een vlinder?quote:Op maandag 1 juni 2015 18:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
Iemand zei dat hij een zwangere vrouwen wilde neuken zodat zijn pik in de baby kon glijden. Nou, sorry hoor ik kan veel hebben maar dankzij Awesome_ kreeg ik ff gruwelijke kostneigingen van dit forum en toen had ik een vlinder gepost.
Ik was mijn lichaam gewoon. Smeerlap.quote:
Dit is wel mijn vuilste uitspraak ooit geweest hier hehequote:Op maandag 1 juni 2015 18:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
Iemand zei dat hij een zwangere vrouwen wilde neuken zodat zijn pik in de baby kon glijden. Nou, sorry hoor ik kan veel hebben maar dankzij Awesome_ kreeg ik ff gruwelijke kostneigingen van dit forum en toen had ik een vlinder gepost.
Met vlinder bedoel ik de uitgespreide labia minora van een vrouw.quote:
Ben je ook besneden dan?quote:
Ik was wel ff genezen van fok kan ik je vertellen.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:26 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dit is wel mijn vuilste uitspraak ooit geweest hier hehe
Broeikas voor smegma zo'n toque.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:31 schreef Awesome_ het volgende:
As we speak een toque voor het eerst in mn leven aan
man man man
Jij likt smegma alsof het smeerkaas is.quote:
Smeerkaas is voor voetvolk man. Jij eet natuurlijk SlankieŠ?quote:Op maandag 1 juni 2015 18:34 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jij likt smegma alsof het smeerkaas is.
girls used to diss me, now they write letters cause they miss me!quote:Op maandag 1 juni 2015 18:55 schreef McNulty het volgende:
YOUR REIGN ON THE TOP WAS SHORT LIKE LEPRECHAUNS.
Gwn keertje Towkio citytrip doen tog seto-sanquote:Op maandag 1 juni 2015 19:03 schreef seto het volgende:
[..]
girls used to diss me, now they write letters cause they miss me!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |