Voor half 8 heb je daar geen regen. Misschien zelfs later pas.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:49 schreef sneakydesert het volgende:
Das vlakbij mij, maar ik fiets er wel een stukje op. Met dat slechte weer in het vooruitzicht heb ik weinig zin om een nat pak te halen
Ik heb het zelf ook druk momenteel, maar een stukkie fietsen is altijd lekker. Als iemand zich geroepen voelt.. Anders ga ik proberen om dit weekend het slot in mijn rugzakje te vrotten.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:03 schreef Maringo het volgende:
[..]
Voor half 8 heb je daar geen regen. Misschien zelfs later pas.
Je kan hem ook alleen ophalen nu en morgenochtend wegleggen. Of een hele korte verplaatsing doen.
Het is mij iets te ver weg. Maar ik gok dat Kabuf wel een poging zal wagen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:12 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik heb het zelf ook druk momenteel, maar een stukkie fietsen is altijd lekker. Als iemand zich geroepen voelt.. Anders ga ik proberen om dit weekend het slot in mijn rugzakje te vrotten.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:57 schreef Nattekat het volgende:
Kon het niet zien, was te ver weg![]()
[ afbeelding ]
Dank!quote:
Toch nog 40 minuten rijden, en voor m'n werk moet ik de andere kant opquote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:18 schreef Maringo het volgende:
[..]
Haal jij hem niet eens op, nu ie om de hoek ligt?
Je hebt een DMquote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:05 schreef nils7 het volgende:
Als ie er vanmiddag ligt pik ik m wel op...
Ligt ie vast zo ja wat is de cijfer combo dan?
heb t ontvangenquote:
Boeiend..quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:55 schreef nils7 het volgende:
Hebbes
Stond wel iemand dr stoepje te vegen die me raar aan keek haha
Zoals bij zo'n bord gaan prutsen en foto's maken als de ANWB er toevallig vlakbij staat.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:57 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Boeiend..beter dat ze raar kijken met ophalen dan met het droppen..
geeft me toch altijd een raar gevoel als iemand kijkt terwijl je de stok ergens deponeert..
instant stok kidnap! :]quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zoals bij zo'n bord gaan prutsen en foto's maken als de ANWB er toevallig vlakbij staat.
Misschien een gemeente in Brabant afstrepen die nog moet?quote:Op woensdag 17 juni 2015 07:37 schreef nils7 het volgende:
De tweede keer dat ik 'm heb
[ afbeelding ]
Foto van 6,5 jaar geleden
Eens even kijken waar ik m vanmiddag verstop.
nostalgiesche stokquote:Op woensdag 17 juni 2015 07:37 schreef nils7 het volgende:
De tweede keer dat ik 'm heb
[ afbeelding ]
Foto van 6,5 jaar geleden
Eens even kijken waar ik m vanmiddag verstop.
Enige plek waar je hem legitiem in Nederland en België tegelijk kan leggen. Misschien dat er een kombord op een grens staat?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 07:41 schreef nils7 het volgende:
Ik kan niet kiezen uit de gemeentes waar die nog niet is geweest.... wellicht iets grappigs proberen met Baarle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |