Blatter gaat toch gewoon zijn eigen opvolger aanduiden ? Zoals Havelange destijds deed ... Iemand die alle potjes netjes gesloten gaat houden.quote:Op woensdag 3 juni 2015 01:49 schreef MakkieR het volgende:
Ik hoop echt dat er kandidaten komen die ver buiten de verdorvenheid staan binnen de FIFA. Figuren als Platini, Van Praag etc laat die alsjeblieft allemaal opdonderen. Van zulke zelf verrijkende figuren zijn meer dan genoeg binnen de FIFA.
Wat. De. Fuck. Ik heb echt geen woorden.quote:Op woensdag 3 juni 2015 02:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Een stukje van Sporza over de carriere van Jerome Valcke bij de FIFA ... Hilarisch eigenlijk :
http://sporza.be/cm/sporz(...)558?playlist=7.39483
quote:Op woensdag 3 juni 2015 09:41 schreef Blik het volgende:
Stukje van BNR, waarschijnlijk is Blatter een beetje bang...
http://www.bnr.nl/nieuws/(...)t-de-bui-er-aan-komt
Ik zei het in een eerder topicdeel al.quote:Correspondent Reinout van Wagtendonk: “Justitie in Amerika heeft iets traditioneels uitgehaald: eerst kleine visjes vangen, die zwaar onder druk zetten en zo de grotere vissen vangen.”
quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:40 schreef wolfrolf het volgende:
Slim van de FBI.
De lui die nog niet opgepakt zijn gaan nu paniek acties ondernemen.
Hook, line & sinker!
Dat ook, maar het is voornamelijk deals sluiten met de kleinere jongens voor strafvermindering, als ze met wat sappige verhalen op de proppen komen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 09:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[..]
Ik zei het in een eerder topicdeel al.
[..]
Kijk eens naar je eigen foto op je paspoort, randcrimineel.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:35 schreef Blik het volgende:
Ze zouden ook zo bij de echte maffia kunnen zitten als je die foto's zo bekijkt
Daar zie ik eruit als een hele lieve manquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:51 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Kijk eens naar je eigen foto op je paspoort, randcrimineel.
Elke persoon kan met zo'n foto een maffiabaas zijn.
Nooit meer slapenquote:Op woensdag 3 juni 2015 13:02 schreef Rickertman96 het volgende:
Oh god Australië wil het WK van 2022, nog ergere timezone
twitter:arjenUSA twitterde op woensdag 03-06-2015 om 18:14:31BREKEND FBI-onderzoek naar FIFA-corruptie neemt ook toewijzing WK aan Rusland en Qatar onder de loep. Bron: Reuters. reageer retweet
Zelfs als ontdekt wordt dat die toernooien enkel door corruptie naar Qatar en Rusland zijn gegaan betwijfel ik alsnog of er iets verandert. De belangen zijn zo groot, er zijn al stadions gebouwd en talloze contracten afgesloten...quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:arjenUSA twitterde op woensdag 03-06-2015 om 18:14:31BREKEND FBI-onderzoek naar FIFA-corruptie neemt ook toewijzing WK aan Rusland en Qatar onder de loep. Bron: Reuters. reageer retweet
In Qatar is er echt nog niet zoveel gebouwd hoor of anders zijn ze nog bezig met het bouwen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zelfs als ontdekt wordt dat die toernooien enkel door corruptie naar Qatar en Rusland zijn gegaan betwijfel ik alsnog of er iets verandert. De belangen zijn zo groot, er zijn al stadions gebouwd en talloze contracten afgesloten...
Dat klopt, maar voor er ook maar één paal de grond in gaat is natuurlijk alles al overeengekomen, vastgelegd en verplicht. Je kunt niet zomaar twaalf voetbalstadions annuleren.quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:22 schreef Falco het volgende:
[..]
In Qatar is er echt nog niet zoveel gebouwd hoor of anders zijn ze nog bezig met het bouwen.
Ik moet persoonlijk wel hard lachen om die figuren van het Australische WK-bid. Het schijnt dat een wijf van dat bid dus 500,000 dollar aan een stemgerechtigd figuur had gegeven. Lekker door de pispot gespoeld.quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zelfs als ontdekt wordt dat die toernooien enkel door corruptie naar Qatar en Rusland zijn gegaan betwijfel ik alsnog of er iets verandert. De belangen zijn zo groot, er zijn al stadions gebouwd en talloze contracten afgesloten...
Ik vraag me af hoe veel van de 12 miljoen die het bid van Nederland/België voor het WK 2018 kostte is opgegaan aan vriendendienstjes en omkopingen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moet persoonlijk wel hard lachen om die figuren van het Australische WK-bid. Het schijnt dat een wijf van dat bid dus 500,000 dollar aan een stemgerechtigd figuur had gegeven. Lekker door de pispot gespoeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |