Het antwoord op de vraag of ik op dit moment gelukkig ben; in alle eerlijkheid, nee. Acht jaar geleden was ik al niet gelukkig in dat opzicht, vandaar dat ik toen dacht dat ik daar maar eens verandering in m moest gaan brengen. And so the dating began. En ik heb van alles en nog wat ondernomen om verandering in mn situatie te brengen.quote:Op maandag 1 juni 2015 00:10 schreef Sandersson het volgende:
Belangrijkste vraag voor TS is: ben je op dit moment gelukkig?
Hoewel je zo wilt overkomen krijg ik dat idee niet aan de hand van je post.
Daarom is het ook zo fijn. Ik zou het niet leuk vinden om altijd maar alleen te zijn, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:46 schreef DerekB het volgende:
[..]
Eensch.
Heerlijk, alleen ben ik niet zo vaak alleen.
quote:
Bedoel je mij ? Zoja, ik ben soms ook eenzaam.ik doe wel veel wandelen😊quote:Op maandag 1 juni 2015 10:43 schreef Gray het volgende:
Dit klinkt meer als eenzaamheid dan alleen zijn.
Ik ben graag alleen.
De mensen gaan niet vanzelf je deur platlopen natuurlijk. Als je behoefte hebt aan gezelschap dan zijn daar tig mogelijkheden voor. Een heel klein beetje vrijwiligerswerk, een abonnementje op een sport of een regelmatig terugkerend dingetje buiten te deur doen al wonderen. Deze planeet ligt aan je voeten. Maak er gebruik van.quote:Op maandag 1 juni 2015 08:49 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik woon ook alleen maar dat kan niemand iets aan doen..Ook mijn man niet ....Hij stierf naar 33 jaar huwelijk aan hersenvliesontsteking. Het is nu meer dan 15 maanden geleden dat mijn man kwam te overlijden.Ik vind en merk dat ik moeilijk begint te krijgen om alleen te zijn.
Was niet aan jou gericht, maar blijkbaar geldt het ook voor jou.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bedoel je mij ? Zoja, ik ben soms ook eenzaam.ik doe wel veel wandelen😊
Nee dat niet,maar je piekert minderquote:Op maandag 1 juni 2015 15:40 schreef Gray het volgende:
Was niet aan jou gericht, maar blijkbaar geldt het ook voor jou.
Maakt wandelen je minder eenzaam?
Jawel hoor dat was in het begin wel zoquote:Op maandag 1 juni 2015 15:05 schreef Mr_Belvedere het volgende:
De mensen gaan niet vanzelf je deur platlopen natuurlijk. Als je behoefte hebt aan gezelschap dan zijn daar tig mogelijkheden voor. Een heel klein beetje vrijwiligerswerk, een abonnementje op een sport of een regelmatig terugkerend dingetje buiten te deur doen al wonderen. Deze planeet ligt aan je voeten. Maak er gebruik van.
Weet je zeker dat dit het standpunt is dat je in wilt nemen? Want als je het mis hebt, dan kan de spijt die je krijgt ondraaglijk worden.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:27 schreef SpaceOddity het volgende:
Maar het moge duidelijk zijn; die riedeltjes, hoewel lief bedoeld, geloof ik niet meer. Ik was alleen, ik ben alleen en ik zal alleen blijven. Punt.
Dat helpt.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee dat niet,maar je piekert minder
Goed dat je niet alleen je situatie erkent, maar er ook actief aan werkt.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jawel hoor dat was in het begin wel zoMaar dat word minder want ze hebben ook hun leven. En ik ga regelmatig naar familie en naar theater en concerten. En ik heb vanmiddag een single reis geboekt naar Berlijn vijf dagen met een bus gezelschap. Dat is pas 23 december tot 27 december. En ik ga vrijwilligerswerk zoeken. Ik loop bij iemand bij een mevr soort POH praktijk ondersteunerder huisarts.
Ja dank je👌🏻quote:Op maandag 1 juni 2015 22:17 schreef Gray het volgende:
Dat helpt.
Goed dat je niet alleen je situatie erkent, maar er ook actief aan werkt.
Ik wilde er nog een thumbs up smiley achter plaatsen, maar m'n browser is een eikhol sinds de laatste update. Kon je laatste post zelfs niet quoten.quote:
Jawel die heb je gequotequote:Op maandag 1 juni 2015 23:52 schreef Gray het volgende:
Ik wilde er nog een thumbs up smiley achter plaatsen, maar m'n browser is een eikhol sinds de laatste update. Kon je laatste post zelfs niet quoten.
Ik sport gemiddeld 4 tot 5 keer per week. En over welke verantwoordelijkheden (curieus mooi woord) heb je het?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:03 schreef dieblikje het volgende:
Je klinkt niet echt in een omgeving te wonen/leven waarin vrouwen graag willen verkeren. Laat me raden: je sport zeker ook niet, en verantwoordelijkheden neem je ook niet?
Grappig dat jij het laat klinken als of ik een keus heb in mn standpunt. Juist in mn posts wil ik duidelijk maken dat ik daar, na alle moeite en energie die ik er in heb gestoken, niet meer in geloof.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:07 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dit het standpunt is dat je in wilt nemen? Want als je het mis hebt, dan kan de spijt die je krijgt ondraaglijk worden.
25 jaar pas en dan zo in het leven staan ... bezoek een psycholoog want dit slaat nergens op.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:47 schreef Deezertje het volgende:
Dat je maar één keer leeft is ook zo'n riedeltje. Het klopt, maar in principe is het elke dag een wonder dat je weer wakker wordt. En net zoals TS ben ik ook al héél lang alleen, op een paar dates na maar ik heb er niet zo'n vrede mee helaas. Ik kan dus moeilijk wat anders doen of mijn tienerjaren anders hebben beleefd want je kan niet terug in de tijd en ik zou dus nooit meer een 'leuke' jeugd krijgen zoals menig tienerjongen- of meisje van een jaar 16 nu wellicht heeft. Ben bijna 25 en al die jaren ervoor dat ik dus al alleen ben kan ik niet terughalen. Daten doe ik nu wel, maar er komt helaas nog geen vastigheid uit. Ieder jaar dat ik nog steeds alleen ben accepteer ik het meer en meer...
Ow ja. Ik weet er alles van. En dat kun je ze eigenlijk ook niet heel kwalijk nemen.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Jawel hoor dat was in het begin wel zoMaar dat word minder want ze hebben ook hun leven.
Maar wel mooi geregeld!quote:En ik ga regelmatig naar familie en naar theater en concerten. En ik heb vanmiddag een single reis geboekt naar Berlijn vijf dagen met een bus gezelschap. Dat is pas 23 december tot 27 december.
Een hele goede tijdsbesteding!quote:En ik ga vrijwilligerswerk zoeken. Ik loop bij iemand bij een mevr soort POH praktijk ondersteunerder huisarts.
Dat zie ik ook tegen op het idee om altijd alleen te zijn. Daarom ga ik op single reis ! En te hopen dat ik mensen leert kennen met wie het klikt. Ik huil ook vaakquote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:17 schreef MissButterflyy het volgende:
Het idee dat dit jaren gaat duren lijkt me dan weer niet fijn. Nee, zou ik toch niet willen.
Zal ik ooit een nieuwe partner krijgen ! Ik zou nooit samen wonen wel een lat- relatie daar sta ik dan voor open😊Warcraft? Wat is dat?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:26 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Ow ja. Ik weet er alles van. En dat kun je ze eigenlijk ook niet heel kwalijk nemen.
Maar wel mooi geregeld!
Een hele goede tijdsbesteding!
Besef ook alleen zijn ook een bepaalde vrijheid met zich mee kan brengen als je er voor open staat.
Er is niets dat je tegenhoudt om de deur uit te gaan een vervoermiddel te pakken en gewoon ergens heen te gaan. Lekker wandelen in de bossen en zo. Op een fiets kun je een heel eind komen. En je hoeft je nergens voor te haasten. Of een World of Warcraft abonnement halen, dan ben je gegarandeerd jaren zoet.
Voor jou misschien wel, voor een ander misschien niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:59 schreef RM-rf het volgende:
Om heel eerlijk te zijn vind ik die 'unlimited vrijheid' eigenlijk een beetje deprimerend aandoen.
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat zie ik ook tegen op het idee om altijd alleen te zijn. Daarom ga ik op single reis ! En te hopen dat ik mensen leert kennen met wie het klikt. Ik huil ook vaakEn ik ga misschien vrijwilligers werk doen.
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat zie ik ook tegen op het idee om altijd alleen te zijn. Daarom ga ik op single reis ! En te hopen dat ik mensen leert kennen met wie het klikt. Ik huil ook vaakEn ik ga misschien vrijwilligers werk doen.
Alhoewel ik het met je eens bent dat iedereen gewoon voor zichzelf moet bepalen hoe hij zn leven indeelt, snap ik niet waarom je die Pyramide van Maslow erbijhaalt en wat de argumentatie.-waarde ervan is.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:17 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Voor jou misschien wel, voor een ander misschien niet.
Het is simpelweg de piramide van maslow. Daarom is iedereen ergens anders ontevreden over.
Oh de piramide is zeker niet zaligmakend, maar een doeltreffende manier om uit te legegen dat een ieder zijn behoefte op elk moment totaal anders kan zijn. Dat wat je niet hebt, wel had, maar niet wist dat je het mist en nu mist, want gewenning is ook een vorm van het uitleggen. Ik bedoelde het niet kwaad.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:29 schreef RM-rf het volgende:
Alhoewel ik het met je eens bent dat iedereen gewoon voor zichzelf moet bepalen hoe hij zn leven indeelt, snap ik niet waarom je die Pyramide van Maslow erbijhaalt en wat de argumentatie.-waarde ervan is.
Maar die pyramide-theorie stelt toch juist dat de behoeftes van -alle- mensen excact gelijk zou zijn en makkelijk in te delen, in puur lichamelijke behoeftes (voeding/slaap), daarboven sociale contacten en vervolgens erkenning en waardering door anderen, zelf-ontplooing tot helemaal bovenin transcedentele ervaringen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:37 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Oh de piramide is zeker niet zaligmakend, maar een doeltreffende manier om uit te legegen dat een ieder zijn behoefte op elk moment totaal anders kan zijn. Dat wat je niet hebt, wel had, maar niet wist dat je het mist en nu mist, want gewenning is ook een vorm van het uitleggen. Ik bedoelde het niet kwaad.
dat geloof ik zeker, ik ken ook een aantal mensen in mn omgeving die een/meer tegenslagen in hun leven hadden en daarna weer de boel onder controle krijgen kan ontzettend zwaar zijn. dat geloof ik zeker en ik moet ook toegeven dat ikzelf dan misschien wat meer geluk heb nooit een echt zware tegenslag gehad te hebben.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:41 schreef SpaceOddity het volgende:
De afgelopen 10 jaar heb ik alles er aan gedaan op weer aan het werk te komen, maar zonder succes.
Dank je ! Ja ik was 56 toen ik weduwe werdquote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:27 schreef MissButterflyy het volgende:
![]()
Heel veel sterkte. Goed van je om op single reis te gaan.![]()
Lijkt me echt heel naar weduwe te zijn, zeker als je nog zo jong bent.
Ik vermoed eerder dat het betekent dat je prioriteit stelt aan bepaalde (primaire) behoeftes en dan pas de rest belangrijk begint te worden.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:45 schreef RM-rf het volgende:
Maar die pyramide-theorie stelt toch juist dat de behoeftes van -alle- mensen excact gelijk zou zijn en makkelijk in te delen, in puur lichamelijke behoeftes (voeding/slaap), daarboven sociale contacten en vervolgens erkenning en waardering door anderen, zelf-ontplooing tot helemaal bovenin transcedentele ervaringen.
en als je dan teruggaat naar mn oorspronkelijke bewering dat ik het eigenlijk wel een bedrukkend idee vind 'ultieme vrijheden' te definieren als 'lekker lang kunnen uitslapen'...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:03 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ik vermoed eerder dat het betekent dat je prioriteit stelt aan bepaalde (primaire) behoeftes en dan pas de rest belangrijk begint te worden.
Uiteindelijk niet meer denk ik inderdaad. Dan is het meer een behoefte geweest die uiteindelij toch niet de voldoening opleverde die men had verwacht. Misschien net zo iets als elke dag biefstuk eten. Dat maakt het ook weinig speciaal meer.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:40 schreef RM-rf het volgende:
[..]
en als je dan teruggaat naar mn oorspronkelijke bewering dat ik het eigenlijk wel een bedrukkend idee vind 'ultieme vrijheden' te definieren als 'lekker lang kunnen uitslapen'...
niks tegen slapen en/of uitslapen, enkel volgens mij is juist het idee dat zoiets een 'luxe' is, die af-en-toe te kunnen nemen veel prettiger dan dat altijd te kunnen doen ... imho is het juist ook de schaarste van bepaalde behoefte-bevredigingen die het iets speciaals maakt.
Juist als het iets is dat eenvoudig bereikbaar is, verliest het zn positie als 'behoefte', maar wordt het snel een gewoonte.
Dat bedoel ik daarmee te zeggen; Ik heb moeite te geloven dat een persoon werkelijk 'lekker lang uitspalen' een behoefte is die mensen zich 'vervult' kan doen voelen
Niet mee eens. Juist iets als liefde of een vrienschap moet van twee kanten komen en kan je niet 'willen' of forceren. Ik was het alleen zijn ook zat en heb de afgelopen maanden intensief gezocht om wat leuks te vinden. Dit heeft alleen maar averechts gewerkt en resulteerde op afwijzing in afwijzing. En als je een scharrel bedoelt, daar moet ook nog heel erg het fysieke aspect klikken...quote:Op dinsdag 9 juni 2015 02:18 schreef Hjalmar86 het volgende:
Als ik hier rondkijk op dit forum zie ik veel mensen die zeggen/klagen alleen te zijn en met velen is fysiek niets mis. Je moet natuurlijk wel moeite doen he. Zelf contact willen maken, het ook opzoeken en interesse wel durven beantwoorden.
Vooral voor de jonge mensen. Je hoeft echt geen vrijgezel te zijn als je niet wilt.
het heeft allemaal te maken of je in eerste instantie alleen kan zijn en dan gelukkig bent.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 02:18 schreef Hjalmar86 het volgende:
Als ik hier rondkijk op dit forum zie ik veel mensen die zeggen/klagen alleen te zijn en met velen is fysiek niets mis. Je moet natuurlijk wel moeite doen he. Zelf contact willen maken, het ook opzoeken en interesse wel durven beantwoorden.
Vooral voor de jonge mensen. Je hoeft echt geen vrijgezel te zijn als je niet wilt.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Edit: al gepost door TS dus.quote:
Dat viel mij ook al op aan zijn verhaal. Het lijkt me ook namelijk zo dat je aardig eenzaam kan worden van dagenlang maar een beetje thuiszitten en weinig nuttigs doen op een dag (op de zaken na die TS zelf noemt). Wanneer je een actief, gevuld leven hebt lijkt me zoiets niet direct een issue.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:09 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zou echt gek worden als ik hele dagen thuis zou zitten (al zal dat misschien ook wennen?), na een week komen de muren al op me af. Als ik de mogelijkheid had een uitkering te krijgen die exact even hoog is als mijn huidige loon, zonder nog iets te moeten doen, zou ik daar toch voor passen.
Ik vind het knap van je dat je het positief bekijkt en je niet bij de pakken neer laat zitten. Alleen door het leven is sowieso moeilijker dan samen, maar ik denk dat de loners er sterker van worden. Ik heb een beetje het idee dat mensen die veel relaties hebben gehad, juist de meest afhankelijke/zwakkere types zijn. Verbeter me als ik fout zit!quote:Op maandag 1 juni 2015 02:51 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Het antwoord op de vraag of ik op dit moment gelukkig ben; in alle eerlijkheid, nee. Acht jaar geleden was ik al niet gelukkig in dat opzicht, vandaar dat ik toen dacht dat ik daar maar eens verandering in m moest gaan brengen. And so the dating began. En ik heb van alles en nog wat ondernomen om verandering in mn situatie te brengen.
Nu zijn we inmiddels acht jaar verder. En hoewel het me een aantal mooie momenten en herinneringen heeft op opgeleverd, ben ik nu, na al het proberen en energie er in steken, nog steeds alleen en in dat opzicht niks verder. Langzaam maar zeker besef me nu dat ik geen invloed op mn leven heb, hoe graag ik dat ook zou willen. Dat voelt k.u.t. Dat je zelf invloed hebt op de keuzes die je maakt is iets waar ik niet meer in kan geloven. Diegene die dat wel doen of geloven omdat ze zo hebben ervaren hebben gewoon geluk gehad.
Ja, het liefst zou ik toch wel iemand om me heen hebben.....maar ergens diep binnenin, na al die tijd, groeit een gevoel, een ''state of mind'' gevoel gevoed door vele jaren teleurstelling, dat zegt dat ik gewoonweg alleen behoor te zijn voor de rest van mn leven. Voor mijn gevoel zit ik nu midden in het proces om dat te accepteren. Maar makkelijk is het niet, eerder merk ik nu hoe moeilijk ik het er mee heb. Vooral ook als ik kijk naar mn familie en vrienden, waarin iedereen- hoewel ze ook hun troubles hebben- netjes in het ''huisje boompje beestje'' plaatje lijken te passen.
Nu probeer ik dus mn geluk te vinden in mn huidige situatie... een situatie die ik de afgelopen jaren liever anders had gezien, en waarvan ik nu begin te beseffen dat datgene wat ik het liefste zou willen niet voor mij is weg gelegd.
Uiteindelijk kun je nog van alles willen, je hebt er geen controle over. Ook al wil je niet van van alles, maar gewoon een fijne relatie... als het niet gebeurd, gebeurd het niet. En dat vind ik best moeilijk. (volgens mij ga ik nu behoorlijk off topic... excuus)
Tot op bepaalde hoogte klopt dat, maar sommige mensen leiden een geisoleerd leven door werk/studie en hebben daardoor weinig tijd voor sociale contacten. Andere hebben de juiste persoon niet gevonden, allemaal redenen waar je zelf niet veel aan kan doen lijkt mij.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 02:18 schreef Hjalmar86 het volgende:
Ik weet niet of het de schijn ophouden is. Alleen zijn of een relatie hebben heeft allebei z'n shitmomenten.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:35 schreef Deezertje het volgende:
Het lijkt mij samen ook fijn, maar nog nooit echt zo serieus diep in een relatie geweest dat ik weet hoe het voelt om mijn vrijheid te moeten missen... Weet dus niet eens of er ik er wel geschikt voor ben.. Maar ik hoor om me heen ook zoveel mensen klagen over hun relatie (en thuis de schijn ophouden) dat ik me ook wel besef dat het een hoop rekening houden is.
Ja precies. Nu zie ik overal stelletjes lopen die het samen leuk hebben in de zon op een terrasje.. lekker luchtig gekleed en elkaar teasen of bovenop elkaar liggen in het zand... perfect. Maar een relatie is ook zoveel meer dan dat wat je ziet. Je moet je continu verantwoorden waar je bent, wat je gedaan hebt etc. Als ik soms hoor hoe meiden over hun vent praten denk ik ook: waarom blijf je er dan?!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:33 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ik weet niet of het de schijn ophouden is. Alleen zijn of een relatie hebben heeft allebei z'n shitmomenten.
Ja. Of je hebt gewoon een vriendin waarbij je je niet hoeft te verantwoorden.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:05 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja precies. Nu zie ik overal stelletjes lopen die het samen leuk hebben in de zon op een terrasje.. lekker luchtig gekleed en elkaar teasen of bovenop elkaar liggen in het zand... perfect. Maar een relatie is ook zoveel meer dan dat wat je ziet. Je moet je continu verantwoorden waar je bent, wat je gedaan hebt etc. Als ik soms hoor hoe meiden over hun vent praten denk ik ook: waarom blijf je er dan?!
Maar een échte relatie is toch: steeds meer bij elkaar willen zijn, niet meer zonder elkaar willen en kunnen, samenwonen etc. Dan is het logisch dat je op de momenten dat je niet samen bent (werk, vrienden, feestjes) vraagt wat de ander gedaan heeft toch? En de ene vrouw is daar echt stalkerig en wantrouwend in, terwijl de ander het geen moer interesseert zolang je het samen maar leuk hebt...quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:12 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Ja. Of je hebt gewoon een vriendin waarbij je je niet hoeft te verantwoorden.
neeeeeen!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar een échte relatie is toch: steeds meer bij elkaar willen zijn, niet meer zonder elkaar willen en kunnen, samenwonen etc.
Het maakt niet uit hoevaak, er is niet een teveel, te weinig of precies goed dat echt universeel is, je moet gewoon van tevoren afspraken maken en/of duidelijk zijn wat je van elkaar verwacht, dan kom je ook niet voor verrassingen te staan.quote:Dan is het logisch dat je op de momenten dat je niet samen bent (werk, vrienden, feestjes) vraagt wat de ander gedaan heeft toch? En de ene vrouw is daar echt stalkerig en wantrouwend in, terwijl de ander het geen moer interesseert zolang je het samen maar leuk hebt...
Dan moet je dus een vriendin zoeken die het niet zoveel interesseert, als je daar niet tegen kan.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar een échte relatie is toch: steeds meer bij elkaar willen zijn, niet meer zonder elkaar willen en kunnen, samenwonen etc. Dan is het logisch dat je op de momenten dat je niet samen bent (werk, vrienden, feestjes) vraagt wat de ander gedaan heeft toch? En de ene vrouw is daar echt stalkerig en wantrouwend in, terwijl de ander het geen moer interesseert zolang je het samen maar leuk hebt...
Kan ook gewoon gezonde interesse zijn he? Zo van "Hoi schat, hoe was je dag?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:05 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja precies. Nu zie ik overal stelletjes lopen die het samen leuk hebben in de zon op een terrasje.. lekker luchtig gekleed en elkaar teasen of bovenop elkaar liggen in het zand... perfect. Maar een relatie is ook zoveel meer dan dat wat je ziet. Je moet je continu verantwoorden waar je bent, wat je gedaan hebt etc. Als ik soms hoor hoe meiden over hun vent praten denk ik ook: waarom blijf je er dan?!
Deezertje, een relatie hebben betekent juist ook loslaten. Zij heeft ook haar hobby's, vriendinnen, werk/studie. Je kunt niet 24/7 bij elkaar zijn, tenzij je haar aan de ketting legt.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar een échte relatie is toch: steeds meer bij elkaar willen zijn, niet meer zonder elkaar willen en kunnen, samenwonen etc. Dan is het logisch dat je op de momenten dat je niet samen bent (werk, vrienden, feestjes) vraagt wat de ander gedaan heeft toch? En de ene vrouw is daar echt stalkerig en wantrouwend in, terwijl de ander het geen moer interesseert zolang je het samen maar leuk hebt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |