323 euro lees ik hier.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Geen honderden euro's? Hoeveel heb je er dan aan uitgegeven?
En welke website serveert jou pagina's in 120 Mbps?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Hahaha.
Van 42 Mbps op m'n oude barrel naar 120 Mbps op 5G.
Ik ben een blij meisje.
wat heb je besteld kameraadquote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:55 schreef Beach het volgende:
fuck man bestel ik iets met dat nieuwe rabo geval
wordt de betaling niet goed herkend moet ik weer eerst een werkdag wachten om te zien of het toch goed verwerkt is
ik weet nog wel dat een oudere kapot ging en ik weer tijdelijk terug moest naar een hdquote:
ublockquote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:57 schreef Deuce92 het volgende:
Godverdomme clumsy, nu krijg ik op Fok ads voor Chromebooks.
Echt he. Gewoon besturingsysteempje rocken op SSD en HD voor de bulk.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:58 schreef Beach het volgende:
[..]
ik weet nog wel dat een oudere kapot ging en ik weer tijdelijk terug moest naar een hd
wat een ramp is dat dan
Is misschien een aangename verandering van de ongoddelijke ads die je normaal krijgt, nav jouw surfgedragquote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:57 schreef Deuce92 het volgende:
Godverdomme clumsy, nu krijg ik op Fok ads voor Chromebooks.
Precies gewoon Radar, Kassa, 2 voor 12 en de Rijdende Rechter met een glas whisky en kaasplankje op de bank.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:06 schreef Awesome_ het volgende:
Ouder dan twaalf en dan nog van die fantasie tekenfilmpjes kijken
Hey henk pass me de boks
Hmmm 9,1 op imdb. Ga het wel ff checken.quote:
Twee seizoenen gevolgd. Was wel lachen.quote:
Nee, wel naar 3 op reisquote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:07 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Beach, kijk je op zondag ook naar Buitenhof?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is echt de standaardavond van mijn oma.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Precies gewoon Radar, Kassa, 2 voor 12 en de Rijdende Rechter met een glas whisky en kaasplankje op de bank.
ook echt met kaasplankje? dan kijken ze dus eerst de Giro denk ikquote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:14 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dit is echt de standaardavond van mijn oma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |