SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe doe je dat?quote:Op zondag 31 mei 2015 20:36 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nou ja, voor jou is dat laag.
Voor mij is t hoog. De hele dag in D2 eigenlijk.
Is dat wel je D2 dan?quote:Op zondag 31 mei 2015 20:37 schreef Andyy het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?
Ik ga kapot als ik lang in d2 rij
Moet je sneller zijnquote:Op zondag 31 mei 2015 20:38 schreef Gripper het volgende:
Godverdomme Andy, ik kan zelf wel een nieuw topic aanmaken als ik m sluit hoor! Had ik net zon goeie TT bedacht
Ik bedoelde Andy, en 38 is niet zo oud toch?quote:
begin nu eens met neuken in d1 of wil je nog meer nageslacht ?quote:Op zondag 31 mei 2015 20:39 schreef Oksel het volgende:
En ik ga Patty's strategie zoveel mogelijk volgen. Veel neuken, Alleen maar laag D1 of wedstrijd.
Moet je meer geduld hebben.quote:
Wat was je TT eigenlijk?quote:Op zondag 31 mei 2015 20:45 schreef Gripper het volgende:
[..]
Moet je meer geduld hebben.
Nog geen minuut tussen sluiten van het vorige en het moment dat ikzelf een nieuwe opende.
Forumnerd
Dit is gewoon triest.quote:
Denk dat Oksel gewoon goed bezig is. Ik vind 69e ook niet slecht.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:43 schreef dop het volgende:
[..]
begin nu eens met neuken in d1 of wil je nog meer nageslacht ?
zolang je moeite hebt met heuvel op rijden kun je volgens mij beter interval trainen.
Ga ik niet meer vertellen nu hoor.quote:
quote:
Het is gewoon een dure hoerentent, dus dat hoeft niet eens.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:58 schreef Gripper het volgende:
Ik vind dat we een keer een fokmeet in sauna Diana moeten doen. Allemaal in onze mooiste parenclubonderbroek rondlopen met die bruine armpjes en beentjes
Nog steeds gefrustreerd Okkie? Wanneer mag je weer?quote:Op zondag 31 mei 2015 20:57 schreef Oksel het volgende:
Ik huur liever wat anders van Sauna Diana dan de auto. Maar dat leg ik je nog wel eens uit.
Lekker doorgefietst zeg. Ik zou halverwege op de grond liggen te ijlen.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:07 schreef Gripper het volgende:
https://www.strava.com/activities/315586798
Jij hebt nooit een zwangere vrouw gehad he?quote:Op zondag 31 mei 2015 21:06 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Nog steeds gefrustreerd Okkie? Wanneer mag je weer?
Nopequote:Op zondag 31 mei 2015 21:17 schreef Oksel het volgende:
[..]
Jij hebt nooit een zwangere vrouw gehad he?
Ik denk dat het hooggebergte Kaas beter ligt dan dat korte explosieve werk in de Ardennen.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:18 schreef Oksel het volgende:
Jeetje Kaas, wat een beschaafd NL zeg![]()
Maar ik had wel verwacht dat jij alszijnde fitte berggeit die Grip goed bij kon houden?
Vanwaar die frustratie dan?quote:
Nee, ik ben dit jaar erg druk op mijn werk en heb verder weinig km's op de fiets gemaakt. Uiteraard heb ik wel mijn basis dus als ik wil dan kan ik nog steeds wel aardig rije. Denk dat Gripper mij in het hooggebergte nu ook wel losrijdt, ik heb ook wel wat meer massa nu na een winter flink KT en extra voeding. Dat kan er ook mee te maken hebben, op het vlakke rijd ik eik best goed en bergaf kan ik ook met de snelsten mee.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:18 schreef Oksel het volgende:
Jeetje Kaas, wat een beschaafd NL zeg![]()
Maar ik had wel verwacht dat jij alszijnde fitte berggeit die Grip goed bij kon houden?
Dat was wel mooi jaquote:Op zondag 31 mei 2015 21:09 schreef kaasplankje het volgende:
En daar stond Gripper, hij was net aangekomen en had 2 biertjes gehaald en zei tegen me als het te lang zou duren vooraleer ik zou komen zou hij ze zelf opdrinken allebei.
Ik heb een aantal dingen waar ik nooit genoeg van kan hebben. O.a. wijn. Haardhout. Maar ook vrouwen.quote:
Eerst de Gf Sportful.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:24 schreef Oksel het volgende:
Ah, ok.Nouja, ook prima toch
![]()
Teckelenburg al eens gereden?
Ja vanaf woensdag af, op de camping daar vlakbij feltre aan het meer.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:26 schreef Oksel het volgende:
[..]
Owjah! Daar ben ik ook. Al een idee waar & wanneer je daar zit?
Met?quote:Op zondag 31 mei 2015 21:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja vanaf woensdag af, op de camping daar vlakbij feltre aan het meer.
Goed te doen ik kon overal goed langs. Wel een aanrader.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:26 schreef Fretwork het volgende:
Is die Chouffetocht druk? Of is het goed te doen op de klimmetjes?
Als je nu had gezegd dat je tipi er was, was ik direct overstag gegaan. Nu twijfel ik.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:27 schreef Gripper het volgende:
Maar jongens, ff serieus. die chouffe is echt een hele leuke tocht, niet duur en goed georganiseerd met nette bepijling, mannetjes met vlaggetjes op kruispunten, en royale ravito's.
Je kan met je lelijkste fiets en je wijdste shirt en je helm helemaal scheef op je harses meedoen, en dan val je nog niet eens op tussen al die zwalkende kuttoerders. Afstanden 80, 120 en 180 km. En dan is er nog bier halverwege ook. Dat wil toch iedereen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |