wat juultje zegt.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:09 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet moeilijk is, maar jullie doen net alsof ze alleen een beetje gym selfies maakt en wat filmpjes voor de lol. Zij komt echt wel aan dr fulltime uren + veel reizen en lange dagen op die fitness conventies.
quote:Maar goed, als je spiermassa gaat opbouwen, wordt je ook weer zwaarder. Alleen niet door vet maar door je spieren
thx bro. heb ik 12 uur keihard voor gegamed. hardeleefquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:17 schreef Awesome_ het volgende:
Ik gun juliette echt elke cent van die 297$ weetje. I ain't even mad.
24,75 per uur, nice.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:20 schreef IrCute het volgende:
[..]
thx bro. heb ik 12 uur keihard voor gegamed. hardeleef
Vraagje.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:20 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik studeer ja. Dit doe ik gewoon ipv serveerster in een restaurant zijnquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vraagje.
Heb je ook een plan B qua opleiding of iets, voor het ongelukkige geval dat dit geen geld meer op levert?
Hoeveel verdienen de dames bij Hooters denk je?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:22 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik studeer ja. Dit doe ik gewoon ipv serveerster in een restaurant zijn
Draag je wel netjes belasting af? Of moet ik oompie IRS bellen voor mevrouw IrCute? Nou!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:20 schreef IrCute het volgende:
[..]
Het zit je wel dwars, hè?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:22 schreef Sapstengel het volgende:
Volgens mij haat ik nergens. Het is alleen in het algemeen gaar hoe die hele industrie werkt, maarja prima als mensen er geld mee verdienen. Ze doen er iig iets voor in tegenstelling tot die hoertjes die zich alleen laten pompen door een Arabier.
Hoeveel zou Nikki in Dubai verdienen dan sapman?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:22 schreef Sapstengel het volgende:
Volgens mij haat ik nergens. Het is alleen in het algemeen gaar hoe die hele industrie werkt, maarja prima als mensen er geld mee verdienen. Ze doen er iig iets voor in tegenstelling tot die hoertjes die zich alleen laten pompen door een Arabier.
Niet bijzonder veel denk ik.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hoeveel verdienen de dames bij Hooters denk je?
Belasting is voor de loonslaafjes.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:22 schreef McNulty het volgende:
[..]
Draag je wel netjes belasting af? Of moet ik oompie IRS bellen voor mevrouw IrCute? Nou!
Maar deze comment mij ook niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:23 schreef seto het volgende:
luister dan
het kan me allemaal geen kk schelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |