Popje, je moet jezelf niet als beperkt zienquote:
Moet dat niet uit zijn uitspraak volgen en/of een noot?quote:Op maandag 1 juni 2015 11:29 schreef Yreal het volgende:
Zou je een rechter kunnen benaderen om te vragen waarom hij tot een bepaalde uitspraak is gekomen?
quote:Microsoft v. Lindows.com, Inc. was a court case brought by Microsoft against Lindows, Inc in December 2001, claiming that the name "Lindows" was a violation of its trademark "Windows."
After two and a half years of court battles, Microsoft paid US$20 million for the Lindows trademark, and Lindows Inc. became Linspire Inc.
uitspraak is van 12 mei 2015, is nog enkel over geschreven dat de uitspraak er is.quote:Op maandag 1 juni 2015 11:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Moet dat niet uit zijn uitspraak volgen en/of een noot?
Tja, zelf weten. Kunt de uitspraak wel even afwachten.quote:Op maandag 1 juni 2015 11:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
uitspraak is van 12 mei 2015, is nog enkel over geschreven dat de uitspraak er is.
Uiteraard. Kleine kans dat hij wat gaat zeggen, zeker tegen een of andere student. Geheim van de...quote:Op maandag 1 juni 2015 11:29 schreef Yreal het volgende:
Zou je een rechter kunnen benaderen om te vragen waarom hij tot een bepaalde uitspraak is gekomen?
raadkamer.quote:Op maandag 1 juni 2015 11:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Uiteraard. Kleine kans dat hij wat gaat zeggen, zeker tegen een of andere student. Geheim van de...
#durftevragenquote:Op maandag 1 juni 2015 11:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Uiteraard. Kleine kans dat hij wat gaat zeggen, zeker tegen een of andere student. Geheim van de...
Wat ben jij voor een lopend reclamebord dan, met zo'n onderschrift.quote:Op maandag 1 juni 2015 11:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
raadkamer.
Krijg ik nu een sticker?
Oja, goede. Even reporten!quote:Op maandag 1 juni 2015 11:48 schreef Blistering het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een lopend reclamebord dan, met zo'n onderschrift.
Volgens mij ben jij echt compleet losgezongen van de studierealiteit inmiddels.quote:
quote:Op maandag 1 juni 2015 11:48 schreef Blistering het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een lopend reclamebord dan, met zo'n onderschrift.
hoezo nou weer?quote:Op maandag 1 juni 2015 11:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt compleet losgezongen van de studierealiteit inmiddels.
Terecht, heb ik net ook even gedaan.quote:
TR gemachtquote:
kreeg net een nl alert. Staat die standaard aan op de Lumia?quote:Op maandag 1 juni 2015 12:01 schreef Boterbartje het volgende:
Wat een lawaai van de 'low woop' shizzle alarm dingen. Man man man
Ik ook, dat ding bleef maar trillenquote:Op maandag 1 juni 2015 12:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
kreeg net een nl alert. Staat die standaard aan op de Lumia?
Zei je ma ook.quote:
vind het toch bijzonder dat telefoons blijkbaar al zo geleverd worden dat de overheid ons willekeurig berichten kan sturen. Vraag je je toch af wat ze nog meer kunnen doen...quote:
Ik heb het wel moeten aanzetten, volgens mij staat het standaard uit.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
vind het toch bijzonder dat telefoons blijkbaar al zo geleverd worden dat de overheid ons willekeurig berichten kan sturen. Vraag je je toch af wat ze nog meer kunnen doen...
Co is natuurlijk meer een werkdarter (qua souplesse in de worp).quote:Op maandag 1 juni 2015 12:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij Co Stompé heeft het nooit veel geholpen
quote:Op maandag 1 juni 2015 12:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Co is natuurlijk meer een werkdarter (qua souplesse in de worp).
Als ik t niet doe, doet een ander dat wel voor mij. Je punt?quote:Op maandag 1 juni 2015 11:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Popje, je moet jezelf niet als beperkt zien
Heel veel. Zo kunnen ze bijvoorbeeld een bericht sturen met code er in waardoor je telefoon zonder dat jij het merkt zijn locatie terugstuurt.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
vind het toch bijzonder dat telefoons blijkbaar al zo geleverd worden dat de overheid ons willekeurig berichten kan sturen. Vraag je je toch af wat ze nog meer kunnen doen...
Volgens die site hoeft mijn telefoon niet ingesteld te worden omdat dat standaard al gebeurd is maar ik heb geen bericht gekregen.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb het wel moeten aanzetten, volgens mij staat het standaard uit.
Ergens bij instellingen en dan Overheidsmeldingen - Noodmeldingen
Ook als je locatievoorziening niet is ingeschakeld?quote:Op maandag 1 juni 2015 12:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel veel. Zo kunnen ze bijvoorbeeld een bericht sturen met code er in waardoor je telefoon zonder dat jij het merkt zijn locatie terugstuurt.
Zou zomaar eens kunnen.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ook als je locatievoorziening niet is ingeschakeld?
Ik kreeg hem ook niet. Vroeger wel.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens die site hoeft mijn telefoon niet ingesteld te worden omdat dat standaard al gebeurd is maar ik heb geen bericht gekregen.
Zeg T, welke master ga je uiteindelijk doen?quote:Op maandag 1 juni 2015 12:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens die site hoeft mijn telefoon niet ingesteld te worden omdat dat standaard al gebeurd is maar ik heb geen bericht gekregen.
Jup.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ook als je locatievoorziening niet is ingeschakeld?
Dat ging toch zo goed? Minstens een 8 meen ik.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:56 schreef Yreal het volgende:
Ik denk dat ik maar gewoon weer even vanaf scratch ga beginnen met mijn essay. Ik snap inmiddels zelf ook niet meer wat er nou allemaal in staat
Tuurlijk, met die bulkpowders heb ik al een paar tientjes aan gratis sups verdiendquote:
jawel, maar ik heb inmiddels zoveel lopen invoegen, bijschrijven, schuiven en tussenvoegen dat er geen logica meer te ontdekken is.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat ging toch zo goed? Minstens een 8 meen ik.
Ik kom met huur inclusief, verzekeringen en telefoon ook ongeveer op zoiets.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:06 schreef Etsu het volgende:
Hoeveel zijn jullie eigenlijk kwijt aan maandelijkse vaste lasten?
Ik heb mijne net berekend en kom op ¤598,38, zonder eten en drinken.
Is dat veel?
260¤quote:Op maandag 1 juni 2015 14:06 schreef Etsu het volgende:
Is dat veel?
Door gsm lokalisatie, wel minder precies (mobiele cel is 3km groot)quote:
Ja gadverdamme wat een kutwaardelozefuckD66auteurs. Tering.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:09 schreef Yreal het volgende:
En die kutrechters met hun hun kutjurisprudentie
1100 excl eten en drinken.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:06 schreef Etsu het volgende:
Is dat veel?
telefoon, trein, motor, zorgverzekering. Mijn huur bestaat uit koken als ik er benquote:Op maandag 1 juni 2015 14:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is niet veel. Huur van die kamer, verzekeringen, telefoon?
Lekker belangrijk wat de vakstudie vindt.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:18 schreef Yreal het volgende:
Mijn begeleider van de Hva stuurt weer eens commentaren terug op mijn stuk van het kaliber: " heb je geen gezaghebbendere bron dan de vakstudie?". Man wat is dit vermoeiend zeg...
wie of wat zou ik dan moeten aanhalen over de uitleg van artikel 35c ?quote:Op maandag 1 juni 2015 15:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat de vakstudie vindt.
De wetsgeschiedenisquote:Op maandag 1 juni 2015 15:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
wie of wat zou ik dan moeten aanhalen over de uitleg van artikel 35c ?
Wetsgeschiedenis, jurisprudentie en artikelen. Niet "het commentaar uit de vakstudie".quote:Op maandag 1 juni 2015 15:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Memorie van toelichting?quote:Op maandag 1 juni 2015 15:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Goed punt van die begeleider.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:18 schreef Yreal het volgende:
Mijn begeleider van de Hva stuurt weer eens commentaren terug op mijn stuk van het kaliber: " heb je geen gezaghebbendere bron dan de vakstudie?". Man wat is dit vermoeiend zeg...
Klikte voor het eerst in tijden weer eens op deze reeks, viel gelijk met m'n neus in de boter.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
Jij komt echt alleen langs om even richting mij te katten he?
Graag gedaanquote:Op maandag 1 juni 2015 16:14 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Klikte voor het eerst in tijden weer eens op deze reeks, viel gelijk met m'n neus in de boter.
Voor een kamer wel, ik heb een zelfstandige studio en zit op 400 maar dat is wel met huursubsidie en een erg duur internetabboquote:Op maandag 1 juni 2015 14:06 schreef Etsu het volgende:
Is dat veel?
En eeuwig spijt dat je niet (eerder) op kamers bent gegaanquote:Op maandag 1 juni 2015 19:05 schreef Blistering het volgende:
Maandelijks?
43 euro abonnementskosten voor mijn mobiele telefoon.
Verder niets.
Ohja wel, 5 euro aan het WNF.
Geen moment.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:54 schreef Mshauri het volgende:
[..]
En eeuwig spijt dat je niet (eerder) op kamers bent gegaan
Woon je al op kamers?quote:
Nee, niet meer. Ik heb in Arnhem even een appartement gehad, maar toen ik naar de UU ging ben ik weer thuis gaan wonen.quote:
Dat zou ik inderdaad ook echt niet willen nee.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:40 schreef Etsu het volgende:
Moet er niet aan denken om op m'n 22ste nog thuis te wonen.
Inderdaad, blegh.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:40 schreef Etsu het volgende:
Moet er niet aan denken om op m'n 22ste nog thuis te wonen.
Mooi is dat he? Ter eren van wat?quote:Op maandag 1 juni 2015 22:03 schreef Joosie200 het volgende:
Trusten, morgen weer om 06:00 op. Merkwaardig hoe snel je dat slaapritme (22:00-06:00) oppikt. In de weekenden was ik ook al om 06:00 klaarwakker zonder dat de wekker af ging. Van 08:30 - 18:30 in de Ub met studievrienden werkt goed als stok achter de rug. Dat nu 9 werkdagen nog en je kan aardig wat uurtjes pakken.
Ach je moet wat. Bijkomende bonus: dates fixen, beetje studie afwisselen met daten is fijnquote:
pics?quote:Op maandag 1 juni 2015 22:21 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ach je moet wat. Bijkomende bonus: dates fixen, beetje studie afwisselen met daten is fijn
Pics staan mooi op mijn eigen slimme telefoon en dat houd ik voorlopig zoquote:
Goedzo joosie. Als je nu helemaal een baas wil zijn laat je ze om je vechten.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Pics staan mooi op mijn eigen slimme telefoon en dat houd ik voorlopig zoKan wel info geven heur: een authentieke ginger
die fiscaal doet (kan ik mooi tweede/derde date regelen onder het mom 'bijles'
) en een brunette met Twents accent
die int. en europees doet.
Doe nou maar niet, dadelijk duurt het weer 12 jaar voordat je weer een kans krijgt.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:23 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]![]()
Even nadenken hoe ik iemand in de friendzone ga parkeren.
quote:Op maandag 1 juni 2015 22:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Goedzo joosie. Als je nu helemaal een baas wil zijn laat je ze om je vechten.
Eerst maar eens zien of je bij 1tje voorbij de eerste date komt.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]Derde/vierde date: bitchfight, begin!
Tenzij je zeker weet dat zij je type niet is.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
Doe nou maar niet, dadelijk duurt het weer 12 jaar voordat je weer een kans krijgt.
Zoals Ivo Opstelten ook altijd zei: ehhh. Ehhh. Eehhhhhh.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:26 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Tenzij je zeker weet dat zij je type niet is.
Zoals Ivo Opstelten eens zei: het is niks, het was niks en het wordt niks.
Jij kan hem wel helpen.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien of je bij 1tje voorbij de eerste date komt.
quote:Op maandag 1 juni 2015 22:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zoals Ivo Opstelten ook altijd zei: ehhh. Ehhh. Eehhhhhh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |