quote:Op maandag 1 juni 2015 06:45 schreef Maringo het volgende:
• Vervolgens moeten er minimaal 3 foto's genomen worden die in het lopende FOK!Stok topic worden geplaatst.
Heb je geprobeerd te zoeken? Want heus, als ik nog meer foto's neem dan heb je niet eens meer een tomtom nodig.quote:
Ik probeer even uit te vogelen waar hij ligt, volgens mij zijn dr 3 mogelijkheden. Ga morgen wel even proberen of ik hem kan localiserenquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Heb je geprobeerd te zoeken? Want heus, als ik nog meer foto's neem dan heb je niet eens meer een tomtom nodig.
Ik heb er nog eentje bij gezet.quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:17 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik probeer even uit te vogelen waar hij ligt, volgens mij zijn dr 3 mogelijkheden. Ga morgen wel even proberen of ik hem kan localiseren
dat ga ik niet redden, om dr voor half 5 te komenquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:20 schreef KaBuf het volgende:
Hmm, als tie er morgen om half 5 nog ligt kan ik wel ff langsrijden
Oh, ik las jouw vorige bericht als in "ik ga morgen een pinpoint zoeken".quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:22 schreef L0we het volgende:
[..]
dat ga ik niet redden, om dr voor half 5 te komen
Als je hem wil halen, be my guestquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:24 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Oh, ik las jouw vorige bericht als in "ik ga morgen een pinpoint zoeken".
Kan 'm ook voor jou laten liggen, no probs
Ben ik morgen wat eerder thuis
Daar zat ik aan te denken jaquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mooie verplaatsing. En nu verder Utrecht compleet maken? Montfoort is dichtbij. Wijk bij Duurstede ook te doen
Dan ben ik gelijk klaarquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:47 schreef KaBuf het volgende:
Oh, ik dacht er juist aan 'm Zeeland in te gooien![]()
Ja, jij gaat?quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:07 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet er morgen dus voor half 5 zijn
Want weer naar Zeeland?
Mijn auto gaat zijn stok-debuut makenquote:
Vandaag of morgen?quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn auto gaat zijn stok-debuut maken
Das een prima debuut, waar gaat hij naar toe?quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn auto gaat zijn stok-debuut maken
2 uur met het OV, daarmee kom ik in Zwolle met treinen alleen...
Dat is tegenwoordig met Google Streetview eigenlijk niet meer nodigquote:
Klopt ook wel jaquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:43 schreef Dagoduck het volgende:
Dat is tegenwoordig met Google Streetview eigenlijk niet meer nodig
Morgen is het mooier weer.quote:
Westwaards, hij heeft al sinds begin april niet meer in Zuid-Holland gelegenquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:34 schreef L0we het volgende:
[..]
Das een prima debuut, waar gaat hij naar toe?
Ik werk in Zuid-Holland, grote kans dat ik eindelijk ga debuterenquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:54 schreef Nattekat het volgende:
Westwaards, hij heeft al sinds begin april niet meer in Zuid-Holland gelegen
Als dat je doel is hoef je maar een paar km te rijden met de stokquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Morgen is het mooier weer.
[..]
Westwaards, hij heeft al sinds begin april niet meer in Zuid-Holland gelegen
Mijn doel is Katwijk compleet makenquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Als dat je doel is hoef je maar een paar km te rijden met de stok
Kan je niet 2 buslijnen combineren? In Leerdam bij het station stopt wel een bus.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:45 schreef Nattekat het volgende:
Nou... auto en OV combineren gaat niet lukken
De enige bus in Zijderveld stopt nergens tussen Utrecht en Vianen, dus moet ik per sé eerst naar Utrecht Centraal om dat te doen. De IC van Leiden naar Utrecht geeft een baggeraansluiting (alhoewel ik 5 minuten heb tussen trein en bus, en 9292 7 minuten looptijd geeft (hmm...)), en het alternatief gaat helemaal via Schiphol.
Dit gaat mij benzine kosten
Met de trein naar Leerdam duurt even lang als de route via Schiphol naar Zijderveld. Ik twijfel nog een beetje met wat ik ga doen; als ik hard ren kan ik de bus op de heenreis halen. Alleen mis ik de trein terug naar Leiden (Bodegraven, daar rij ik naartoe) net en sta ik dus 25 minuten op Utrecht Centraal.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Kan je niet 2 buslijnen combineren? In Leerdam bij het station stopt wel een bus.
Tsja OV hequote:Op donderdag 4 juni 2015 13:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met de trein naar Leerdam duurt even lang als de route via Schiphol naar Zijderveld. Ik twijfel nog een beetje met wat ik ga doen; als ik hard ren kan ik de bus op de heenreis halen. Alleen mis ik de trein terug naar Leiden (Bodegraven, daar rij ik naartoe) net en sta ik dus 25 minuten op Utrecht Centraal.
Het is dat ik je vandaag geen lift kan geven, maar anders had ik je in Culemborg op kunnen pikken en in Leerdam weer af kunnen zettenquote:
Morgen ga ikquote:Op donderdag 4 juni 2015 13:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is dat ik je vandaag geen lift kan geven, maar anders had ik je in Culemborg op kunnen pikken en in Leerdam weer af kunnen zetten
Nee ik zou ook morgen pas gaan.quote:
Daarom stap ik in Bodegraven op de trein, geen aircoquote:Op donderdag 4 juni 2015 14:24 schreef Maringo het volgende:
[..]
Alsof het vandaag koud is.
Ik brandde net mn auto uit...![]()
ARKOquote:Op donderdag 4 juni 2015 18:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom stap ik in Bodegraven op de trein, geen airco
Vandaag werkt het nog wel ja, maar als het buiten 30 graden is, is dat ook snel klaarquote:
Niet zo overdrijven, lekker toeren, raampje open.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:54 schreef Nattekat het volgende:
Goed, het wordt auto en auto alleen, ik vertrek rond een uur of 10:30 en verwacht 12:30 kokend thuis te komen.
Zo blijf ik een beetje uit de warmte en kom ik niet in de vrijdagmiddagspits terecht
Live updates worden lastig... misschien kan ik iets vinden zodat mijn locatie getrackt wordt?
Met 30 graden koelt een auto niet verder af dan 30 graden...quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet zo overdrijven, lekker toeren, raampje open.
Airco aanquote:Op donderdag 4 juni 2015 23:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met 30 graden koelt een auto niet verder af dan 30 graden...
Wazequote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh, er is zo'n ding dat je kan tracken. BBQSausage heeft die eens gebruikt.
https://www.waze.com/enquote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waze
Als mijn telefoon niet oververhit raakt ga ik dat gebruiken.
Telt uploaden ook?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:13 schreef Nattekat het volgende:
Ik zou het bijna streamen... jammer dan mijn bundel er dan zo snel doorheen gaat
Lekker toch. Kom je hierheen, hier gaat het nooit 30 graden worden morgen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met 30 graden koelt een auto niet verder af dan 30 graden...
Ligt niet echt op de route.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lekker toch. Kom je hierheen, hier gaat het nooit 30 graden worden morgen.
Glympsequote:Op donderdag 4 juni 2015 23:54 schreef Nattekat het volgende:
Goed, het wordt auto en auto alleen, ik vertrek rond een uur of 10:30 en verwacht 12:30 kokend thuis te komen.
Zo blijf ik een beetje uit de warmte en kom ik niet in de vrijdagmiddagspits terecht
Live updates worden lastig... misschien kan ik iets vinden zodat mijn locatie getrackt wordt?
Waze heeft me al te veel moeite gekost om nu niet meer te gebruikenquote:
Euh? Waze werkt bij mij fantastisch, al jaren langquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waze heeft me al te veel moeite gekost om nu niet meer te gebruiken
Ik gooi even een ontbijtje naar binnen en dan ga ik
Jupquote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:02 schreef Nattekat het volgende:
http://waze.to/smrnllG9ACfMfekgEO
Doet ie het?
Kan je em niet vinden? Het zou niet al te moeilijk moeten zijn, heb ik me laten vertellenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:49 schreef Nattekat het volgende:
Die blauwgroene suzuki was het
Wie heeft een pinpoint voor me?
Geen zin om te zoekenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:50 schreef L0we het volgende:
[..]
Kan je em niet vinden? Het zou niet al te moeilijk moeten zijn, heb ik me laten vertellen
Ben even blijven hangen jaquote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Sta je nou nog steeds daar in Zijderveld?
Dronefoto's?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:10 schreef Nattekat het volgende:
Hier komt de stok vandaan, dat kleine bord onder in beeld:
[ afbeelding ]
En hier is ie terechtgekomen:
[ afbeelding ]
En de achterkant van het bord; terwijl de stok geplaatst werd
[ afbeelding ]
Omgevingsfoto
[ afbeelding ]
3 foto's
Verderop klopt, daar heb je hem in Leiderdorp gelegd. De overkant is Hazerswoude, daar weet ik het niet zeker van.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:44 schreef Maringo het volgende:
Zie net dat ik de stok al eens aan de andere kant van het water op de foto heb opgehaald.
En volgens mij ook van iets verderop de weg.. Maar die weet ik niet meer zeker.
Ik heb hem van Hazerswoude naar Waalre gebracht. Maar ik dacht dat ik hem aan de andere kant van Leiderdorp had gelegd.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verderop klopt, daar heb je hem in Leiderdorp gelegd. De overkant is Hazerswoude, daar weet ik het niet zeker van.
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:10 schreef Nattekat het volgende:
Hier komt de stok vandaan, dat kleine bord onder in beeld:
[ afbeelding ]
En hier is ie terechtgekomen:
[ afbeelding ]
En de achterkant van het bord; terwijl de stok geplaatst werd
[ afbeelding ]
Omgevingsfoto
[ afbeelding ]
3 foto's
Ik zat al gigantisch te kloten met dat slotquote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:42 schreef Maringo het volgende:
Stok is droog in de auto. En hij zat niet op slot.. Goeie code trouwens.
:x dat zijn strafpuntenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zat al gigantisch te kloten met dat slot
Maar had ik de code laten staan? Niet toch?
Goeie code? Als in?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:42 schreef Maringo het volgende:
Stok is droog in de auto. En hij zat niet op slot.. Goeie code trouwens.
Ik begrijp het wel, zat ik net ook...quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zat al gigantisch te kloten met dat slot
Maar had ik de code laten staan? Niet toch?
Hij ligt steeds ergens anders, dat is het irritante eraan.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 08:33 schreef toetsenbordridder het volgende:
Na 10 jaar nog steeds die stok niet gevonden?
Ga naar het bos, pak een andere stok. Iedereen tevreden.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 08:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij ligt steeds ergens anders, dat is het irritante eraan.
Misschien toen ie in Monster lag?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 09:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
He, had ie daar niet al eens gelegen?
mm, blijkbaar niet. Wel in Monster, niet in Ter Heijde
Toch heb ik eens een keer uitvoerig om wat voor reden dan ook zitten kijken naar de hoek Strandweg/Karel Doormanweg tussen die twee dorpen.
Jaquote:Op zondag 7 juni 2015 12:34 schreef ursel het volgende:
Las in andere topic nog iets over de code. Is dat nu die van de PM van Ou-Tannu
Mogelijke kans dat ik hem vanmiddag ff op de fiets ophaal
Precies... nieuw slot betekend een nieuwe code...quote:Op zondag 7 juni 2015 12:34 schreef ursel het volgende:
Las in andere topic nog iets over de code. Is dat nu die van de PM van Ou-Tannu
Mogelijke kans dat ik hem vanmiddag ff op de fiets ophaal
Nee, had ik nagekeken, had je zelf daar neergelegd trouwens, was andere plek in Monsterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |