Wat is er mis met een verhaal waar het kwaad wint?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:24 schreef Maanvis het volgende:
met die duizenden undeads en white walkers wordt het straks wel een heel ongeloofwaardig verhaal als ze ze dan toch verslaan (neem ik tenmisnte aan dat dat gebeurt want anders heeft het hele verhaal weinig zin)
niks, ik zie het alleen bij GOT niet die kant uit gaan.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er mis met een verhaal waar het kwaad wint?
Nee, Mance zei dat die reus de laatste in een hele lange (familie-) lijn was.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:21 schreef Re het volgende:
vette aflevering, niet alleen die verrassende battle
een ding snap ik niet, ik dacht dat de laatste giant stierf bij de muur?
Tegen wights, ja. Niet tegen white walkers.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:25 schreef Gremen het volgende:
Had John (of mormont) eigenlijk nog niet eerder met zijn zwaard gevochten tegen white walkers?
Bij bijvoorbeeld Fist of the First Men of ergens anders in de bossen?
Aerial bombardment by massive amounts of dragonfire should do the trick.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:24 schreef Maanvis het volgende:
met die duizenden undeads en white walkers wordt het straks wel een heel ongeloofwaardig verhaal als ze ze dan toch verslaan (neem ik tenmisnte aan dat dat gebeurt want anders heeft het hele verhaal weinig zin)
Deze zin was helemaal in het Engels?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:30 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Aerial bombardment by massive amounts of dragonfire should do the trick.
We weten vrijwel niets van de White Walkers, wellicht zijn ze helemaal niet evil maar zien zij juist de mensheid als evil. Dat vind ik meer des GoT's, niemand is helemaal goed of kwaad.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er mis met een verhaal waar het kwaad wint?
Dat vind ik lastig om te zeggen over ramsay boltonquote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:32 schreef Rossdale het volgende:
Dat vind ik meer des GoT's, niemand is helemaal goed of kwaad.
Dus jij bent Daenerys met haar 3 draken vergeten zeker?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:24 schreef Maanvis het volgende:
Hij is aan de ene kant een keiharde psychopaat, maar aan de andere kant een kleine jongen die maar al te graag de erkenning van zijn vader wil hebben. Dat villen van mensen is een Bolton traditiequote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat vind ik lastig om te zeggen over ramsay bolton
Die heeft toch helemaal niet de ambitie om the north te helpen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:38 schreef dumble het volgende:
[..]
Dus jij bent Daenerys met haar 3 draken vergeten zeker?
Vraag me af of dat gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
We weten vrijwel niets van de White Walkers, wellicht zijn ze helemaal niet evil maar zien zij juist de mensheid als evil. Dat vind ik meer des GoT's, niemand is helemaal goed of kwaad.
Hoop meer over ze te leren de komende tijd
Ze zal wel moeten.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die heeft toch helemaal niet de ambitie om the north te helpen.
Nooit echt liefde gehad, opgevoed in een cultuur dat mensen martelen gewoon is, voortgekomen uit verkrachting, erkenning zoeken. Ook hij heeft het niet makkelijk hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat vind ik lastig om te zeggen over ramsay bolton
Als ze Westeros wil houden zal ze wel moeten. De White Walkers blijven niet in het Noorden.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Alsof de Walkers alleen in the North blijven.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die white walkers smelten als ze boven de 0 graden komen. dus niemand hoeft zich zorgen te maken.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:59 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Als ze Westeros wil houden zal ze wel moeten. De White Walkers blijven niet in het Noorden.
euh hij wordt gewoon tot zoon genaturaliseerd door roose en jij zegt dat ie geen liefde krijgt?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit echt liefde gehad, opgevoed in een cultuur dat mensen martelen gewoon is, voortgekomen uit verkrachting, erkenning zoeken. Ook hij heeft het niet makkelijk hoor
Wat snap je precies niet aan 'Winter is Coming'?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die white walkers smelten als ze boven de 0 graden komen. dus niemand hoeft zich zorgen te maken.
Zou bijna medelijden met hem krijgenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit echt liefde gehad, opgevoed in een cultuur dat mensen martelen gewoon is, voortgekomen uit verkrachting, erkenning zoeken. Ook hij heeft het niet makkelijk hoor
Haha, de term 'Winter is Coming' is voor sommige kijkers nog onbekendquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:08 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Wat snap je precies niet aan 'Winter is Coming'?
Dat is het hele punt: Winter zal over heel Westeros vallen en daar maken de White Walkers gebruik van.
En gezien de zomer hiervoor ongeveer 10 jaar duurde, duurt de Winter minstens net zo lang.
Daarom noemen ze het ook 'The Long Night'.
Beetje bij blijven met je lore, hè!
Schijnt dat hij in de tv-serie nog een soort engel is als je het vergelijkt met zijn personage in de boeken.quote:
Dat snap ik dus niet. Stannis heeft het nog letterlijk gezegd vorige week:quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:09 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, de term 'Winter is Coming' is voor sommige kijkers nog onbekend
Die winter ligt straks over heel westeros heen hoor. Dat houdt echt niet op alleen bij het noorden.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die white walkers smelten als ze boven de 0 graden komen. dus niemand hoeft zich zorgen te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |