Noezquote:Op zondag 7 juni 2015 18:45 schreef ursel het volgende:
Volgens mij heeft die daar ooit al eens gelegen.
Ik ga dat ene bord gewoon zieke
Katwijk Katwijkquote:
Dat is een deelgemeente bord. Geen plaatsnaam bordquote:Op zondag 7 juni 2015 22:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Katwijk Katwijk
*spoiler* is toch echt wat anders
En telt Katwijk Noord nou wel of niet mee? Ik snap het ff niet...
Telt ook meequote:Op zondag 7 juni 2015 22:59 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat is een deelgemeente bord. Geen plaatsnaam bord
Maar ik snap het dus ook niet meer.
Katwijk Noord zou wel weer moeten tellen. Dat is een blauwe
Er zit wel een kern van waarheid inquote:Op maandag 8 juni 2015 10:41 schreef ursel het volgende:
Ahh, je neemt mijn voorstel van Katwijk aan Zee toch over.
quote:Foto (n) gemaakt in mei 2015
Henk Jan Derksen schreef mij:
Een kom-bord Katwijk, dat je tegenkomt als je vanuit het fietspad door de duinen Katwijk aan Zee (!) binnenkomt vanuit het zuiden. Hier is de gemeente dus niet consequent.
Yupquote:Op maandag 8 juni 2015 12:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ah, dus als ik het goed begrijp heeft ursel, hem in een zoektocht naar een Katwijk aan Zee bord hem aan het enige Katwijk bord neergelegd?
Dus Katwijk/Katwijk aan Zee hebben bizar weinig toegangsborden? Begrijp ik het goed?quote:Op maandag 8 juni 2015 13:50 schreef Nattekat het volgende:
Dat witte bord is tevens de enige in heel Katwijk waar Katwijk aan Zee op staat.
Jep. Mede doordat Katwijk aan Zee bijna compleet omringd is door andere deelplaatsen van Katwijk.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dus Katwijk/Katwijk aan Zee hebben bizar weinig toegangsborden? Begrijp ik het goed?
Dan had je lang mogen zoeken, Katwijk aan Zee heeft geen toegangswegen van buiten Katwijk, op de duinen in het zuiden naquote:Op maandag 8 juni 2015 14:11 schreef ursel het volgende:
Ik rekende die witte niet mee als geldige. Dacht dat alleen de blauwe telden.
Grappige is ook dat er wel eentje staat als je vanuit Wassenaar komt, maar niet als je vanuit Noordwijk komt.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan had je lang mogen zoeken, Katwijk aan Zee heeft geen toegangswegen van buiten Katwijk, op de duinen in het zuiden na
Server zit ff in noodzakelijk onderhoud tussen 12:00 en 14:00quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:23 schreef Nattekat het volgende:
Ja godver, moet ik weer helemaal naar Katwijk
En de foto's zijn stuk, straks raak ik verdwaald
Ach, er is maar één Katwijk-bord in heel Katwijkquote:Op woensdag 10 juni 2015 12:34 schreef ursel het volgende:
[..]
Server zit ff in noodzakelijk onderhoud tussen 12:00 en 14:00
Pech nuquote:Op woensdag 10 juni 2015 13:53 schreef toetsenbordridder het volgende:
Daar kom ik overmorgen langs, shotgun!
Klote katquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Pech nu
Verplaatsing 17 is een feit
Katwijk Noord?quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is ook goed nieuws; dit is mijn kleinste verplaatsing ooit
Paaltje verderop?quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is ook goed nieuws; dit is mijn kleinste verplaatsing ooit
quote:
Ligt aan je definite "omgeving". Ik weet er nog genoeg anders.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb überhaupt weinig keus meer, alles in de omgeving is al geweest.
Op de route Katwijk-Leiderdorp heb ik alles al gehad; daar viel niet zo veer nieuws meer te beleven. De opties waren anders noordwaards richting Noordwijk, waar ie al eens gelegen heeft, Voorhout of Sassenheim.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:38 schreef ursel het volgende:
[..]
Ligt aan je definite "omgeving". Ik weet er nog genoeg anders.
Heb er nog wel eentje die leuk is in de buurt, maar daar moet ik wel ff de tijd voor hebben. Vaak is het voor mij een combi van ff op de route meepakken.
Volgens mij is tinypic geblokkeerd bij jou, op mijn mobiel via 4g doen ze het wel...quote:
U zoekt locatie, u vraagt code, u gaat richting stok, u voert code in slot, u maakt slot los, u reist een beetje verder, u legt stok bij ander bord, u doet slot op slot, u verandert code naar iets anders.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:16 schreef JDude het volgende:
Ok hoe werkt dit tegenwoordig? Ik ben in de buurt en ga straks weer naar een plaats die ook nog niet geweest is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |