Brr, wat is dit voor ketterse afbeeldingquote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Sorry zei ik SNAFU ik bedoelde FUBAR
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat een meme maîtresse is ze ook.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 00:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
Second best girl, SORE ARU!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 00:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat een meme maîtresse is ze ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door De_Dakgoot op 06-06-2015 01:11:30 ]/A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:41 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Is de dood grappig vinden een goede eigenschap
My heart is trained and ready.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moeblobs kunnen niet dood. Het enige wat dood gaat is ons hart als er een overdosis HHHHNNNNNNGGGGGGGG ontstaat door een moeblob.
[ afbeelding ]
Wist je al dat deze herfst Yuru Yuri S3?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:55 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
My heart is trained and ready.
To die, that is.
Mij hart zal met de kracht van achtduizend betelgeuzes stralen alvorens uiteen te spatten.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 18:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wist je al dat deze herfst Yuru Yuri S3?
http://www.animenewsnetwo(...)ober-premiere/.88979
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:54 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ARASU ARASU ARASU
PANZER VOR! HYPE HYPE
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:13 schreef Arashimashou het volgende:
[..]![]()
Voran! Voran! So donnern die Motoren!
Spoiler graag, mijn hart stopte.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moeblobs kunnen niet dood. Het enige wat dood gaat is ons hart als er een overdosis HHHHNNNNNNGGGGGGGG ontstaat door een moeblob.
[ afbeelding ]
quote:Name: Kuroko's Basketball 3 - 70 [720p] [CR].mkv Date: 2015-06-06, 19:28 UTC
Submitter: herkz
Torrent description:
fuck the anime police
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |