SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierwe don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Toen ik haar zag dacht ik even "daaayum", vanwege haar epische tieten. Maar toen ik hoorde dat ze transgender is dacht ik "mehh". Neptieten van die grootte zien er zonder kleding niet uit.quote:
Is dit Kriss Kross?quote:Op maandag 1 juni 2015 17:20 schreef McNulty het volgende:
deuce zou wel
"I ain't got no type, bad bitches is only thing that I like"
Doessie zijn lijflied.
Nee drummers ear skklquote:
Vind deze nu lkkrdrquote:
Ik ga altijd op dinsdag uit.quote:Op maandag 1 juni 2015 17:20 schreef McNulty het volgende:
deuce zou wel
"I ain't got no type, bad bitches is only thing that I like"
Doessie zijn lijflied.
Hey ik heb /r/fpua voor je gevonden aangezien je gisteravond nogal pissig was dat je zonder D zat.quote:Op maandag 1 juni 2015 17:35 schreef clumsy_clown het volgende:
WAAR ZIJN AL MN COMPLIMENTJES GEBLEVEN.
WAT IS DAT VOOR MODERATIE
quote:Op maandag 1 juni 2015 18:08 schreef Ethanolic het volgende:
mods uitschelden 72 uur
pizzadoos 48 uur
pizzadoos 48 uur
pizzadoos 2 weken
zargon bloedhond 2 weken
etc
echt een kkhekel aan dat nummer.quote:Op maandag 1 juni 2015 17:57 schreef McNulty het volgende:
Dit is mijn nummer gewoon. Heeft mij echt door de 3mnd ban heen getrokken.
Oh I think I found myself a cheerleedurrr![]()
She is always dere when I need hurrrr![]()
Beter was je je ook gewoon beter.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:09 schreef Ethanolic het volgende:
haha ik kreeg voor smegma 3 dagen
kaolo smegma
smegmanus kan wel wat hebben denk ikquote:Op maandag 1 juni 2015 18:09 schreef Ethanolic het volgende:
haha ik kreeg voor smegma 3 dagen
kaolo smegma
Is een script als iemand smegma typt gaan de alarmbellen af hier.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
tering hoezo ben je hier zo snelkoala blaue
oprotten homo
Ben je homo als je smegma in je anus hebt?quote:
Nee wel als je iemand anders z'n smegma op je bovenlip hebt.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:13 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ben je homo als je smegma in je anus hebt?
Waar bro zeg mij en ik ga ook komen.quote:
Smeerlap. Jij bent niet mod waardig.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:14 schreef smegmanus het volgende:
Nee wel als je iemand anders z'n smegma op je bovenlip hebt.
Waardige modsquote:
Hey.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:17 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik was best wel bang dat ik m'n borsten weer in moest leveren. Voor ik dik werd had ik cupmaat 75B, toen ik dik was 85D en nu heb ik laatst een nieuwe bikini gekocht maat 75Ethank god
niks heyquote:
Iemand zei dat hij een zwangere vrouwen wilde neuken zodat zijn pik in de baby kon glijden. Nou, sorry hoor ik kan veel hebben maar dankzij Awesome_ kreeg ik ff gruwelijke kostneigingen van dit forum en toen had ik een vlinder gepost.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:19 schreef Ethanolic het volgende:
Srs, wat moet je doen voor 3 maanden ban?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |