mjah. Ik had er zes jaar geleden niet op gerekend dat ik zwanger zou raken. In de periode na mijn dochter heb ik ruim zes jaar een relatie gehad waarin ik niet zwanger raakte (ondanks onbeschermde seks). Toen ik dus bij m'n ex-man binnen een half jaar in verwachting was, was dat voor mij een flinke verrassing. Vandaar het snelle trouwen. Nu met Michael had ik er ook niet echt op gerekend dat ik nog in verwachting zou raken want ja: alleenstaandquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:11 schreef Stormqueen het volgende:
Wat ik altijd het mafst vind is dat mensen dat tegenwoordig allemaal ineens pas lijken te bedenken als ze zwanger zijn
onze notaris raadde aan om de voogd te regelen via rechtspraak.nl (gratis) aangezien een testament wijzigen mocht er iets in de situatie veranderen vet veel geld kost.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:28 schreef DJMO het volgende:
en ik maar denken dat je écht boos was op me Ingee.. was bijna in paniek hier!
[..]
mjah. Ik had er zes jaar geleden niet op gerekend dat ik zwanger zou raken. In de periode na mijn dochter heb ik ruim zes jaar een relatie gehad waarin ik niet zwanger raakte (ondanks onbeschermde seks). Toen ik dus bij m'n ex-man binnen een half jaar in verwachting was, was dat voor mij een flinke verrassing. Vandaar het snelle trouwen. Nu met Michael had ik er ook niet echt op gerekend dat ik nog in verwachting zou raken want ja: alleenstaand. Ik ben echter wel van plan om binnenkort een notaris te bezoeken (samen met de beoogde voogd) voor als mij iets overkomt. Dan wil ik Michael goed verzorgd en veilig weten en niet overgeleverd aan een bureau jeugdzorg zeg maar.
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
onze notaris raadde aan om de voogd te regelen via rechtspraak.nl (gratis) aangezien een testament wijzigen mocht er iets in de situatie veranderen vet veel geld kost.
kan tegenwoordig ook digitaal op rechtspraak.nl dus.
staan wel wat linkjes in de op van het trouwtopic : LIF / Trouwen en zo #92quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |