meter of 30 naar achteren lopen en in het bos gaan zitten wachten tot de grootste meute vertrokken is. Anders is het een kwestie van centimeter voor centimeter naar de uitgang schuifelen en das helemaal kut.
Brons is straks over de hele baan heel dicht bij elkaar staanquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:10 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
verkoops truuk om mensen over de streep te trekken om snel kaarten te kopen voordat het uitverkocht zou zijn
Als je om 6:30 voor het hek staat, moet het wel goed komen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:28 schreef Mestreech1990 het volgende:
Is het wel waard om een bronzen kaart te halen. Kan je dan überhaupt nog iets mee krijgen van de race wegens de drukte?
Ik ben namelijk van plan om nog tickets te halen, maar die zilveren zijn wel heel erg duur voor mij persoonlijk..
Dan raad ik je Spa af of raad ik je aan eens zo er naar toe te gaan want Spa is niet echt vriendelijk voor mensen die slecht ter been zijn.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:59 schreef opperpanter het volgende:
Zijn er mensen die weten of je ook met de fiets naar het circuit kan, er zal vast geen fietsenstalling zijn? Het is een e-bike, dus die zou ik graag wel enigszins veilig parkeren
Belangrijkste reden is dat ik qua gezondheid niet superver kan lopen en ik begrijp dat het vanaf de parkeerplaatsen een pokke eind lopen is richting het circuit. Dus als ik dat kan besparen, hoef ik alleen op/rond het circuit nog te lopen.
Ik ben een paar jaar geleden naar Oostenrijk geweest. Pension dichtbij en met de fiets naar het circuit, was zeer goed te doen 😉quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:59 schreef opperpanter het volgende:
Zijn er mensen die weten of je ook met de fiets naar het circuit kan, er zal vast geen fietsenstalling zijn? Het is een e-bike, dus die zou ik graag wel enigszins veilig parkeren
Belangrijkste reden is dat ik qua gezondheid niet superver kan lopen en ik begrijp dat het vanaf de parkeerplaatsen een pokke eind lopen is richting het circuit. Dus als ik dat kan besparen, hoef ik alleen op/rond het circuit nog te lopen.
Begrijp me overigens niet verkeerd, het is een mega ervaring.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:59 schreef opperpanter het volgende:
Voor Spa is het niet nodig om te reserveren. Gewoon zo ver mogelijk Franchorchamps inrijden tot het circuit. Dan de rotonde terugnemen en de eerste camping waar nog plaats is pakken. Ik heb eigenlijk dezelfde vraag maar dan voor Oostenrijk. Is het daar wel nodig om te reserveren of is het overal hetzelfde?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:52 schreef SnowOokami het volgende:
Heeft er iemand al een campingplek gereserveerd en nog plek?
Ik wil ook voor een weekend komen; 1 auto en een tentje(mssch 2 personen)
Dat durf ik niet te zeggen maar er is wel een fokker die er is geweest.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:57 schreef Waffle het volgende:
[..]
Voor Spa is het niet nodig om te reserveren. Gewoon zo ver mogelijk Franchorchamps inrijden tot het circuit. Dan de rotonde terugnemen en de eerste camping waar nog plaats is pakken. Ik heb eigenlijk dezelfde vraag maar dan voor Oostenrijk. Is het daar wel nodig om te reserveren of is het overal hetzelfde?
Ja maar die camping is ******* duur, dus daarom dacht ik aan delen met andere Fok!ers, daarom de vraagquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:57 schreef Waffle het volgende:
[..]
Voor Spa is het niet nodig om te reserveren. Gewoon zo ver mogelijk Franchorchamps inrijden tot het circuit. Dan de rotonde terugnemen en de eerste camping waar nog plaats is pakken. Ik heb eigenlijk dezelfde vraag maar dan voor Oostenrijk. Is het daar wel nodig om te reserveren of is het overal hetzelfde?
Prima, maar je kan je auto niet kwijt. Er is geen ruimte voor twee auto's.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:16 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ja maar die camping is ******* duur, dus daarom dacht ik aan delen met andere Fok!ers, daarom de vraag
Ik had een vrije weekquote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:18 schreef nils7 het volgende:
Oh en neem de maandag erna een vrije dag.
Wel tip om ff bij te komen!
Kan die wel op een parkeerplaats in de buurt dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Prima, maar je kan je auto niet kwijt. Er is geen ruimte voor twee auto's.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:20 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Kan die wel op een parkeerplaats in de buurt dan?
Idemquote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Disclaimer: of ik ga is nog niet zeker
Ga nu wel extra pushen bij m'n reisgenoot.
Tweede Disclaimer: geen gigantisch leeftijdsverschil
Als je nou 29 had gezegd...quote:
Jonkies, meer bier meer vreugd?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je nou 29 had gezegd...
Je moet tegen twee tieners (klinkt zo jong) kunnen
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:35 schreef Waffle het volgende:
Dan moet ik misschien toch maar mee zodat ik er qua leeftijd precies tussenin zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |