nigr wutquote:
Jammer dat tyrion dood gingquote:
lolquote:Op maandag 1 juni 2015 19:50 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jammer dat tyrion dood ging
Met je koala spoiler.
werd wel nat toen Jon die witte loper doodsloegquote:Op maandag 1 juni 2015 19:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol
Nee Srs. Witte lopers![]()
Cersei
Dany
Ja lijkt me wel iets ja.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:46 schreef McNulty het volgende:
Hey sap lijkt het je geil om twee meisjes in bed te zien zoenen terwijl cum over beide gezichtjes gespoten wordt.
Ik ook. Dat was echt vet. Jon is Azor Ahai reborn vriend. Jon is het lied van IJs en Vuur.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:53 schreef Beach het volgende:
[..]
werd wel nat toen Jon die witte loper doodsloeg
Je hebt dm.quote:
bek houwe boeknurdquote:Op maandag 1 juni 2015 19:59 schreef Ethanolic het volgende:
Jon is trouwens ook de rechtmatige heir van the Iron Throne. Jeetje die man is echt alles. Te ziek voor woorden.
Mobb Deep altijd +1quote:
Leuke plaatjequote:
Zou me niks verbazen als het echt zo is. Hey Yvonne !quote:Op maandag 1 juni 2015 18:12 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Is een script als iemand smegma typt gaan de alarmbellen af hier.
quote:Op maandag 1 juni 2015 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat meer classy ook ja maar doe mij maar gewoon Nicki.
ik weet zeker wanneer jij het de kans geeft het stiekem ook leuk vindtquote:Op maandag 1 juni 2015 20:32 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
'en toen gebeurde ditdatzuszo in GoT echt allerbeste serie allertijden'
3 eps gezien, trek het echt niet. Die paar tieten af en toe kunnen de rest van de bullshit niet goedmaken. LOTR bijv idem dito.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:33 schreef Beach het volgende:
[..]
ik weet zeker wanneer jij het de kans geeft het stiekem ook leuk vindt
2 maanden ban, minimaal.quote:
Robert? Toen was Marg nog niet geboren gek. Tommen is 8 ofzo in de boeken tochquote:Op maandag 1 juni 2015 20:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey etha had in de boeken Margaery nou Tommen geneukt? Nee toch? Wel mooi dat ze aan Robert, Renly, Joffrey en nu dan Tommen gekoppeld wordt. Eeuwige bijna-koningin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |