ey dikzak, doe je niet aan B?quote:Op woensdag 3 juni 2015 08:39 schreef gcjoel het volgende:
Lijstje:
O: 2x boterham, 13gr pindakaas, 13gr pure chocopasta![]()
T: 150gr kwark + 100gr optimel
L: 2x boterham 50gr kip, 1x boterham gekookt ei, 1x cracker smeerkaas
T: 2x rijstwafel pindakaas
D: Turkse rijst, kip, rode kool
T: kwarktaart, stukje choco, koekje
door het te vervangen met iets wat geen rabarber isquote:Op woensdag 3 juni 2015 07:57 schreef sanger het volgende:
[..]
Hoe krijg je de rabarber lekker zonder veel suiker te gebruiken?
And the winner is...quote:Op woensdag 3 juni 2015 08:59 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
door het te vervangen met iets wat geen rabarber is
Rabarberbarbara?quote:
Ja. Pindakaas bvquote:Op woensdag 3 juni 2015 08:59 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
door het te vervangen met iets wat geen rabarber is
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierquote:
Damn. Fastedquote:
quote:
nee das gewoon vies!quote:Op woensdag 3 juni 2015 09:13 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik kauw de hele dag kauwgom, telt dat ook?
Alleen als je af en toe een verse paktquote:Op woensdag 3 juni 2015 09:13 schreef CrunchySelf het volgende:
quote:
Checkquote:Op woensdag 3 juni 2015 09:14 schreef sanger het volgende:
[..]
Alleen als je af en toe een verse pakt
staat jou huis ook op wielen toevallig?quote:Op woensdag 3 juni 2015 09:13 schreef CrunchySelf het volgende:
quote:Op woensdag 3 juni 2015 09:17 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
staat jou huis ook op wielen toevallig?
quote:Op woensdag 3 juni 2015 09:17 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
staat jou huis ook op wielen toevallig?
Ja ook echt he, broedmachinequote:Op woensdag 3 juni 2015 09:37 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gaf een beetje over in mijn mond
wtfquote:Op woensdag 3 juni 2015 09:37 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zit ook veel inquote:Op woensdag 3 juni 2015 10:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik verbaas me over die zakjes aanmaak saus van knorr. Had verwacht dat daar veel meer in zou zitten.
Wij doen altijd een half zal je ppquote:Op woensdag 3 juni 2015 10:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Daar zit ook veel inAlthans, een half zakje voor 1 persoon is eigenlijk al teveel
Bedoel je van die kaassausjes? Of van die jus zakjes?quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wij doen altijd een half zal je pp![]()
![]()
Maar hij geeft aan dat dat 88 calorieën zijn. Ik had er veel meer verwacht.
In dit geval de kerrie sausquote:Op woensdag 3 juni 2015 10:44 schreef Ynske het volgende:
Maa
[..]
Bedoel je van die kaassausjes? Of van die jus zakjes?
Oh op die manier! Ja, kcal valt enorm mee.. is het enige pakje dat ik in huis hebquote:Op woensdag 3 juni 2015 10:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wij doen altijd een half zal je pp![]()
![]()
Maar hij geeft aan dat dat 88 calorieën zijn. Ik had er veel meer verwacht.
Ja ik vind deze kerrie saus zo lekker hahaquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh op die manier! Ja, kcal valt enorm mee.. is het enige pakje dat ik in huis heb
Kaassausquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja ik vind deze kerrie saus zo lekker haha
Niet iedereen ambieert een lichaam maatje 32, ik denk dat je dat ook wel begrijpt.quote:Op woensdag 3 juni 2015 09:37 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Dus mag je niet van die tekst kotsen?quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:22 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Niet iedereen ambieert een lichaam maatje 32, ik denk dat je dat ook wel begrijpt.
Je mag doen wat je wil.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dus mag je niet van die tekst kotsen?
Verschrikkelijk geformuleerd ook
Als dat een reden zou zijn niet meer te posten kan niemand iets posten bijna. Er is altijd wel iemand die zich beledigd of geschoffeerd voelt met dit soort dingen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:32 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Je mag doen wat je wil.
Ik vind enkel dat er mensen zich geschoffeerd kunnen voelen omdat zij het wel zo zien.
Vind ik overigens ook van hashtagviesdik, maar hey, that's just me.
Ik ook niet. 32 is anorexia! Geen spier of niks man!quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:22 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Niet iedereen ambieert een lichaam maatje 32, ik denk dat je dat ook wel begrijpt.
Nu beledig je de mensen met maat 32!quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook niet. 32 is anorexia! Geen spier of niks man!
Ze heeft wel gelijkquote:Op woensdag 3 juni 2015 09:37 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Valt mee er zit 3x de aanbevolen hoeveelheid zout in. Of anderhalf x als je een half zakje leegeet wat realistischer isquote:Op woensdag 3 juni 2015 10:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik verbaas me over die zakjes aanmaak saus van knorr. Had verwacht dat daar veel meer in zou zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |