Gelukkig maar, want ik was er niet voor opgebleven vannachtquote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:42 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Waren genoeg maten van beschikbaar nog. Mooie schoen.
Wereldwijde release is uitgesteld, geruchten zijn nu 27 juni. sneakerbaas krijgt ze dan vast wel.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:22 schreef rainbowbeard het volgende:
Weet iemand of de Saucony x Epitome ergens in Nederland uitkomt?
Je bent zelf lelijk.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:53 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Tering die zijn lelijk![]()
Wat heb je ervoor betaald?
Op solesupplier zag ik inderdaad ook al 27 juni staan. Weinig geluk tot nu toe met sneakerbaas online. Site ligt er altijd gelijk uit. Hopelijk releasen ze hem eerst in-store als ze dit pareltje krijgen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:43 schreef Apostrof het volgende:
Fuck, ik dacht dat die reeboks pas volgende week waren. woei en end door elkaar gehaald.
[..]
Wereldwijde release is uitgesteld, geruchten zijn nu 27 juni. sneakerbaas krijgt ze dan vast wel.
roshes van fl cuijk niet mattiequote:Op maandag 8 juni 2015 14:27 schreef elshaarawy92 het volgende:
Eerste keer Nike Roshe One ID schoenen ontworpen en besteld. Helaas komt deze pas 20 juli aan.. Lees ook op internet dat de schoenen scheuren etc..![]()
[ afbeelding ]
Precies.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:07 schreef shiftsix het volgende:
gewoon een goedgeprijsde gr kopen en als die kapot gaat nieuwe haluh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:54 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Precies.
Ik heb nog wel paartje te koop, Roshe Run Anthracite/Wolf Grey-Cyber (511881-003) in US10, Gusto rating 96.8%, no box (double boxed kost duurder).Ik heb je niet gezien op de tongtong fairSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Faka G
Erg nice.quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:47 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Heb ze nog niet aan gehad omdat ik een nieuwe broek heb die heel erg afgeeft![]()
Anyway, pick up:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:54 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Precies.
Ik heb nog wel paartje te koop, Roshe Run Anthracite/Wolf Grey-Cyber (511881-003) in US10, Gusto rating 96.8%, no box (double boxed kost duurder).Dat waren mijn eerste RoshesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Totaal versleten
![]()
Als ze US12 waren had ik ze van je gekocht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |