Dat zal ze op prijs stellenquote:
Ik trek me er niks van aanquote:Op donderdag 4 juni 2015 23:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Na 7 delen FB heb ik besloten om aardiger te zijn.
Goed plan, ben ik nu ook borderliner.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben borderliner het kan morgen maar zo weer anders zijn.
Slootquote:
Die manier werkt niet om een vliegticket te krijgen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou een moord doen om nu of in Portugal te zitten of op een Waddeneiland.
Niet?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Die manier werkt niet om een vliegticket te krijgen.
Misschien wil iemand nog een wespennest uit laten moorden, heb je een moord gepleegd en kun je een factuur van 70 euro maken.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet?
Maar een enkeltje gaat vanaf 70 euro! Voor 70 euro ben je dus van mij verlost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Waddeneilandenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou een moord doen om nu of in Portugal te zitten of op een Waddeneiland.
ik geloof dat ik 'm van z'n fiets geduwd had, het lijkt me een naarlingquote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:29 schreef Deisyy het volgende:
Het regent en rommelt flink hier op het eiland.
En bn-er gespot op de fiets![]()
[ afbeelding ]
Moet e maar een leasefiets nemen.... dan komen ze om te plakkenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:42 schreef sacha het volgende:
[..]
die staat al tijden lang met een lekke band
belachelijkquote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet e maar een leasefiets nemen.... dan komen ze om te plakken
Nog nooit gelopenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 18:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb ergens ook nog van die medailles, heb de avondvierdaagse best vaak gelopen, eerst 5 en vanaf het moment dat mijn zusje het aankon de 10. We hadden ook een wandelboekje met mooie stempels erin.
en stickersquote:Op zaterdag 6 juni 2015 18:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb ergens ook nog van die medailles, heb de avondvierdaagse best vaak gelopen, eerst 5 en vanaf het moment dat mijn zusje het aankon de 10. We hadden ook een wandelboekje met mooie stempels erin.
mijn zus ookquote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn zusje heeft een paar jaar geleden zelfs de Vierdaagse van Nijmegen gelopen, daar moet ik toch echt niet aan denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |