En dan hier posten. Jij durft.quote:Op maandag 1 juni 2015 17:47 schreef Evertjan het volgende:
ik luister niet naar 3FM op dit moment maar naar 538
Zou je dit topic dan willen verlaten?quote:Op maandag 1 juni 2015 17:47 schreef Evertjan het volgende:
Ga weg dan.quote:Op maandag 1 juni 2015 17:47 schreef Evertjan het volgende:
zo te zien werkt alles nogquote:
Deze bookmark ik evenquote:Op maandag 1 juni 2015 18:18 schreef wolfrolf het volgende:
Binnen nu en 2 jaar zijn Frank Hoitjes en Timur & Ramon geruild van tijdstip.
?quote:
Ik lees het ja.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
MLN / [MLN Kotshonk] Zuur en oprispend...
is waar de spanning en sensatie is!
ik vond het zeer vermakelijk en totaal niet vergelijkbaar met C&S uiteraardquote:Op maandag 1 juni 2015 20:03 schreef Cee het volgende:
Heb vanmiddag amper radio geluisterd omdat m'n collega weer de hele dag bezig was met een Belangrijk Mailtje waar ze alle concentratie voor nodig had![]()
Maar goed, uitgaande van de reacties hier was de eerste show van Hoitjes een goed begin?
Nou Domien. Alsjeblieftquote:Thanks voor het stemmen op je fave hottie. Op woensdag 10 juni maken we bekend wie de Hittegolf Hottest Hunk Award heeft gewonnen!
Dat is wel een misser gebleken jaquote:Op maandag 1 juni 2015 07:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Wij waren die dag al het Empire State Building op geweest en bij het WTC was het best druk. Zeiden tegen elkaar "bewaren we die toch voor de volgende keer"
Eva Koreman doet al jaren lang shows op Q-Music. Erg leuke en sexy stem en een mooie dame. Wat wil een mens nog meer. Beter dan Annemiek. Hier wat audio en beeld van haar. Hier en hierquote:Op maandag 1 juni 2015 21:23 schreef MaJo het volgende:
Ik zit de nieuwe programmering door te nemen en wie de neuq is Eva KoremanEn waarom Live uit Klazienaveen weg, dat bestaat pas net
![]()
Vond het best een leuk programma
Klinkt best aardig! Ik heb meestal een hekel aan vrouwen op de radio, Annemiek vind ik ook niksquote:Op maandag 1 juni 2015 21:28 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Eva Koreman doet al jaren lang shows op Q-Music. Erg leuke en sexy stem en een mooie dame. Wat wil een mens nog meer. Beter dan Annemiek. Hier wat audio en beeld van haar. Hier en hier
Ja uit vliegtuig gesprongen. Net de show terug geluisterd van Hoitjes, erg fijn die nieuwe show. Lekker veel muziekquote:Op maandag 1 juni 2015 21:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klinkt best aardig! Ik heb meestal een hekel aan vrouwen op de radio, Annemiek vind ik ook niksMaar niet zo erg als Roosmarijn
Of Claudia
![]()
Maarre, als ik het goed begreep is Hoitjes vanmiddag uit een vliegtuig gesprongen? Mooi het idee van Q gepikt dan![]()
Ik ga hem ook eens opzetten, ben nu wel benieuwd!quote:Op maandag 1 juni 2015 21:39 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ja uit vliegtuig gesprongen. Net de show terug geluisterd van Hoitjes, erg fijn die nieuwe show. Lekker veel muziek![]()
Ik snap ook echt niet waarom zij daar nog zit, volgens mij vind iedereen haar vreselijkquote:Op maandag 1 juni 2015 21:45 schreef Bronson het volgende:
Jezus ik luister 3voor12 weer eens. Verdomme wat blijft Roosmarijn toch een ongelooflijke aids dj.
Prima muziek hoor, maar haar presentatie. Echt.
Inderdaad. Om te janken gewoon.quote:Op maandag 1 juni 2015 21:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet waarom zij daar nog zit, volgens mij vind iedereen haar vreselijkDie interviews van haar, tenenkrommend echt
Ik had tot een paar maanden geleden echt nog nooit van hem gehoordquote:Op maandag 1 juni 2015 22:02 schreef Againzender het volgende:
Hoitjes ken ik al even via KX en was daarom blij en verrast dat hij de middagshow ging doen. Uitermate OK die gast.
herkenbaarquote:Op maandag 1 juni 2015 22:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik had tot een paar maanden geleden echt nog nooit van hem gehoordVond zijn stem eerst ook heel irritant (zo monotoon) maar vind hem nu echt meer dan prima
Hetzelfde had ik met Timur, die heeft ook zo'n vlakke intonatie maar inmiddels vind ik dat juist heel relaxed
![]()
Ik was de laatste tijd juist erg onder de indruk van Mark van der Molen. Deed het bijzonder leuk als vervanger van Rob.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:02 schreef Againzender het volgende:
Hoitjes ken ik al even via KX en was daarom blij en verrast dat hij de middagshow ging doen. Uitermate OK die gast.
Ja dat is wel geinigquote:Op maandag 1 juni 2015 22:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
herkenbaarbeide DJ's hebben zich ontwikkeld. Frank was op KX altijd erg leuk met Hoogendoorn. Had ik een CD box gewonnen, riep hij: hij woont in Amsterdam, ik breng het wel even! Na de volgende plaat: hm, woont bij de Sloterplas, ik stuur het wel op.
Againzender op 3FM? Mwah...quote:Op maandag 1 juni 2015 22:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat is wel geinigBen je ook wel eens op 3fm geweest? Ik inmiddels 4x
(2x Paul, 1x C&S en 1x Domien
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |