Alles is te kraken uiteindelijk, zeker in series. Verder hoef je alleen maar bij de provider te zijn en kun je middels triangulatie gewoon zien waar iemand is.quote:Op zondag 5 juli 2015 00:11 schreef Droopie het volgende:
Gone girl vond ik qua insteek ook briljant.
Maar hoe weet mr. robot waar hij iedere keer was in de eerste aflevering.
Zijn telefoon hacken? Als je zelf je computer in de magnetron kapot maakt en hacker ben, zou juist zijn telefoon niet te kraken moeten zijn.

Dacht ik ook al aan jaquote:Op zondag 5 juli 2015 12:56 schreef jogy het volgende:
Elliott zal het ook wel overleven hoor maar ik zou het ook hilarisch vinden als mr. Robot eigenlijk de spin in het web is en de serie elke keer het verhaal verteld van zijn volgende 'doelwit' ofzo.

maar de excuses waarom hij niet online aan morfine kan komen vond ik wel een beetje matig. als uberhacker moet dat toch niet zo moeilijk zijn lijkt mijquote:Op zondag 5 juli 2015 11:51 schreef Monolith het volgende:
Ik ben al lang blij dat ze een redelijk realistisch beeld van hacken middels linux terminals weten neer te zetten in plaats van al die onzinnige exotische visuals die ze er doorgaans tegenaan gooien.

Die redenen heb ik even gemist.quote:Op zondag 5 juli 2015 17:28 schreef wipes66 het volgende:
[..]
maar de excuses waarom hij niet online aan morfine kan komen vond ik wel een beetje matig. als uberhacker moet dat toch niet zo moeilijk zijn lijkt mij

Rami Malek
 Rami Malek  
  Snafu
 Snafu  

Eliot zei ergens in de 1ste ep toch dat hij na een intensieve herprogrammering van zichzelf alleen nog maar Evil Corp kon zien en horen? Of verzin ik dat nouquote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:59 schreef jogy het volgende:
Oh fuck, zit dat zo. Ik vond het al zo vreemd dat iedereen evil corp zei. Dus dan kan je inderdaad helemaal niets met wat je ook ziet nee.
 Staat me iig iets van bij.
 Staat me iig iets van bij.

Zag je dat niet aankomen? Ik zat er op te wachten.quote:
Hij praatte iig als Christian Slaterquote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:56 schreef jogy het volgende:
dan zou die fsociety anonymous gast op het dreigfilmpje dus Eliot moeten zijn.

Nou ja, ik zei tegen m'n vriendin: gevaarlijke plek om te gaan zitten. Maar had niet gedacht dat Mr. Robot 'm naar beneden zou mieteren nee, waarom zou hij? Tenzij die gast zelf sprong en Mr. Robot gewoon in zijn hoofd zit natuurlijk.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:36 schreef JDx het volgende:
[..]
Zag je dat niet aankomen? Ik zat er op te wachten.
Shots van zitten, rotsen, zitten, rotsen...
[..]
Hij praatte iig als Christian Slater

Hij haat zichzelf wel iig.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:49 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Nou ja, ik zei tegen m'n vriendin: gevaarlijke plek om te gaan zitten. Maar had niet gedacht dat Mr. Robot 'm naar beneden zou mieteren nee, waarom zou hij? Tenzij die gast zelf sprong en Mr. Robot gewoon in zijn hoofd zit natuurlijk.

quote:Op donderdag 9 juli 2015 09:34 schreef JDx het volgende:
zo achterlijk dat ze meteen dingen posten van de laatste episode. Laat dat lekker een paar dagen op zich wachten ofzo

Frankie Shawquote:Op vrijdag 10 juli 2015 09:31 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik vind shayla echt lief. Ik ben verliefd op haar.

Nee ik ben niet op de actrice verliefd maar op de personagequote:Op vrijdag 10 juli 2015 09:36 schreef JDx het volgende:
[..]
Franie Shaw
Dan moet je BMS kijken
Blue Mountain State

Welke foto was het?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 09:36 schreef JDx het volgende:
[..]
Toen ze nog niet zo bekend was had ik een van de eerste afleveringen waarin ze speelde op m'n telefoon in de trein van Leiden naar Amsterdam en die keek ik met een biertje ernaast. Toen gepost op Facebook, BMS in the train to Amsterdam en haar getagd op het scherm en die had ze toen geaccepteerd en gebruikt als profielfoto

Dat ze een sigaar rookt in de intro van BMS.quote:

quote:Op vrijdag 10 juli 2015 09:41 schreef JDx het volgende:
[..]
Dat ze een sigaar rookt in de intro van BMS.
Later is de prive FB omgezet naar een Like pagina.

Wat vond je er zo matig aan dan? Ik vond het wel tof dat ze een beetje karakterverdieping deden met die gekke zakenjongen die letterlijk tot het gaatje ging.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 09:36 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik vond de derde episode wel matig trouwens.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |