Netjes.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:46 schreef Pride040 het volgende:
Na ongeveer 8 weken ben ik nu 12 kilo afgevallen
Bedankt!quote:Op maandag 1 juni 2015 22:52 schreef Duikbril112 het volgende:
[..]
Netjes.
Maar goed, als je spiermassa gaat opbouwen, wordt je ook weer zwaarder. Alleen niet door vet maar door je spieren
Een goede om op te letten jaquote:Op maandag 1 juni 2015 22:52 schreef Duikbril112 het volgende:
[..]
Netjes.
Maar goed, als je spiermassa gaat opbouwen, wordt je ook weer zwaarder. Alleen niet door vet maar door je spieren
Gewicht zou op dit punt niet echt je indicatie meer moeten zijnquote:Op maandag 1 juni 2015 22:54 schreef Pride040 het volgende:
[..]
Bedankt!
Dat is ook de reden waarom ik er over twijfel
Niet blind staren op de weegschaal.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:54 schreef Pride040 het volgende:
[..]
Bedankt!
Dat is ook de reden waarom ik er over twijfel
Dit.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:09 schreef gewoonmeppen het volgende:
Als je te snel afvalt, kun je ook spiermassa afbreken.
Daarom het advies om een eiwitrijk dieet te volgen en het afvallen te beperken tot max. 2kg per maand
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 06:53 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Niet blind staren op de weegschaal.
Laat de spiegel zijn werk doen.
Maar ik wil wel nog onder de 80 komen z.s.m.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:08 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Dit.
Helemaal omdat je in korte tijd veel bent afgevallen, je moet je niet blijven uithongeren.
Waarom niet alvast beginnen, met die workouts verbrand je ook weer extra calorieën.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:15 schreef Pride040 het volgende:
[..]
Maar ik wil wel nog onder de 80 komen z.s.m.
Dus kan ik beter daarna pas beginnen lijkt me.
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:15 schreef Pride040 het volgende:
[..]
Maar ik wil wel nog onder de 80 komen z.s.m.
Dus kan ik beter daarna pas beginnen lijkt me.
Inderdaad, ik weeg nu zwaarder dan ooit, maar ben beter gevormd dan ooit, in mijn ogen dan.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:09 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Waarom niet alvast beginnen, met die workouts verbrand je ook weer extra calorieën.
Ookal zal je niet echt gigantisch veel spieren aanmaken tijdens het afvallen, als beginnende krachtsporter kan je zelfs tijdens afvallen wat spier kweken.
Vergeet niet dat de weegschaal maar een getal geeft, meer niet. 80 kilo wegen met wat extra spier ziet er stukken beter uit dan 80 kilo wegen zonder spier.
Dit. Als beginner is het mogelijk om in spiermassa aan te komen en om vet kwijt te raken. Daarnaast zal het gewichtheffen je helpen met het verbranden van calorieën wat ertoe leidt dat jij je streefgewicht sneller bereikt.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:50 schreef Awesome_ het volgende:
Gewoon calorische deficit aanhouden en beginnen met krachttraining. Het één sluit het ander niet uit jwz.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |