SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog maar eens dan:Zeker niet onmogelijk, maar dan mogen ze wel wat beter gaan spelen.quote:Op zondag 31 mei 2015 22:47 schreef BobW het volgende:
Dus voor het overzicht:
Derde voorrronde:
Young Boys
Sparta Praag
Fenerbahce
Panathinaikos
Rapid Wien
Vierde voorronde:
Lazio
Sporting Lisbon
CSKA Moskou*
Club Brugge*
AS Monaco*
* deze clubs moeten derde voorronde nog winnen, anders neemt een van die ploegen van derde voorronde deze plaats in.
Als Ajax verliest in de derde voorronde, moeten ze nog één voorronde voor de EL spelen.
Als Ajax verliest in de vierde voorronde, komen ze in de groepsfase EL.
Als Ajax de CL haalt, komen ze in Pot 3.
Als Ajax de EL haalt, komen ze in Pot 1.![]()
![]()
In de derde voorronde moet Ajax alle tegenstanders wel kunnen hebben, op Fenerbahce na misschien. In de vierde voorronde maar hopen op Club Brugge of eventueel Sporting Lissabon. De rest schat ik hoger in dan Ajax.quote:Op zondag 31 mei 2015 22:51 schreef BobW het volgende:
Nog maar eens dan:
[..]
Zeker niet onmogelijk, maar dan mogen ze wel wat beter gaan spelen.![]()
Eens. Maar naar de laatste jaren kijkend zijn ook clubs als rapid gevaarlijk..quote:Op zondag 31 mei 2015 22:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
In de derde voorronde moet Ajax alle tegenstanders wel kunnen hebben, op Fenerbahce na misschien. In de vierde voorronde maar hopen op Club Brugge of eventueel Sporting Lissabon. De rest schat ik hoger in dan Ajax.![]()
![]()
Wel hoger, maar ook niet onmogelijk allemaalquote:Op zondag 31 mei 2015 22:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
In de derde voorronde moet Ajax alle tegenstanders wel kunnen hebben, op Fenerbahce na misschien. In de vierde voorronde maar hopen op Club Brugge of eventueel Sporting Lissabon. De rest schat ik hoger in dan Ajax.Oh.![]()
Ik heb wel goede hoop dat we de CL kunnen halen, belangrijkste is alleen dat ze er direct staan. Gudelj als een malle inpassen en met een fitte selectie moet het kunnen. Hopen dat een speler als Kishna, Fischer, Milik of El Ghazi een topseizoen gaat beleven.![]()
Dijks en Tete zullen dat wel wordenquote:Op zondag 31 mei 2015 23:30 schreef Baconbus het volgende:
Met Boilesen en Van Rhijn op de backs is elke Europese ontmoeting een uitdaging.![]()
Ghazi en Kishna zijn over twee maanden niet opeens heel veel beter, zij gaan die vier wedstrijden niet beslissen voor ons lijkt me.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:05 schreef Vermecelli het volgende:
Ik heb wel goede hoop dat we de CL kunnen halen, belangrijkste is alleen dat ze er direct staan. Gudelj als een malle inpassen en met een fitte selectie moet het kunnen. Hopen dat een speler als Kishna, Fischer, Milik of El Ghazi een topseizoen gaat beleven.![]()
We hebben ze nog niet zien spelen in een team dat lekker draait, wie weet hoe het dan gaatquote:Op zondag 31 mei 2015 23:51 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ghazi en Kishna zijn over twee maanden niet opeens heel veel beter, zij gaan die vier wedstrijden niet beslissen voor ons lijkt me.![]()
Ik hoop op een scenario dat ze zich ineens stormachtig ontwikkelen. Kijk naar bijv Uth dit jaar, die ze er ineens achter elkaar in schopt terwijl dat jaar daarvoor wat mager was.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:51 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ghazi en Kishna zijn over twee maanden niet opeens heel veel beter, zij gaan die vier wedstrijden niet beslissen voor ons lijkt me.![]()
Ik kan me niet voorstellen dat er in het rijtje Kishna, Fischer, Milik of El Ghazi niet minstens 1 echt doorbreektquote:Op zondag 31 mei 2015 23:05 schreef Vermecelli het volgende:
![]()
Het is inderdaad onmogelijk dat er na tactische wijzigingen en enkele mutaties in de selectie ander voetbal wordt gespeeldquote:Op maandag 1 juni 2015 00:14 schreef PowerLoungen het volgende:
Spel beter dit seizoen
Op basis van wat gaat dit gebeuren , lol?![]()
Welke tactische wijzigingen ? net zoals vorig seizoen ?quote:Op maandag 1 juni 2015 00:16 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Het is inderdaad onmogelijk dat er na tactische wijzigingen en enkele mutaties in de selectie ander voetbal wordt gespeeldRED ONS HENNIEGOD![]()
Dan zal Ajax toch vroeg zijn selectie in orde moeten hebben. Je treft in de 4e voorronde veel clubs waar Internationals rondlopen en omdat er geen EK of WK is zijn die allemaal al vroeg beschikbaar.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:05 schreef Vermecelli het volgende:
Ik heb wel goede hoop dat we de CL kunnen halen, belangrijkste is alleen dat ze er direct staan. Gudelj als een malle inpassen en met een fitte selectie moet het kunnen. Hopen dat een speler als Kishna, Fischer, Milik of El Ghazi een topseizoen gaat beleven.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Daar zijn serieuze kwaliteitsimpulsen in de selectie voor nodig. Speler of twee die de boel op scherp zetten.quote:Op maandag 1 juni 2015 00:14 schreef PowerLoungen het volgende:
Spel beter dit seizoen
Op basis van wat gaat dit gebeuren , lol?
En nee, Gudelj en Dijks zijn dat niet.![]()
daarom het wordt gewoon heel moeilijk.quote:Op maandag 1 juni 2015 00:24 schreef eight het volgende:
[..]
Dan zal Ajax toch vroeg zijn selectie in orde moeten hebben. Je treft in de 4e voorronde veel clubs waar Internationals rondlopen en omdat er geen EK of WK is zijn die allemaal al vroeg beschikbaar.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: