nee dat blijft jammer. Mja misschien kleinere bakvorm en kleinere taart maken!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
De mijne vreet het nieten 10 dagen blijft hij niet goed
Oeh. Ik heb kleine bakvormpjes. Misschien toch eens gaan misbruiken voor de belachelijke taarten...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
nee dat blijft jammer. Mja misschien kleinere bakvorm en kleinere taart maken!
Ja of!!!! Cupcakes! Dat gaat natuurlijk ook fucking easy!!!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
nee dat blijft jammer. Mja misschien kleinere bakvorm en kleinere taart maken!
Cupcakesquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja of!!!! Cupcakes! Dat gaat natuurlijk ook fucking easy!!!
quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:33 schreef Qwea het volgende:
[..]en dan met havermout door het mengsel! En pindakaas.
Dit dus...,quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:21 schreef CrunchySelf het volgende:
Dit topic is op dit moment zo slecht voor mij met honger. Krijg er alleen maar meerrrrr honger van
Ik morgenquote:
Thanks! Ben gek op nieuwe dingen ^^quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
variaties hiervan http://jelmerdeboer.nl/vezelrijke-kwarktaart/
Mijne gewoon met Bastogne bodem gemaakt en niet die gore roggebrood.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Thanks! Ben gek op nieuwe dingen ^^
Crunchy maakt ook zonder wheyquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
is die whey poeder echt nodig? Anders moet ik dat weer bestellen enzo
Op dinsdag 2 juni 2015 21:56 schreef gcjoel het volgende:
GOED roeren is ook belangrijk anders gore stukkenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Crunchy maakt ook zonder whey
Ps: gelatine is wel belangrijk! Ik had niet genoeg in huis en geprobeerd, maar mijne is nu dus the blob!
Ik ga ze zo doen:quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:36 schreef gcjoel het volgende:
nee havermout whey cupcakesdie ranzige glanzende dingen altijd blegh!
Kwarktaart
maar waarom die havermout erdoor? Klinkt vies!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga ze zo doen:
Roggenbrood bodem met 32g pindakaas en 1 eetlepel havermout.
Kwark mengsel met 1 bak kwark en 60g whey. 50g havermout door kwarkmengsel. 32g pindakaas erdoor en aardbeien + gelatineen misschien ook kokos
#teamhavermout #teamkokosquote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
maar waarom die havermout erdoor? Klinkt vies!
kokos sowieso
Ik maak wel 2 soorten! Roggenbrood en milka koekjes bodemquote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:03 schreef gcjoel het volgende:
en plus doe gewoon koekjes bodem! misschien daar de havermout door?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |