Ik kende 'm nog niet. Nu wel. Dank uquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
Arasu kent hem wel
http://a.pomf.se/migopq.swf
quote:
Oh kak, dat nummer is inmiddels al 13 jaar oud.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
Arasu kent hem wel
http://a.pomf.se/migopq.swf
Hiervoor ga ik niet mijn huidige activiteiten staken. Sorry.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:08 schreef Kyubey het volgende:
Nu weet ik waar alle rare plaatjes vandaan komen.
En dan? Laat je haar dan vrij?quote:Op zondag 7 juni 2015 00:12 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
Maak 100 euries over naar mijn bankrekening! En snel een beetje!
Je kan prima op play klikken met de andere hand.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hiervoor ga ik niet mijn huidige activiteiten staken. Sorry.
Mot ik nu 100 piek betalen om nooit meer iets over dat geval te hoeven horen dan wel zien behalve een rouwadvertentie of doe je dat gewoon gratis?quote:Op zondag 7 juni 2015 00:12 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
Maak 100 euries over naar mijn bankrekening! En snel een beetje!
... Als ze geen zestien meer is zal h'r haar wel wat donkerder worden.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2015 00:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Mot ik nu 100 piek betalen om nooit meer iets over dat geval te hoeven horen dan wel zien behalve een rouwadvertentie of doe je dat gewoon gratis?
[..]
... Als ze geen zestien meer is zal h'r haar wel wat donkerder worden.
Oftewel, flat-chested girls zijn alleen interessant voor pedo's die vadertje willen spelen met kleine meisjes...quote:
Ho!quote:
Voor een liedje dat Engels is, alleen de eerste 5 seconden. Normaal gesproken ben ik ook tegen dubs, hoewel Azumanga anders dan bijna alle andere anime gewoon enigszins passende engelse dubs heeft.quote:
Maak het daud!111!!!!!11!quote:
De Irohasu zit knus in het imouto-hokje. Je mening over borsten leg ik naast me neer.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Oftewel, flat-chested girls zijn alleen interessant voor pedo's die vadertje willen spelen met kleine meisjes...![]()
Nope, doe mij maar gewoon Oppaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Nee niet dood. Breng het meer leven.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Maak het daud!111!!!!!11!
[..]
De Irohasu zit knus in het imouto-hokje. Je mening over borsten leg ik naast me neer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Arashimashou op 07-06-2015 01:19:56 ]
quote:Op zondag 7 juni 2015 01:02 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee niet dood. Breng het meer leven.
Speciaal voor Dakgoot:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Based arasuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |