En dan hier posten. Jij durft.quote:Op maandag 1 juni 2015 17:47 schreef Evertjan het volgende:
ik luister niet naar 3FM op dit moment maar naar 538
Zou je dit topic dan willen verlaten?quote:Op maandag 1 juni 2015 17:47 schreef Evertjan het volgende:
Ga weg dan.quote:Op maandag 1 juni 2015 17:47 schreef Evertjan het volgende:
zo te zien werkt alles nogquote:
Deze bookmark ik evenquote:Op maandag 1 juni 2015 18:18 schreef wolfrolf het volgende:
Binnen nu en 2 jaar zijn Frank Hoitjes en Timur & Ramon geruild van tijdstip.
?quote:
Ik lees het ja.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
MLN / [MLN Kotshonk] Zuur en oprispend...
is waar de spanning en sensatie is!
ik vond het zeer vermakelijk en totaal niet vergelijkbaar met C&S uiteraardquote:Op maandag 1 juni 2015 20:03 schreef Cee het volgende:
Heb vanmiddag amper radio geluisterd omdat m'n collega weer de hele dag bezig was met een Belangrijk Mailtje waar ze alle concentratie voor nodig had![]()
Maar goed, uitgaande van de reacties hier was de eerste show van Hoitjes een goed begin?
Nou Domien. Alsjeblieftquote:Thanks voor het stemmen op je fave hottie. Op woensdag 10 juni maken we bekend wie de Hittegolf Hottest Hunk Award heeft gewonnen!
Dat is wel een misser gebleken jaquote:Op maandag 1 juni 2015 07:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Wij waren die dag al het Empire State Building op geweest en bij het WTC was het best druk. Zeiden tegen elkaar "bewaren we die toch voor de volgende keer"
Eva Koreman doet al jaren lang shows op Q-Music. Erg leuke en sexy stem en een mooie dame. Wat wil een mens nog meer. Beter dan Annemiek. Hier wat audio en beeld van haar. Hier en hierquote:Op maandag 1 juni 2015 21:23 schreef MaJo het volgende:
Ik zit de nieuwe programmering door te nemen en wie de neuq is Eva KoremanEn waarom Live uit Klazienaveen weg, dat bestaat pas net
![]()
Vond het best een leuk programma
Klinkt best aardig! Ik heb meestal een hekel aan vrouwen op de radio, Annemiek vind ik ook niksquote:Op maandag 1 juni 2015 21:28 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Eva Koreman doet al jaren lang shows op Q-Music. Erg leuke en sexy stem en een mooie dame. Wat wil een mens nog meer. Beter dan Annemiek. Hier wat audio en beeld van haar. Hier en hier
Ja uit vliegtuig gesprongen. Net de show terug geluisterd van Hoitjes, erg fijn die nieuwe show. Lekker veel muziekquote:Op maandag 1 juni 2015 21:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klinkt best aardig! Ik heb meestal een hekel aan vrouwen op de radio, Annemiek vind ik ook niksMaar niet zo erg als Roosmarijn
Of Claudia
![]()
Maarre, als ik het goed begreep is Hoitjes vanmiddag uit een vliegtuig gesprongen? Mooi het idee van Q gepikt dan![]()
Ik ga hem ook eens opzetten, ben nu wel benieuwd!quote:Op maandag 1 juni 2015 21:39 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ja uit vliegtuig gesprongen. Net de show terug geluisterd van Hoitjes, erg fijn die nieuwe show. Lekker veel muziek![]()
Ik snap ook echt niet waarom zij daar nog zit, volgens mij vind iedereen haar vreselijkquote:Op maandag 1 juni 2015 21:45 schreef Bronson het volgende:
Jezus ik luister 3voor12 weer eens. Verdomme wat blijft Roosmarijn toch een ongelooflijke aids dj.
Prima muziek hoor, maar haar presentatie. Echt.
Inderdaad. Om te janken gewoon.quote:Op maandag 1 juni 2015 21:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet waarom zij daar nog zit, volgens mij vind iedereen haar vreselijkDie interviews van haar, tenenkrommend echt
Ik had tot een paar maanden geleden echt nog nooit van hem gehoordquote:Op maandag 1 juni 2015 22:02 schreef Againzender het volgende:
Hoitjes ken ik al even via KX en was daarom blij en verrast dat hij de middagshow ging doen. Uitermate OK die gast.
herkenbaarquote:Op maandag 1 juni 2015 22:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik had tot een paar maanden geleden echt nog nooit van hem gehoordVond zijn stem eerst ook heel irritant (zo monotoon) maar vind hem nu echt meer dan prima
Hetzelfde had ik met Timur, die heeft ook zo'n vlakke intonatie maar inmiddels vind ik dat juist heel relaxed
![]()
Ik was de laatste tijd juist erg onder de indruk van Mark van der Molen. Deed het bijzonder leuk als vervanger van Rob.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:02 schreef Againzender het volgende:
Hoitjes ken ik al even via KX en was daarom blij en verrast dat hij de middagshow ging doen. Uitermate OK die gast.
Ja dat is wel geinigquote:Op maandag 1 juni 2015 22:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
herkenbaarbeide DJ's hebben zich ontwikkeld. Frank was op KX altijd erg leuk met Hoogendoorn. Had ik een CD box gewonnen, riep hij: hij woont in Amsterdam, ik breng het wel even! Na de volgende plaat: hm, woont bij de Sloterplas, ik stuur het wel op.
Againzender op 3FM? Mwah...quote:Op maandag 1 juni 2015 22:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat is wel geinigBen je ook wel eens op 3fm geweest? Ik inmiddels 4x
(2x Paul, 1x C&S en 1x Domien
)
Ik lees hier niet genoeg mee blijktquote:Op maandag 1 juni 2015 22:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Againzender op 3FM? Mwah...
Die man is vaker bij Gerard in de uitzending geweest dan ik bij Michiel. En dat zegt best wel wat.
ik ben 8 jaar geleden gestopt met tellenquote:Op maandag 1 juni 2015 22:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
)
jij hebt ook geen backup nodig om je requests er door te krijgenquote:Op maandag 1 juni 2015 22:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Againzender op 3FM? Mwah...
Die man is vaker bij Gerard in de uitzending geweest dan ik bij Michiel. En dat zegt best wel wat.
ik ben nog drie keer bij Eddy Zoey geweestquote:Op maandag 1 juni 2015 22:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
)
eensquote:Op maandag 1 juni 2015 22:16 schreef MaJo het volgende:
Wat blijft Take me to Church toch een vet nummer![]()
We hebben onze momenten...quote:Op maandag 1 juni 2015 22:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik lees hier niet genoeg mee blijktMaar jullie zijn "vaste gasten" dus?
quote:Op maandag 1 juni 2015 22:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben 8 jaar geleden gestopt met tellen
Twee weken terug bij C&S was de laatste keer geloof ik, heb de producer veel succes gewenst bij 538
Hoe krijg ik dat voor elkaar?quote:Op maandag 1 juni 2015 22:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
jij hebt ook geen backup nodig om je requests er door te krijgen
Dat is wel oldskoolquote:Op maandag 1 juni 2015 22:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben nog drie keer bij Eddy Zoey geweest
Paul is 1 van de weinigen die ik nog niet heb gehadquote:Op maandag 1 juni 2015 22:19 schreef MaJo het volgende:
[..]Hoe ben je te "herkennen"?
Wel grappig dat je de producers inmiddels ook kent. Paul "ken" ik weer van mijn studie
[..]
Hoe krijg ik dat voor elkaar?
[..]
Dat is wel oldskool
dat dacht ik ook wel, maar voor het geval jij op vakantie was ofzo bood ik ff een vangnetquote:Op maandag 1 juni 2015 22:23 schreef Sersjee het volgende:
Mijn laatste request was vorige week bij Michiel vanwege de verjaardag van Neil Finn én het ontbreken van 90's Request en daarmee de traditie die ik met Michiel (pun very much intended) heb. Michiel vroeg om een Neil Finn plaat en Againzender had toen een appje gestuurd met "voor het geval Sersjee niet reageert...".
Uiterst sympathiek van hem, maar aangezien ik Michiel al via Twitter benaderd had, was het kat in het bakkie en kwam ik met Distant Sun op de radio.
Hehe leuk zo'n fittie op de radioquote:Op maandag 1 juni 2015 22:23 schreef Sersjee het volgende:
Mijn laatste request was vorige week bij Michiel vanwege de verjaardag van Neil Finn én het ontbreken van 90's Request en daarmee de traditie die ik met Michiel (pun very much intended) heb. Michiel vroeg om een Neil Finn plaat en Againzender had toen een appje gestuurd met "voor het geval Sersjee niet reageert...".
Uiterst sympathiek van hem, maar aangezien ik Michiel al via Twitter benaderd had, was het kat in het bakkie en kwam ik met Distant Sun op de radio.
Ik bedoel Paul Stoelquote:Op maandag 1 juni 2015 22:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
Paul is 1 van de weinigen die ik nog niet heb gehadWij matchen niet qua smaak kennelijk. Stenders had ik laatst aan de telefoon, maar dan op Radio 2.
Ik ben te herkennen aan mijn mooie lage stem zoals Lantinga dat de laatste keer noemde
Ik heb m'n bingokaart ook bijna vol. Stenders was de eerste.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik lees hier niet genoeg mee blijktMaar jullie zijn "vaste gasten" dus?
Hoe vaak moet je dan op 3fm geweest zijn?quote:Op maandag 1 juni 2015 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb m'n bingokaart ook bijna vol. Stenders was de eerste.![]()
Ik ben de tel kwijt maar ik heb de komende minuten even niks te doen dus ik ga even natellen. Een moment a.u.b.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe vaak moet je dan op 3fm geweest zijn?
Stenders heeft mijn telefoonnummer door de lucht gegooid om te bewijzen dat het een request van een luisteraar was en niet van hemzelf.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb m'n bingokaart ook bijna vol. Stenders was de eerste.![]()
Dan kom ik met 4x in 2 jaar best een heel eindquote:Op maandag 1 juni 2015 22:35 schreef Cee het volgende:
Vier keer in de jaren '90 (Stenders, Mega Top 50, Magic Friends en nog zo'n spelletje dat in de avond werd hespeeld, crypto-hit heette dat volgens mij).
Vijf keer dit millennium.
Totaal: 9 dus.
Stenders heeft me 1000 gulden (en een Vara horloge!) opgeleverd omdat hij de oplossing van het Oorspel verklapte en ik volgens mij zowat de enige was die een briefkaart met het goede antwoord stuurde.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Stenders heeft mijn telefoonnummer door de lucht gegooid om te bewijzen dat het een request van een luisteraar was en niet van hemzelf.
quote:Op maandag 1 juni 2015 22:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Stenders heeft me 1000 gulden (en een Vara horloge!) opgeleverd omdat hij de oplossing van het Oorspel verklapte en ik volgens mij zowat de enige was die een briefkaart met het goede antwoord stuurde.
Paar weken later won m'n ma bij Stenders nog eens 100 gulden.
EN DAT VAN JULLIE CENTEN.
Mag ik je aanraken?quote:Op maandag 1 juni 2015 22:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Stenders heeft me 1000 gulden (en een Vara horloge!) opgeleverd omdat hij de oplossing van het Oorspel verklapte en ik volgens mij zowat de enige was die een briefkaart met het goede antwoord stuurde.
Paar weken later won m'n ma bij Stenders nog eens 100 gulden.
EN DAT VAN JULLIE CENTEN.
Maakt niets uit, want aan guldens heb je tegenwoordig niets.quote:
Ken je Paul Stoel?quote:Op maandag 1 juni 2015 22:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Paul heb ik 2x bij 3voor12 gesproken. Ik heb toen gezongen voor Lowlands kaarten
Geef volgende keer een seintje als je in de lucht bent, dan ga ik je checken
Oh je wil dat Vara horloge hè!quote:Op maandag 1 juni 2015 22:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maakt niets uit, want aan guldens heb je tegenwoordig niets.
Nu heb ik het wel over Rabberingquote:Op maandag 1 juni 2015 22:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ken je Paul Stoel?Die komt uit m'n dorp.
VLOH represent
Michiel had in den beginne in de avond een request-uurtje, toen kwam ik zowat elke week wel in de uitzending... Paar keer in de studio geweest met minigigs van GEM en, uiteraard, Johan. Op visite geweest bij Ekstra Weekend. Een Move Your Ass boxershort gewonnen bij Rudy. Hele bergen badeendjes en badeendsleutelhangers. Bluetooth speakertje gewonnen. DVD's. Van alles.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe vaak moet je dan op 3fm geweest zijn?
Uhm hoe kun je dat nou zeggen over je mede Brabo's?quote:
Dat is een flinke staat van dienstquote:Op maandag 1 juni 2015 22:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Michiel had in den beginne in de avond een request-uurtje, toen kwam ik zowat elke week wel in de uitzending... Paar keer in de studio geweest met minigigs van GEM en, uiteraard, Johan. Op visite geweest bij Ekstra Weekend. Een Move Your Ass boxershort gewonnen bij Rudy. Hele bergen badeendjes en badeendsleutelhangers. Bluetooth speakertje gewonnen. DVD's. Van alles.
O, en ik heb vorig jaar bij KX tijdens de FreakOlympics met Stenders baco's staan zuipen.
Weinig verkapte ik ben een starfucker postquote:Op maandag 1 juni 2015 22:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Michiel had in den beginne in de avond een request-uurtje, toen kwam ik zowat elke week wel in de uitzending... Paar keer in de studio geweest met minigigs van GEM en, uiteraard, Johan. Op visite geweest bij Ekstra Weekend. Een Move Your Ass boxershort gewonnen bij Rudy. Hele bergen badeendjes en badeendsleutelhangers. Bluetooth speakertje gewonnen. DVD's. Van alles.
O, en ik heb vorig jaar bij KX tijdens de FreakOlympics met Stenders baco's staan zuipen.
Ik heb een Met-Michiel-in-bad-eend gewonnen bij EkstraWeekend.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zit er tot ver voorbij m'n elleboog in bij Michiel, dat klopt.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Weinig verkapte ik ben een starfucker post
wij kennen jouw, dus dat laatste klopt nietquote:Op maandag 1 juni 2015 23:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik win nooit iets, kom nooit op de radio en niemand beroemd kent mij.
jezus, ik daxcht datv i nteveek gedronknen hadquote:Op maandag 1 juni 2015 23:00 schreef Paul het volgende:
Ik vinnut wel raar dat hoitjes om 18 uur al klaar is, zit ik net in m'n waggie en kompt Domien al mét z'n avondshow. Halooooooooooooooo iedereen is nog op de weg aan het rijden hoor hee
Ik heb een doorquote:Op maandag 1 juni 2015 22:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb een Met-Michiel-in-bad-eend gewonnen bij EkstraWeekend.
Die arme Maricha die opeens met die idioten werd opgezadeld....
Maricha is top trouwens.
ja!! die SMS geluidjes! Moet ik nog op mijn huidige telefoon installeren. Heb toen met Maricha de laatste keer lang lopen lullen, en dat jij ook vaak vaste gast was bij Michielquote:Op maandag 1 juni 2015 23:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb een doorMaricha
gesigneerde badeend. Vlak voor haar afscheid had ik er weer eentje gewonnen en toen stond ik er op dat ze 'em zou signeren. Vond ze raar.
En *Poing!* "SMS!" doet nog steeds dienst op m'n telefoon.
Ga je nu doen dat hoitjes beter is dan Coen en Sanderquote:Op maandag 1 juni 2015 16:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Er kwam nog meer onzin uit de monden van C&S dan uit mijn mond.
moet je eens ff opletten. Ander format, maar Frank heeft echt potentie.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Ga je nu doen dat hoitjes beter is dan Coen en Sander!!!!1!1!!?11!!?! Coen en Sander was gewoon topradio! Dikke pret in de middag! Altijd gieren in je autootje. Nee dat gaat Frankie nooit redden
quote:Op maandag 1 juni 2015 23:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
moet je eens ff opletten. Ander format, maar Frank heeft echt potentie.
zekerquote:
geef Hoitjes een kans. ik vind hem een leuke DJ, maar ken hem al wat langer.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:08 schreef Paul het volgende:
[..]! Kan me niet voorstellen, naja we zullen zien. Sjeempie zo lastig
Kiezen straks tussen
- Coen en Sander
- Patrick Kicken
- Hoitjes
- Rob van Someren! zo lastig
Ja maar Coen en Sander geven mij de voorkeur straks bij 538, en dan komt Robbie van Someren, en dan komt Kicken en dan wil ik eventueel hoitjes een kans geven.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
geef Hoitjes een kans. ik vind hem een leuke DJ, maar ken hem al wat langer.
http://www.vlohradio.nlquote:Op maandag 1 juni 2015 22:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nu heb ik het wel over RabberingMaar Paul Stoel ken ik inderdaad van mijn studie. Wat is VLOH?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |