abonnement Unibet Coolblue
pi_154030857
of die mr robot bestaat gewoon niet echt..
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  vrijdag 3 juli 2015 @ 14:45:16 #52
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_154031405
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 14:19 schreef poker4lifee het volgende:
of die mr robot bestaat gewoon niet echt..
Ergens heeft het wel een beetje een Sixth Sense iets. Mogelijk hackt hij alles gewoon zelf en verzint hij de andere leden van fsociety er bij.
Paar punten die daar op zouden kunnen wijzen:
- Eliot is de enige die met Mr. Robot en de andere hackers praat.
- Shayla reageert ook helemaal niet op het feit dat Darlene daar staat als Eliot zijn hond komt brengen.
- Mr. Robot begint ineens over wat er gebeurt is met Eliot's vader nadat zijn therapeute over hem begonnen was en het dus in Eliots hoofd zit.
- Het gebeurt allemaal vooral als Eliot onder de drugs zit.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  vrijdag 3 juli 2015 @ 14:48:10 #53
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_154031487
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 14:45 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Ergens heeft het wel een beetje een Sixth Sense iets. Mogelijk hackt hij alles gewoon zelf en verzint hij de andere leden van fsociety er bij.
Paar punten die daar op zouden kunnen wijzen:
- Eliot is de enige die met Mr. Robot en de andere hackers praat.
- Shayla reageert ook helemaal niet op het feit dat Darlene daar staat als Eliot zijn hond komt brengen.
- Mr. Robot begint ineens over wat er gebeurt is met Eliot's vader nadat zijn therapeute over hem begonnen was en het dus in Eliots hoofd zit.
- Het gebeurt allemaal vooral als Eliot onder de drugs zit.
Dat zou echt briljant zijn. Heck, dat de mogelijkheid er is is op zichzelf al briljant.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  vrijdag 3 juli 2015 @ 14:56:08 #54
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154031652
dan zou die fsociety anonymous gast op het dreigfilmpje dus Eliot moeten zijn.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 3 juli 2015 @ 14:58:16 #55
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_154031693
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 14:48 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dat zou echt briljant zijn. Heck, dat de mogelijkheid er is is op zichzelf al briljant.
De vraag is hoe lang je dat vol zou kunnen houden, als het al zo is. Er vanuit gaande dat ze plannen de serie langer te laten lopen dan de twee seizoenen die het nu al krijgt. Wat waar ga je heen zodra Eliot door heeft dat hij het allemaal in zijn eentje doet.
Maar inderdaad, alleen al dat we er lekker over kunnen speculeren dat dit het geval zou kunnen zijn maakt de serie al goed.

quote:
14s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 14:56 schreef jogy het volgende:
dan zou die fsociety anonymous gast op het dreigfilmpje dus Eliot moeten zijn.
Het maakt het lastig dat we alles zien vanuit het oogpunt van Eliot. Wij horen Evil Corp waar anderen E Corp zeggen e.d. Dus alles wat we zien kunnen we nooit als 100% waargebeurd achten.
Achter het fsociety masker lijkt Mr. Robot te zitten, zijn manier van praten deed mij in ieder geval meer aan Slater denken dan aan Malek. Maar is dat wat Eliot ziet, of wat iedereen ziet.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  vrijdag 3 juli 2015 @ 14:59:43 #56
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154031722
Oh fuck, zit dat zo. Ik vond het al zo vreemd dat iedereen evil corp zei. Dus dan kan je inderdaad helemaal niets met wat je ook ziet nee.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 3 juli 2015 @ 15:01:46 #57
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_154031762
Nog zo'n puntje: Eliot komt bij de arcade hal, fsociety is aanwezig met al hun apparatuur. Eliot begint te twijfelen, gaat terug, niks meer te vinden. Dan lijken ze er voor gekozen te hebben de boel te verkassen naar een nieuwe locatie. Maar in deze aflevering zaten ze er toch weer met dezelfde apparatuur weer opgebouwd, nadat Eliot weer goed gesnoven had.

Er is ook niemand in de tram die reageert als Mr. Robot ineens tegen Eliot, die een stoel of 5 weg zit, begint te roepen de eerste keer dat ze elkaar tegen komen.

[ Bericht 19% gewijzigd door BrainOverfloW op 03-07-2015 15:10:15 ]
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  vrijdag 3 juli 2015 @ 15:56:51 #58
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_154033134
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 13:30 schreef jogy het volgende:

[..]

Eens.
Het zou wel kunnen. De serie heet immers Mr. Robot, misschien is hij wel de drijvende lijn. En krijgen we straks weer een nieuwe sociaal gestoord hoofdpersonage die hij na 2 ep's weer vermoord.

Op IMDB staat echter dat die gast er 10 episodes inzit, maar weet niet in hoeverre dat betrouwbaar is?
pi_154033295
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 14:45 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Ergens heeft het wel een beetje een Sixth Sense iets. Mogelijk hackt hij alles gewoon zelf en verzint hij de andere leden van fsociety er bij.
Paar punten die daar op zouden kunnen wijzen:
- Eliot is de enige die met Mr. Robot en de andere hackers praat.
- Shayla reageert ook helemaal niet op het feit dat Darlene daar staat als Eliot zijn hond komt brengen.
- Mr. Robot begint ineens over wat er gebeurt is met Eliot's vader nadat zijn therapeute over hem begonnen was en het dus in Eliots hoofd zit.
- Het gebeurt allemaal vooral als Eliot onder de drugs zit.
^O^ yup, zeker mogelijk
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  vrijdag 3 juli 2015 @ 16:07:57 #60
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154033489
Overflow heeft er in ieder geval goed over nagedacht en het zou me niets verbazen dat hij ons deductief gespoilered heeft ;(.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 3 juli 2015 @ 16:26:16 #61
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_154034066
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 16:07 schreef jogy het volgende:
Overflow heeft er in ieder geval goed over nagedacht en het zou me niets verbazen dat hij ons deductief gespoilered heeft ;(.
Op meer fora zie je dit voorbij komen hoor dus zo'n super origineel inzicht is het ook weer niet. Maar als je het eenmaal uit dat oogpunt kijkt vallen veel dingen ineens snel op. De suggestie dat Eliot het allemaal verzint bedenkt hij zelf in de pilot overigens ook al een keer. Maar dat schuift hij toch weer opzij als die baas van Evil Corp opgepakt wordt.

Overigens kunnen ze net zo goed de suggestie wekken dat Mr. Robot niet echt is, om ons daar lekker over te laten speculeren, en uiteindelijk hem toch echt laten zijn. Wat voor genoeg kijkers daardoor juist ook als plot twist gezien zal worden.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  vrijdag 3 juli 2015 @ 16:30:00 #62
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_154034176
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 16:26 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Op meer fora zie je dit voorbij komen hoor dus zo'n super origineel inzicht is het ook weer niet. Maar als je het eenmaal uit dat oogpunt kijkt vallen veel dingen ineens snel op. De suggestie dat Eliot het allemaal verzint bedenkt hij zelf in de pilot overigens ook al een keer. Maar dat schuift hij toch weer opzij als die baas van Evil Corp opgepakt wordt.

Overigens kunnen ze net zo goed de suggestie wekken dat Mr. Robot niet echt is, om ons daar lekker over te laten speculeren, en uiteindelijk hem toch echt laten zijn. Wat voor genoeg kijkers daardoor juist ook als plot twist gezien zal worden.
Je theorieën zijn wel redelijk gegrond, toch hoop ik dat je ongelijk hebt. Ik zou het persoonlijk heel lame vinden om er een Sixth Sense element van te maken :') . Dat concept van niet-bestaande mensen is zo uitgekauwd, daar word je niet goed van. Laten we het niet hopen. Ik zou het juist briljanter en cynischer vinden dat hij gewoon echt dood is. Maar ik hoop denk ik te veel dat series echt totaal een andere richting opgaan en de conventies aan hun laars lappen.
Aantal andere storende elementen zijn die friendzonechick van hem en hoe hij ineens vertederend dat hondje meenam. Voor een maatschappijhater is hij nog veel te lief.

[ Bericht 3% gewijzigd door hakunamatafaka op 03-07-2015 19:44:45 ]
  vrijdag 3 juli 2015 @ 17:12:32 #63
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_154035373
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 16:30 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

Je theorieën zijn wel redelijk gegrond, toch hoop ik dat je ongelijk hebt. Ik zou het persoonlijk heel lame vinden om er een Sixth Sense element van te maken :') . Dat concept van niet-bestaande mensen is zo uitgekauwd, daar word je niet goed van. Laten we het niet hopen. Ik zou het juist briljanter en cynischer vinden dat hij gewoon echt dood is. Maar ik hoop denk ik te veel dat series echt totaal een andere richting opgaan en de conventies aan hun laars lappen.
Aantal andere storende elementen is die friendzonechick van hem en hoe hij ineens vertederend dat hondje meenam. Voor een maatschappijhater is hij nog veel te lief.
Ik zie het ook zeker nog als maar één van de mogelijkheden hoor. Ik geef alleen maar aan dat de suggestie wel sterk gewekt wordt.
Eliot zal vast niet echt dood zijn. Hij is de spil tussen de verhalen bij Evil Corp/Allsafe Security en fsociety. Vanuit welk ander karakter zouden ze dan het verhaal door moeten vertellen.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  vrijdag 3 juli 2015 @ 19:48:33 #64
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_154038737
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 17:12 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Ik zie het ook zeker nog als maar één van de mogelijkheden hoor. Ik geef alleen maar aan dat de suggestie wel sterk gewekt wordt.
Eliot zal vast niet echt dood zijn. Hij is de spil tussen de verhalen bij Evil Corp/Allsafe Security en fsociety. Vanuit welk ander karakter zouden ze dan het verhaal door moeten vertellen.
Gewoon een totaal ander personage. Dat lijkt me ineens wel een briljant idee. Dat ineens vanaf nu alles vanuit Mr. Robot zou worden verteld.

[ Bericht 0% gewijzigd door hakunamatafaka op 03-07-2015 19:55:46 ]
  vrijdag 3 juli 2015 @ 19:55:47 #65
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_154038895
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 19:48 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

Gewoon een totaal ander personage. Dat lijkt me ineens wel een briljant idee. Dat ineens vanaf nu alles vanuit Mr. Robot zou worden verteld.
Ik ben het helemaal met je eens dat als ze zoiets zouden doen dat het totaal onverwacht en spannend zou zijn. Maar zonder Eliot is Mr. Robot zijn man binnen Allsecure kwijt, die als beveiliger van Evil Corp toch erg handig is en vallen de verhaallijnen rond Angela, Darlene, Giddeon en Tyrell ineens weg.
Dat zie ik ze toch niet doen, hoe vernieuwend het ook zou zijn.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  vrijdag 3 juli 2015 @ 19:57:01 #66
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_154038922
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 19:55 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens dat als ze zoiets zouden doen dat het totaal onverwacht en spannend zou zijn. Maar zonder Eliot is Mr. Robot zijn man binnen Allsecure kwijt, die als beveiliger van Evil Corp toch erg handig is en vallen de verhaallijnen rond Angela, Darlene, Giddeon en Tyrell ineens weg.
Dat zie ik ze toch niet doen, hoe vernieuwend het ook zou zijn.
Nee het gaat ook niet gebeuren, maar het bracht me wel op ideeën. Maar waarschijnlijk haakt 90 procent van het publiek dan ook af die een band hebben opgebouwd met de hoofdpersoon. Als serie moet je heel vaak concessies doen tegenover het publiek, de productiemaatschappij en de televisiezender. Dat hondje en dat soort kleine details zijn daar een goed voorbeeld van, denk ik.Zulke elementen zie je ook altijd in de gemiddelde blockbuster. Maar zolang het niet de overhand gaat nemen, vind ik het alsnog een topserie.
  vrijdag 3 juli 2015 @ 19:59:29 #67
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_154038981
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 19:57 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

Nee het gaat ook niet gebeuren, maar het bracht me wel op ideeen. Maar waarschijnlijk haakt 90 procent van het publiek dan ook af die een band hebben opgebouwd met de hoofdpersoon. Als serie moet je heel vaak concessies doen aan het publiek.
Volgens mij heeft Hitchcock heeft het ooit in een film geflikt om halverwege de film het hoofdpersonage om te brengen en ineens een ander verhaal te vertellen.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  vrijdag 3 juli 2015 @ 20:02:06 #68
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_154039022
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 19:59 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Hitchcock heeft het ooit in een film geflikt om halverwege de film het hoofdpersonage om te brengen en ineens een ander verhaal te vertellen.
Ja, maar dergelijke regisseurs zijn dan al vaak gesetteld, die kunnen meer flikken. Die Sam Esmail is nog een vrij onbekende naam.
pi_154068502
Zijn er nog meer serie's die op mr robot lijken? eerste twee episodes gezien en hij is vet
pi_154069825
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 19:59 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Hitchcock heeft het ooit in een film geflikt om halverwege de film het hoofdpersonage om te brengen en ineens een ander verhaal te vertellen.
Er is toch ook zon film waar midden in de film andere acteurs de rol spelen van acteurs in het eerste deel?
  zaterdag 4 juli 2015 @ 21:57:47 #71
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_154070626
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 21:27 schreef JDx het volgende:

[..]

Er is toch ook zon film waar midden in de film andere acteurs de rol spelen van acteurs in het eerste deel?
Zegt mij zo niks, maar ik ken ook niet alle films die er zijn ;)
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_154070879
Krijg er een beetje een Fight Club gevoel bij :P
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 4 juli 2015 @ 22:14:58 #73
280165 Preston_Marlowe
Cool. Cool, cool, cool
pi_154071013
Zojuist de eerste 2 afleveringen gekeken. Tot zover spreekt het me wel aan. Tijdens ep 2 begon ik steeds meer te denken aan Fight club. Mr Robot bestaat niet of Elliot is mr robot. Afhankelijk hoe het verder gaat in ep 3 na de laatste scene in ep 2 moet er toch meer duidelijkheid komen.....
I have a time machine at home. But it only goes forward at regular speed.........
pi_154071073
Super goed! Net pilot gekeken op aanraden van jullie!
pi_154074102
Gone girl vond ik qua insteek ook briljant.

Maar hoe weet mr. robot waar hij iedere keer was in de eerste aflevering.
Zijn telefoon hacken? Als je zelf je computer in de magnetron kapot maakt en hacker ben, zou juist zijn telefoon niet te kraken moeten zijn.
Hell To The Liars
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')