Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (22x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008, 2015.
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012.
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012.
Europacup I (1x)1988.
UEFA Cup (1x)1978.
![azfket.png]()
![image-4478732.jpg]()
![3535s41.png]()
Zondag 10 augustus: Willem II - PSV, 1-3
Zaterdag 16 augustus: PSV - NAC Breda, 6-1
Zondag 24 augustus: Ajax - PSV, 1-3
Zondag 31 augustus: PSV - Vitesse, 2-0
Zaterdag 13 september: PEC Zwolle - PSV, 3-1
Zondag 21 september: PSV - SC Cambuur, 4-0
Zondag 28 september: sc Heerenveen - PSV, 1-0
Zondag 5 oktober: PSV - Excelsior, 3-0
Zaterdag 18 oktober: PSV - AZ, 3-0
Zondag 26 oktober: FC Utrecht - PSV, 1-5
Zaterdag 1 november: PSV - ADO Den Haag, 1-0
Zondag 9 november: Heracles Almelo - PSV, 1-2
Zondag 23 november: FC Groningen - PSV, 1-1
Zondag 30 november: PSV - Feyenoord, 4-3
Zaterdag 6 december: FC Dordrecht - PSV, 1-3
Zondag 14 december: PSV - FC Twente, 2-0
Zaterdag 20 december: PSV - Go Ahead Eagles, 5-0
Zaterdag 17 januari: Vitesse - PSV, 0-1
Zaterdag 24 januari: SC Cambuur - PSV, 1-2
Zaterdag 31 januari: PSV - Willem II, 2-1
Dinsdag 3 februari: NAC Breda - PSV, 0-2
Zaterdag 7 februari: PSV - FC Utrecht, 2-1
Vrijdag 13 februari: AZ - PSV, 2-4
Zaterdag 21 februari: PSV - FC Dordrecht, 3-0
Zondag 1 maart: PSV - Ajax, 1-3
Zaterdag 7 maart: Go Ahead Eagles - PSV, 0-3
Zaterdag 14 maart: PSV - FC Groningen, 2-1
Zondag 22 maart: Feyenoord - PSV, 2-1
Zaterdag 4 april: FC Twente - PSV, 0-5
Vrijdag 10 april: PSV - PEC Zwolle, 3-1
Zaterdag 18 april: PSV - sc Heerenveen, 4-1
Zaterdag 25 april: Excelsior - PSV, 2-3
Zondag 10 mei: PSV - Heracles Almelo, x-x
Zondag 17 mei: ADO Den Haag - PSV, x-x
![350mb93.png]()
Donderdag 31 juli: PSV - St. Pölten, 1-0
Donderdag 7 augustus: St. Pölten - PSV, 2-3
Donderdag 21 Augustus: PSV - Sjachtjor , 1-0
Donderdag 28 augustus: Sjachtjor - PSV, 0-2
Donderdag 18 september: PSV - Estoril, 1-0
Donderdag 2 oktober: Dinamo Moskou - PSV, 1-0
Donderdag 23 oktober: PSV - Panathinaikos, 1-1
Donderdag 6 november: Panathinaikos - PSV, 2-3
Donderdag 27 november: Estoril - PSV, 3-3
Donderdag 11 december: PSV - Dinamo Moskou, 0-1
Donderdag 19 februari: PSV - Zenit, 0-1
Donderdag 26 februari: Zenit - PSV, 3-0
![4t3k8j.png]()
Donderdag 25 september: PSV - FC Utrecht, 2-0
Woensdag 29 oktober: Almere City FC - PSV, 1-5
Dinsdag 20 januari: Roda JC - PSV, 3-2
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
SPOILER: KNVB Beker
![s5fwwk.png]()
[ Bericht 2% gewijzigd door Lange_Lans op 02-06-2015 11:19:33 ]
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Jij kijkt volgens mij niet door een Ajax bril, maar door 38. Allemachtig zeg.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Precies. Bazoer is een mega talent, en het zou me zeker niet verbazen als die een veel betere speler wordt. Maar dit seizoen, nee.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op dinsdag 2 juni 2015 13:31 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Precies. Bazoer is een mega talent, en het zou me zeker niet verbazen als die een veel betere speler wordt. Maar dit seizoen, nee.
diegenen bij de NOS die dat elftal hebben samengesteld zouden toch een ander beroep moeten kiezen
quote:
Blind paard was het tot voor dit seizoen. Hij lijkt eindelijk in de gaten te hebben dat hij geen 10 is, maar een rechtermiddenvelder. Een 8 zeg maar. Daar kan hij steeds bijsluiten en kan hij ook verdedigend belangrijk zijn. Hij hoort wel in het elftal van het jaar te staan. Als zelfs de Telegraaf hem verkiest, moet hij dit seizoen iets goed hebben gedaan.
En Bazoer is een groot talent, maar heeft het 5 wedstrijden laten zien. Daarna kakte die, samen met compleet Ajax overigens, een beetje in. Hij heeft sowieso maar de helft van de wedstrijden gespeeld.
In de toekomst zie ik overigens wel een middenveld NL elftal met in ieder geval Bazoer, maar waarschijnlijk ook Klaassen en wellicht Wijnaldum.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op dinsdag 2 juni 2015 13:39 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Blind paard was het tot voor dit seizoen. Hij lijkt eindelijk in de gaten te hebben dat hij geen 10 is, maar een rechtermiddenvelder. Een 8 zeg maar. Daar kan hij steeds bijsluiten en kan hij ook verdedigend belangrijk zijn. Hij hoort wel in het elftal van het jaar te staan. Als zelfs de Telegraaf hem verkiest, moet hij dit seizoen iets goed hebben gedaan.
En Bazoer is een groot talent, maar heeft het 5 wedstrijden laten zien. Daarna kakte die, samen met compleet Ajax overigens, een beetje in. Hij heeft sowieso maar de helft van de wedstrijden gespeeld.
In de toekomst zie ik overigens wel een middenveld NL elftal met in ieder geval Bazoer, maar waarschijnlijk ook Klaassen en wellicht Wijnaldum.
Hij heeft bij Van Gaal geleerd dat werken ook loont, maar sowieso kan ik al die lijstjes met beste speler etc. niet serieus nemen, Guardado was heel goed hoor, hij liet en Depay en Willems optimaal functioneren maar voor die 2 laatsten ga je naar het stadion.
quote:
Op dinsdag 2 juni 2015 13:45 schreef Tarado het volgende:[..]
Hij heeft bij Van Gaal geleerd dat werken ook loont, maar sowieso kan ik al die lijstjes met beste speler etc. niet serieus nemen, Guardado was heel goed hoor, hij liet en Depay en Willems optimaal functioneren maar voor die 2 laatsten ga je naar het stadion.
Ik ben het met je eens. Maar ik ben gewoon heel lang heel kritisch geweest op Wijnaldum. En vind dat hij nu een goed seizoen heeft gedraaid. Maar dat kan ook zo zijn, omdat ik redelijk lage verwachtingen had. Ik vind namelijk dat Maher ook een aardig seizoen heeft gedraaid.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op dinsdag 2 juni 2015 13:47 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Ik ben het met je eens. Maar ik ben gewoon heel lang heel kritisch geweest op Wijnaldum.
En vind dat hij nu een goed seizoen heeft gedraaid. Maar dat kan ook zo zijn, omdat ik redelijk lage verwachtingen had. Ik vind namelijk dat Maher ook een aardig seizoen heeft gedraaid.
Ik denk dat als je 2 relatief 'grote klassementen wint (AD en Telegraaf) en bij een andere in de top 3 eindigd (VI) dat we best mogen stellen dat hij goed en constant heeft gespeeld.
Niet dat je daar nou alles aan op moet hangen, maar het zegt wel iets in ieder geval. Goed seizoen gedraaid, zou er totaal geen problemen mee hebben als hij nog een jaartje blijft. Al zal die zelf onderhand ook wel eens uit Nederland willen vertrekken.
quote:
Op dinsdag 2 juni 2015 14:06 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Ik denk dat als je 2 relatief 'grote klassementen wint (AD en Telegraaf) en bij een andere in de top 3 eindigd (VI) dat we best mogen stellen dat hij goed en constant heeft gespeeld.
Niet dat je daar nou alles aan op moet hangen, maar het zegt wel iets in ieder geval. Goed seizoen gedraaid, zou er totaal geen problemen mee hebben als hij nog een jaartje blijft. Al zal die zelf onderhand ook wel eens uit Nederland willen vertrekken.
Maar het kan natuurlijk ook zijn dat heel veel mensen een lage verwachting hadden.
Ik denk dat het tijd wordt om te vertrekken. Natuurlijk zou ik het toejuichen als hij blijft, maar ik gun hem een mooie club.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op dinsdag 2 juni 2015 14:08 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Maar het kan natuurlijk ook zijn dat heel veel mensen een lage verwachting hadden.
Ik denk dat het tijd wordt om te vertrekken. Natuurlijk zou ik het toejuichen als hij blijft, maar ik gun hem een mooie club.
Oh ja, zeker. Gun hem een mooie club

Geen PSG oid waar hij lekker op de bank/tribune kan gaan zitten.
quote:
Atleti ratatatatata, had vorig jaar ook verregaande interesse. Ik zou het in Duitsland zoeken als ik hem was. Bij Schalke of Leverkusen of zo. Kan hij met zijn fysiek en diepgang heel goed fungeren. Een Everton of zo zou ook geweldig zijn.
http://www.espnfc.com/blo(...)sed-players-under-21Jongen wordt nu echt gehyped. Nu staat hij stevig in zijn schoenen, maar er komt wel echt een hoop op hem af dadelijk.
Willems is klaar voor een stap naar het buitenland geeft hij aan. Die kan met zijn speelstijl echt alleen naar de absolute top. Dit wordt ook weer een kaskraker voor PSV.
quote:
Je moet eens weten. Tijdens het WK begon die hype al. Na het WK was de hype al 3x zo groot als in NL.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
Maar nu is hij buitenproportioneel.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op dinsdag 2 juni 2015 16:22 schreef BadderHaring het volgende:[..]
Alleen niet meer zo'n lang contract. En hij lijkt me niet het loyale type dat bijtekent als hij eigenlijk wil vertrekken...
geef hem eens ongelijk, hij is hier ook wel uitgeleerd.
quote:
Op dinsdag 2 juni 2015 16:22 schreef BadderHaring het volgende:[..]
Alleen niet meer zo'n lang contract. En hij lijkt me niet het loyale type dat bijtekent als hij eigenlijk wil vertrekken...
Brands liet min of meer doorschemeren dat hij zou gaan bijtekenen. Ik denk dat hij wacht op een mooie club en als dat niet lukt alsnog bijtekent. Depay wilde gewoon als duurste speler uit de eredivisie vertrekken. Dat vind ik wel een mooi streven.
BadderHaring
Ik sla je op je bek
quote:
Op dinsdag 2 juni 2015 16:50 schreef Tarado het volgende:[..]
wel jammer op zich die verarming van de competitie want ik neem aan dat ook PSV moeite zal hebben goeie vervangers voor Depay, Wijnaldum en Willems te halen
Tja, in het beste geval kunnen ze iemand halen die over een paar jaar dat niveau weet te halen, één op één vervangers zijn vrijwel onhaalbaar. De enige die in dat opzicht te vervangen zou zijn is Wijnaldum. Dat is, voetbaltechnisch, niet zo'n hele bijzondere speler. Met een Ziyech kun je die aardig vervangen, al mist die weer het fysiek van Wijnaldum.
Voor Depay is gewoon geen vervanging, maar dat hoeft niet heel erg te zijn. Met een speler die meer in dienst van het elftal speelt en die een paar procent minder is, hoeft PSV niet slechter te worden.
Willems vervangen, nou ja. Dat lijkt me onmogelijk. Beste linksback in de Eredivisie, met grote afstand. Misschien dat er ergens in Nederland een jeugdspeler is te vinden die over 4 of 5 jaar dat niveau heeft.
Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
quote:
Op dinsdag 2 juni 2015 19:02 schreef BadderHaring het volgende:[..]
Tja, in het beste geval kunnen ze iemand halen die over een paar jaar dat niveau weet te halen, één op één vervangers zijn vrijwel onhaalbaar. De enige die in dat opzicht te vervangen zou zijn is Wijnaldum. Dat is, voetbaltechnisch, niet zo'n hele bijzondere speler. Met een Ziyech kun je die aardig vervangen, al mist die weer het fysiek van Wijnaldum.
Voor Depay is gewoon geen vervanging, maar dat hoeft niet heel erg te zijn. Met een speler die meer in dienst van het elftal speelt en die een paar procent minder is, hoeft PSV niet slechter te worden.
Willems vervangen, nou ja. Dat lijkt me onmogelijk. Beste linksback in de Eredivisie, met grote afstand. Misschien dat er ergens in Nederland een jeugdspeler is te vinden die over 4 of 5 jaar dat niveau heeft.
Het tandem Willems - de Jong moet gewoon nog intact blijven, als er dan voor Memphis een speler komt die inderdaad meer in dienst van het elftal speelt haalt de Jong sowieso het aantal goals wat hij dit seizoen heeft.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Notorious_Roy
Doomed since 1889
quote:
Op dinsdag 2 juni 2015 21:31 schreef Lemming22 het volgende:Willems moeten ze gewoon aan zijn contract houden, die is onvervangbaar en eigenlijk onmisbaar. Ook al wil hij niet bijtekenen, met hem moeten we de CL in. Dan maar wat miljoenen minder.
Helaas hebben spelers ook een stem in deze

Het is wel een voordeel dat er met PSV ook CL gespeeld wordt en het plan Wijnaldum/Depay goed heeft uitgepakt, dan blijven spelers misschien iets makkelijker nog een jaartje hangen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is painRoy-O-Rama |
Backlog |
Wish-list
Faber dus naar nek
quote:
Nek zit hier *wijst naar nek*, maar NEC zit hier *wijst naar hart*
BadderHaring
Ik sla je op je bek
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Gewoon Willems op de plek van Memphis en Poulsen in de basis. Waarom is dit een slecht idee?
quote:
Is zijn stadion verbod al over dan?
quote:
Omdat Jetro een back is?
Memphis voor veel te weinig verkocht
quote:
Op vrijdag 5 juni 2015 21:01 schreef tja77 het volgende:[..]
Ik zie een speler vanuit de Nederlandse competitie niet snel voor een groter bedrag vertrekken hoor.
Had makkelijk 50 miljoen op moeten kunnen brengen. Ex bonussen ed
#ExitBrands
quote:
Op vrijdag 5 juni 2015 21:04 schreef tja77 het volgende:[..]
Dat gaat geen enkele speler ooit nog opleveren, hier in Nederland, gewoon omdat de Nederlandse competitie steeds lager aan wordt geschreven internationaal.
49 miljoen dan
Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 5 juni 2015 @ 21:14:12
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op vrijdag 5 juni 2015 21:10 schreef tja77 het volgende:Als je leest dat Dickie meer dan 50.000.000 mag investeren bij een ploeg als Sunderland, en dat bij een degradatiekandidaat, dan stelt de hele Nederlandse comp. toch geen fuck meer voor?
die gekkigheid zie je ook wat ze in Engeland onderling voor maar middelmatige spelers betalen
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:
Op zaterdag 6 juni 2015 10:49 schreef Iwanius het volgende:Zag gisterochtend een Antilliaanse jongen met een PSV (donkerrood icm 2 sterren) shirt op de nieuwe binnenweg lopen...Dat dat kan in Rotterdam

Goed verhaal, vertel me meer.
DuTank
Spaashaas.
quote:
Op vrijdag 5 juni 2015 21:10 schreef tja77 het volgende:Als je leest dat Dickie meer dan 50.000.000 mag investeren bij een ploeg als Sunderland, en dat bij een degradatiekandidaat, dan stelt de hele Nederlandse comp. toch geen fuck meer voor?
Niet zo gek he als de nummer laatst al aan tv gelden meer binnen krijgt dan het totale budget van Ajax/PSV
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
JR-Style-93
Stukje Tatjana
quote:
Op zaterdag 6 juni 2015 10:49 schreef Iwanius het volgende:Zag gisterochtend een Antilliaanse jongen met een PSV (donkerrood icm 2 sterren) shirt op de nieuwe binnenweg lopen...Dat dat kan in Rotterdam

Zo heb je je Tour du VBL weer gehad voor een tijdje?
Oh.
quote:
Op maandag 8 juni 2015 14:48 schreef BadderHaring het volgende:Nikolai Laursen dus als mogelijke lange termijn versterking. Afgetest door Ajax, maar nu mogelijk naar PSV.
Iemand die hem ooit gezien heeft of weet waarom Ajax niet met hem verder wilde? Is hij misschien te breed of niet 100% Deens?
Hij schijnt een piemeltje te hebben. Dat past niet in het 'pussybeleid' daar.
quote:
Op maandag 8 juni 2015 14:48 schreef BadderHaring het volgende:Nikolai Laursen dus als mogelijke lange termijn versterking. Afgetest door Ajax, maar nu mogelijk naar PSV.
Iemand die hem ooit gezien heeft of weet waarom Ajax niet met hem verder wilde? Is hij misschien te breed of niet 100% Deens?
Hij kon niet aan het superieure systeem wennen.
quote:
Stijn Schaars zat in het programma Clubgenoten met voormalig Six Packster Froukje Jansen.
Aflevering:
http://content1b.omroep.n(...)48%20Clubgenoten.mp4Dacht post het even in het PSV topic voor de geïnteresseerden.
quote:
Waarom zouden ze het daar over hebben?
quote:
Hij komt uit Gelderland?
quote:
Werd het tijd voor een reünie met de club waar hij gescout werd door Vitesse.
quote:
Maar mijn vraag was waarom ze het bij VI over dit filmpje moeten hebben?
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 8 juni 2015 @ 20:50:01
rubbereend
JUICHEN
quote:
omdat Schaarsgod
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
http://sport.blic.rs/Fudb(...)ode-Gacinovica-u-PSVGacinovic ook naar PSV Ajndhovena?
Is dit dan mijn tropische verrassing waar naar ik zo verlang?
Hoeveel spelers heb ik nu wel niet gehoord? Ik wacht wel op Thijsgod en Rikgod.
quote:
Omdat ie er geen kut van kan.
quote:
Thijs die vertelde dat Obispo zou blijven.
quote:
Marcel's got moneys to blow
quote:
Ik geloof het pas als het door Thijsgod of Rikgod wordt gemeld.
quote:
Hier melden ze het ook.
quote:
Daar staat toch de telegraaf als bron, oelewappert
Buitendam
Commissaris.
quote:
Kapsel staat me niet aan. Normaal doen.
Dit, dus.
Rabieluh
quote:
Laten we afwachten in wat voor kleding hij verschijnt bij het tekenen van het contract.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Mario/Scarface is wat mij betreft contract voor het leven.
Dit, dus.
quote:
Als ie maar een snor heb!
Obispo zou gaan tekenen volgens Rik. Vandaag meldt Obispo op zijn twitteraccount dat hij een medische keuring ondergaat.
Weet iemand of je een medische keuring moet ondergaan, zodra je als jeugdspeler een contract tekent bij de club waar je al jaren voor speelt?
Aangezien Ajax heel intensief met deze jongen is bezig geweest, krijg ik een beetje het gevoel dat hij naar Amsterdam vertrekt.
quote:
Op woensdag 10 juni 2015 11:14 schreef Lange_Lans het volgende:Weet iemand of je een medische keuring moet ondergaan, zodra je als jeugdspeler een contract tekent bij de club waar je al jaren voor speelt?
De club zal recht hebben om een medische keuring te eisen.
quote:
Dat klinkt aannemelijk inderdaad. Ik wacht af.
Stiekem baal ik nog steeds enorm van Bazoer. Obispo is ook een talent, maar van een iets andere orde.
tja77
Proud member of the tittycrew.
quote:
Ja toch? Memphis is ook zo'n modepopje, maar kan wel ballen, en levert knaken op.
Wat kan mij dat kapsel schelen, ben geen homo.
quote:
'Sneijder zit PSV dwars en wil collega-international naar Istanbul halen'
Ibrahim Afellay verruilde PSV in 2011 voor Barcelona en belandde vervolgens op huurbasis bij Schalke 04 en het Griekse Olympiacos Pireaus, maar komende zomer zou er sprake kunnen zijn van een terugkeer naar Eindhoven. Wesley Sneijder schijnt echter van plan te zijn dat te voorkomen.
Volgens Turkse media is de aanvallende middenvelder van Galatasaray en het Nederlands elftal voornemens om een stokje te steken voor een rentree van Afellay bij PSV; Sneijder zou graag zien dat zijn 29-jarige collega-international zijn ploeggenoot wordt in Istanbul. Er wordt gemeld dat Sneijder er bij de clubleiding van Cim Bom op heeft aangedrongen dat Afellay in huis wordt gehaald.
"Ik heb een goed woordje voor hem gedaan tegenover alle beleidsbepalers van Galatasaray", wordt Sneijder geciteerd in de Turkse pers. Technisch manager Marcel Brands heeft zich onlangs nog laten ontvallen dat Afellay 'altijd welkom' is in Eindhoven, maar het is duidelijk dat de kampioen van de Eredivisie in financieel opzicht niet kan bieden wat de nummer één van Turkije kan betalen.
Bron: voetbalzone
quote:
Nare, nare man.
[ Bericht 3% gewijzigd door DonRaja op 10-06-2015 23:11:43 (:)) ]
Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 10 juni 2015 @ 17:18:43
rubbereend
JUICHEN
Ik heb toch steeds het gevoel dat Afellay bij PSV sowieso niet meer uit de verf zou komen ofzo. Ben bang dat hij zich teveel het grote mannetje zou voelen ofzo
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Op woensdag 10 juni 2015 17:18 schreef rubbereend het volgende:Ik heb toch steeds het gevoel dat Afellay bij PSV sowieso niet meer uit de verf zou komen ofzo. Ben bang dat hij zich teveel het grote mannetje zou voelen ofzo
Ik denk dat als hij zou komen dat het instantly weer een van de beste spelers van de eredivisie wordt.
quote:
'dwars'
die gozer moet niet naar PSV
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:
PSV zal zijn plannen voor de voorbereiding op het nieuwe seizoen iets moeten wijzigen. De landskampioen wilde op 24 juli in eigen huis oefenen tegen Borussia Mönchengladbach, maar de gemeente Eindhoven heeft geen toestemming gegeven voor dit vriendschappelijke duel.
De gemeente heeft als beleid dat oefenwedstrijden niet mogen leiden tot extra inzet van de politie, maar dat zou bij een duel tussen PSV en Gladbach wel vereist zijn. Daarom heeft PSV slecht nieuws gekregen van de gemeente, zo meldt het ANP.
quote:
Utrechters die nooit voor de plaatselijke FC speelden...dat schept een band.
[ Bericht 2% gewijzigd door DonRaja op 10-06-2015 23:12:27 ]
Het lijkt erop dat Thijs en Rik sinds lange tijd weer eens gelijk hebben gekregen! Obispo tekent bij. Rikgod

Thijsgod
Keano
PSV / Celtic
Balen dat die pot tegen Gladbach niet door kan gaan

.
Had me er stiekem best op verheugd. Mijn favo club in Duitsland. Die Duitsers nemen dan sowieso een paar duizend man mee. Lekker een dag zuipen in de zon en een mooie pot voetbal kijken.
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
quote:
Op donderdag 11 juni 2015 08:40 schreef Keano het volgende:Balen dat die pot tegen Gladbach niet door kan gaan

.
Had me er stiekem best op verheugd. Mijn favo club in Duitsland. Die Duitsers nemen dan sowieso een paar duizend man mee. Lekker een dag zuipen in de zon en een mooie pot voetbal kijken.
Prijs je gelukkig. Misschien regent het die dag wel.
Keano
PSV / Celtic
quote:
Glas is halfvol in huize Keano!
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
quote:
Volgens mij is die moeder ongesteld ofzo
quote:
Omdat ze sperma op haar voorhoofd heeft?
quote:
Ze kijkt niet zo blij
quote:
Ach so. Tja. Ik zal Armando eens twitteren.
Koekoek. Brands goed bezig jongen. Ik heb het Armando Obispo topic geopend. Iemand anders is nu aan de beurt om een topic te openen voor Theunissen.
Leuke speler, maar logische beslissing van hem. Volgend seizoen Laursen, Bergwijn als Boljevic als buitenspelers bij Jong PSV.
quote:
Niet het niveau wat je na moet streven als PSV. Boljevic en Bergwijn hebben meer potentie en ook een Lukovic kan op die flank.
Liet vorig jaar in de voorbereiding wel aardige dingen zien, maar is een groot gedeelte van afgelopen seizoen blessa geweest.
quote:
Ik vind het stevig geld voor een jeugdspeler. Is altijd een gok en als die gok 1,3 mio kost vind ik dat veel te duur.
BadderHaring
Ik sla je op je bek
quote:
Ajax wilde hem ook. Alleen daarom al topaankoop.
En hij is wel echt heel talentvol. Soms moet je een gokje wagen met dit soort gasten. Fischer kostte ook zoiets en die gaat Ajax echt met dikke winst verkopen.
quote:
Op donderdag 11 juni 2015 20:57 schreef BadderHaring het volgende:[..]
En hij is wel echt heel talentvol. Soms moet je een gokje wagen met dit soort gasten. Fischer kostte ook zoiets en die gaat Ajax echt met dikke winst verkopen.
Dat Ajax hem ook wilde zegt me niets. Die willen iedere Deen die ooit van voetbal heeft gehoord.
Waaruit haal je dat hij heel talentvol is?
Fischer heeft ooit eens een enkele aardige eerste seizoenshelft gespeeld. Ik ben niet onder de indruk.
Notorious_Roy
Doomed since 1889
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Backlog |
Wish-list
quote:
Weer een miljoen erbij.
quote:
Op donderdag 11 juni 2015 18:28 schreef Lange_Lans het volgende:Koekoek. Brands goed bezig jongen. Ik heb het Armando Obispo topic geopend. Iemand anders is nu aan de beurt om een topic te openen voor Theunissen.
VBL / Steven Theunissen #1 Wereldtopper in wordingDONE
TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
quote:
Op donderdag 11 juni 2015 20:57 schreef BadderHaring het volgende:[..]
Nou ik mag toch hopen dat hij er meer van kan dan Fischer

Anders had je die miljoen ook wel in de openhaard kunnen gooien.
BadderHaring
Ik sla je op je bek
quote:
Op vrijdag 12 juni 2015 02:47 schreef TweeGrolsch het volgende:[..]
Nou ik mag toch hopen dat hij er meer van kan dan Fischer

Anders had je die miljoen ook wel in de openhaard kunnen gooien.
Fischer is gewoon een toptalent. Als je dat niet ziet heb je niets te zoeken op een voetbal forum.
Lang geblesseerd geweest, maar voor die blessure genoeg laten zien dat hij veel potentie is.
Of mag ik dat als PSV-supporter niet zeggen?
Zaterdag 8 augustus: ADO Den Haag - PSV
Zondag 16 augustus: PSV - FC Groningen
Zaterdag 22 augustus: Heerenveen - PSV
Zondag 30 augustus: PSV - Feyenoord
Interlands
Zaterdag 12 september: SC Cambuur - PSV
Champions League
Zaterdag 19 september: Heracles Almelo - PSV
Zaterdag 26 september: PSV - NEC
Champions League
Zondag 4 oktober: Ajax - PSV
Interlands
Zaterdag 17 oktober: PSV - Excelsior
Champions League
Zaterdag 24 oktober: FC Twente - PSV
Zaterdag 31 oktober: De Graafschap - PSV
Champions League
Zaterdag 8 november: PSV - FC Utrecht
Interlands
Zaterdag 21 november: Willem II - PSV
Champions League
Zondag 29 november: PSV - AZ
Zaterdag 5 december: Vitesse - PSV
Champions League
Zaterdag 12 december: PSV - Roda JC Kerkrade
Zaterdag 19 december: PSV - PEC Zwolle
Tweede seizoenshelft
Zondag 17 januari: Feyenoord - PSV
Zondag 24 januari: PSV - FC Twente
Woensdag 27 januari: Excelsior - PSV
Zaterdag 30 januari: PSV - De Graafschap
Zondag 7 februari: FC Utrecht - PSV
Zondag 14 februari: NEC - PSV
Zaterdag 20 februari: PSV - Heracles Almelo
Zaterdag 27 februari: PSV - ADO Den Haag
Zaterdag 5 maart: FC Groningen - PSV
Zaterdag 12 maart: PSV - Heerenveen
Zondag 20 maart: PSV - Ajax
Zaterdag 2 april: AZ - PSV
Zaterdag 9 april: PSV - Willem II
Zaterdag 16 april: Roda JC - PSV
Dinsdag 19 april: PSV - Vitesse
Zondag 1 mei: PSV - Cambuur
Zondag 8 mei: PEC Zwolle - PSV
Redelijk lastig begin en ook lastige potjes na de CL.
BadderHaring
Ik sla je op je bek
quote:
Op vrijdag 12 juni 2015 08:16 schreef tompsv18 het volgende:Zaterdag 8 augustus: ADO Den Haag - PSV
Zondag 16 augustus: PSV - FC Groningen
Zaterdag 22 augustus: Heerenveen - PSV
Zondag 30 augustus: PSV - Feyenoord
Interlands
Zaterdag 12 september: SC Cambuur - PSV
Champions League
Zaterdag 19 september: Heracles Almelo - PSV
Zaterdag 26 september: PSV - NEC
Champions League
Interlands
Zaterdag 17 oktober: PSV - Excelsior
Champions League
Zaterdag 31 oktober: De Graafschap - PSV
Champions League
Zaterdag 8 november: PSV - FC Utrecht
Interlands
Zaterdag 21 november: Willem II - PSV
Champions League
Champions League
Tweede seizoenshelft
Zondag 17 januari: Feyenoord - PSV
Zondag 24 januari: PSV - FC Twente
Woensdag 27 januari: Excelsior - PSV
Zaterdag 30 januari: PSV - De Graafschap
Zondag 7 februari: FC Utrecht - PSV
Zondag 14 februari: NEC - PSV
Zaterdag 20 februari: PSV - Heracles Almelo
Zaterdag 27 februari: PSV - ADO Den Haag
Redelijk lastig begin en ook lastige potjes na de CL.
So, dat zijn vier lekkere potten in het begin. ADO en Heerenveen uit, Groningen en Feyenoord thuis.
12 punten pakken en die Rotterdammers meteen even op achterstand zetten.
quote:
Champions League
Champions League
Champions League
Champions League
Ah, Davy begint dit keer al vroeg met indekken...
En waarom haal je in godsnaam Vitesse - PSV erbij? En het thuisduel tegen Zwolle?
quote:
Daar verloren jullie toch van?

Die zijn overigens allemaal achter elkaar.
quote:
Jammer, want het was een serieuze vraag.
Dat snap ik dat ze achter elkaar zijn. Moeten we dan twee duels voor en na een CL-duel de lastige tegenstanders maar uitblokken?
quote:
Op vrijdag 12 juni 2015 08:39 schreef Fargo het volgende:Dat snap ik dat ze achter elkaar zijn. Moeten we dan twee duels voor en na een CL-duel de lastige tegenstanders maar uitblokken?
Waar beweer ik dit
quote:
Leuk einde zeg.
Of mag ik die ook niet posten Fargo?
quote:
Dus kom ik terug met mijn oorspronkelijke vraag (waar je eerder geen antwoord op gaf), waarom haal je die duels er dan bij?
quote:
Op vrijdag 12 juni 2015 08:40 schreef Fargo het volgende:[..]
Dus kom ik terug met mijn oorspronkelijke vraag (waar je eerder geen antwoord op gaf), waarom haal je die duels er dan bij?
Waarom ik lastige reeksen uitlicht? Geen idee man.
quote:
Achja, ook Ajax heeft het lastig.
Ajax na wedstrijd in de CL/EL: Excelsior-uit, PSV-thuis, Vitesse-uit, Feyenoord-uit, PEC-uit, Utrecht-uit.
BadderHaring
Ik sla je op je bek
quote:
Snap ik ook nooit. Is toch niet in het belang van het Nederlandse voetbal?
Notorious_Roy
Doomed since 1889
Kampioen worden bij angstgegner Roda
Backlog |
Wish-list
Hoe vaak hebben we in de afgelopen 10 jaar de laatste wedstrijd thuis gekregen? Zelden volgens mij..
quote:
Dan nog, godverdomme
PirE
Geaux Tigers
quote:
Zal ook wel komen door al die debiele regels voor politie in diverse gemeentes. Maar het blijft apart, denk niet dat je dit ziet in de Griekse of Portugese competitie.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
![10849990_493668240791419_8158734081969142642_n.jpg?oh=f3ea7d7a3e7eed8446b067571f20fb94&oe=55F1B120]()
Kennen ze geen maatje XS in Engeland?
Onze goden hebben het nationale elftal zojuist aan de overwinning geholpen. Zie je maar weer waarom we de beste club van Nederland zijn.
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Op vrijdag 12 juni 2015 22:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:Onze goden hebben het nationale elftal zojuist aan de overwinning geholpen. Zie je maar weer waarom we de beste club van Nederland zijn.
Helemaal mee eens.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Kotsdrol
Feel the Misery...
quote:
Op vrijdag 12 juni 2015 22:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:Onze goden hebben het nationale elftal zojuist aan de overwinning geholpen. Zie je maar weer waarom we de beste club van Nederland zijn.
Dit.
Wijnaldum
Narsingh
*Team Anti-Waaif*
BadderHaring
Ik sla je op je bek
quote:
Narsingh was weer ouderwets goed. Wat een geweldenaar toch. Het lijkt alsof hij iedere keer over de bal struikelt, maar dat doet hij ook.
BadderHaring
Ik sla je op je bek
quote:
Op zaterdag 13 juni 2015 08:08 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Narsingh was weer ouderwets goed. Wat een geweldenaar toch. Het lijkt alsof hij iedere keer over de bal struikelt, maar dat doet hij ook.
Die gaat na komend seizoen een klapper maken.
Vol met zijn neus tegen de reclameborden.
quote:

Ik hoop echt dat die verkocht gaat worden.
BadderHaring
Ik sla je op je bek
Narsingh is een rare voetballer. Ik las laatst een statistiek waaruit blijkt dat hij de speler bij PSV is die bij de meeste aanvallen betrokken is. Zeg maar, doelpogingen en mogelijkheden tot een assist. En toch valt zijn aantal goals en assists in het niet bij de Jong en Depay. Maar ja, uiteindelijk scoort hij er 6 en geeft hij 10 assists, wat op zich niet eens echt slecht is. Daarmee doet hij het vergelijkbaar met El Ghazi en beter dan een Berghuis, Labyad of Corona.
Maar het ziet er zo onbeholpen uit allemaal. Bij Heerenveen was dat ook, maar dan haalde hij de bal er altijd goed uit in een kluts, of hij gebruikte zijn snelheid beter. Hij draaide toen ook veel sneller, het is net of er een stuk souplesse en explosiviteit uit is wat hij wel had voor zijn blessure.
Er blijft ook wel veel dreiging van hem uit gaan. Het is niet zo dat je als tegenstander hem de vrije man kunt laten zijn, want dan is hij wel levensgevaarlijk. Ik weet niet wat ik er van moet denken, heb de laatste maanden ook wel het idee dat er weer wat vooruitgang in zit.
Ik heb nog steeds ergens de hoop dat hij komend seizoen gaat knallen, maar het is niet echt ergens op gebaseerd.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op zaterdag 13 juni 2015 09:31 schreef BadderHaring het volgende:Narsingh is een rare voetballer. Ik las laatst een statistiek waaruit blijkt dat hij de speler bij PSV is die bij de meeste aanvallen betrokken is. Zeg maar, doelpogingen en mogelijkheden tot een assist. En toch valt zijn aantal goals en assists in het niet bij de Jong en Depay. Maar ja, uiteindelijk scoort hij er 6 en geeft hij 10 assists, wat op zich niet eens echt slecht is. Daarmee doet hij het vergelijkbaar met El Ghazi en beter dan een Berghuis, Labyad of Corona.
Maar het ziet er zo onbeholpen uit allemaal. Bij Heerenveen was dat ook, maar dan haalde hij de bal er altijd goed uit in een kluts, of hij gebruikte zijn snelheid beter. Hij draaide toen ook veel sneller, het is net of er een stuk souplesse en explosiviteit uit is wat hij wel had voor zijn blessure.
Er blijft ook wel veel dreiging van hem uit gaan. Het is niet zo dat je als tegenstander hem de vrije man kunt laten zijn, want dan is hij wel levensgevaarlijk. Ik weet niet wat ik er van moet denken, heb de laatste maanden ook wel het idee dat er weer wat vooruitgang in zit.
Ik heb nog steeds ergens de hoop dat hij komend seizoen gaat knallen, maar het is niet echt ergens op gebaseerd.
Het is gewoon een counter speler, hij is snel en dat is het dan ook, in de kleine ruimte kan hij niets, niet dat ik gisteren zo aandachtig heb gekeken want daar was het de wedstrijd niet naar maar als je 1 meter voor de achterlijn niets anders hebt dan op snelheid buitenom willen gaan dan kan je dat wel beperkt noemen en dat tegen een tegenstander van Jupiler League niveau.
quote:
Op zaterdag 13 juni 2015 09:50 schreef Tarado het volgende:[..]
Het is gewoon een counter speler, hij is snel en dat is het dan ook, in de kleine ruimte kan hij niets, niet dat ik gisteren zo aandachtig heb gekeken want daar was het de wedstrijd niet naar maar als je 1 meter voor de achterlijn niets anders hebt dan op snelheid buitenom willen gaan dan kan je dat wel beperkt noemen en dat tegen een tegenstander van Jupiler League niveau.
Precies dit. Alleen jammer dat hij drie kwart van de counters ook rustig om zeep weet te helpen.
Mijn club.
Betaalt netjes elke maand zijn contributie.
quote:
Vervanger van Bale bij Madrid.
quote:
Nee joh, houden voor dat geld.
quote:
idd bij winst CL krijg je veel meer!
Verstandige jongen. Gaat een grote worden dit. Ziet er netjes uit. Kan er mee door. Hulde.
quote:
Wij hebben allebei al een topic geopend. Nu mag iemand anders.
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
minimaal 50 miljoen
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
quote:
Hadden ze 'm niet even een Umbro shirtje kunnen geven?
Wanneer komt nieuwe shirt uit?
Rustig rondom Gini trouwens...
U MAD?
quote:
Zo is dat. Zonder Wijnaldum hoef je niet eens aan de CL te beginnen.
Ik hoop dat Wijnaldum blijft. Ik denk ook niet dat hij helemaal uitgeleerd is bij PSV.
tong80
Spleenheup
PSV heeft maandag de zeventienjarige Deense aanvaller Nikolai Laursen gecontracteerd. De linkspoot die het liefst op rechts speelt, komt van IF Bröndby waar hij afgelopen seizoen een paar wedstrijden in de hoofdmacht speelde. Laursen is maandag medisch gekeurd en heeft een contract voor drie jaar getekend. PSV betaalt ongeveer 1 miljoen euro.![media_xll_3100181.jpg]()
Technisch manager Marcel Brands vertelde maandag dat PSV de jonge Deen al anderhalf jaar op het oog heeft en al eerder een poging heeft gewaagd. Destijds wilde de jongen nog niet naar het buitenland.
De Deen begint waarschijnlijk eerst bij Jong PSV in de Jupiler League. ,,Het is een heel jonge jongen die we rustig de tijd geven'', aldus Brands. De jongeling kiest bewust voor de Nederlandse competitie terwijl er internationaal meer belangstelling was, aldus de technisch manager.
Laursen debuteerde op zestienjarige leeftijd in het eerste van Bröndby tijdens een bekerduel. Hij ondertekende het contract maandag in het bijzijn van zijn ouders. ,,Hier heb ik op gewacht'', zei hij tegen PSV TV.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)nt-van-17-jaar.dhtml
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
quote:
is is is dat Pogba?
quote:
Goed om te zien dat de Memph makkelijk vriendjes maakt

Edit: Die lui hebben verdomme nog meer goud om dan m'n oma op haar 80ste verjaardag.
quote:
Op dinsdag 16 juni 2015 10:58 schreef nickhguitar het volgende:[..]

Edit: Die lui hebben verdomme nog meer goud om dan m'n oma op haar 80ste verjaardag.
Meer goud? Valt reuze mee man
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2015 11:52:02 ]
DuTank
Spaashaas.
quote:
Op dinsdag 16 juni 2015 10:58 schreef nickhguitar het volgende:[..]

Volgend jaar ploeggenoten?
quote:
Op dinsdag 16 juni 2015 07:30 schreef tong80 het volgende:PSV heeft maandag de zeventienjarige Deense aanvaller Nikolai Laursen gecontracteerd. De linkspoot die het liefst op rechts speelt, komt van IF Bröndby waar hij afgelopen seizoen een paar wedstrijden in de hoofdmacht speelde. Laursen is maandag medisch gekeurd en heeft een contract voor drie jaar getekend. PSV betaalt ongeveer 1 miljoen euro.[
afbeelding ]
Technisch manager Marcel Brands vertelde maandag dat PSV de jonge Deen al anderhalf jaar op het oog heeft en al eerder een poging heeft gewaagd. Destijds wilde de jongen nog niet naar het buitenland.
De Deen begint waarschijnlijk eerst bij Jong PSV in de Jupiler League. ,,Het is een heel jonge jongen die we rustig de tijd geven'', aldus Brands. De jongeling kiest bewust voor de Nederlandse competitie terwijl er internationaal meer belangstelling was, aldus de technisch manager.
Laursen debuteerde op zestienjarige leeftijd in het eerste van Bröndby tijdens een bekerduel. Hij ondertekende het contract maandag in het bijzijn van zijn ouders. ,,Hier heb ik op gewacht'', zei hij tegen PSV TV.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)nt-van-17-jaar.dhtml
Bedankt Hans
Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 16 juni 2015 @ 18:52:28
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op vrijdag 12 juni 2015 09:21 schreef BeamofLight het volgende:Waarom al-tijd Ajax-uit direct voor of na Europese duels (CL is al weer effe geleden...) snap ik ook niet. Alhoewel ik ook wel snap dat het niet de openingswedstrijd kan zijn. En dan Twente-uit enzo ook nog. Fuck it.
Als je CL op dinsdag speelt dan maakt dat allemaal niet zoveel uit. Scheelt sowieso al 1 dag met de EL de afgelopen jaren.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 16 juni 2015 @ 18:52:49
rubbereend
JUICHEN
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
DuTank
Spaashaas.
quote:
heel matig

Isimat redt dit nummer nog.
Helemaal los hiero
Rabieluh
quote:
Oeh, die gif, ik kan niet wachten tot ik die kan gebruiken ergens.
quote:
Als het contract van Narsingh wordt verlengd.
Dat Boëtius zijn rugnummer afstaat aan Kuyt.. zal het dan toch?
Je hoeft ook niet persé spelers te halen die gelijk zijn aan depay en wijnaldum. Heb je spelers die aan het eind van het seizoen 10/15 doelpuntjes meepikken, dan ook nog kan je kampioen worden met een flinke dosis vechtlust.
quote:
Op woensdag 17 juni 2015 03:10 schreef TweeGrolsch het volgende:Ik hoop dat brandts nog voor een wonderaankoopje zorgt. Want wijnaldum en depay ga je niet vervangen met een Davy propper. Redelijke speler maar niet iemand die dominant aanwezig gaat zijn. Had liever ziyech gezien maar die zal financieel niet haalbaar zijn.
Goeie linksbuiten zou ik zo ook niet weten.
Ik vind Larsson een erg goede speler (lef, kracht, techniek), maar dat is gebaseerd op een half goed seizoen. Het vervelende tegenwoordig is dat je een beetje een gok moet nemen, want speelt zo'n speler over 2 seizoenen zo goed, dan is hij meestal al onhaalbaar voor PSV.
Ik vind Kishna en Boëtius ook interessant, maar ik snap het dat veel psv-supporters dat niet zo zien zitten.
En dan nog Berghuis, Tighadouini en Lozano...zul je zien dat het Linssen wordt.
quote:
Op woensdag 17 juni 2015 08:54 schreef Ciscus het volgende:[..]
Ik vind Larsson een erg goede speler (lef, kracht, techniek), maar dat is gebaseerd op een half goed seizoen. Het vervelende tegenwoordig is dat je een beetje een gok moet nemen, want speelt zo'n speler over 2 seizoenen zo goed, dan is hij meestal al onhaalbaar voor PSV.
Ik vind Kishna en Boëtius ook interessant, maar ik snap het dat veel psv-supporters dat niet zo zien zitten.
En dan nog Berghuis, Tighadouini en Lozano...zul je zien dat het Linssen wordt.
Linssen, we zijn geen FC Utrecht.....
U MAD?
quote:
Op woensdag 17 juni 2015 03:10 schreef TweeGrolsch het volgende:Ik hoop dat brandts nog voor een wonderaankoopje zorgt. Want wijnaldum en depay ga je niet vervangen met een Davy propper. Redelijke speler maar niet iemand die dominant aanwezig gaat zijn. Had liever ziyech gezien maar die zal financieel niet haalbaar zijn.
Goeie linksbuiten zou ik zo ook niet weten.
Mooi om te zien hoe Wijnaldum altijd zwaar overschat wordt.
DuTank
Spaashaas.
quote:
Op woensdag 17 juni 2015 11:06 schreef nils7 het volgende:Ik zie vlakbij m'n werk in Veldhoven iemand op een sportveldje met voetbal schoenen aan trainen met een PSV shirt met #34 erop.
Iemand enig idee wie het is?
Een fan met z'n eigen nummer?
nils7
De forumkrokodil
quote:
Dacht ik eerst ook maar wie gaat er nu rond het middag uur in PSV kloffie rond banjeren?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
quote:
Ik zovaak, even balletje trappen.
Betaalt netjes elke maand zijn contributie.
quote:
Op woensdag 17 juni 2015 17:14 schreef Buitendam het volgende:Ik heb meer vertrouwen in Propper dan Wijnaldum. Het in- en overzicht van Propper heeft Wijnaldum niet. Evenals zijn steekpass.
Hoe kan dit?
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op woensdag 17 juni 2015 17:17 schreef zerokil het volgende:[..]
Wijnaldum legt er 15 per seizoen in. Dat zie ik Propper (nog) niet doen. Ben ook nog niet helemaal overtuigd.. Maar ik laat me graag verrassen door Propper.
Ik denk dat Wijnaldum met Ibarra voor z'n neus ook minder goals maakt. Wat dat betreft is het moeizaam vergelijken. Ik denk dat je alleen de eigenschappen naast elkaar kunt leggen en wat dat betreft vind ik Propper een betere voetballer.
Dit, dus.
quote:
Dat je Wijnaldum minder vindt dan Pröpper.

Overigens ook totaal andere spelers.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Wat ik zeg; Wijnaldum zit naar mijn idee de ruimtes veel minder goed dan Propper en ik vind dat Propper een veel betere (steek)pass heeft. En als Wijnaldum verkast zal Propper toch op zijn plaats komen. De aanvallende middenvelder naast Guardado, met in de rug Hendrix.
Dit, dus.
quote:
Op woensdag 17 juni 2015 17:22 schreef Buitendam het volgende:[..]
Wat ik zeg; Wijnaldum zit naar mijn idee de ruimtes veel minder goed dan Propper en ik vind dat Propper een veel betere (steek)pass heeft. En als Wijnaldum verkast zal Propper toch op zijn plaats komen. De aanvallende middenvelder naast Guardado, met in de rug Hendrix.
Ik denk dat Maher op 10 komt en Propper op de plek van Maher.
Maar zo heeft Wijnaldum weer andere dingen: scorend vermogen, power, ook een geweldige techniek. Om maar een aantal dingen te noemen. Ik vind dat je Wijnaldum een beetje tekort doet, maar goed meningen en zulks.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Kans zit erin, maar dat hoop ik toch écht niet. Met de punt naar achteren Hendrix en Guardado en dan mag Maher wat mij betreft proberen Propper uit de basis te spelen. Maar Maher als 10 heb ik echt 0 vertrouwen in.
quote:
Maar zo heeft Wijnaldum weer andere dingen: scorend vermogen, power, ook een geweldige techniek. Om maar een aantal dingen te noemen. Ik vind dat je Wijnaldum een beetje tekort doet, maar goed meningen en zulks.
Fan is een groot woord, maar ik vind Wijnaldum absoluut een goeie voetballer. Maar met de Jong voor de goal wil ik toch liever een jongen die een briljante steekbal kan geven en de vleugels op het juiste moment kan wegsturen zodat de Jong kan worden bediend (Narsingh lozen is overigens stap 1) en die eigenschappen beheerst Propper op deze leeftijd al een stuk beter dan Wijnaldum.
Dit, dus.
quote:
Op woensdag 17 juni 2015 17:32 schreef Buitendam het volgende:[..]
Kans zit erin, maar dat hoop ik toch écht niet. Met de punt naar achteren Hendrix en Guardado en dan mag Maher wat mij betreft proberen Propper uit de basis te spelen. Maar Maher als 10 heb ik echt 0 vertrouwen in.
[..]
Fan is een groot woord, maar ik vind Wijnaldum absoluut een goeie voetballer. Maar met de Jong voor de goal wil ik toch liever een jongen die een briljante steekbal kan geven en de vleugels op het juiste moment kan wegsturen zodat de Jong kan worden bediend (Narsingh lozen is overigens stap 1) en die eigenschappen beheerst Propper op deze leeftijd al een stuk beter dan Wijnaldum.
Ik denk dat een 10 als Wijnaldum juist ideaal is met een De Jong (én Depay dit jaar), die toch niet écht op de steekballen kan lopen itt bijv Traoré die gewoon in de diepte gestuurd kan worden. Waar De Jong buiten een goede loopactie totaal geen kans heeft in de diepte.
Maar ik dacht even dat je Wijnaldum niks vond.
Afellay>Wijnaldum
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op woensdag 17 juni 2015 17:36 schreef Typisch het volgende:[..]
Ik denk dat een 10 als Wijnaldum juist ideaal is met een De Jong (én Depay dit jaar), die toch niet écht op de steekballen kan lopen itt bijv Traoré die gewoon in de diepte gestuurd kan worden. Waar De Jong buiten een goede loopactie totaal geen kans heeft in de diepte.
Maar ik dacht even dat je Wijnaldum niks vond.

Meh, de Jong is een briljante kopper, dus die mag wat mij betreft zo veel mogelijk hoge ballen krijgen. Dus wat dat betreft zijn twee goeie vleugels cruciaal + een jongen die ze op het juiste moment met de juist bal wegstuurt. En die laatste is wat mij betreft dan Propper.
Dit, dus.
quote:
Op woensdag 17 juni 2015 17:42 schreef Buitendam het volgende:[..]
Meh, de Jong is een briljante kopper, dus die mag wat mij betreft zo veel mogelijk hoge ballen krijgen. Dus wat dat betreft zijn twee goeie vleugels cruciaal + een jongen die ze op het juiste moment met de juist bal wegstuurt. En die laatste is wat mij betreft dan Propper.
De Jong oogt langzaam, maar is nog vrij rap hoor. Konden we nu de 50m-tijden maar krijgen.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Die bijnaam verdient hij ook niet meer. Een seizoen of 3 geleden was het inderdaad een blinde postbode, nu hij is dé speler in de omschakeling waar dit PSV zo om geroemd wordt. Handelingssnelheid is zo veel hoger geworden.
Dit, dus.
Heeinz
Ik schrik hiervan
Definitieve programma:
Zaterdag 8 augustus 19:45 uur ADO Den Haag - PSV
Zondag 16 augustus 12:30 uur PSV - FC Groningen
Zaterdag 22 augustus 19:45 uur Heerenveen - PSV
Zondag 30 augustus 16:45 uur PSV - Feyenoord
Zaterdag 12 september 20:45 uur SC Cambuur - PSV
Zaterdag 19 september 19:45 uur Heracles Almelo - PSV
Zaterdag 26 september 20:45 uur PSV - NEC
Zondag 4 oktober 14:30 uur Ajax - PSV
Zaterdag 17 oktober 20:45 uur PSV - Excelsior
Zaterdag 24 oktober 19:45 uur FC Twente - PSV
Zaterdag 31 oktober 20:45 uur De Graafschap - PSV
Zondag 8 november 12:30 uur PSV - FC Utrecht
Zaterdag 21 november 20:45 uur Willem II - PSV
Zondag 29 november 16:45 uur PSV – AZ
Zaterdag 5 december 19:45 uur Vitesse - PSV
Zaterdag 12 december 19:45 uur PSV - Roda JC Kerkrade
Zaterdag 19 december 19:45 uur PSV - PEC Zwolle
Zondag 17 januari 14:30 uur Feyenoord - PSV
Zondag 24 januari 14:30 uur PSV - FC Twente
Woensdag 27 januari 20:45 uur Excelsior - PSV
Zaterdag 30 januari 19:45 uur PSV - De Graafschap
Zondag 7 februari 16:45 uur FC Utrecht - PSV
Zondag 14 februari 16:45 uur NEC - PSV
Zaterdag 20 februari 19:45 uur PSV - Heracles Almelo
Zaterdag 27 februari 19:45 uur PSV - ADO Den Haag
Zaterdag 5 maart 19:45 uur FC Groningen - PSV
Zaterdag 12 maart 19:45 uur PSV - Heerenveen
Zondag 20 maart 16:45 uur PSV - Ajax
Zaterdag 2 april 19:45 uur AZ - PSV
Zaterdag 9 april 20:45 uur PSV - Willem II
Zaterdag 16 april 20:45 uur Roda JC - PSV
Dinsdag 19 april 20:45 uur PSV - Vitesse
Zondag 1 mei 14:30 uur PSV - Cambuur
Zondag 8 mei 14:30 uur PEC Zwolle - PSV
Veel potjes om 19:45 uur.
quote:
Op donderdag 18 juni 2015 09:52 schreef tompsv18 het volgende:Definitieve programma:
En 1x om 12.30
Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
quote:
2x, Groningen en Utrecht-thuis.
19:45 uur: 13x
20:45 uur: 9x
12:30 uur: 2x
14:30 uur: 5x
16:45 uur: 5x
quote:
Oja, nou mooi toch. Half 1 is ook gewoon een kut tijd.
quote:
PSV heeft goede hoop op de komst van Nicolas Isimat-Mirin. Het was al duidelijk dat de landskampioen de verdediger graag wilde overnemen van AS Monaco en volgens het Eindhovens Dagblad is een transfer zo goed als zeker. Isimat-Mirin en PSV zouden al akkoord zijn, terwijl er weinig problemen worden verwacht in de onderhandelingen met Monaco. PSV hoopt de komst van de verdediger nog deze week af te kunnen ronden en als dat niet lukt, dan moet er volgende week duidelijkheid komen.
quote:
Wat een God

Goeie chick. Leuk hoedje ook. Verstandige jongen
quote:
Op donderdag 18 juni 2015 22:19 schreef DuTank het volgende:[..]
Ik heb wel eens gehoord dat clubs een voorkeur opgeven en dat Ajax een voorkeur heeft voor 12.30. Maar geen idee of dat klopt

Is meer een gevalletje 'veiligheid' volgens mij. Om 12.30 zal er minder gezopen zijn dan om 14/16.30 en dat wil volgens de politie nog wel eens wat schelen
Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
quote:
Op donderdag 18 juni 2015 22:19 schreef DuTank het volgende:[..]
Ik heb wel eens gehoord dat clubs een voorkeur opgeven en dat Ajax een voorkeur heeft voor 12.30. Maar geen idee of dat klopt

Voornamelijk risicowedstrijden
ADO thuis uit, Utrecht thuis uit, Feyenoord thuis, AZ uit
En Roda JC uit en Groningen uit, deze hadden best om 14.30 gekund.
DuTank
Spaashaas.
quote:
Op donderdag 18 juni 2015 23:30 schreef Frozen-assassin het volgende:[..]
Voornamelijk risicowedstrijden
ADO thuis uit, Utrecht thuis uit, Feyenoord thuis, AZ uit
En Roda JC uit en Groningen uit, deze hadden best om 14.30 gekund.
Elke wedstrijd met die neuzen is toch een risicowedstrijd?
quote:
Wat ben jij toch ongelooflijk dom zeg.
quote:
Hij vond Strootgod ook te slecht voor de Eredivisie. Ik schiet nog steeds in de lach als ik daaraan denk.
quote:
Op donderdag 18 juni 2015 09:52 schreef tompsv18 het volgende:Definitieve programma:
Not even mad.
Thijs Slegers van de Thijs Slegers Show wordt gewoon manager perszaken PSV

.
Rabieluh
quote:
Wat

.
Heufd
schouders, knie en teen.
Notorious_Roy
Doomed since 1889
Het is ook net een soap hier ook soms.
Backlog |
Wish-list
BadderHaring
Ik sla je op je bek
Godver, wat een inzicht heeft die Thijs:
quote:
Ik heb de ambitie om PSV opener te maken en weet hoe de mechanismen in de voetballerij werken. Op het moment dat er bijvoorbeeld twee keer achter elkaar verloren wordt, is de achterban kritisch en dat hoort bij een topclub."
Daar hebben ze wat aan, zo'n openbaringen.
tja77
quote:
Dan jou ja?
Maak eerst je basisschool af, en wacht tot de donshaartjes plaats hebben gemaakt voor schaamhaar bij je nog niet ingedaalde ballen.
KIJK vervolgens wat voetbal met een neutrale bril, en trek vervolgens de conclusie dat Wijnaldum 1 van de betere spelers is van de Nederlandse competitie.
JR-Style-93
Stukje Tatjana
quote:
Op vrijdag 19 juni 2015 18:39 schreef tja77 het volgende:[..]
Dan jou ja?
Maak eerst je basisschool af, en wacht tot de donshaartjes plaats hebben gemaakt voor schaamhaar bij je nog niet ingedaalde ballen.
KIJK vervolgens wat voetbal met een neutrale bril, en trek vervolgens de conclusie dat Wijnaldum 1 van de betere spelers is van de Nederlandse competitie.
Leuk dat hele persoonlijk worden meteen. Geeft wel aan dat je niet veel niveau hebt

Wijnaldum is al een paar klassen minder dan Klaassen
Oh.
tja77
quote:
Op vrijdag 19 juni 2015 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:[..]
Leuk dat hele persoonlijk worden meteen. Geeft wel aan dat je niet veel niveau hebt

Wijnaldum is al een paar klassen minder dan Klaassen
Wie kaatst....
Niet veel niveau? Nog altijd meer dan JIJ.
Klaassen? Wie is dat? Jelle Klaassen? Die darter?
JR-Style-93
Stukje Tatjana
quote:
Op vrijdag 19 juni 2015 18:46 schreef tja77 het volgende:[..]
Wie kaatst....
Niet veel niveau? Nog altijd meer dan JIJ.
Klaassen? Wie is dat? Jelle Klaassen? Die darter?
Haha je kent Klaassen niet eens.
Laat wel je gebrek aan voetbalkennis zien
Oh.
Ah, Thijs is nu officieel perschef geworden bij PSV zie ik. Dacht dat ie dat al jaren was eigenlijk.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
tja77
quote:
Geruchten denk ik, las een dag of 3 geleden dat Zenit een bod aan het voorbereiden was.
Zenit heeft al een tijdje een oogje op onder meer Wijnaldum, de Jong en Clasie.
zerokil
psvunited
quote:
Op vrijdag 19 juni 2015 20:09 schreef tja77 het volgende:[..]
Geruchten denk ik, las een dag of 3 geleden dat Zenit een bod aan het voorbereiden was.
Zenit heeft al een tijdje een oogje op onder meer Wijnaldum, de Jong en Clasie.
Rikkert melde het net een half uur geleden. Volgens mij zijn ze toch aardig concreet.
quote:
Tussen 15 en 20 miljoen wil PSV minstens. Bij alles lager wordt niet onderhandeld.
Rik heeft de strijd gewonnen

Thijs druipt af, Rik wint

PSV Watcher legende
Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
quote:
Rikkert

vs Incesthoofd.
Rabieluh
quote:
Was de gedoodverfde opvolger van Johan man, nu kiest hij voor een echt beroep.
Rekiki wil naar het buitenland.Olympique Marseille is geïnteresseerd. Brands hoopt nog. Volgende week neemt hij een beslissing.
Rabieluh
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 01:15 schreef Ajacied422 het volgende:Rekiki wil naar het buitenland.Olympique Marseille is geïnteresseerd. Brands hoopt nog. Volgende week neemt hij een beslissing.
Rekik, Isimat, Bruma, allemaal prima voor de eredivisie en 1 mag weg, niemand van die gasten accepteert toch een reserverol bij PSV. Hoe ze het volhouden in de champions league...ja niet lijkt me. Tijd om een ervaren stand-in te vinden. Heitinga

.
DuTank
Spaashaas.
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 01:22 schreef Rabieluh het volgende:[..]
Rekik, Isimat, Bruma, allemaal prima voor de eredivisie en 1 mag weg, niemand van die gasten accepteert toch een reserverol bij PSV. Hoe ze het volhouden in de champions league...ja niet lijkt me. Tijd om een ervaren stand-in te vinden. Heitinga

.
Gewoon alle 3 opstellen. Soort 352 systeem als bij Juve
Rabieluh
quote:
Het Juventus systeem hou ik wel van natuurlijk.
Willems en Arias (als hij eens een seizoen door kan gaan) blazend langs de flanken. Een middenveld met Wijnaldum, Guardado en Hendrix, dan in de spits de Jong en.... en...en geen idee.
Sked
Zonnestraal
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 01:27 schreef Rabieluh het volgende:[..]
Willems en Arias (als hij eens een seizoen door kan gaan) blazend langs de flanken. Een middenveld met Wijnaldum, Guardado en Hendrix, dan in de spits de Jong en.... en...en geen idee.
LOCADIA
Rabieluh
quote:

.
Misschien voelen Bergwijn en Paal zich wel prettig in een vrije rol vlak achter de Jong.
DuTank
Spaashaas.
quote:
Is een leuk systeem, zeker Willems past uitstekend in die rol inderdaad. Maar ik denk ook dat het wel een lastig systeem is om te spelen.
Het grootste probleem is dat je dan wel een extra back-up(s) nodig hebt voor blessures/schorsingen.

Dus nee, PSV kan beter bij 433 blijven.
quote:
Inderdaad. En maar fel reageren op Twitter als men hem weer eens beschuldigde van een voorkeur voor PSV.
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 01:15 schreef Ajacied422 het volgende:Rekiki wil naar het buitenland.Olympique Marseille is geïnteresseerd. Brands hoopt nog. Volgende week neemt hij een beslissing.
Karim Rekiki. Not a big fan.
Het beste nieuws is natuurlijk dat Brands buiten de landsgrenzen kijkt voor de opvolging van de Memph.
quote:
Op vrijdag 19 juni 2015 18:39 schreef tja77 het volgende:[..]
Dan jou ja?
*één
quote:
Maher.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Gewoon 1-1-8
Rabieluh
quote:
Ik dacht al dat ik iemand was vergeten.
quote:
7 x Locadia en 1 assist van zijn voet.
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 10:37 schreef Buitendam het volgende:Wat mij betreft neemt Reikiki zijn vriendje Bruma lekker mee. Ik ken weinig mensen bij wie het tering-wat-ben-jij-een-pannekoek-gehalte zo hoog is als bij die twee.
Bruma kan bij mij niets meer fout doen.
quote:
en een met zijn hand, locadia mag en kan dat.
Rekikiki kiest voor mijn gevoel niet voor PSV. Aan Brands de taak een goede vervanger te regelen. Isimat is wat mij betreft nog lang niet klaar voor basisplaats.
U MAD?
5 miljoen voor propper...
Wat de fak
#EXITBRANDS