SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe doe je dat?quote:Op zondag 31 mei 2015 20:36 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nou ja, voor jou is dat laag.
Voor mij is t hoog. De hele dag in D2 eigenlijk.
Is dat wel je D2 dan?quote:Op zondag 31 mei 2015 20:37 schreef Andyy het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?
Ik ga kapot als ik lang in d2 rij
Moet je sneller zijnquote:Op zondag 31 mei 2015 20:38 schreef Gripper het volgende:
Godverdomme Andy, ik kan zelf wel een nieuw topic aanmaken als ik m sluit hoor! Had ik net zon goeie TT bedacht
Ik bedoelde Andy, en 38 is niet zo oud toch?quote:
begin nu eens met neuken in d1 of wil je nog meer nageslacht ?quote:Op zondag 31 mei 2015 20:39 schreef Oksel het volgende:
En ik ga Patty's strategie zoveel mogelijk volgen. Veel neuken, Alleen maar laag D1 of wedstrijd.
Moet je meer geduld hebben.quote:
Wat was je TT eigenlijk?quote:Op zondag 31 mei 2015 20:45 schreef Gripper het volgende:
[..]
Moet je meer geduld hebben.
Nog geen minuut tussen sluiten van het vorige en het moment dat ikzelf een nieuwe opende.
Forumnerd
Dit is gewoon triest.quote:
Denk dat Oksel gewoon goed bezig is. Ik vind 69e ook niet slecht.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:43 schreef dop het volgende:
[..]
begin nu eens met neuken in d1 of wil je nog meer nageslacht ?
zolang je moeite hebt met heuvel op rijden kun je volgens mij beter interval trainen.
Ga ik niet meer vertellen nu hoor.quote:
quote:
Het is gewoon een dure hoerentent, dus dat hoeft niet eens.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:58 schreef Gripper het volgende:
Ik vind dat we een keer een fokmeet in sauna Diana moeten doen. Allemaal in onze mooiste parenclubonderbroek rondlopen met die bruine armpjes en beentjes
Nog steeds gefrustreerd Okkie? Wanneer mag je weer?quote:Op zondag 31 mei 2015 20:57 schreef Oksel het volgende:
Ik huur liever wat anders van Sauna Diana dan de auto. Maar dat leg ik je nog wel eens uit.
Lekker doorgefietst zeg. Ik zou halverwege op de grond liggen te ijlen.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:07 schreef Gripper het volgende:
https://www.strava.com/activities/315586798
Jij hebt nooit een zwangere vrouw gehad he?quote:Op zondag 31 mei 2015 21:06 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Nog steeds gefrustreerd Okkie? Wanneer mag je weer?
Nopequote:Op zondag 31 mei 2015 21:17 schreef Oksel het volgende:
[..]
Jij hebt nooit een zwangere vrouw gehad he?
Ik denk dat het hooggebergte Kaas beter ligt dan dat korte explosieve werk in de Ardennen.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:18 schreef Oksel het volgende:
Jeetje Kaas, wat een beschaafd NL zeg![]()
Maar ik had wel verwacht dat jij alszijnde fitte berggeit die Grip goed bij kon houden?
Vanwaar die frustratie dan?quote:
Nee, ik ben dit jaar erg druk op mijn werk en heb verder weinig km's op de fiets gemaakt. Uiteraard heb ik wel mijn basis dus als ik wil dan kan ik nog steeds wel aardig rije. Denk dat Gripper mij in het hooggebergte nu ook wel losrijdt, ik heb ook wel wat meer massa nu na een winter flink KT en extra voeding. Dat kan er ook mee te maken hebben, op het vlakke rijd ik eik best goed en bergaf kan ik ook met de snelsten mee.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:18 schreef Oksel het volgende:
Jeetje Kaas, wat een beschaafd NL zeg![]()
Maar ik had wel verwacht dat jij alszijnde fitte berggeit die Grip goed bij kon houden?
Dat was wel mooi jaquote:Op zondag 31 mei 2015 21:09 schreef kaasplankje het volgende:
En daar stond Gripper, hij was net aangekomen en had 2 biertjes gehaald en zei tegen me als het te lang zou duren vooraleer ik zou komen zou hij ze zelf opdrinken allebei.
Ik heb een aantal dingen waar ik nooit genoeg van kan hebben. O.a. wijn. Haardhout. Maar ook vrouwen.quote:
Eerst de Gf Sportful.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:24 schreef Oksel het volgende:
Ah, ok.Nouja, ook prima toch
![]()
Teckelenburg al eens gereden?
Ja vanaf woensdag af, op de camping daar vlakbij feltre aan het meer.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:26 schreef Oksel het volgende:
[..]
Owjah! Daar ben ik ook. Al een idee waar & wanneer je daar zit?
Met?quote:Op zondag 31 mei 2015 21:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja vanaf woensdag af, op de camping daar vlakbij feltre aan het meer.
Goed te doen ik kon overal goed langs. Wel een aanrader.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:26 schreef Fretwork het volgende:
Is die Chouffetocht druk? Of is het goed te doen op de klimmetjes?
Als je nu had gezegd dat je tipi er was, was ik direct overstag gegaan. Nu twijfel ik.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:27 schreef Gripper het volgende:
Maar jongens, ff serieus. die chouffe is echt een hele leuke tocht, niet duur en goed georganiseerd met nette bepijling, mannetjes met vlaggetjes op kruispunten, en royale ravito's.
Je kan met je lelijkste fiets en je wijdste shirt en je helm helemaal scheef op je harses meedoen, en dan val je nog niet eens op tussen al die zwalkende kuttoerders. Afstanden 80, 120 en 180 km. En dan is er nog bier halverwege ook. Dat wil toch iedereen?
Leuk! De fondo ookquote:Op zondag 31 mei 2015 21:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Goed te doen ik kon overal goed langs. Wel een aanrader.
? Heb van Jan nog niks gehoord, verder komt er niemand, behalve natuurlijk mijn schatje maar die gaat niet fietsen.quote:
Ik kom woensdag aan in Felte, in een B&B.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
? Heb van Jan nog niks gehoord, verder komt er niemand, behalve natuurlijk mijn schatje maar die gaat niet fietsen.
Goed gedacht. Ik heb wel eens La Madeleine gereden na een dag in de auto gezeten te hebben, was geen succes.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:36 schreef Gripper het volgende:
Oh ja. Na nog wat overleg met Kaas heb ik besloten om niet naar de Sportlul te gaan. Ja sorry, weer een afhaker...
T wordt gewoon echt onmogelijk, Vrijdag een rbuiloft, zaterdag de hele dag alleen in de auto, zondag rije, en dan maandag weer met mn vermoeide lijf dwars door de Alpen naar de Franse westkust crossen voor een training van mn werk.
Op wielertoerist.be las ik dat die vol was. Dus ga ff na of je nog kunt inschrijven.quote:Dus, ik denk dat ik a;s compensatie lastminute de trois ballons ga rijden over 2 weken. Dat kan nog wel ff snel heen en weer in een lang weekend
Leuk rondje. Ik heb 'm eens andersom gereden (Allos, Champs, Cayolle), zonder Pra Loup dan.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:35 schreef Patroon het volgende:
Nee les 3 gants ofzo bij Barcelonnette. 13 juli
Ik maak me meer zorgen om de 1300 km die ik de dag erna moet rijden. Om nou mezelf oververmoeid achterin een vrachtwagen te boren....quote:Op zondag 31 mei 2015 21:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Goed gedacht. Ik heb wel eens La Madeleine gereden na een dag in de auto gezeten te hebben, was geen succes.
[..]
Op wielertoerist.be las ik dat die vol was. Dus ga ff na of je nog kunt inschrijven.
Ook leuk!quote:Op zondag 31 mei 2015 21:45 schreef Wombcat het volgende:
Alternatief dichterbij is trouwens Rund um Köln op 14 juni. Wel een stuk korter en minder hoogtemeters.
Oké, ja ze zeggen dat bijschrijven mogelijk is tot 1000 deelnemers. Zouden ze dat halen denk je?quote:Op zondag 31 mei 2015 21:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Leuk rondje. Ik heb 'm eens andersom gereden (Allos, Champs, Cayolle), zonder Pra Loup dan.
Pra Loup is niet zo'n bijzondere klim.
Geen idee. Ik heb het rondje ooit eens gereden, niet die cyclo.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:53 schreef Patroon het volgende:
[..]
Oké, ja ze zeggen dat bijschrijven mogelijk is tot 1000 deelnemers. Zouden ze dat halen denk je?
Aero en betrouwbare remmen?quote:Op zondag 31 mei 2015 21:59 schreef Z het volgende:
Wat maakt een fiets een goede fiets om mee te dalen?
quote:
Wat er tussen de oren zit van degene die op de fiets zit.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:59 schreef Z het volgende:
Wat maakt een fiets een goede fiets om mee te dalen?
Dit. Na die bijnavalpartij daalde ik als een natte krant.quote:Op zondag 31 mei 2015 22:07 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wat er tussen de oren zit van degene die op de fiets zit.
En wat skills waarschijnlijk. Ik vroeg het me af omdat Kaas zieidat z'n Gios lekker daalde.quote:Op zondag 31 mei 2015 22:07 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wat er tussen de oren zit van degene die op de fiets zit.
Omdat 't een stijf frame is. Daarvoor had hij goedkoop frame, boven de 60 ging 't klapperen en fibreren. En dan zit je niet echt lekker.quote:Op zondag 31 mei 2015 22:23 schreef Z het volgende:
[..]
En wat skills waarschijnlijk. Ik vroeg het me af omdat Kaas zij dat z'n Gios lekker daalde.
Ik was serieus wel ff beetje van slag na die klap achter me. We fietsen 50+..quote:Op zondag 31 mei 2015 22:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit. Na die bijnavalpartij daalde ik als een natte krant.
Niks van meegekregen. Sowieso ook nooit omkijken bij een val achter je. Dan lig je er zo bij.quote:Op zondag 31 mei 2015 22:31 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik was serieus wel ff beetje van slag na die klap achter me. We fietsen 50+..
Haha wij hebben nadien nog ff in bad gelegen. Daar kon Sauna Diana niet aan tippenquote:Op zondag 31 mei 2015 22:36 schreef Oksel het volgende:
Ik heb niet direct gekeken, idd precies daarom. Maar kon 't niet laten even een korte blik te werpen toen ik zeker was dat 't kon.
Jij dacht zeker dat je tegoedbon kreeg voor Sauna Diane..Daarom zat je zo voorin.
Fout gedacht.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:43 schreef dop het volgende:
[..]
zolang je moeite hebt met heuvel op rijden kun je volgens mij beter interval trainen.
Kom dan maar eens met de goede gedachte!quote:
Ditquote:Op zondag 31 mei 2015 22:24 schreef Oksel het volgende:
[..]
Omdat 't een stijf frame is. Daarvoor had hij goedkoop minder stijf frame, boven de 60 ging 't klapperen en fibreren. En dan zit je niet echt lekker.
Arrogant? Ik heb het al tig keer aangegeven. Maar misschien ben jij te arrogant om wat aan te nemen.quote:Op maandag 1 juni 2015 05:46 schreef dop het volgende:
[..]
Kom dan maar eens met de goede gedachte!
Alleen roepen fout is een beetje boel arrogant Patroon.
er is verschil tussen heuvel en berg , en daar boven op zijn het aantal trainings uren in de week nogal bepalend voor wat je kan/moet trainen.
het is echt niet altijd 80/20
als hij wekelijks een trainings koersje rijd en genoeg uren maakt dan is meer aandacht voor duur prima.
maar met maar een uur of 6 in de week zul je uit een ander vaatje moeten tappen.
ook dan is trainen op duurvermogen belangrijk maar zet het duidelijk minder zoden aan de dijk.
quote:Op maandag 1 juni 2015 07:05 schreef Patroon het volgende:
[..]
Arrogant? Ik heb het al tig keer aangegeven. Maar misschien ben jij te arrogant om wat aan te nemen.
Je moet je vermogen in je duurzone verhogen. Dan zal je in een koers langer in het groen rijden, zodat je over houdt voor klimmen en richting finale. Je kan wel gaan imtervallen en daardoor net iets langer in het rood kunnen rijden, maar in het rood ga je alsnog dood. Je verhoogd je plafond dan maar een klein beetje. Door je duurzone te verbeteren kan je je plafond veel hoger leggen. Dat geldt ook als je maar 5-8u ofzo per week fietst.
Misschien is de fout wel dat je met 6u trainen niet moet verwachten met de groep renners met +10u training mee kunt komen. Ook al ga je dan gericht trainen of zoals jij zegt intervallen. Je moet realistische doelen stellen overeenkomstig de tijd die je er in steekt.
Degene die mijn schema's maakt post veel op fiets.nl/forum. Hij heeft er veel meer verstand van. Vraag hem eens.
Duurtraining is al enkele jaren achterhaald. Maar goed, sommige mensen (ook experts) blijven nog al eens vast hangen in het verleden.quote:Ook Daussin, Zoll, Dufour, Ponsot, Lonsdorfer-Wolf, Doutreleau, Mettauer, Piquard, Geny en Richard (2008) onderzochten het verschil tussen duur- en intervaltraining. Zij hebben twee groepen gevormd (duur- en intervaltraining) die beide acht weken zijn gaan trainen. De resultaten lieten zien dat bij beide groepen het uithoudingsvermogen (VO2max) toenam (DT met 9% vs. 15% IT). De mitochondria bij de spieren verbeterde zich alleen na IT. Daussin, et. al. (2008) concludeerden dat de veranderingen van de intensiteit en de zuurstofopname tijdens trainingssessies belangrijke factoren zijn bij het verbeteren van de stofwisseling rond en in de spieren.
Het bovenstaande geeft mogelijk aan dat intervaltrainingen effectiever zijn dan duurtraining. Sinds enkele jaren wordt er veel onderzoek gedaan naar de methode die ingaat op verschillende type intervaltraining. Hieruit zijn veel studies naar een nieuw type van intervaltraining ontstaan, namelijk High-Intensive Interval Training.
Zweedse onderzoekers zijn er na jaren onderzoek over uit: HIIT werkt. Volgens Gilbala en McGee (2008) is er geen universele definitie voor HIIT. Overall gaat het om een relatief korte intervaltraining, vaak uitgevoerd op < 85% van de VO2max. Afhankelijk van de trainingsintensiteit kan een ronde een paar seconde tot enkele minuten duren. Tussen deze ronden wordt er of compleet gerust of op lage intensiteit bewogen (Andrews, 2010). HIIT wordt voornamelijk geassocieerd met activiteiten zoals fietsen en hardlopen. De conclusie van deze twee onderzoekers is dat HIIT sessies (tijd)efficiënter zijn dan traditionele duurtrainingen.
Tijdens een HIIT sessie gebruik je beide systemen door korte, zeer intensieve oefeningen (10 sec. sprinten) en periodes van lage intensiteit (30 sec. wandelen). Volgens Andrews (2010) heeft dit een aantal gevolgen welke ook nog afhankelijk zijn van de duur van de oefening. De hogere intensiteit verhoogt de stofwisseling wat zeer effectief is voor de lange termijn vetverbranding en de allround conditie. Tijdens de lagere intensiteit oefening herstelt het lichaam. De hormoonafgifte wordt bij een inspanning verhoogd door de inspanning van 85 tot 95% van je VO2max. De groeihormonen: testosteron, endorfine, adrenaline, en cortisol die vrijkomen, hebben een gunstig effect op het herstel en de groei van het lichaam volgens Andrews (2010).
De meest bekende vorm van HIIT is de Tabata. Tabata, Nishimura, Kouzaki, Hirai, Ogita, Miyachi en Yamamoto toonden in hun studie aan dat gedurende zes weken, vijf maal per week trainen volgens de HIIT methode zeer effectief is. Tijdens deze HIIT periode werd er 20 seconden op 170% van het VO2max gepresteerd (roeien) en vervolgens 10 seconde gerust. Het resultaat ten opzichte van zes weken duurtraining was 40% meer aerobe vermogen en 28% meer anaerobe vermogen.
Mogelijk is er enige duidelijkheid ontstaan over wat het verschil is tussen duur- en cardiotraining. Ook geeft de duur van een oefening niet altijd een goede indicatie voor de effectiviteit weer. Let wel, duurtraining is niet slecht voor je! Ook op deze manier sporten is goed voor het lichaam, maar intervaltrainingen zijn effectiever. Vandaar dat ik liever met jullie acht minuten ga HIIT’en dan een uur hardlopen.
Let’s HIIT Something!
En als je een testperiode van een jaar doet?quote:Op maandag 1 juni 2015 08:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
[..]
Duurtraining is al enkele jaren achterhaald. Maar goed, sommige mensen (ook experts) blijven nog al eens vast hangen in het verleden.
Naja dat zegt genoeg. Patroon op plek 10 en jij ergens middeninquote:Op maandag 1 juni 2015 08:11 schreef Oksel het volgende:
Ik doe elke week 2-3x HIIT trainingen op basis van Tabata.
Hey das toevallig, collega van me doet een studie bewegingswetenschappen en vertelde me vorige week net exact dit verhaal, ik was er ook heilig van overtuigd dat duurtrainingen the way to go was, maar hij heeft me ook even te plek gezetquote:Op maandag 1 juni 2015 08:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
[..]
Duurtraining is al enkele jaren achterhaald. Maar goed, sommige mensen (ook experts) blijven nog al eens vast hangen in het verleden.
Volgens mij traint patroon 2x zoveel als Oksel.quote:Op maandag 1 juni 2015 08:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Naja dat zegt genoeg. Patroon op plek 10 en jij ergens middenin
quote:Ook Daussin, Zoll, Dufour, Ponsot, Lonsdorfer-Wolf, Doutreleau, Mettauer, Piquard, Geny en Richard (2008) onderzochten het verschil tussen duur- en intervaltraining. Zij hebben twee groepen gevormd (duur- en intervaltraining) die beide acht weken zijn gaan trainen. De resultaten lieten zien dat bij beide groepen het uithoudingsvermogen (VO2max) toenam (DT met 9% vs. 15% IT). De mitochondria bij de spieren verbeterde zich alleen na IT. Daussin, et. al. (2008) concludeerden dat de veranderingen van de intensiteit en de zuurstofopname tijdens trainingssessies belangrijke factoren zijn bij het verbeteren van de stofwisseling rond en in de spieren.
Het bovenstaande geeft mogelijk aan dat intervaltrainingen effectiever zijn dan duurtraining. Sinds enkele jaren wordt er veel onderzoek gedaan naar de methode die ingaat op verschillende type intervaltraining. Hieruit zijn veel studies naar een nieuw type van intervaltraining ontstaan, namelijk High-Intensive Interval Training.
-uitleg hiit-
De meest bekende vorm van HIIT is de Tabata. Tabata, Nishimura, Kouzaki, Hirai, Ogita, Miyachi en Yamamoto toonden in hun studie aan dat gedurende zes weken, vijf maal per week trainen volgens de HIIT methode zeer effectief is. Tijdens deze HIIT periode werd er 20 seconden op 170% van het VO2max gepresteerd (roeien) en vervolgens 10 seconde gerust. Het resultaat ten opzichte van zes weken duurtraining was 40% meer aerobe vermogen en 28% meer anaerobe vermogen.
Mogelijk is er enige duidelijkheid ontstaan over wat het verschil is tussen duur- en cardiotraining. Ook geeft de duur van een oefening niet altijd een goede indicatie voor de effectiviteit weer. Let wel, duurtraining is niet slecht voor je! Ook op deze manier sporten is goed voor het lichaam, maar intervaltrainingen zijn effectiever. Vandaar dat ik liever met jullie acht minuten ga HIIT’en dan een uur hardlopen.
Let’s HIIT Something!
Een wielerseizoen duurt langer dan 8 weken. Daarnaast neemt de effectiviteit van hiit ook af naarmate je meer uren traint. Je raakt dan overbelast. Als je de uitslag van de renners zou sorteren op VO2max, zou je een totaal andere uitslag krijgen dan gebaseerd op finish. Roeien en hardlopen is toch wel wat anders dan wielrennen. En Patroon doet ook intervaltraining hoor.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2225138
/2/50#153147957]maandag 1 juni 2015 08:02[/url] schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
[..]
Dat is ook zeker zo. Zit een beetje te trollenquote:Op maandag 1 juni 2015 08:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij traint patroon 2x zoveel als Oksel.
Dat sowieso.quote:Op maandag 1 juni 2015 08:18 schreef iScream. het volgende:
[..]
Hey das toevallig, collega van me doet een studie bewegingswetenschappen en vertelde me vorige week net exact dit verhaal, ik was er ook heilig van overtuigd dat duurtrainingen the way to go was, maar hij heeft me ook even te plek gezetGewoon duurtrainingen en interval afwisselen
Het gaat om uren, niet om km's.quote:Op maandag 1 juni 2015 08:29 schreef Oksel het volgende:
Ja.. dat klopt. Ik zit dit jaar pas op 3100 km. Patty op 6700. Doe daar naast dus nog wel training voor core en benen. Dus dat zal ook wel beetje helpen. Maar dat helpt geen 3600km.
Als je dit jaar nog maar op 3100km zit en je doet 2-3x per week HIIT training is het niet zo gek dat je moet lossen. De verhouding is namelijk compleet zoek.quote:Op maandag 1 juni 2015 08:11 schreef Oksel het volgende:
Ik doe elke week 2-3x HIIT trainingen op basis van Tabata.
Doe je weer kanopoloquote:Op maandag 1 juni 2015 08:45 schreef kanovinnie het volgende:
Pfff, al een week niet gefietst. Op kamp, jubileumweekend en druk met m'n nieuwe taak als bestuurslid bij de sportclub![]()
Leuk allemaal maar zo ben ik straks weer viesdik.
Zaterdag had ik 6 wedstrijden gespeeld, meteen blaren op m'n handen.![]()
Zo ziet het er bij mij ook grotendeels uit. Maar in periodes van wedstrijden doe ik minder interval omdat de wedstrijden al intensief genoeg zijn. We moeten het ook niet moeilijker maken dan het is, gewoon rije met je kutjequote:Op maandag 1 juni 2015 09:06 schreef kaasplankje het volgende:
De waarheid ligt imo weer in het midden.
Ik denk dat je swinters een basis moet leggen in rustige duur, voorjaar interval toevoegen aan je program maar een klein %, en de maanden die je wilt pieken in het seizoen minder duur doen en meer HITT.
Was een clubevenement. Mixtoernooi met ouders, jeugd en vaarders uit andere discipline's.quote:
Ja dan is de koers je HITTquote:Op maandag 1 juni 2015 09:09 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zo ziet het er bij mij ook grotendeels uit. Maar in periodes van wedstrijden doe ik minder interval omdat de wedstrijden al intensief genoeg zijn. We moeten het ook niet moeilijker maken dan het is, gewoon rije met je kutje
Leuk kanoquote:Op maandag 1 juni 2015 09:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Was een clubevenement. Mixtoernooi met ouders, jeugd en vaarders uit andere discipline's.
Wel eerste geworden, al was dat in een team met 3 oudpoloers die elk zo'n 10 jaar ervaring hadden en 2 vlakwaterwedstrijdvaarders niet heel moeilijk. Zeker niet als je tegen een team van een poloer, vader en 4 kinderen moet. Maargoed, dan is steeds je peddel te langzaam met keepen zodat die jonge jochies kunnen scoren en is hun dag toch nog goed
Ik heb al iets van 12 jaar in de jeugdcommisie gezeten (niet als voorzitter, maar als commisielid). Daarnaast heb ik met 2 andere een jaar of 4 terug het redactiewerk overgenomen van de vorige groep. Degene die toen voorzitter werd vind het voorzitten niet leuk en maakt liever alleen het blad dus nu ben ik degene die hoofdverantwoordelijke is voor de propaganda.quote:Op maandag 1 juni 2015 09:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Leuk kano![]()
En nu ga je daar ook in het bestuur?
Volgens mij is het alleen maar die extra anti-leklaag die de CX heeft t.o.v. de SC toch?quote:Op maandag 1 juni 2015 10:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
Wat is het grote verschil tussen de Vittoria Open Corsa CX en de SC?
Profiel dacht ikquote:Op maandag 1 juni 2015 10:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
Wat is het grote verschil tussen de Vittoria Open Corsa CX en de SC?
http://www.bakkerracingpr(...)kV7UuUtKJBoCNL_w_wcBquote:Op maandag 1 juni 2015 10:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dat profiel had ik ook gezien, maar volgens de site van Vittoria zelf zouden alleen de mileage van de SC beter. Vandaar mijn vraag.
De CX kan ik voor ¤ 30 per stuk uit halen, de SC voor ¤ 40. Maar ik denk dat het dan gewoon de CX wordt. Maar wellicht weet Vittoria dekundige Patroon wel de ins en outs van die banden.
Ik heb alleen ervaring met de SC en er nog nooit op lek gereden. Koop ze meestal in de aanbieding voor ong. 32 euries per stuk.quote:Op maandag 1 juni 2015 10:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dat profiel had ik ook gezien, maar volgens de site van Vittoria zelf zouden alleen de mileage van de SC beter. Vandaar mijn vraag.
De CX kan ik voor ¤ 30 per stuk uit halen, de SC voor ¤ 40. Maar ik denk dat het dan gewoon de CX wordt. Maar wellicht weet Vittoria dekundige Patroon wel de ins en outs van die banden.
Ik heb nu de Rubino Pro, en pas 1 keer lek gereden op 7000km. Maar ze zijn nu echt afgevlakt, dus toe aan vervanging. Hoeveel KM's doe jij op die SC?quote:Op maandag 1 juni 2015 10:49 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik heb alleen ervaring met de SC en er nog nooit op lek gereden. Koop ze meestal in de aanbieding voor ong. 32 euries per stuk.
Die heeft Grip toch ook?quote:Op maandag 1 juni 2015 10:49 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik heb alleen ervaring met de SC en er nog nooit op lek gereden. Koop ze meestal in de aanbieding voor ong. 32 euries per stuk.
Ik koers er alleen op. Denk nu zo'n 2000km en de achterband is al aardig profiel kwijt, die verwacht ik geen vol seizoen meer mee te kunnen koersen. Voorband is nog goed. Zou ze nooit gebruiken om te trainen, ze slijten terwijl je er naar kijkt.quote:Op maandag 1 juni 2015 10:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb nu de Rubino Pro, en pas 1 keer lek gereden op 7000km. Maar ze zijn nu echt afgevlakt, dus toe aan vervanging. Hoeveel KM's doe jij op die SC?
Met koers krijgt het natuurlijk wel wat meer voor z'n kiezen dan simpele duurtrainingen lijkt me.quote:Op maandag 1 juni 2015 11:01 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik koers er alleen op. Denk nu zo'n 2000km en de achterband is al aardig profiel kwijt, die verwacht ik geen vol seizoen meer mee te kunnen koersen. Voorband is nog goed. Zou ze nooit gebruiken om te trainen, ze slijten terwijl je er naar kijkt.
Met welke band train je dan?quote:Op maandag 1 juni 2015 11:01 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik koers er alleen op. Denk nu zo'n 2000km en de achterband is al aardig profiel kwijt, die verwacht ik geen vol seizoen meer mee te kunnen koersen. Voorband is nog goed. Zou ze nooit gebruiken om te trainen, ze slijten terwijl je er naar kijkt.
Heb er nu Vredestein Fortezza om liggen en toevallig achter een Speciliazed Roubaix 25mm, maar dat is puur toeval omdat ik die nog had liggen en hem ff op wil rijden, alleen wil dat ding niet stukquote:
http://www.presto.nl/bandenmaten.htmlquote:Op maandag 1 juni 2015 11:16 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Monseigneurs...als ik even een losse vraag over wielmaten mag stellen aan wie zich aangesproken voelt:
Een 28 inch voorwiel. Is dat altijd hetzelfde als ETRTO 622x<bandbreedte>?
Of kun je ook 28 inch voorwielen hebben met een andere ETRTO maat?
Mooi man, wat een afstand! En wat een enorm verschil in hoogtemeters!quote:Op maandag 1 juni 2015 11:50 schreef ultra_ivo het volgende:
De 600 is weer gelukt. Maar 't was pittig gezien de weersomstandigheden op de terugweg. 4000hoogtemters volgens GPSies en 5000 volgens Strava.
In ieder geval kan ik over mei tevreden zijn. 2600km en 20.000 hoogtemeters. 't is wel eens minder geweest
#castelliquote:Op maandag 1 juni 2015 12:09 schreef muzas het volgende:
[ afbeelding ]
Zo. Nederland.
Uitgefietst, niet gelopen, afgezien. Afstand verteer ik goed, klimmetjes nog steeds wat aan de trage kant, Maar gaat steeds beter.
Geslaagd. Gezellig. Nu nog ff rije.
Ik zeg ook niet dat je meer moet fietsen, maar wel dat 2-3x HIIT per week voor het aantal uren dat je fietst te gek is. 1x in de week HIIT en de rest rustige duur zou al veel beter zijn.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:20 schreef Oksel het volgende:
Ik heb ook nog een bedrijf en gezin eh Patty.. :p
Mooie foto Muzas!quote:Op maandag 1 juni 2015 12:09 schreef muzas het volgende:
[ afbeelding ]
Zo. Nederland.
Uitgefietst, niet gelopen, afgezien. Afstand verteer ik goed, klimmetjes nog steeds wat aan de trage kant, Maar gaat steeds beter.
Haha leuke plaatquote:Op maandag 1 juni 2015 12:09 schreef muzas het volgende:
[ afbeelding ]
Zo. Nederland.
Toffe foto.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:09 schreef muzas het volgende:
[ afbeelding ]
Zo. Nederland.
Mooi zo! Hopelijk gaat het nu weer snel vooruit!quote:Op maandag 1 juni 2015 12:58 schreef KolonelBroodje het volgende:
Keurige prestaties weer van iedereen!
Ik zelf heb net voor het eerst weer een stukje op de stadsfiets gefietst. Ik ben zo blij dat ik de trappers weer rond krijgDoet soms wel wat zeer nog maar het begin is er. Ook gelijk weer een stuk mobieler nu ik niet meer van auto's afhankelijk ben. 2× 3 km is het geworden In een rustig d1/herstel tempo.
Mooi! Misschien dat iemand er even een de rosa in kan shoppen, zou wel goed staan denk ikquote:Op maandag 1 juni 2015 12:09 schreef muzas het volgende:
[ afbeelding ]
Zo. Nederland.
Hij staat er gesoigneerd op.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:11 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Mooi! Misschien dat iemand er even een de rosa in kan shoppen, zou wel goed staan denk ik
Is dat niet een vast blok van de grootste 3 kransjes zoals bij shimanco?quote:Op maandag 1 juni 2015 13:30 schreef kaasplankje het volgende:
Ik maak van mijn 11/25 miche supertype cassette een 11/29 voor de GF Sprotful of andere steile rotklimmen zoals de Rue de La Roch waar ik zigzaggend opmoest met 39/29.
Ik kan losse kransjes bestellen.
Nu:
1 11
2 12
3 13
4 14
5 15
6 16
7 17
8 19
9 21
10 23
11 25
Wordt:
1 11
2 12
3 13
4 14
5 15
6 16
7 18
8 20
9 23
10 26
11 29
Nee die zijn los alleen de grootste krans is een speciale. Die hebben ze richting je spaken omgezet vanuit het midden.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is dat niet een vast blok van de grootste 3 kransjes zoals bij shimanco?
Best handig, dan kan je ook makkelijk de meest gebruikte kransjes een keer vervangen of is dat zo prijzig dat je beter gelijk een nieuwe koopt?quote:Op maandag 1 juni 2015 13:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee die zijn los alleen de grootste krans is een speciale.
Een ultegra past niet op mijn campy body en die supertype is ook veel lichter. Zeker met grote kransjes zoals de 29 scheelt dat best veel.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:34 schreef Patroon het volgende:
Zijn al die losse kransjes niet duurder dan een shitmanco Ultegra cassette a 40 euro?
Hangt er vanaf hoeveel er nodig zijn maar een paar is wel goedkoper ja.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Best handig, dan kan je ook makkelijk de meest gebruikte kransjes een keer vervangen of is dat zo prijzig dat je beter gelijk een nieuwe koopt?
Oja daar zit je nog mee..quote:Op maandag 1 juni 2015 13:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Een ultegra past niet op mijn campy body en die supertype is ook veel lichter.
Eigenlijk heeft Miche dat gewoon prima geregeld.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:38 schreef kaasplankje het volgende:
De kleinste kransjes waar je veel op rijdt die slijten meest hard in, de 14, 15 en 16 meest.
Er is ook een Miche supertype shimanofit cassette, maar die zijn wel $$$quote:Op maandag 1 juni 2015 13:44 schreef Gripper het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft Miche dat gewoon prima geregeld.
Bij die stomme sram red powerdomes van mij zijn er 8 kransen uit 1 stuk op de body, en alleen de 11 en 12 zijn losse. Ik verslijt natuurlijk alleen het middelste gedeelte van de cassette, en moet dan een complete nieuwe kopen zodra die meest gebruikte beginnen te haperen. En de 11 en 12 zijn dan nog bijna ongebruikt, maar toch krijg je ze ook bij een nieuwe cassette er weer vrolijk bij.
Top foto !quote:Op maandag 1 juni 2015 12:09 schreef muzas het volgende:
[ afbeelding ]
Zo. Nederland.
Beetje valsspelen met strava hoogtemetersquote:Op maandag 1 juni 2015 11:50 schreef ultra_ivo het volgende:
De 600 is weer gelukt. Maar 't was pittig gezien de weersomstandigheden op de terugweg. 4000hoogtemters volgens GPSies en 5000 volgens Strava.
In ieder geval kan ik over mei tevreden zijn. 2600km en 20.000 hoogtemeters. 't is wel eens minder geweest
ik hoop dat ik over 2 weken het zelfde kan zeggen na de laatste klim in de trois ballonsquote:Op maandag 1 juni 2015 12:09 schreef muzas het volgende:
[ afbeelding ]
Zo. Nederland.
Lekker langs de weg zo. Lijkt mij nog best spannend!quote:Op maandag 1 juni 2015 14:16 schreef sexbierum het volgende:
Afgelopen weekend m'n eerste TT gereden, een 10 mile over de 4-baansweg langs mn woonplaats. Ging best redelijk en smaakt naar meer.
Ik heb de officiele uitslag nog niet gezien, maar volgens mij ben ik rond de 50e plek geeindigd overall en rond de 15e plek in m'n categorie (road bike, no aero kit)
Strava
Als ik 'm op Openrunner zou uploaden zou de track van de 600 op iets van 2000-2500 hoogtemeters komen. Daarmee heb ik me eens gruwelijk vergist bij een 600 vanuit Tournai. Die stond op Openrunner met iets van 3000-4000hoogtemeters. Pittig maar te doen. In de realiteit waren het er meer dan 7000. En dan is het voor mij niet te doen.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:07 schreef Z het volgende:
[..]
Mooi man, wat een afstand! En wat een enorm verschil in hoogtemeters!
Ik zag dat er van het weekend zich nog iemand had aangemeld voor de Fok groep op Strava die gelijk bovenaan staat. Kennen we die uit dit topic?quote:Op maandag 1 juni 2015 13:51 schreef ddx het volgende:
[..]
Beetje valsspelen met strava hoogtemeters
Maar valt nog mee, vaak krijg je veel meer hoogtemeters cadeau van strava.
Moet je minder in D1 trainen Ivo.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:23 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Als ik 'm op Openrunner zou uploaden zou de track van de 600 op iets van 2000-2500 hoogtemeters komen. Daarmee heb ik me eens gruwelijk vergist bij een 600 vanuit Tournai. Die stond op Openrunner met iets van 3000-4000hoogtemeters. Pittig maar te doen. In de realiteit waren het er meer dan 7000. En dan is het voor mij niet te doen.
Die Pascal? Zo te zien weer zo 1 die zich bij 33525 clubs aanmeld voor de kudo'squote:Op maandag 1 juni 2015 14:24 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik zag dat er van het weekend zich nog iemand had aangemeld voor de Fok groep op Strava die gelijk bovenaan staat. Kennen we die uit dit topic?
Die indruk had ik ook toen ik z'n lijst van clubs zag.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die Pascal? Zo te zien weer zo 1 die zich bij 33525 clubs aanmeld voor de kudo's
Zal hem verwijderen.
Ja, is niet heel relaxed. Vooral voorsorten voor de rotonde was een beetje tricky met verkeer dat 110km/h gaat...quote:Op maandag 1 juni 2015 14:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lekker langs de weg zo. Lijkt mij nog best spannend!
herkenbaar uit italiequote:Op maandag 1 juni 2015 14:35 schreef sexbierum het volgende:
[..]
Ja, is niet heel relaxed. Vooral voorsorten voor de rotonde was een beetje tricky met verkeer dat 110km/h gaat...
Kunnen ze je naam daar een beetje uitspreken?quote:Op maandag 1 juni 2015 14:35 schreef sexbierum het volgende:
[..]
Ja, is niet heel relaxed. Vooral voorsorten voor de rotonde was een beetje tricky met verkeer dat 110km/h gaat...
Je kunt ook mooi gebruikmaken van de zuiging van de vrachtwagens.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:35 schreef sexbierum het volgende:
[..]
Of der ff aan gaan hangen, helemaal mooi.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:12 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Je kunt ook mooi gebruikmaken van de zuiging van de vrachtwagens.
Deed ik vroeger wel achter trekkers met karren.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Of der ff aan gaan hangen, helemaal mooi.
Haha, sommigen doen het best ok. Als ik me voorstel kijken de meesten wel alsof ik een ziekte aan m'n stembanden heb.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kunnen ze je naam daar een beetje uitspreken?
Precies, daardoor is dit ook wel 1 van de snellere courses in Engeland.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:12 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Je kunt ook mooi gebruikmaken van de zuiging van de vrachtwagens.
Ze kunnen hier gewoon niet zo goed fietsen.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Altijd dat geklaag over verkeersveiligheid voor fietsers op de engelse sites en dan gaan ze wedstrijden rijden op een snelweg![]()
man man man.
Of hij stopt er helemaal mee.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoe zat het ook alweer als je je garmin tussendoor even oplaadt met het standaard kabeltje, dan onderbreek je de rit toch?
Heb je een speciaal USB kabeltje voor nodig dacht ik. Dat zal DDX of Gripper wel weten.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoe zat het ook alweer als je je garmin tussendoor even oplaadt met het standaard kabeltje, dan onderbreek je de rit toch?
Is dat lastig?quote:Op maandag 1 juni 2015 15:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Opzich maakt het niet zo veel uit want je kan ze daarna weer aan elkaar knopen.
Ja anders heb je voor niks gefietst.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is dat lastig?
Misschien voor de zekerheid ritje eerst even opslaan dan.
Dit dusquote:Op maandag 1 juni 2015 15:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja anders heb je voor niks gefietst.
Zijn er echt mensen die dat doen? Sommige mensen nemen dat hele Strava gebeuren zo serieusquote:Op maandag 1 juni 2015 14:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die Pascal? Zo te zien weer zo 1 die zich bij 33525 clubs aanmeld voor de kudo's
Zal hem verwijderen.
Is dat Chris Froome?quote:Op maandag 1 juni 2015 15:34 schreef sexbierum het volgende:
[..]
Ze kunnen hier gewoon niet zo goed fietsen.
Die ene dude uit Groningen die zn hele biografie op strava had gezetquote:Op maandag 1 juni 2015 15:59 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die dat doen? Sommige mensen nemen dat hele Strava gebeuren zo serieus
Als ik jouw gps lijntje zie lijkt het alsof die per kilometer 1 punt op de kaart zet. Dan red je het wel een tijdje ja.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:00 schreef kaasplankje het volgende:
Met de Sony experia z3 heb je ook geen accu issues. Denk dat ik daar wel 500km mee kan loggen oid op 1 batterijlading.
Ik heb het nooit gedaan maar moeilijk is het nietquote:Op maandag 1 juni 2015 15:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is dat lastig?
Misschien voor de zekerheid ritje eerst even opslaan dan.
Rico huppeldepupquote:Op maandag 1 juni 2015 16:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die ene dude uit Groningen die zn hele biografie op strava had gezet
Ken er van hier ook wel een paar die er een compleet dagboek van maken.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die ene dude uit Groningen die zn hele biografie op strava had gezet
Top telefoon jaquote:Op maandag 1 juni 2015 16:00 schreef kaasplankje het volgende:
Met de Sony experia z3 heb je ook geen accu issues. Denk dat ik daar wel 500km mee kan loggen oid op 1 batterijlading.
Lekker belangrijk.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ik jouw gps lijntje zie lijkt het alsof die per kilometer 1 punt op de kaart zet. Dan red je het wel een tijdje ja.
Leuk he?quote:Op maandag 1 juni 2015 16:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ken er van hier ook wel een paar die er een compleet dagboek van maken.
Oh geen last van gehad. Had wel als mijn oude foon was uitgevallen met Strava aan, en je dan weer de app opent dat het 20minuten duurde voor er een melding kwam van unfinished ride save/delete.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:02 schreef ddx het volgende:
[..]
Top telefoon ja
Maar dan heb je weer strava app issues, tenminste die klapte er bij mij in verleden spontaan uit.
Oeh mooi, ff segmentje van makenquote:Op maandag 1 juni 2015 16:09 schreef ddx het volgende:
Ja ging vooral mis als andere app gestart werd / je sms ontving / gebeld werd.
Ik had gisteren met garmin ook leuke afwijking opeens dat gps alle kanten op schoot :
https://www.strava.com/activities/315456279
(rechtsboven bij Wervershoof)
Hele mooie foto Muzas! Ik blijf altijd een beetje vreemd kijken naar die kniewarmers.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:09 schreef muzas het volgende:
[ afbeelding ]
Zo. Nederland.
Een USB kabel met een pinnetje minder. Er zijn een aantal randonneurs die hun Garmin doorgelinkt hebben naar de dynamonaaf en de Garmin zo continu aan de stroom hebben hangen. Dit schijnt te werken.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb je een speciaal USB kabeltje voor nodig dacht ik. Dat zal DDX of Gripper wel weten.
Opzich maakt het niet zo veel uit want je kan ze daarna weer aan elkaar knopen.
staaf het eens met wetenschap.quote:Op maandag 1 juni 2015 07:05 schreef Patroon het volgende:
[..]
Arrogant? Ik heb het al tig keer aangegeven. Maar misschien ben jij te arrogant om wat aan te nemen.
dat is al wat anders dan 80/20 , maar gezien hij waarschijnlijk op maar 3 ritten in de week zit zou ik er over denken om trainings vormen te combineren.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:26 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je meer moet fietsen, maar wel dat 2-3x HIIT per week voor het aantal uren dat je fietst te gek is. 1x in de week HIIT en de rest rustige duur zou al veel beter zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
Ik zou idd één van de drie skippen.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:46 schreef gerwinner het volgende:
Ik twijfel een beetje aan komend weekend, op het moment sta ik ingeschreven voor drie koersen. Vrijdagavond Nacht van Hengelo, zaterdag Wageningse muur en zondag ronde van Exel. Ik ging er vanuit dat ik niet zou mogen starten in Wageningen, dus heb ik me ingeschreven voor Hengelo. Maar wegens afmeldingen mag ik alsnog starten. Drie koersen in het weekend vind ik een beetje teveel van het goede, zou het zonde vinden als ik zondag de koersen nog in mijn benen voel. Waarschijnlijk ga ik me dus afmelden voor Wageningen. Jammer dat die wedstrijden zo gepland zijn.
rije met je kutje, mss is wageningen wel matig bezet en kan je er een mooi prijsje rijden.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:46 schreef gerwinner het volgende:
Ik twijfel een beetje aan komend weekend, op het moment sta ik ingeschreven voor drie koersen. Vrijdagavond Nacht van Hengelo, zaterdag Wageningse muur en zondag ronde van Exel. Ik ging er vanuit dat ik niet zou mogen starten in Wageningen, dus heb ik me ingeschreven voor Hengelo. Maar wegens afmeldingen mag ik alsnog starten. Drie koersen in het weekend vind ik een beetje teveel van het goede, zou het zonde vinden als ik zondag de koersen nog in mijn benen voel. Waarschijnlijk ga ik me dus afmelden voor Wageningen. Jammer dat die wedstrijden zo gepland zijn.
Voor de wetenschappelijke onderbouwing verwijs ik dan ook naar mijn trainert (fiets.nl/forum) hij doet alles op basis van wetenschappelijke artikelenartikelen, maar past de toepassingen wel per persoon aan.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:39 schreef dop het volgende:
[..]
staaf het eens met wetenschap.
iets is niet de waarheid omdat jij of je trainer het zegt.
als je er geen gezonde discussie van kan of wil maken en alleen wil preken voor eigen kerk dan vind ik dat arrogant.
zie realbizkit zijn qoute,en hij qoute niet bepaald de eerste de beste in zijn artikel
een van de conclusies daar is dat Hitt gewoon tijd efficienter is.
Overigens maakt het natuurlijk geen ruk uit hoeveel kilometers je rijd Oksel wil net als elke andere wielrenner zich ook wel eens meten met een ander en weten waar hij staat.
Natuurlijk weet hij vooraf dat hij het verliest van mannen met 2x zoveel kilometers.
maar we willen allemaal ons ego wel eens een beetje kietelen
als je daar aan twijfelt dan is alleen de vraag stellen wel heel makkelijk.quote:Op maandag 1 juni 2015 17:58 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je gaat wederom voorbij aan het feit dat dat onderzoek waar Realbizkit naar verwijst korte termijn is. Dat heb ik ook uitgelegd, wat gebeurd er na 16weken of een halfjaar?
dat klopt , maar als je met feiten en onderbouwing om de oren word geslagen dan kun je niet blijven roepen dat het niet kloptquote:Overigens kan je niet alles 1 op 1 overnemen uit een wetenschappelijk artikel. Niet elke renner zit op hetzelfde niveau. Begin is de basis, daarop kan je bouwen met interval.
Ik noemde je arrogant omdat je te makkelijk riep dat wat ik zij niet klopt zonder er op in te gaan.quote:Ik heb hier duidelijk goede (test)resultaten mee. Als jij dat hebt met jouw manier van trainen moet je dat gewoon lekker blijven doen. Even goede vrienden, maar noem mij niet arrogant, ik heb tig keer de moeite genomen om het te proberen uit te leggen, zodat een ander er wat aan kan hebben. Wil je meer weten, neem dam contact op met die gast die ik hierboven noem (DM voor contact gegevens).
Ik weet niet hoe Miche tegenwoordig is, maar de laatste keer dat ik daarvan kransjes kocht, waren die in no-time versleten.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Een ultegra past niet op mijn campy body en die supertype is ook veel lichter. Zeker met grote kransjes zoals de 29 scheelt dat best veel.
Wageningen is toch met klimmetje erin?quote:Op maandag 1 juni 2015 16:46 schreef gerwinner het volgende:
Laten we er maar over op houden. Ik heb geen wetenschappelijke bewijzen omdat ik geen wetenschapper ben. Wil je weten waarom dat van mij werkt, vraag die gast. Ik weet dat jij er interesse in hebt. Hij zal je vrijblijvend alles uitleggen. Hij vind het leuk om zijn kennis te delen met andere liefhebbers.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:02 schreef dop het volgende:
[..]
als je daar aan twijfelt dan is alleen de vraag stellen wel heel makkelijk.
onder bouw dan met feiten en onderzoek waarom de lange termijn anders is.
[..]
dat klopt , maar als je met feiten en onderbouwing om de oren word geslagen dan kun je niet blijven roepen dat het niet klopt
[..]
Ik noemde je arrogant omdat je te makkelijk riep dat wat ik zij niet klopt zonder er op in te gaan.
dan kun je beter niet reageren.
ik lees meer dan de gemiddelde fietser, en weet ook dat er meer wegen zijn die naar rome gaan.
ik kan me uiteindelijk wel redelijk vinden in Kaasplankje zijn reactie (de waarheid ligt in het midden).
Waar kun je zie waar dat soort drinkwater punten allemaal staan in NL?quote:Op maandag 1 juni 2015 16:09 schreef ddx het volgende:
Ja ging vooral mis als andere app gestart werd / je sms ontving / gebeld werd.
Ik had gisteren met garmin ook leuke afwijking opeens dat gps alle kanten op schoot :
https://www.strava.com/activities/315456279
(rechtsboven bij Wervershoof)
Dank je , ik hou het even bij mijn eigen trainings wensen. leven als een prof zit er voor deze oude baas niet meer inquote:Op maandag 1 juni 2015 19:21 schreef Patroon het volgende:
[..]
Laten we er maar over op houden. Ik heb geen wetenschappelijke bewijzen omdat ik geen wetenschapper ben. Wil je weten waarom dat van mij werkt, vraag die gast. Ik weet dat jij er interesse in hebt. Hij zal je vrijblijvend alles uitleggen. Hij vind het leuk om zijn kennis te delen met andere liefhebbers.
In Souburg staat er ook een, naast het station.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:51 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Waar kun je zie waar dat soort drinkwater punten allemaal staan in NL?
Hier staan er een paar:quote:Op maandag 1 juni 2015 19:51 schreef poiuytr het volgende:
[..]
De vlek waar ik in de buurt woon uiteraard nietquote:Op maandag 1 juni 2015 20:08 schreef ratatat het volgende:
[..]
Hier staan er een paar:
http://kraanwatertappunten.nl/
En allicht ook in osm?
Kijk anders even op de website van je water leverancier. Die heeft er wss wel een paar neergezet omdat dat nu eenmaal de trend is tegenwoordig.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:09 schreef poiuytr het volgende:
[..]
De vlek waar ik in de buurt woon uiteraard nietdank iig.
Volgens mij is die niet volledig, want bij mij in de wijk staat er eentje, maar die staat niet op de kaart.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:08 schreef ratatat het volgende:
[..]
Hier staan er een paar:
http://kraanwatertappunten.nl/
En allicht ook in osm?
quote:Op maandag 1 juni 2015 20:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij is die niet volledig, want bij mij in de wijk staat er eentje, maar die staat niet op de kaart.
Ik ben liever zondag wat frisser. Weet het eigenlijk nog steeds niet zekerquote:Op maandag 1 juni 2015 17:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
rije met je kutje, mss is wageningen wel matig bezet en kan je er een mooi prijsje rijden.
quote:Op maandag 1 juni 2015 19:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wageningen is toch met klimmetje erin?
Ik heb de wetap app op mijn telefoon, die kan er veel wel vinden.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:51 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Is heel andere training. Beetje met ballen gooien enzo.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:26 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je meer moet fietsen, maar wel dat 2-3x HIIT per week voor het aantal uren dat je fietst te gek is. 1x in de week HIIT en de rest rustige duur zou al veel beter zijn.
18:30 rijden wij, 21:00 de Legends.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 07:49 schreef Fretwork het volgende:
Oksel, ik heb misschien niks te doen vrijdag. Op welke tijden is de nacht van Hengelo interessant?
Mooi Oksel!quote:Op maandag 1 juni 2015 23:34 schreef Oksel het volgende:
Kijk, op kop.
[ afbeelding ]`
Wel van 't 2e peloton, maar ach, kniesoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Patroon op 02-06-2015 09:29:10 ]Maar ik kan 't mis hebben...
Hoe lang duurt het? Want ik zou vanaf mijn woon werk rit kunnen afwijken richting de route. Kom toch al door Hengel.quote:
Hoe werkt dat nou met het ontwerp van die pekskes? Moet het bestuur dat doen en wordt een ontwerp dan in de ALV (oid) besproken of zo?quote:Op maandag 1 juni 2015 23:25 schreef Oksel het volgende:
Vrijdag bij de Nacht van Hengelo staan er 20 (!!) OWC'ers aan de start.. waarvan 3 elite, paar 40+ en de rest amateurs, o.a. Kemna. Betekent dat ruim 1 op de 3 renners van OWC is..![]()
Gerrit heeft dat gedaan bij owc. Die heeft nogal matige ogen vandaar die felle kleuren.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:36 schreef TripleZ het volgende:
[..]
Hoe werkt dat nou met het ontwerp van die pekskes? Moet het bestuur dat doen en wordt een ontwerp dan in de ALV (oid) besproken of zo?
Onze clubkleuren zijn rood/wit/zwart maar de sponsor wilde in de kleuren van de huisstijl zwart/oranje.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:10 schreef kaasplankje het volgende:
Kan ook met de sponsor van doen hebben hoor. Als die een grote zak geld neerzet en als tegenprestatie fluogeel pakskes wil omdat die bij zijn huisstijl passen kan het dat daar gehoor aan gegeven wordt.
quote:Op maandag 1 juni 2015 21:29 schreef TripleZ het volgende:
Lief dagboek:
Dit weekend naar de Ardennen geweest en vanuit Durbuy twee mooie rondjes gemaakt. De Rideux Nord, de Roche a Frene en de Rue de Basses waren pittige beukers, maar ik verteerde ze goed. Viel me wel op dat ik misschien te veel op 'safe' speel, door al vroeg ver terug te schakelen en op souplesse naar boven te gaan. Mijn hartslag ging ook niet echt in het rood. Misschien meer intervallen om mijzelf eens goed pijn te leren doen..
Ik zou in jouw situatie helemaal geen 3 koersen in een weekend gaan rijden. Je hebt met 1 koers soms al moeite genoeg (en dat bedoel ik niet negatief). Ik zou zeggen 1 koers inschrijven en daar 100% presteren. De overige dagen kan je dan een goede training doen.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:52 schreef gerwinner het volgende:
[..]
Ik ben liever zondag wat frisser. Weet het eigenlijk nog steeds niet zeker, vooral nu mijn ploeggenoten ook mogen starten.
[..]
wat een papzak!quote:"Top vijf in een grote ronde is bijna onmogelijk geworden. Jurgen trapte in de Giro de vermogens van zijn beste jaren. Dat zie je in de tijdritten. Maar hij weegt nu 70 kilogram", aldus Lamberts, die constateert dat Van den Broeck op moet boksen tegen een nieuwe generatie.
Bolle toerder...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:56 schreef Jumparound het volgende:
[..]
wat een papzak!
(ik weeg bijna 80 ;-) )
Klopt, ben ik ook.En al 7 kilo kwijt...quote:
quote:Mannen als Aru en Quintana, die tussen 60 à 65 kilogram wegen.
Froome op training denk ik.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:36 schreef iScream. het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)arkeerde_auto__.html
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:15 schreef Jumparound het volgende:
allemaal bolle dus...
[..]
Mannen als Aru en Quintana en Patty, die tussen 60 à 65 kilogram wegen.![]()
Valt toch ook wel mee? Tom Cruise is 1,70.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zo klein ben ik nu ook weer niet.
Gewoon zoals ik geen vriendin hebben, dan kan je tenminste serieus renner worden ipv allroundfit een dikkertje.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:01 schreef TripleZ het volgende:
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik die iele scharminkels zoals een Froome echt geen porem vindt.
Als recreatief wielrenner ben ik liever allround fit.Dat vindt mijn vriendin overigens ook
Ja die echte klimmers zijn wel echt klein. Zondag waren er ook wat van die cyclo renners en die zaten allemaal op een super klein fietsje. Zelf ben ik 1m80 en 65kg, maar denk dat ik in het hooggebergte dan ook echt te kort kom bij een cyclo tov die rasklimmers.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:11 schreef Gripper het volgende:
Het is ook niet voor niks dat Nederlanders (meestal, Kruiswijk is de gelukkige uitzondering) niet met de besten mee bergop kunnen? We zijn te groot, te lang, en als je 1,80 of langer bent kan je moeilijk 65 kg wegen zonder dat t weer ten koste van je vermogen gaat, want dan ben je een stokje.
Daarom zijn die kleine zuid amerikaantjes, maar ook Spanjaarden en Italianen zulke succesvolle klimmers. Allemaal tussen de 1,65 en 1,75 en dus licht.
Owc heeft hier in de buurt toch altijd een overtal aan renners, vaak genoeg dat ze dat niet kunnen omzetten in een mooie uitslagquote:Op maandag 1 juni 2015 23:25 schreef Oksel het volgende:
Vrijdag bij de Nacht van Hengelo staan er 20 (!!) OWC'ers aan de start.. waarvan 3 elite, paar 40+ en de rest amateurs, o.a. Kemna. Betekent dat ruim 1 op de 3 renners van OWC is..![]()
[ afbeelding ]
Zou het er niet ook mee te maken hebben dat we hier in NL gewoon geen fatsoenlijke klimmen hebben om te trainen? Ik kan me voorstellen dat als je regelmatig in je thuisomgeving traint (wat volgens mij een Robert Gesink, Nikki Terpstra etc. ook doen volgens Strava) en die thuisomgeving zo plat is als een dubbeltje, dat het gewoon moeilijker om te trainen is. Natuurlijk kun je het e.e.a. simuleren met wind tegen en trainingen in het buitenland, maar ik kan me voorstellen dat Italianen/Spanjaarden etc. die in een bergomgeving wonen daar gewoon voordeel uit halen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:11 schreef Gripper het volgende:
Het is ook niet voor niks dat Nederlanders (meestal, Kruiswijk is de gelukkige uitzondering) niet met de besten mee bergop kunnen? We zijn te groot, te lang, en als je 1,80 of langer bent kan je moeilijk 65 kg wegen zonder dat t weer ten koste van je vermogen gaat, want dan ben je een stokje.
Daarom zijn die kleine zuid amerikaantjes, maar ook Spanjaarden en Italianen zulke succesvolle klimmers. Allemaal tussen de 1,65 en 1,75 en dus licht.
Maakt opzich niet uit. Van fietsen in de bergen wordt je geen betere klimmer, gaat er gewoon om hoeveel watt/kg je wegtrapt. Door regelmatig te fietsen in de bergen ben je er wel beter aan gewend in de manier van fietsen vergeleken mensen die nooit in de bergen fietsen, maar de genoemde profs zijn vaak genoeg in de bergen (trainingskamp of wedstrijden). Nederlandse talenten worden jong genoeg eruit gepikt en zijn dan regelmatig te vinden in bergachtige gebieden.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:28 schreef TripleZ het volgende:
[..]
Zou het er niet ook mee te maken hebben dat we hier in NL gewoon geen fatsoenlijke klimmen hebben om te trainen? Ik kan me voorstellen dat als je regelmatig in je thuisomgeving traint (wat volgens mij een Robert Gesink, Nikki Terpstra etc. ook doen volgens Strava) en die thuisomgeving zo plat is als een dubbeltje, dat het gewoon moeilijker om te trainen is. Natuurlijk kun je het e.e.a. simuleren met wind tegen en trainingen in het buitenland, maar ik kan me voorstellen dat Italianen/Spanjaarden etc. die in een bergomgeving wonen daar gewoon voordeel uit halen.
Klopt. Ik heb problemen om voor langere tijd op vlakke wegen een constante hoge snelheid aan te houden. Dat heb ik weer tijdens de primavera en het rondje met kaas, dop en ratatat goed gemerkt.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:37 schreef Gripper het volgende:
Ik train ook bijna alleen maar in Nederland, hoe komt het dan dat ik bergop 90% van alle deelnemers aan een cyclo voorbij rij?
Wat Patroon zegt. Hoog vermogen bij een laag gewicht kunnen leveren is de basis.
Het is voor renners die in de bergen wonen ook wel eens vervelend dat ze altijd alleen maar daar kunnen trainen. hartstikke eenzijdig is dat.
Kijk maar hoe al die lichte rasklimmertjes vorig jaar zaten te bibberen op kasseienstroken
Ik denk dat teveel koersen niet de voornaamste reden is dat ik niet altijd goed kan meekomen. Heb me in ieder geval uitgeschreven voor wageningen, kan mijn tijd ook wel ergens anders in steken.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:49 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik zou in jouw situatie helemaal geen 3 koersen in een weekend gaan rijden. Je hebt met 1 koers soms al moeite genoeg (en dat bedoel ik niet negatief). Ik zou zeggen 1 koers inschrijven en daar 100% presteren. De overige dagen kan je dan een goede training doen.
Maar jij woont ook niet in de bergen hoor, voordat je die kaart wilde spelen, dus dat je op het vlakke niet lang meekon ligt ook niet alleen maar een eenzijdig trainingsregimequote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb problemen om voor langere tijd op vlakke wegen een constante hoge snelheid aan te houden. Dat heb ik weer tijdens de primavera en het rondje met kaas, dop en ratatat goed gemerkt.
Wat dat betreft heb ik er ook niks te zoeken met mijn dranghek en 82 oid kgquote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:21 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja die echte klimmers zijn wel echt klein. Zondag waren er ook wat van die cyclo renners en die zaten allemaal op een super klein fietsje. Zelf ben ik 1m80 en 65kg, maar denk dat ik in het hooggebergte dan ook echt te kort kom bij een cyclo tov die rasklimmers.
Nee, ook aan te weinig kilometers.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:49 schreef Gripper het volgende:
[..]
Maar jij woont ook niet in de bergen hoor, voordat je die kaart wilde spelen, dus dat je op het vlakke niet lang meekon ligt ook niet alleen maar een eenzijdig trainingsregime
Je hoort mij ook niet zeggen dat het veel rijden van koersen de reden is dat je niet altijd kunt meekomen. Maar als je 1 koers al moeite hebt, dan wordt 3 niet veel beter. Wanneer je dan investeert door een goede training, zal je uiteindelijk je koersen makkelijker kunnen rijden. Een goede training van 3-4u levert qua ontwikkeling meer op dan een koers van 1,5u (gebaseerd op TSS)quote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:45 schreef gerwinner het volgende:
[..]
Ik denk dat teveel koersen niet de voornaamste reden is dat ik niet altijd goed kan meekomen. Heb me in ieder geval uitgeschreven voor wageningen, kan mijn tijd ook wel ergens anders in steken.
Maar wel moeilijk veel powerquote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:51 schreef Yankee het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb ik er ook niks te zoeken met mijn dranghek en 82 oid kgMoeilijk dik
Doe maar niet. Denk dat ik niet de enige ben die het interessant vind om te lezen en evt toe te passenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:58 schreef Patroon het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ik beter kan stoppen met mijn mening geven. Wordt toch verkeerd gelezen of als arrogant geïnterpreteerd.
Jij bent imo ook een type sprinter bergop. Denk dat jij minder goed bent op langere alpenklimmen. Typisch een renner die op zijn best is in Limburg/ardennenparcoursen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee, ook aan te weinig kilometers.
En uiteraard heb ik al vaak genoeg aangegeven dat er hier geen bergen zijn, maar dat het (steile) heuveltjes zijn die je op kan sprinten. Maar dat doet niets aan het gegeven dat het anders trainen is dan op het vlakke.
Hier valt het wel mee met de wind hier, het waait hard maar er staat geen 8BF als je het mij vraagt, eerder 6BF met een uitschieter naar 7 vanmiddag, want nu ist al weer wat geluwd.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:46 schreef ddx het volgende:
Net zoals het voor ons de wind vervelend is bedoel je.
Vandaag alweer zuidwesterstorm
Goed planquote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:58 schreef Patroon het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ik beter kan stoppen met mijn mening geven. Wordt toch verkeerd gelezen of als arrogant geïnterpreteerd.
Als het een beetje meezit tijdens de zomervakantie, dan ga ik deze fietsen: http://www.klimtijd.nl/beklimming/mont-du-chatquote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jij bent imo ook een type sprinter bergop. Denk dat jij minder goed bent op langere alpenklimmen. Typisch een renner die op zijn best is in Limburg/ardennenparcoursen.
Haha Gossse. Hou maar opquote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:15 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Goed plan![]()
Maar talent heb je, of niet. Dat kun je niet trainen. En de meeste toppers bij de junioren/ beloften redden het ook niet. Van Baarle, Theunisse, toppers in spé maar net niet. Dat talentje bij jou uit de buurt, Thijs Wolsink, of Gossevan der Meer ook niet.
K denk dat er in NL momenteel helemaal geen zichtbaar talent voor de toekomst rondrijdt, waarbij MvdP natuurlijk allang geen talent meer meer is sind die vorig jaar Krek al ff het snot voor ogen liet zien en Gilbert er bijna afreed.
Trusten.
Ondanks dat ik er graag grapjes over mag maken waard1eer ik het toch altijd als je er wat over verteld!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:58 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je hoort mij ook niet zeggen dat het veel rijden van koersen de reden is dat je niet altijd kunt meekomen. Maar als je 1 koers al moeite hebt, dan wordt 3 niet veel beter. Wanneer je dan investeert door een goede training, zal je uiteindelijk je koersen makkelijker kunnen rijden. Een goede training van 3-4u levert qua ontwikkeling meer op dan een koers van 1,5u (gebaseerd op TSS)
Gesink traint zelden in Nederland, alleen in de wintermaanden mountainbiken omdat hij dan vakantie heeft en het gewoon leuk vindt. Gros van de tijden verblijven bijna alle Nederlandse toppers in het buitenland om te trainen. Alleen LtD en Keldergod hebben qua klimmers geen vaste verblijfplaats in het buitenland, al is het Limburg ook al het buitenlandquote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:28 schreef TripleZ het volgende:
[..]
Zou het er niet ook mee te maken hebben dat we hier in NL gewoon geen fatsoenlijke klimmen hebben om te trainen? Ik kan me voorstellen dat als je regelmatig in je thuisomgeving traint (wat volgens mij een Robert Gesink, Nikki Terpstra etc. ook doen volgens Strava) en die thuisomgeving zo plat is als een dubbeltje, dat het gewoon moeilijker om te trainen is. Natuurlijk kun je het e.e.a. simuleren met wind tegen en trainingen in het buitenland, maar ik kan me voorstellen dat Italianen/Spanjaarden etc. die in een bergomgeving wonen daar gewoon voordeel uit halen.
LtD zit elk jaar in Truckee. Daar hangt die nu ook weer uit.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:28 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Gesink traint zelden in Nederland, alleen in de wintermaanden mountainbiken omdat hij dan vakantie heeft en het gewoon leuk vindt. Gros van de tijden verblijven bijna alle Nederlandse toppers in het buitenland om te trainen. Alleen LtD en Keldergod hebben qua klimmers geen vaste verblijfplaats in het buitenland, al is het Limburg ook al het buitenland
Ik kom ook een stuk serieuzer over dan ik het soms bedoel. Verwacht echt niet dat iedereen er zo mee omgaat als ik doe. Maar gelukkig beleef ik ook genoeg lol in mijn sport en hier, anders kwam ik hier niet steeds terugquote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ondanks dat ik er graag grapjes over mag maken waard1eer ik het toch altijd als je er wat over verteld!
Gesink zou er beter aan doen es in de kouwe polder te gaan trainen ipv een of ander exotisch oord met een zwembad erbij. Werken met je donder en aardappels op het vuur voor als je thuiskomt goefterdoemquote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:28 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Gesink traint zelden in Nederland, alleen in de wintermaanden mountainbiken omdat hij dan vakantie heeft en het gewoon leuk vindt. Gros van de tijden verblijven bijna alle Nederlandse toppers in het buitenland om te trainen. Alleen LtD en Keldergod hebben qua klimmers geen vaste verblijfplaats in het buitenland, al is het Limburg ook al het buitenland
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Gesink zou er beter aan doen es in de kouwe polder te gaan trainen ipv een of ander exotisch oord met een zwembad erbij. Werken met je donder en aardappels op het vuur voor als je thuiskomt goefterdoem
Ja toch Pat, ik zie op die Strava alleen maar mooie plaatjes van zwembaden en schitterende uitzichten maar presteren ho maar.quote:
Kutste tijd van het jaar traint hij hier juist altijd ja. Jammer eigenlijk dat Gesink zo'n slecht imago heeft bij veel mensen. Hoop echt dat hij gaat vlammen deze Tour. Al is het al super netjes als hij in de top 15/20 eindigt AK.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Gesink zou er beter aan doen es in de kouwe polder te gaan trainen ipv een of ander exotisch oord met een zwembad erbij. Werken met je donder en aardappels op het vuur voor als je thuiskomt goefterdoem
Doelde er meer op dat Kruijswijk, van Winden, Gesink, Mollema en bijv. Westra een huis hebben in het buitenland speciaal voor hun sport. LtD is daar gewoon voor een trainingskamp net als Gesink daar ook in de buurt is nu.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
LtD zit elk jaar in Truckee. Daar hangt die nu ook weer uit.
Idd, maandje bij Patty zou hem een eckte coureur makenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja toch Pat, ik zie op die Strava alleen maar mooie plaatjes van zwembaden en schitterende uitzichten maar presteren ho maar.
Net alsof hij doorlopend op vakantie is en dan in Juli constateren dattem toch weer tekort komt voor een top 10 plek in de TDF.
En aangezien je dan maar een maandje hebt, wel HIIT doen hè.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:52 schreef Patroon het volgende:
[..]
Idd, maandje bij Patty zou hem een eckte coureur maken
Ja dat hartje van hem kan wel een oplawaai gebruiken. Die tamme mooiweer ritjes is nu wel mooi geweestquote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En aangezien je dan maar een maandje hebt, wel HIIT doen hè.
Waarom zou de tecklenburgerrundfahrt niet iets voor je zijn? Mooi fietsen daar hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:50 schreef muzas het volgende:
Zit eens rond te kijken voor wat ik volgend jaar rond deze periode wil doen, chouffe nu wel gezien. Zo'n tecklenburg rundfahrt, is dat iets voor mij? En iemand nog tips voor een mooie korteklimtoertocht begin augustus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |