En Ahye als die niet ernstig geblesseerd is geraakt vorige keer. En die andere Trinidadse wellicht nog, die met die dopingschorsing waarvan ik de naam vergeten ben.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar goed, er gaan toch wel een drietal amerikaantjes en een tweetal jamaicaantjes dat niveau hebben. Dan heb je nog Ahoure en Okagbare en zit je al aan de 7.
Ahye ook hoor.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar goed, er gaan toch wel een drietal amerikaantjes en een tweetal jamaicaantjes dat niveau hebben. Dan heb je nog Ahoure en Okagbare en zit je al aan de 7.
Baptistequote:Op woensdag 3 juni 2015 11:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En Ahye als die niet ernstig geblesseerd is geraakt vorige keer. En die andere Trinidadse wellicht nog, die met die dopingschorsing waarvan ik de naam vergeten ben.
Ja, die 2 bedoelde ik ookquote:
Een medaille op de OS zou al gaaf zijn, toen ik 2 was heb ik dat niet heel bewust meegekregen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
zou wel tof zijn, weer eens goud in de atletiek. Dat is tijdens mijn leven nog nooit gebeurd op de OS
WK is dan toch anders.
Daar heb je ook wel een goed punt.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een medaille op de OS zou al gaaf zijn, toen ik 2 was heb ik dat niet heel bewust meegekregen.
Had je toen een oud laken mee met 'FannyGod' erop in het stadion?quote:
Dat heb ik wel live gezien op tv, waarschijnlijk als van de weinigen hier. LA was vooral nachtwerk met overwegend niet al te hoge kijkcijfers. De ontbijtshow met Koos Postema en Harmen Siezen in de ochtend trok toen een stuk meer kijkers.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:41 schreef DeeBee het volgende:
Verbaasde mij nogal over het feit dat Stalman goud had gewonnen in 1984, maar een stuk logischer gezien die Oostblok-boycot.
quote:
NS wordt persoonlijke sponsor?quote:
Heb je ook nog een leuke grap over een grindbak?quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:08 schreef DeeBee het volgende:
[..]
NS wordt persoonlijke sponsor?
Inb4: 'zeg maar dag tegen je snelheid', 'haar carriere zal nu wel ontsporen', 'net zo 'snel' als de Fyra zeker...', 'ze zal wel nooit aankomen in Rio met die vertraging' etc. etc.
In het grind win je geen sprint.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je ook nog een leuke grap over een grindbak?
Kan me van die OS alleen de volleybalfinale herinnerenquote:Op woensdag 3 juni 2015 12:52 schreef DeeBee het volgende:
Atlanta 1996 is mijn eerste echte herinnering en dan vooral de19.32
en de gouden spikes waarop hij die tijd liep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |